We kwamen voor een kastenwand om de gashaard in onze woonkamer. Roel heeft ons uitstekend geïnformeerd, een heel mooi creatief ontwerp gemaakt en goed geholpen met het uitkiezen van de materialen. De bouw van de kasten en de montage was ook vakwerk, waardoor we nu een prachtige kastenwand hebben.

We werden prettig geholpen en geadviseerd, tijdens ons eerste bezoek. Verkoper Roel hielp ons goed, en had verstand van zaken. We hebben na een paar afspraken met hem, besloten om met Tolkamp zaken te doen. Onze keuken is goed geplaatst, we zijn er erg tevreden mee. Roel kwam het eindresultaat later ook bekijken. Zou iedereen Tolkamp aan bevelen.

In het verleden en nu na een reparatie altijd keurig en netjes geholpen, afspraken worden nagekomen, top...

Super snelle vriendelijke service !

zeer snel en correct afgehandeld. Afspraken worden nagekomen, complimenten!

Heel goede service!

Onze verkoper Wim heeft al onze ideeën kunnen verwezenlijken in onze nieuwe keuken. Bij de gespreken spat het enthousiasme af van de producten die ze verkopen. Het is inmiddels onze 2e keuken van Tolkamp en ik kan ze iedereen aanbevelen!

Vanaf het moment dat wij voor de eerste keer bij Tolkamp naar binnen gingen tot aan het moment van oplevering van de keuken hadden wij een click met deze keukenspecialist. Geen gladde praatjes, maar goede ideeën, meedenkend en alle afspraken zijn stipt nagekomen. De installateur en de stukadoor zijn door Tolkamp geregeld. Dat was heel prettig in een tijd waarin vaklieden veelgevraagd zijn. De mensen die de keuken plaatsten (in dienst bij Tolkamp) waren prettig in de omgang, zeer kundig en zeer secuur. Dit bedrijf zou ik iedereen aanraden. Mijn volgende keuken komt weer van Tolkamp.

Snelle en goed service.

Persoonlijk, klantgericht en prima service.

Super service. Snel en vertrouwd.

We kregen een goed advies, met bijbehorend ontwerp en een gedetailleerde offerte. Dat gaf vertrouwen, en dat vertrouwen is bij levering en montage niet beschaamd, we hebben een prachtige keuken!

We zijn vriendelijk ontvangen in de showroom en er werd goed geluisterd naar onze wensen. Onder het genot van een kop koffie werden de opties besproken en werden wij voorzien van advies. de keuken is vakkundig gemonteerd en afgewerkt. We zijn zeer tevreden over Tolkamp en zullen dit een ieder aanraden!

Wij zijn uiterst tevreden over de service van Tolkamp Keukens. Bij de aankoop is ruimschoots de tijd genomen om uit te zoeken wat bij ons past. Bij de installatie is alles ook soepel en naar wens verlopen. Ook de "nazorg" in de vorm van kookdemo's is uitstekend.

Goede voorlichting, goede kwaliteit keuken, goede installatie service, goede nazorg en service. Er word een avond georganiseerd om te leren omgaan met de oven's. Goed initiatief. Kortom : dik tevreden.

Onze 10 jaar oude vaatwasser deed het niet meer. Het probleem werd snel en vakkundig opgelost door een zeer vriendelijke monteur.

Onze nieuwe open keuken moest aan hoge eisen voldoen. Mooie duurzame materialen, een tijdloos ontwerp en integratie met het overige interieur. Tolkamp Keukens heeft ons in alle opzichten perfect begeleid bij deze zoektocht. Om te beginnen houdt men bij Tolkamp van een uitdaging, zoals onze scheve muren. Tolkamp biedt meer dan voldoende keus en kwaliteit staat voorop. De keuken is met de grootste precisie geplaatst. Het grootste compliment is de begeleiding bij het ontwerpen. De adviezen van Tolkamp zijn gestoeld op vakmanschap en veel ervaring, dat merk je duidelijk. Meerdere bezoeken aan huis om te zorgen dat een perfect eindresultaat wordt bereikt, is bij Tolkamp vanzelfsprekend.

Onlangs (2017) hebben wij ons nieuwe huis geheel verbouwd. In ons vorige huis hadden wij ook een keuken van Tolkamp Keukens en dat reeds jaren tot volle tevredenheid. Dus was de keuze in 2017 niet zo moeilijk: wij gaan weer voor Tolkamp Keukens: zeer gedegen voorbereiding, verkenning van het huis, inmeten en het maken van foto´s, het bespreken van onze wensen en het geheel vervolgens laten vertalen in een voorstel-tekening in 3d-weergave, met daarbij een zeer goede en duidelijke specificatie van de kosten, inclusief apparatuur. Tolkamp Keukens denkt hierbij uitstekend mee in de mogelijkheden en is zeer creatief in het zo optimaal mogelijk gebruik maken van de beschikbare ruimte. Ook het plaatsen van de keuken geschiedt met zorg en aandacht, waarbij ook tijdens de montage nog ruimte is voor de meest optimale afwerking van het geheel. Met name de verrassende ideeën en adviezen alsmede de nazorg hebben wij als zeer prettig ervaren. Het gehele team van Tolkamp Keukens willen wij bedanken voor de bijzonder prettige samenwerking. Kortom, voor een goede en mooie keuken bevelen wij Tolkamp Keukens aan.

Top service!!! Afspraak snel gemaakt, weinig wachttijd. Richard is echte top vakman!! Zegt het voort!!!! 👌👍

Afspraken worden nagekomen . Nooit is iets te veel . Na 5 jaar nog steeds super blij met onze keuken .

Wij waren erg enthousiast over het 3D ontwerp; het was precies zoals wij het voor ogen hadden. Het advies van Erik was om ook de bijkeuken in dezelfde stijl aan te passen. Het resultaat is prachtig geworden ! Wij zijn er erg blij mee.

Heel fijn personeel, eerlijk, behulpzaam en staan voor wat ze beloven. Heel snel en kundig reageren zij op eventuele vragen en als er iets is, zijn ze er binnen 24 uur om u te helpen. Zeer goede service, dus kortom ik kan ze van harte aanbevelen!

Een mooi bedrijf. Veel keus maar bovenal professionals. Zowel technisch als wel meedenkend in stijl en design. Daarbij betrouwbaar. Afspraak is afspraak.

Over De Keuken Designers

Bij De Keuken Designers draait het om vertrouwen, persoonlijke aandacht en een eerlijk advies. De Keuken Designers komen niet aan met snelle verkooppraatjes of megakortingen, maar zij luisteren goed naar uw wensen. De adviezen en conclusies komen dan vanzelf. Samen met u realiseren De Keuken Designers uw droomkeuken.

Over Tolkamp Keukens

Filter op Taal