Alles was goed voor elkaar. Van verkoop tot plaatsing tot service. In één woord: geweldig.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Er zijn achteraf geen minpunten.

Kwesties worden zeer snel verholpen.

Professioneel

Binnen twee dagen is de gehele keuken geplaatst netjes gewerkt en alles keurig opgeruimd.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Advies en plaatsing door deskundig personeel. Zeer tevreden over het hele traject

Door Josbert goed geholpen bij het zoeken naar onze keuken. Afspraken goed nagekomen en keuken is netjes geïnstalleerd. Geen spijt om voor Van Manen te hebben gekozen uit de vele aanbieders.

Goede montage

Monteur was een vakman

Hele mooie keuken

Jammer dat we pas later moesten horen dat het spatscherm besteld moest worden, en dat dit 6 weken ging duren. We hoorden dit toen de keuken al geplaatst was. En ik blijf het jammer vinden dat er geen hele mooie oplossing is voor de rand boven de ijskast de rand in onze ombouw van de kasten en de ijskast. Wel een prima advies van Rob en Bora over het schoonmaken van de inductie kookplaat.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Fijne keuken gekocht. Goede after sales.

De keuken voldoet aan de verwachtingen. Prima verkoper, goede monteur en after sales monteur.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Van tekening tot plaatsing, uitsteken begeleid

Goede adviezen, veel ervaring en uitstekende afhandeling

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

prettig geholpen met kopen, en netjes geplaatst

Wij zijn snel en bijzonder netjes geadviseerd bij het kopen van onze keuken, ook een kastje anders laten open gaan geen probleem, werd allemaal naar onze wensen aangepast. Ook het plaatsen was bijzonder naar onze zin, zonder het gevraagd te hebben werd er s'middags nog iets bezorgt dat ik vergeten was te bestellen.

Meedenken in mogelijkheden

Super geholpen met samenstellen eindeloos geduld van Leendert met alle wijziging en verschillende op stellingen. Montage liep snel en soepel en goeie vriendelijke monteurs, kleine aanpassing later snel opgelost. Groot voordeel is dat werkblad ter plaatse wordt gezaagd hierdoor superstrak geplaatst.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Van Manen is een prettig en betrouwbaar adres!

Het advies en contact met Van Manen is van het begin tot het einde goed geweest. Het advies was professioneel, evenals de montage. Afspraken zijn altijd nagekomen en onze vragen zijn altijd beantwoord.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Mooie keukens, diversiteit, kwaliteit en nette medewerkers

Fijn contact met de medewerkers in de winkel en bij montage. Er wordt meegedacht, dat is fijn.

Bijzonder prettig zaken gedaan

Zowel in de toonzaal met het verkoop gesprek en de telefonische contacten daarna als zeer correct en prettig ervaren. Montage vakkundig uitgevoerd en alle afspraken keurig na gekomen.

Goed advies

Deskundige begeleiding in mijn keuze . Ruime voorbeeldkeukens, keuze genoeg. Alleen nalevering van plankjes duurde erg lang. Moest zelf contact zoeken om te vragen waar plankjes bleven. 2 maanden na het plaatsen pas in orde gemaakt.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Klantgericht. Zeer blij met onze keuken!

• Advies en ontwerp N.v.t.
  • Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Geweldige keuken, en een zeer flexibele planning

Alle facetten en medewerkers zijn top, iedereen heeft service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Ook een kleine klacht werd snel en vakkundig opgelost

Super geregeld

Van eerste gesprek tot oplevering van prachtige keuken alles correct , vlot met goede afspraken.

Komen afspraken na.

Super mooie keuken. Vanaf het begin tot en met het plaatsen van de keuken erg tevreden.

een goede service

de keuken is keurig afgewerkt en prima geplaatst. alleen de kleine beschadigingen aan het werkblad kun je nog steeds voelen/zien

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Fijn geholpen, prachtig resultaat!

Wij zijn door Leendert altijd fijn geholpen, geen moeite te veel. In verband met nieuwbouw is de keuken pas een jaar later afgeleverd, en konden er nog aanpassingen worden gedaan. We genieten van de prachtige keuken met mooie materialen die we met zorg samen met Leendert hebben uitgezocht.

Positief.

Positief.

Geheel tevreden

Vanaf het begin tot aan het einde bijna tot gehele tevredenheid uitgevoerd voor zover het binnen onze mogelijkheden kon. En zoals overal moet er nog een kleinigheid worden vervangen maar daarna is het compleet en geheel tot onze tevredenheid.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Dat zijn nog wat gemengde gevoelens.

Keuze- en adviesgesprek was plezierig en vertrouwenwekkend professioneel. Ook de montage van de keuken liet niets te wensen over. Helaas bleek onze keuze voor de werkbladen niet zo'n succes. Corstiaan heeft ons verteld dat het werkblad van poreuze steen zou zijn maar geïmpregneerd zou worden. Dat bleek niet zo te zijn. Iedere druppel water werd direct opgezogen. Met het gekregen onderhoudsmiddel heb ik 2x tevergeefs geprobeerd het euvel te verhelpen. Dat hielp niet. Henk kwam met eenzelfde onderhoudsmiddel dat iets anders van samenstelling was. Dat leek te helpen. Nadat wij het zelf op advies van Henk nog 2x herhaalden bleek na 2 dagen dat dit niet de oplossing was. Een medewerker van Arte vertelde ons dat deze voorgaande middelen niet hielpen om het werkblad minder poreus te maken. Het middel dat hij heeft gebruikt lijkt goed te werken. Maar voordat we juichen willen we nog even afwachten of dat terecht is Wat het aanbevelen betreft is het 'ja' voor het advies en de keuze, met uitzondering van het werkblad. Dat vinden wij niet geschikt voor een keuken.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Goedemorgen heer / mevrouw Haverkamp, Hartelijk dank voor het invullen van de review. We zijn blij met uw aanbeveling voor het advies en de keuze. Voor het werkblad neemt mijn collega nog contact met u op, om te vernemen of het laatste middel van Arte echt goed gewerkt heeft. Wij wensen u veel plezier toe met uw nieuwe keuken.

mooie keuken en goede service

Zowel verkooptraject (grotendeels via mail/tel) als montage verliep prettig. Prima prijs kwaliteit verhouding. Ook nazorg is goed geregeld. Zeker aan te bevelen.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

zeer plezierig contact gehad en keuken naar ons zin

Door buren bij uw bedrijf terecht gekomen en hiervan geen spijt gehad. Alles in een hand dus weinig zorgen zelf. Nazorg ook uitstekend. Goed meegedacht en tussentijdse wijzigingen ook goed opgelost.

Over Van Manen Keukens

Een droomkeuken realiseren is een kwestie van samenwerken, vinden we bij Van Manen Keukens in Barneveld. Samen kijken we naar de mogelijkheden en zullen we een keuken ontwerp schetsen die je een indicatie geeft van hoe je droomkeuken eruit zal komen te zien. Vanaf het moment van contact tot na de keuken montage zullen we in nauw contact met elkaar blijven staan. We vinden bij dit proces jouw mening en ervaring erg belangrijk. Om die reden ontvangen we graag je beoordeling.