Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dat alles voor mijn goed geregeld voor de vrijwilligerswerk in N. E.P. Chiang May.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? THAILAND2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Casa's particular waren allemaal fantastisch, goed geregeld. Alleen de casa in Havana mocht wel wat centraler, nu grote afstand moeten overbruggen naar centrum. Hotel was prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? CUBA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten - Op mobiele telefoon worden berichten heel kort weergegeven en verdwijnen daarna. - Auto verhuur ViaCar in Cuba is dramatisch. Slecht bereikbaar, niet aanwezig op kantoor en komen afspraken niet na. Twee dagen weggegooid door wachten op de autoverhuur, dat is jammer op een 9-daagse reis.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

PRIMA ORGANISATIE!!! ONZE REIS WAS WEDEROM TOP GEREGELD ALLES WAS VOLLEDIG NAAR ONZE WENSEN!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? CHINA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 2 tot 5 keer
  • Tips & Verbeterpunten GA VOORAL ZO DOOR.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vanaf het eerste moment op de website tot aan de transfer naar huis was alles goed geregeld. Excursies op tijd, betaling vooraf goed verlopen en prettig dat het geen probleem was om zelf bijv een hotel te boeken. Snelle reactie en prettige communicatie via de mail. Website/berichten via de mobiel wel slecht te bekijken. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? CUBA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Mailen via berichten op de website is wat omslachtig. Casa s allemaal top, wel zou een casa aan het strand bij playa larga voorkeur hebben, zo ook een eventueel 'authentiekere' casa in vignales (overigens beide wel super schoon, vriendelijk en netjes). Eventueel in beide plaatsen een tweede optie bieden. De plattegronden op de vouchers casa s en excursies waren erg onduidelijk en klopte vaak niet.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Was een super vakantie en goed georganiseerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? MALEISIE2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

tijdens een knelpunt tijdens de reis door fout organisatie uitstekend geholpen via het beschikbaar gestelde nummer in Iran

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? IRAN2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten nachttrein shiraz naar Teheran is goed bevallen. Tip: koop via internet in NL 4 in plaats van 2 kaartjes voor totaal 98 euro als je met z'n tweeën reist. Daarmee heb je eigen prive courgette.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle, vriendelijke reactie op ons voorstel voor de reis. Door de 'blokjes' die je zelf kan aanpassen in duur gemakkelijk te combineren. Goede adviezen tav timing etc. Ter plaatse klopte alle afspraken exact, fijne bedrijven waarmee werd samengewerkt en goede hotels.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? COSTARICA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Bij een bepaald profiel van persoon adviseren tav wat 'echt niet te missen' was niet mogelijk. Ook bij navraag van de indruk ter plaatse verkregen we weinig verduidelijking.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hebben een heerlijke reis gehad, die goed georganiseerd was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? JAPAN2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Op (of rond) 20 oktober hebben we Noreen een eindevaluatie van onze ervaringen gestuurd, waarin we een aantal aandachtspunten hebben beschreven. Indien gewenst kunnen we die jullie nogmaals toesturen; laat maar weten.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Omdat alles tot in de puntjes voor ons geregeld was, hoefden wij tijdens onze reis nergens meer naar om te kijken. Dat hebben wij als zeer positief ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? PERU2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten In Peru wordt mastercard bijna nergens geaccepteerd. Dit zou vooraf duidelijker aangegeven mogen worden.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed geregeld alleen had ik niet in de gaten dat alle post via de site kwam maar ik ben ook niet al te goed met de pc Hotels en Ryokans waren schoon en goed. De vlucht liep voorspoedig en op de terugweg hadden we genoeg beenruimte wat heel prettig is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? JAPAN2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten We gingen met het ver van het ene naar het andere punt.misschien een tip erbij zetten om op tijd te gaan kijken wanneer het veer vertrekt en hoe lang de overtocht duurt. Maar dat is ook onderdeel van het avontuur. Het liep als gesmeerd maar eigenlijk veel te vlug. Had graag in bepaalde plekjes wat langer willen blijven maar wie weet.................
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? VIETNAM2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De reis die we geboekt hadden was prima geregeld, alles klopte en de gidsen en chauffeurs die ons begeleidde in Nepal waren helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? NEPAL2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Heel concreet. Het hotel in Dulikhel is echt viezig en gedateerd. Ik zou daar een andere keus in maken. En wellicht is het een optie op bij Samsara niet meteen het hele pakket aan activiteiten aan te bieden. Wij hebben uiteindelijk een onderdeel niet gedaan omdat we ook daar wilde zijn omdat de omgeving zo prachtig en rustgevend is. Er is daar veel mogelijk ook aan andere typige excursies dus mensen zouden dan zelf nog een keuze kunnen maken.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima, goed verzogt

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? CAMBODJA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Hotellijst klopte niet. In een reis soms meerdere opties aangeven, m.b.t. Manier van reizen van a naar b.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We hebben een fantastische reis gehad en de 2 weken daarvan die via jullie georganiseerd was en de vliegreis was top geregeld. De hotels waren prima en de chaffeurs stonden altijd klaar op de nieuwe plekken. Hartstikke bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? INDONESIE2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Duurde soms lang voordat we een reactie van de e-mail kregen en er waren vele wisselingen van mensen. Waardoor niet altijd de juiste persoon wist wat de informatie was.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Omdat mijn groeps reis niet doorging, ben ik door shoestring doorverwezen. Fijn advies en veel contact, alles in Japan was heel goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? JAPAN2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles goed geregeld, agent in India was erg goed! Overal op tijd, mooie locaties!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? INDIA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Het einde in Goa was de keuze van het hotel niet zo goed. Wij zijn een koppel die graag lekker wilden uitrusten aan het strand. Calangute was daarvoor niet de juiste plek, erg druk en niet helemaal wat wij wilden. Tip: Misschien iets meer informatie vragen over wat we wilden in Goa. Rust of feesten. Klein minpuntje op een verder prima reis!
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wij maken een fantastische reis door Zuid-Afrika, Alles klopt! Prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? ZUIDAFRIKA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 2 tot 5 keer
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn 2x tot volle tevredenheid met yourway2go op vakantie geweest. Alles volgens verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? ZUIDAFRIKA2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 2 tot 5 keer
  • Tips & Verbeterpunten De website zou iets overzichtelijker mogen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? JAPAN2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

alleen bij de eerste afspraak was blijk van enthousiasme, maar toen hadden we nog niet geboekt...

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? JAPAN2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten afspraken nakomen. de kluit niet belazeren. als je een klacht krijgt daar dan ook op reageren. het slechtste reisbureau ooit. ik raad iedereen af japan2go een reis naar japan te laten regelen. zonde van je geld en de negatieve energie die het oplevert. echt in elk opzicht zo ontzettend jammer!
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het was een mooie reis

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? ECUADOR2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 2 tot 5 keer
  • Tips & Verbeterpunten Een iets gedetailleerder dag tot dag schema en consequenter met wel/geen transfer en belangrijke details voor vervoer, zoals waar overstappen of locaties bus stations. Het contact systeem werkt ook niet altijd even goed. Ik kreeg een mail met een aanpassing in het reisagent tijdens de reis en deze was niet te bekijken met mijn telefoon. Het S echt veel handiger om gewoon mail contact te hebben. Ook het dag tot dag uitgebreide overzicht was niet online te bekijken met een telefoon en ook niet uit te printen. Het was erg handig geweest deze als pdf te krijgen. Een document waar alles in staat.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Veel reis - wensmogelijkheden door modulen/blokken samen te stellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? MAROKKO2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten eigen login via website om documenten in te zien werkt niet prettig.
4

2 sterren: slechter dan verwacht

De hotels waren prima, het vervoer over het algemeen ook.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welke bestemming heeft u geboekt? THAILAND2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Naast het feit dat onze vakantie geslaagd was, zijn er toch een behoorlijk aantal verbeterpunten. Voornamelijk op organisatorisch vlak; - dag 3: de Thai box wedstrijd was erg leuk, maar bestond naast 1 volwassen gevecht uit alleen maar 16 jaar en jongere boxers. Op dag 2 was er kennelijk een Thai box wedstrijd in de buurt van het hotel, met interessantere vechters, misschien handig om te weten. Deze hadden wij liever gezien maar hierop konden wij niet anticiperen - dag 5: de dag dat we werden opgehaald vanuit Bangkok naar Khao Yai kregen we een paar uur van te voren met een briefje onder de deur te horen dat we een uur eerder werden opgehaald. Dit zou wel erg fijn zijn geweest om een dag van te voren te horen, aangezien we nogal weinig slaap hadden - dag 6: er staat in de offerte een night safari met zaklamp om meer 'fascinerende dieren' te zien naast de overdagse safari. Dit was echter niet geregeld - we waren rond 19:00 terug in het hotel en niemand kon ons iets vertellen over enige night safari. Hier zou een gepaste compensatie voor worden geregeld, maar is nooit gebeurd. - dag 7: ons vervoer van Khao Yai naar de grensovergang kwam maar met 1 busje aanzetten. Uiteraard paste wij daar niet in met alle bagage, wat ertoe geleid had dat we een uur moesten wachten op een tweede busje dat door het hotel gebeld werd. Samengevat dus een behoorlijk aantal slordige organisatorische fouten. Voornamelijk het feit dat als wij een probleem hadden, dit doorgespeeld werd naar het reisbureau in Thailand in plaats van door jullie zelf werd opgelost.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

deze keer geen positieve ervaring. helaas voor het eerst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? JAPAN2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? meer dan 5 keer
  • Tips & Verbeterpunten als je een "persoonlijke pagina"maakt, moet je die wel bijhouden. ik vind het de meest slechte uitvinding ooit. als je een half jaar van te voren boekt en betaalt, mag je verwachten dat je reisbescheiden tijdig worden toegezonden. erg slordig dat wij die op schiphol moesten halen. als je een serieuze klacht indient vanuit het buitenland over een onaanvaardbare hotelkamer, verwacht je een serieuze reactie en een oplossing. de opmerking: "ik heb nog nooit eerder klachten gehad" is werkelijk te dom voor woorden. het weigeren van een email adres van een travel agent in het buitenland, is evenmin gepast. ik heb het idee dat de kwaliteit van yourway2go achteruit gaat. dit is mijn eerste negatieve ervaring met jullie. heel erg jammer. in de tijd van koning aap was het wat mij betreft beter, maar vroeger is dood. een separate mail met officiele klacht kunnen jullie nog verwachten. doe er je voordeel mee.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Eerder met Vietnam2go op pad geweest en een prima reis gehad. Japan was op zich een prima reis, echter organisatie kan hier zeker beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke bestemming heeft u geboekt? JAPAN2GO.nl
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Reactiesnelheid
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • maatwerk en flexibiliteit
  • Totaal oordeel
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 2 tot 5 keer
  • Tips & Verbeterpunten in december hotel geboekt, onderweg meldde japan2go dat er een ander hotel geboekt was. Als gevolg van aardbeving was reizen in een bepaald deel lastiger, voor vertrek werd aangegeven dat het wel mogelijk was, in de praktijk bleek dit onmogelijk. Ruim voor de reis aangegeven de Japan reispass op tijd te willen ontvangen, 2 weken voor vertrek dit nogmaals per email aangegeven. Uiteindelijk in Duivendrecht opgehaald omdat anders mogelijk deze niet op tijd te kunnen ontvangen.

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.