Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ivm aardbeving nepal kon onze reis niet helemaal doorgaan. Wij zijn.heel goed geholpen en hebben ondanks dat nepal niet door is gegaan een hele mooie goed georganiseerde reis gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? TIBET2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Persoonlijke benadering, maatwerk leveren, flexibel (bij door mij gewenste wijzigingen in het reisschema na het boeken werd onderzocht)

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? CHINA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 2 tot 5 keer
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? CUBA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede service, alles klopt, vriendelijke en behulpzame medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? THAILAND2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 2 tot 5 keer
  • Tips & Verbeterpunten Reageren op feed back. Na onze reis hebben we opmerkingen gemaakt naar aanleiding van enquete NL TO GO MBX en hierop geen reactie meer gehad.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed georganisserd, bijna altijd goede hotels, leuke excursies

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? VIETNAM2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Te groot aantal deelnemers excursies.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed contact, zeker tijdens en na aardbeving.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? TIBET2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Boeking is niet direct opgepakt, heb ik zelf voor moeten bellen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn ontzettend goed geholpen met onze reis naar Cuba, door Anneke. Perfect georganiseerd, veel uitleg gehad en de accomodaties waren helemaal in orde!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? CUBA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten De website vond ik niet zo duidelijk, zeker het deel om zelf je reis samen te stellen adhv bouwstenen. Vandaar dat ik had gemaild en hebben ze een reis op maat samen gesteld (is uiteindelijk nog beter voor ons, maar wel meer werk voor jullie :).
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede gidsen, alles was perfect op tijd, ter plekke waren er veranderingen mogelijk. De chauffeur die wij hadden kon geen woord Engels spreken en dat is lastig. Wij hebben in één hotel een nacht korter doorgebracht dan wat de bedoeling was. Zonder probleem kon dit veranderd worden, we werden door de chauffeur keurig op tijd opgehaald, maar wij hadden het gevoel dat hij doodmoe was en moeite had wakker te blijven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? ECUADOR2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Ik heb te weinig reiservaring om tips en verbeterpunten aan te brengen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Medewerkers weten waar ze het over hebben, zijn enthausiast en dat werkt aanstekelijk. Zijn er problemen wordt dit serieus aangenomen en er wordt wat meegedaan. Kan iets niet doorgaan i.v.m. bijv een overstroming komt yourway al met een alternatief. Lokaties/hotels zijn van leuk naar TOP.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? NEPAL2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 2 tot 5 keer
  • Tips & Verbeterpunten De website teksten misschien iets up to dater. Hoewel het misschien lastig is dat jullie niet weten dat prijzen in een land veranderen en dit dus lastig is up to date te houden. Hiervoor is de klant die daar dan is een graatmeter. In een offerte waar mogelijk meteen de alternatieven voor vervoer neerzetten met bijbehorende kosten.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vooral de tip om een upgrade te doen na de treinreis heb ik als zeer waardevol ervaren. We bleven hier ook een dag en het was fantastische om in wakker te worden met uitzicht over de bergen en in een wat luxere omgeving te vertoeven. We hadden ook 3 weken lang een zeer prettige chauffeur (Ganesh).

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? SRI LANKA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Deze reis is prima verlopen en was op zich goed georganiseerd. We waren met z'n tweeën maar hadden allebei een aparte kamer. Soms werden we ergens weggestopt, maar toen we dit vertelden tegen onze chauffeur/gids regelde hij voor de volgende dag iets anders. Ik hoop dat iedere chauffeur zo klantvriendelijk is, want dit hebben we erg gewaardeerd. Onze chauffeur zag er iedere dag fris uit met redelijk nette kleding. Hij had echter veel te grote schoenen aan. Dit merkten we op toen hij slippers aan had en een paar grote pleisters op zijn voeten. Van ons mocht hij best op zijn slippers lopen hoor wanneer hij zich geen goede schoenen kan veroorloven, maar hier ga je het natuurlijk niet met hem over hebben.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede ervaringen (2x) met YourWay2Go. Echter, vraag me wel af of de geboekte ' upgrade' daadwerkelijk een upgrade is. Heb andere reizigers ontmoet die dezelfde reis hadden geboekt, zonder upgrade, maar luxueuzere kamers kregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? VIETNAM2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 2 tot 5 keer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hebben een fantastische reis gehad met ons gezin. Prima hotels. Goede gidsen. Toen er onverwachts problemen waren door de enorme landslide in Nepal zijn wij om een hele snelle en duidelijke manier verder geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? CHINA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Van te voren in de beschrijving opnemen dat er bij aankomst op een bestemming iemand op je staat te wachten die je weer verder brengt. Er stond altijd wel weer iemand op ons te wachten, maar wij wisten van te voren niet hoe we weer verder gebracht zouden worden en hoe we aan de tickets zouden komen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede, persoonlijke aandacht. Meedenken met de klant. Altijd tijd nemen voor vragen om deze te beantwoorden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? PERU2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Reisbescheiden ogen eenvoudig. Wellicht via mail verspreiden zodat je zelf altijd backup (in mail) hebt. Nu hadden we 1 overzicht van vouchers en moesten we bij een check in continu aangeven dat ze dit formulier niet konden houden.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De reis naar Maleisie was geweldig geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? MALEISIE2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 2 tot 5 keer
  • Tips & Verbeterpunten De offerte naar Vietnam&Cambodja is meerdere malen niet goed opgenomen in de prijsopgaaf waardoor de prijs een aantal maal is verhoogd.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? INDONESIE2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

alles prima geregeld. leuke gidsen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? INDONESIE2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten er was 1 keer een misverstand over de afgesproken tijd. de chauffeur zou me volgens de voucher om 13:30 ophalen om me naar het vliegveld te brengen.Bij het resort kreeg ik vervolgens te horen dat ik om 8:30 opgehaald zou worden. Dus ik sta om 8:30 netjes klaar om naar het vliegveld te gaan, kom de chauffeur pas om 13:15.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? CHINA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

alles wat er geregeld was was op zich wel goed.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welke bestemming heeft u geboekt? INDONESIE2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten sneller reageren op mensen die een reisvoorstel willen aanvragen, we moesten er zelf nog 2x om vragen of jullie een voorstel wouden opstellen. betere controle of wat er aangeboden wordt ook daadwerkelijk vrij is, (we kregen bij de vouchers te zien dat een accommodatie wat we speciaal aangevraagd hadden, en jullie ook ons toegezegd hadden, toch niet meer beschikbaar was.)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? THAILAND2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Enthousiaste groep mensen, die goed samenwerken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? CHINA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Voortraject was erg goed geregeld. Complimenten voor Anneke die alles erg goed voor ons heeft uitgezocht en gecommuniceerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? COSTARICA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Begeleiding op de vakantiebestemming. Wij voelde ons daar wel echt in de steek gelaten door Yourwaytogo. Toen wij arriveerde was er niemand aanwezig die ons ontving, moesten we zelf gaan bellen en dus blijkbaar met de autoverhuur maatschappij mee. Dat was niet goed gecommuniceerd. Ook kregen we de vouchers pas nadat we bij de autoverhuur maatschappij onze auto ophaalde waardoor je als je in de auto stapt eigenlijk alles nog moet gaan doorlezen. Daarnaast moesten wij in Costa Rica behoorlijk veel moeite doen om aan een belastingdocument te komen, wat achteraf ook makkelijk op de grensovergang naar Panama te regelen was. Wij hadden het document toen al maar al onze medereizigers niet, dus hadden we toch op hen moeten wachten wanneer er wel lange rijen hadden gestaan. Dit heeft ons dus onnodig veel uitzoekwerk in Costa Rica en extra kilometers gekost. Daarnaast waren we op de terugweg niet goed op de hoogte over hoe de reis zou verlopen. We wisten niet waar we naartoe gebracht moesten worden vanaf Panama op onze weg naar San Jose, hier bleken we naar Cahuita te moeten gaan en daar 4 uur te verblijven. Dit gaf een hoop onrust bij onzelf maar ook bij de taxichauffeur die allerlei mensen moest bellen om te informeren waar wij afgzet moesten worden. Al met al was de informatie over de transfers dus te beknopt. De hotelaccomodaties waren prima, behalve in Monteverde (hotel Cipreses) (hier was geen kluis of airco/ventilatie aanwezig wat bij de andere locaties wel aanwezig was. Tenslotte is het rijden zonder navigatie echt niet te doen, dus raad mensen aan om een navigatie bij de auto erbij te huren!
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

1. Super hulp van Brigit. Nam alle tijd voor ons en was altijd beschikbaar voor vragen. 2. We wilden onze reis deels via jullie boeken en deels zelf rondreizen zonder plan. Dit was geen probleem en dit bleek voor ons de perfecte manier van reizen. 3. Alles wat we wel via jullie hadden geboekt was perfect geregeld. We hebben geen een keer moeten wachten, extra moeten bellen of iets dergelijks. Top! 4. We hebben gewoon een fantastische reis gehad :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? PERU2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten We krijgen wel veel enquêtes om jullie te beoordelen ;-)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? INDONESIE2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Tot nu toe altijd gereisd in de vorm van een groepsreis. Doordat onze geboekte reis naar Myanmar geannuleerd werd, op zoek gegaan naar alternatief, Via het zoeken op internet, in contact gekomen met Myanmar2go. Vanaf het eerste contact, positief gevoel. Moesten even wennen aan het idee individueel door Myanmar te reizen, maar het is ons zo goed bevallen, dat we deze vorm van reizen, voor een volgende verre reis als eerste optie gaan bekijken. Vanaf het moment van aankomst in Myanmar tot en met het moment van vertrek was alles tot in de puntjes geregeld, Hotels waren goed tot uitstekend, vervoer was perfect (zo goed als nieuw busje, met volop beenruimte) aardige/goede chauffeurs, vouchers/tickets lagen allemaal keurig klaar, kortom: we hebben een geweldige vakantie gehad!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? MYANMAR2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dubbelchecken van boekingen: al eens gehad dat we ergens toekomen waar het gesloten was, en laatst ook dat we een ticket hadden voor een alcatraz, maar de boeking was niet correct verlopen, dus we konden niet mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? AMERIKA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 2 tot 5 keer

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.