een profesioneel bedrijf

vriendelijk en meedenkend personeel dat je zo goed mogelijk probeert te helpen,geen klachten van onze zijde

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

De bereidwilligheid om problemen op te lossen

Vriendelijke benadering. Er wordt goed geluisterd naar klant. We zijn heel blij zoals de zaken voor ons zijn opgelost.

Super!

Wij zijn super goed en netjes geholpen door Josbert, heel vriendelijk en gaf goede adviezen

Keurig geplaatst

Goed bedrijf en fijn personeel

• Wat heeft u bij ons gekocht? Werk/Keukenblad

Slechte communicatie overall en oplevering in meerdere bezoeken

We zijn teleurgesteld in de service van van Manen keukens. Er moest meerdere iemand langs komen o.a. door verkeerd inmeten van de keukenlades. Ook de communicatie viel tegen. Moest vaker zelf bellen voor een update. Uiteindelijk ongeveer 9 maanden geduurd voor e.e.a. afgerond was. Al met al geen fijne ervaring.

• Montage
  • Wat heeft u bij ons gekocht? N.v.t.

Dank voor het plaatsen van uw review, hoewel wij het betreuren dat het traject niet is verlopen zoals verwacht en gehoopt. Omdat we graag staan voor een goed gevoel, neemt een collega vandaag contact met u op.

Betrouwbaar, meedenkend en kwaliteit

Fijne organisatie, begripvol en meedenkend, komt de afspraken na.

In goed overleg geholpen

Zeer goed geïnformeerd over mogelijkheden. De levering en installatie waren ook prima.

Geen seconde spijt

Wow, wat een mooie keuken, top kwaliteit! Bij een nieuwe keuken begin je met een wensenlijstje en een ontwerp. Hierbij zijn we super geholpen door Van Manen. We kwamen met een plan, maar deze werd 180 graden veranderd in een veel beter plan. Zo zie je dat ervaring in ontwerpen hierbij een grote rol speelt. Keuken is vakkundig geplaatst door vriendelijke, service gerichte medewerkers. Wij zijn zeer tevreden!

Goed, degelijk en betrouwbaar

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Flexibele meedenkers die de klus helemaal afmaken!

Wij hebben het hele traject als zeer prettige ervaren. Mooie keukens en veel keus. Bij ons zijn een paar kleine dingetjes niet helemaal goed gegaan, maar dat wordt zonder problemen opgelost. In onze situatie kregen we last van vertragingen in de bouw en voorbereiding van ons huis, waardoor de montage van de keuken moest worden uitgesteld. Zeer vervelend, maar Van Manen was hierin erg flexibel en dacht heel goed mee. Echt een pluim voor de service en planning!

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Mooie keuken, krijg veel complimenten!

Zeer correct te woord gestaan en goede afwerking! Mooie keuken zeer tevreden.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Positieve ervaring, nazorg mag scherper

Vanaf het eerste moment een prettig gevoel. Onze adviseur, Corstian, bij het samenstellen van onze (droom)keuken luisterde aandachtig naar onze wensen en wist deze goed te vertalen. De installatie verliep eveneens voorspoedig. Verbeterpunt is de nazorg. Een aantal (kleine) zaken diende te worden afgerond, maar inmiddels 10 maanden verder is dit nog niet in zijn geheel gedaan. Een verbeterpunt wat ons betreft. Al met al zeer tevreden over de dienstverlening en aan te bevelen.

Professioneel en betrokken

Wij zijn een aantal keren bij van Manen keukens langs geweest. We zijn heel persoonlijk en goed geholpen door Corstian van der Bas. Hij dacht mee en luisterde goed en kwam met al snel met een offerte. Dat we uiteindelijk niet met van Manen verder gingen, lag zeker niet aan hen, maar aan het feit dat we elders een heel geschikte showroomkeuken tegenkwamen. Ik raad anderen zeker van Manen keukens aan vanwege hun professionele, gedegen en persoonlijke werkwijze zonder opdringerigheid en hun mooie keukens!!

• Montage N.v.t.
  • Wat heeft u bij ons gekocht? N.v.t.

Alles was goed voor elkaar. Van verkoop tot plaatsing tot service. In één woord: geweldig.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Er zijn achteraf geen minpunten.

Kwesties worden zeer snel verholpen.

Professioneel

Binnen twee dagen is de gehele keuken geplaatst netjes gewerkt en alles keurig opgeruimd.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Advies en plaatsing door deskundig personeel. Zeer tevreden over het hele traject

Door Josbert goed geholpen bij het zoeken naar onze keuken. Afspraken goed nagekomen en keuken is netjes geïnstalleerd. Geen spijt om voor Van Manen te hebben gekozen uit de vele aanbieders.

Goede montage

Monteur was een vakman

Hele mooie keuken

Jammer dat we pas later moesten horen dat het spatscherm besteld moest worden, en dat dit 6 weken ging duren. We hoorden dit toen de keuken al geplaatst was. En ik blijf het jammer vinden dat er geen hele mooie oplossing is voor de rand boven de ijskast de rand in onze ombouw van de kasten en de ijskast. Wel een prima advies van Rob en Bora over het schoonmaken van de inductie kookplaat.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Fijne keuken gekocht. Goede after sales.

De keuken voldoet aan de verwachtingen. Prima verkoper, goede monteur en after sales monteur.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Van tekening tot plaatsing, uitsteken begeleid

Goede adviezen, veel ervaring en uitstekende afhandeling

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

prettig geholpen met kopen, en netjes geplaatst

Wij zijn snel en bijzonder netjes geadviseerd bij het kopen van onze keuken, ook een kastje anders laten open gaan geen probleem, werd allemaal naar onze wensen aangepast. Ook het plaatsen was bijzonder naar onze zin, zonder het gevraagd te hebben werd er s'middags nog iets bezorgt dat ik vergeten was te bestellen.

Meedenken in mogelijkheden

Super geholpen met samenstellen eindeloos geduld van Leendert met alle wijziging en verschillende op stellingen. Montage liep snel en soepel en goeie vriendelijke monteurs, kleine aanpassing later snel opgelost. Groot voordeel is dat werkblad ter plaatse wordt gezaagd hierdoor superstrak geplaatst.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Van Manen is een prettig en betrouwbaar adres!

Het advies en contact met Van Manen is van het begin tot het einde goed geweest. Het advies was professioneel, evenals de montage. Afspraken zijn altijd nagekomen en onze vragen zijn altijd beantwoord.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Mooie keukens, diversiteit, kwaliteit en nette medewerkers

Fijn contact met de medewerkers in de winkel en bij montage. Er wordt meegedacht, dat is fijn.

Over Van Manen Keukens

Een droomkeuken realiseren is een kwestie van samenwerken, vinden we bij Van Manen Keukens in Barneveld. Samen kijken we naar de mogelijkheden en zullen we een keuken ontwerp schetsen die je een indicatie geeft van hoe je droomkeuken eruit zal komen te zien. Vanaf het moment van contact tot na de keuken montage zullen we in nauw contact met elkaar blijven staan. We vinden bij dit proces jouw mening en ervaring erg belangrijk. Om die reden ontvangen we graag je beoordeling.