Super! Wat een service! Chapeau!!

Vorig jaar april de keuken aangeschaft. Na zeer deskundige uitleg en begeleiding. Keuken geleverd in oktober. Keurig conform planning en binnen een dag compleet geplaatst. Helaas was 1 blad te kort geleverd, maar dat is keurig door Van Manen opgelost. Service, begeleiding en nazorg is zeer goed. Volgende project wordt de badkamer, maar ik twijfel geen seconde waar we deze gaan aanschaffen! Absolute aanrader.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Snel netjes goede service duidelijk

Ben erg tevreden ! Hoop dat de keuken stand houdt ! En netjes blijft in gebruik ! En dat de apparatuur lang mee gaat !

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

De keuken is mooi maar het gehele ontzorgen is niet geheel gelukt.

Na een tweetal prima en duidelijke gesprekken met Corstian hebben wij een handtekening gezet onder de bestelling. Het totaal concept van ontzorgen past heel goed bij ons en daarom hebben wij ook voor Van Manen gekozen. De uitgestelde plaatsing (door problement met onze vloer) verliep goed. Echter na controle bleek dat het aanrechtblad ca 2,4 cm tekort was. Er werd gezegd daar zie je niks van. Op dat moment heb ik dat aangenomen. 's Avonds dacht ik daar anders over. Waarom wordt dit gezegd? De conclusie van de monteur moet zijn: ik plaats het blad maar deze is te kort en hier maak ik een melding van!! Gelukig had Van Manen de stucadoor geregeld dus hier kon niet naar verwezen worden. Ook een afdekplaat van een schakelaar was niet juist geplaatst en er was teveel stucwerk verwijderd bij het plaatsen van een stopcontact: reactie moet je maar even laten dichtmaken. De monteur Joop was heel deskundig en vriendelijk maar dit vinden wij geen prettige ontzorging. Na circa 7 weken is er een nieuw blad geplaatst. De afdekplaat goed geplaatst en het stucwerk bij het stopcontact bijgewerkt. Nu wel passend en op de juiste manier. De communicatie met de planning verliep goed.

goede ervaring

Goed geholpen bij uitzoeken, duidelijke afspraken. verkeerd geplaatste kastjes zijn netjes vervangen, moest hier wel achteraan bellen, was iets mis gegaan met bestellen. bij 2de keer plaatsen is ook meer aandacht besteed aan weg werken bedrading. 1 minpuntje, we hadden gevraagd voor stille variant vaatwasser, dat is gelukt , maar wij hadden ons zelf niet gerealiseerd dat ook afzuiger lawaaierig kan zijn, daar is ook niet op gewezen, en die maakt dus echt heel veel geluid, stand 1 is al flink maar stand 4 kun je niet bij staan om te koken.

Nog wat kleine dingen

Gootsteen akkoord blijft met vlekken . Is lekkage geweest . Zijn aan 't afwachten wat het nu nog doet

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Geweldig goed verlopen van aankoop tot plaatsen en oplossingen.

Goede verkoper, goede communicatie over plaatsing en oplossing kleine mankementen. Monteurs die meedenken en in oplossingen denken.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Als ik ergens tevreden over ben, is dat wel de keuken.

Een uitstekende begeleiding bij het ontwerp van de keuken. Een hele prettige manier van omgang met de klant. De montage van de keuken is naar tevredenheid verlopen.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Prima verkoop, installatie en montage

Heel tevreden over van Manen Keukens. In het hele traject van verkoop, installatie en montage goed geadviseerd en begeleid. Duidelijke communicatie met de projectleider en als er al iets was dan werd dat adequaat verholpen.

Tevreden

Er waren een aantal oplever punten. Die zijn uiteindelijk naar tevredenheid opgelost. De problemen met het aanrechtblad wordt nog opgelost. We krijgen een nieuwe. Daar zijn we tevreden over.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Beste Albert, Dank voor het plaatsen van de review. Wij vinden het zeer vervelend dat u erg teleurgesteld bent. 'Dat voelt goed' is de basis waarop we willen werken. Een collega neemt vandaag telefonisch contact op om de punten te bespreken. Met vriendelijke groet, Van Manen Keukens BV

Prettig, zorgvuldig en adequaat

Bij het eerste bezoek zijn wij voorkomend en efficiënt geholpen. Mede daardoor konden we goed en relatief snel tot een keuze komen. Deze keuze beoordelen we nu, na een aantal maanden, nog steeds heel positief. Helaas zat het niet echt mee met de levering van de apparatuur. Voor de afwasmachine kregen we een goed alternatief geoffreerd en daar hebben we graag gebruik van gemaakt. De oven/magnetron hebben we tot op dit moment (na bijna een jaar…) nog niet ontvangen en over de duur is nog niets bekend. Jammer dat dit erbij komt. Ligt niet aan het keukencentrum, maar werpt wel een schaduw over het geheel… De overige installatie en afwerking is geheel tot onze tevredenheid!

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Mijn keuken is in een woord top Super aardige mensen , goeie monteurs En super service

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Goede communicatie, kwaliteit en service

Wij zijn zeer tevreden over van Manen keukens. Prima procesbegeleiding. Ook de flexibiliteit waarderen we enorm. We zijn enorm blij met onze nieuwe keuken.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Uitstekend advies, vakkundige montage en flexibel bij onverwachte wijzigingen in het bouwproces.

Wij zijn uitstekend voorzien van advies. Ook nadat het ontwerp weer op z'n kop moest omdat de maten van de keuken wijzigde is er weer creatief meegedacht om tot een verrassend eindresultaat te komen. De keuken is vakkundig gemonteerd met oog voor detail. Dit is b.v. zichtbaar is het strak op hoogte afstellen van deurtjes en lades.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Fijne ontvangst, aardige adviseur, goede levering

We hebben goede ervaringen met van Maanen keukens. Monteur was een prettige man, helaas wel wat schade aan de nieuwe muren en niet alles zat goed vast bij montage.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Zeer tevreden met het geleverde en de afhandeling

Prima ontwerp, duidelijke communicatie over de afhandeling, afspraken nagekomen, goede montage, bij aankomst bleek het aanrechtblad gescheurd, werd door de monteurs zelf ontdekt en direct toegezegd dat er een nieuwe geleverd zou worden evenals met een deur die verkeerd geboord was. Dit werd ook zsm verholpen. Aandacht voor detail. Ik zou zeker nog een keer een keuken bij Van Manen kopen.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Prettig en deskundig advies bij aankoop, maar ook de plaatsing van de keuken zelf.

Gewoon heel prettig en goed Nog paar kleine afwerkpuntjes te doen na oplevering, maar deze worden vast ook helemaal naar tevredenheid opgelost.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Met het eindresultaat super tevreden en blij mee

Contact is prima verlopen en een paar kleinigheidjes zijn prima verholpen.

Prachtige keuken professioneel geplaatst

Kwalitatief hoogwaardige keuken. Keuken is snel, professioneel en met zorg geplaatst. Ook tot in detail afgewerkt en afgeleverd.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Onze ervaring is positief.

Niets toe te voegen aan bovenstaande zin.

prima bedrijf, mooie keukens

Netjes geplaatst, goede service!

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Alles compleet geleverd en naar volle tevredenheid gemonteerd.

Graag mijn e-mail adres wijzigen in : petercok53@gmail.com

perfect

goede en nette service. waarbij erg goed wordt meegedacht met de klant.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Niet de ervaring die we hadden verwacht.

Bij het nalopen van de bestelling kwamen wij er achter dat het aanrechtblad beton"look" was ipv echt beton zoals wij dat hadden aangegeven. Wij hebben het nooit over betonlook gehad. Gelukkig kon dit nog worden gecorrigeerd. Keukenapparatuur hebben wij aangegeven dat het groot moet zijn aangezien wij groot gezin zijn. prijs technisch werd ons pelgrim aangeraden. Maar ze hadden van pelgrim geen showroommodellen van staan, dus in volvertrouwen hier in mee gegaan. Na montage blijkt dat de koelkast echt veel te klein is. hierop direct gevraagd of we deze mochten omruilen voor een groter model. Dat mocht natuurlijk niet, maar we mogen wel een nieuwe kopen, dan was de montage gratis. De nieuwe kleine koelkast die moeten we maar verkopen op marktplaats. Gelukkig hadden wij onze oude koelkast nog en gebruiken we die maar weer in onze nieuwe keuken. De montage ging wel soepel, prettig en volgens afspraak. Fijne monteur. Echter zorgen de fouten in het verkoopproces en de service achteraf ervoor dat wij van Maanen niet zullen aanraden aan familie & vrienden.

Moeizame levering

Mooie keuken! Advies goed en meedenkend, maar kan beter. Verkeerde (minder luxe) apparatuur geplaatst zonder overleg. Het heeft ons veel moeite gekost om tot een oplossing te komen. Met de oplossing zijn we helaas niet helemaal tevreden. Levering laatste afwerking duurde lang.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Wij zijn heel goed geholpen

Wij zijn heel goed geholpen en jullie hielden je aan je afspraken. Ik heb een ding wat ik jammer vind en dat is dat de spoelbak van het aanrecht ontzettend gauw krast ik zit hier nu 3 maanden en er zitten behoorlijk krassen in ik heb er hier al meer mensen over gehoord

Over Van Manen Keukens

Een droomkeuken realiseren is een kwestie van samenwerken, vinden we bij Van Manen Keukens in Barneveld. Samen kijken we naar de mogelijkheden en zullen we een keuken ontwerp schetsen die je een indicatie geeft van hoe je droomkeuken eruit zal komen te zien. Vanaf het moment van contact tot na de keuken montage zullen we in nauw contact met elkaar blijven staan. We vinden bij dit proces jouw mening en ervaring erg belangrijk. Om die reden ontvangen we graag je beoordeling.