Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? PERU
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pro actief, luistert goed en denkt dus mee in de juiste richting voor de reis van je leven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? CHINA
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Soms lastig in te loggen in jouw persoonlijke dossier
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Geachte Yourway2go, Ik heb een superleuke vakantie in het prachtige Japan gehad. Japan blijft een land waar ik graag nog vaak naar terug ga. Ik wil wel graag jullie feedback geven over jullie service rondom het organiseren en opzetten van onze reis. Ik weet niet of jullie deze feedback willen hebben, maar ik hoop dat jullie er wat mee doen. Want ondanks de leuke reis, ik zou niet meer bij jullie boeken, vanwege een behoorlijk aantal dingen die ik niet goed of vervelend vond. De communicatie voor de reis was belabberd. Ik heb hierover jullie regelmatig gemaild en gebeld en ook via de mail twee maal een klacht ingediend. Het duurde tot ongeveer 5 weken voor de reis voordat ik eindelijk definitief zekerheid had over de hotels. Uiteindelijk heeft dit probleem me 300 euro extra gekost. Ik heb de klacht uiteindelijk niet officieel door laten zaten, omdat ik blij was dat ik nu eindelijk een hotel met twin bedden had. Maar de service was gewoon slecht. Als jullie hier meer over willen weten, ik heb de mails nog bewaard. Ik heb bij jullie 3 bouwstenen aangegeven en aan jullie om advies gevraagd of dit handig was om bij elkaar te doen, of ik dan de dingen kon doen die ik graag wilde en wat de beste route voor deze bouwstenen zouden zijn. De bouwstenen waren Nagano, Matsumoto en Takayama. Wat jullie niet van te voren hebben aangegeven hierbij zijn de volgende dingen: - Nagano en de apen. De apen zijn er in de zomertijd meestal niet. Dat zou wel handig zijn geweest als jullie dit van te voren hadden gemeld. Dan was ik niet naar Nagano gegaan. - Jullie geven 2 dagen en 1 nacht als bouwsteen aan. Maar de reistijden (vooral als je het zelf regelt) zijn enorm. Vanaf Tokyo naar Nagano waren we als snel 4 uur onderweg. Ik had gelukkig twee nachten geboekt, maar je hebt gewoon een ruim een halve dag reistijd nodig. Als bouwsteen 2 dagen en 1 nacht, als je op jezelf reist, is gewoon weg te weinig tijd. - We wilde graag wandelingen doen. Jullie vermelden netjes in jullie stedenuitleg, dat je veel moet reizen om ergens te komen. Maar als je op een dag 4 uur moet reizen en dan nog eens 1 uur enkele reis moet doen om ergens in de natuur te kunnen gaan wandelen, kunt u begrijpen dat er weinig gewandeld is. Plus de stad Nagano heeft maar 2 keer per dag een directe bus naar het natuurgebied. - De afstand van Matsumoto naar Takayama is wederom een enorme afstand. Ook hier zouden we meer dan 5 uur onderweg zijn om daar te komen. Wederom geven jullie als bouwsteen aan 2 dagen en 1 nacht. Op de dag daarna toe kost meer dan 5 uur. Dan heb je weinig tijd als je aankomt, om nog iets te doen. Vervolgens moet je de volgende dag al weer je hotel uit en kan je jouw koffers wel daar zetten, maar wij moesten nog terug naar Tokyo en wederom 5 uur reizen. We hadden al 2 nachten gereserveerd, maar vanwege deze enorme reistijden heb ik het afgezegd tijdens de vakantie en zijn we twee nachten extra in Tokyo geweest. - Ik moest alle reisbewegingen zelf uitzoeken. Ik heb van jullie een site gekregen waar ik de dingen kon opzoeken, maar meer ook niet. Ik heb van te voren gevraagd, of ik duidelijke uitleg kreeg, hoe ik moest reizen en mij was toegezegd, dat ik dat kreeg. Uiteindelijk kreeg ik een website. Dat noem ik geen duidelijke uitleg. - Ik heb om vervoer van Narita naar Tokyo gevraagd. Jullie hebben aangegeven, dat ik dat zelf moest regelen. Alleen werd er niet gezegd, dat het hotel zo moeilijk lag, qua openbaar vervoer, dat we minimaal 3 keer moesten overstappen. De heenweg konden we met de limousine bus, zoals jullie ook hadden aangegeven. We stapten 7 minuten van ons hotel uit. De terugweg, konden we geen limousine bus reserveren, want die site is alleen in het Japans. Je kan de tijden opzoeken en als je dan een ticket wil reserveren, staat er "sorry site alleen in het Japans". Dus het was niet mogelijk om een limousine bus te regelen. We zijn uiteindelijk met de taxi en de trein gegaan. Ik had natuurlijk van te voren dit zelf allemaal kunnen uitzoeken en dan had ik de bouwstenen al van te voren kunnen wijzigen. Maar als ik bij een reisbureau aanklopt, had ik toch gehoopt dat jullie dit van te voren hadden aangegeven. Dan had ik nog tijd gehad om andere keuzes te kunnen maken. Gevoelsmatig had ik bij elke bouwsteen al een extra nacht gepland, maar zelfs dan vind ik dat ik de bouwstenen veel te krap gepland voor iemand die van te voren aangeeft, dat ze zelf reizen, meer van de natuur te willen zien en rond wil kijken. De dingen die ik hierboven vermeld heb, zijn niet met mij doorgesproken. Dit vind ik erg jammer. Als laatste wil ik aangeven, dat ik via de mail bij jullie heb aangegeven, dat we niet naar Takayama zijn gegaan. Volgens de voorwaarden van het hotel, krijgen jullie dan nog geld terug. Ik heb gevraagd of het mogelijk is dat we een deel konden terugkrijgen. Maar ik kreeg gelijk een mail terug met jullie voorwaarden voor de gehele reissom en de annuleringsvoorwaarden die erbij horen. De mailcommunicatie van jullie komt bij mij zeer klant onvriendelijk over. Als ik het woord teruggeven noem of zeg dat ik niet akkoord met de extra kosten ben, wordt er direct geschermd met jullie reisvoorwaarden en krijg ik de juridische voorwaarden in de mail terug. Nogmaals ik heb een hele leuke reis gehad, maar ik zou bij jullie nooit meer boeken. Ik heb meer zelf moeten uitzoeken dan ik ooit heb moeten doen met een reis die ik via een reisorganisatie heb moeten doen. Ik hoop dat jullie wat hebben aan de feedback. Met vriendelijke groet, Irene Slegers

  • Aanbevelen? Nee
  • Welke bestemming heeft u geboekt? JAPAN
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima reis naar Iran georganiseerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? IRAN2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? IRAN2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Onze reis naar Jordanie was erg mooi en bijzonder. We hebben het idee dat het niet zo goed allemaal zou zijn geweest, wanneer we het zelf zouden hebben geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? JORDANIE2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten De myway2go omgeving is onduidelijk en heeft vaak storingen. Het kaartje met hoe de reis geweest was, kwam voordat we op vakantie waren geweest.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles prima geregeld. Noodzakelijke aanpassingen in het reisschema vlotjes doorgevoerd. Uitstekende begeleiding door plaatselijke reisorganisaties voor Nepal (Royal Mountain Travel) en Tibet (Shigatse Travel).

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? NEPAL2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Er was niet altijd even duidelijk wie er 'in the lead' was bij de (noodzakelijke) aanpassingen in het reisschema. Ook arrangement in Tibet week iets af van offerte, niet storend, maar kan wel vragen oproepen. Qua verwachting moet voor de toerist duidelijkheid bestaan.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De rondreis Jordanie was precies wat we wilden. Alles was perfect geregeld. Kortom we hebben genoten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? JORDANIE2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten geen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een super reis gehad! Helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? MAROKKO2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijk medewerker, duidelijk verhaal, tijdige doorgifte veranderingen, alles keurig op tijd, goed advies. Vriendelijke mensen in de casa's.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? CUBA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten De accommodatie was voldoende maar eenvoudig. Dit zou beter vooraf toegelicht kunnen worden. Elektrisch verwarmde douches zonder aarde zijn tot daaraan toe, maar als je er een schok van krijgt is dit gevaarlijk.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De reis was super geregeld. Op 1 transfer(bus) na waren ze allemaal op tijd. De casa's waren goed en de afstanden goed te doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? CUBA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Check de privé transfers. Wij hebben 4 uur in een erg slechte maar vooral stinkende auto gezeten. Ik werd er gewoon misselijk in door de uitlaatgassen. Een keer was de transfer bus 3 uur te laat, dat heeft ons 1 avond in Santiago de Cuba gekost, helaas.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima advies, goede informatie, snel antwoorden. Reis zat goed in elkaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? CHINA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? INDIA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede reserveringen, regelingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? SRI LANKA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? meer dan 5 keer
  • Tips & Verbeterpunten Wat duidelijker de visite-punten (Sumatra) benoemen. De gidsen weten prima waar we langs kwamen. Gids in Sri Lanka sprak redelijk Engels, gids op Sumatra minder maar het was leuk mijn Bahasa van lang geleden te oefenen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed meegedacht, netjes geregeld. Mooie locaties.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? MAROKKO2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Routebeschrijving kan beter, niet altijd even duidelijk beschreven.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

In het reisschema vermelden dat je je pinpas op wereld moet zetten ( bij ING iig ). Aparte ticket kopen voor je koffer als je met de bus naar Essaouira gaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? MAROKKO2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goede begeleiding. Goede keuze voor plaats hotels. Altijd in de burt van belangrijkste attracties. Snel antwoord op vragen. Ook tijdens de reis direct antwoord. Uitstekende adviezen. Alles klopte!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? JAPAN2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Geen. Vooral zo doorgaan!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hebben een prachtige reis gehad. Toen er iets mis was met de treintickets terplekke hebben jullie het direct opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? IRAN2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie reis in Marokko. Prima omschrijving. Zeer attend nadat we de reis eerder dan geplanned moesten afbreken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? MAROKKO2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede keuze van locaties en accomodaties. Wat ik speciaal waardeerde waren de reeds inbegrepen excursies en opties waarvoor je hier in Nederland al kon kiezen. Ik weet, dat je vaak een excursie nalaat, als je dat ter plekke moet beslissen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? COSTARICA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Website, persoonlijke pagina.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb een fantastische reis kunnen maken met behulp van Yourway2go. Accommodatie, vervoer en organisatie waren meer dan in orde!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? ZUIDAFRIKA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten De website, maar die is na december vernieuwd :).
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed maatwerk geleverd, goede bereikbaarheid, kennis over land

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? CUBA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten tikje stevig geprijsd maar wel kwaliteit ervoor terug
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

In samenspraak mooie reis samengesteld. Tijdens de reis klopte alles. Toen deze helaas moest worden afgebroken, ook alle hulp gekregen die wenselijk was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? INDONESIE2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Voor een wandeling vanaf Sukuhtempel naar een waterval moest ik een gids nemen omdat er geen routebeschrijving van de wandeling was. Als je dan wandelt naar de waterval, moet die ook eigenlijk in het programma worden opgenomen. Let op groot prijsverschil in toegang voor Javanen en buitenlanders.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Onze week op Cuba was top ! Alles klopte en we zijn zeker in de watten gelegd. Prima zeer centraal gelegen casa's, kamers met airco ! en alles erop en eraan, geweldig ontbijt, prachtige oude auto's en geweldige gidsen. Zelfs de shuttlebus van Havanna naar Trinidad was zeer goed zodat het een extra excursie leek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? CUBA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Geen. Nogmaals het was perfect en veel beter dan we hadden durven dromen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima en flexibele reis, alles goed georganiseerd in Peru, alles werkte, geen wachttijden.Birgit is een plezierige dame om mee te overleggen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? PERU2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Van de vele hotels (ongeveer 12) vonden we enkele te simpel en te weinig klantvriendelijk. Enkele waren heel goed en plezierig. Niet nodig om eerst naar Nasca te reizen om de volgende dag een enorm stuk terug te moeten reizen voor de Ballestas tour. Had ook een stop onderweg kunnen zijn!

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.