Genoten van de vele verschillende indrukken

Zeer goed georganiseerd met een mix van vanalles wat. Rondreis met Trein/Bus/Taxi/vliegtuig/Minibus. Slapen in Boutique hotels/resorts/eenvoudige hotels/betere hotels. Mooie Dingen gezien. Alleen de laatste paar dagen waren wat moeilijk in een Resort op Mabul Island waar je eigenlijk enkel maar kunt snokelen of duiken. Bar meestal gesloten soms toch eens open maar dan waren ze van het meeste "uit" wat op hun kaart stond en Restaurant "refter stijl" met weinig keuze. Wel leuke medereizigers ontmoet daar.

• Welke bestemming heeft u geboekt? Maleisië

Wederom hebben we een prachtige reis gemaakt georganiseerd door YourWay2GO! Voorwerk en opvolging van YourWay2GO team was perfect. Ook de keuze voor de lokale partner was prima en de service goed.

• Welke bestemming heeft u geboekt? Nepal

Goed geholpen om reis op korte termijn te regelen.

Rondreis op laatste ogenblik aangevraagd maar dat is allemaal zeer vlot gegaan. Eens ter plaatse bleek dat het boeken van onze privé chauffeur en hotels via een lokale agent is gebeurd. We hebben overnacht in werkelijk spotgoedkope hotels waarvan sommigen ondermaats waren. Ook onze chauffeur had een zeer laag inkomen. Het heeft ons een zeer slecht gevoel gegeven omdat ons geld niet op correcte wijze is besteed. We hebben echt het gevoel dat één iemand met het geld is gaan lopen en dat de lokale bevolking in verhouding met wat we betaald hebben niet genoeg heeft ontvangen. Dat was voor ons zeer zuur waardoor we zoveel als mogelijk fooien gegeven hebben maar dat maakte onze reis wel zeer duur. Ik heb wel contact opgenomen met yourway2go tijdens reis (vele mails) maar dat is niet leuk om doen als je onderweg bent en uiteindelijk heeft dat niets opgeleverd. Jammer! Eens terug in België hebben we niets meer vernomen van yourway2go...

• Welke bestemming heeft u geboekt? India

Yourwaytogo bied je meer dan verwacht.

Werkelijk álles was geregeld: alle transfers, ons busticket werd geleverd in hotel, draaiboek met veel extra tips om te doen maar ook restaurants en hammams, wanneer je best vroeg kon vertrekken, plannetje naar elk hotel,… Deze formule is echt top als je niet van reizen in groep houdt en alleen toch wat onzeker bent. Hé is echt reizen zonder zorgen. We hadden ze niet nodig maar waren heel gerustgesteld met alle mogelijke contactnummers. Het was onze eerse ‘verre’ reis met deze formule. We deden nog veel zoekwerk vooraf maar eigenlijk kan je zo vertrekken met de info die je krijgt. De dag vooraf even de volgende dag overlopen en vooral genieten zonder praktische beslommeringen. We reserveerden wel een 4-tal excursies bij de boeking. Ook daar waren we zeer tevreden van! Yourwaytogo is echt aan te bevelen!

• Welke bestemming heeft u geboekt? Marokko

Alles super geregeld

We hebben 3 weken rondgereisd en de accommodaties en het vervoer waren prima verzorgd. Top vakantie!

super

persoonlijk, goed meegedacht bij reis met 2 gezinnen, totaal 10 personen. We zijn trouwe klant; altijd goed

• Welke bestemming heeft u geboekt? Jordanië

Veel hoogtepunten in een korte tijd

De logeeradressen (guesthouse) waren heel goed, verzorgd, goede ontvangst, lekkere ontbijten en mooie ligging. Jammer dat op een plaats er problemen waren met de boeking. Maar na het inschakelen van het noodnummer is het probleem opgelost. De service van het autoverhuurbedrijf was ook in orde. Ook de uitstappen en game drives (safari) waren de moeite en goed georganiseerd. Een onvergetelijke reis.

• Welke bestemming heeft u geboekt? Zuid-Afrika

Top geregeld

We hebben een top geregelde rondreis gemaakt in Colombia. Gecombineerd met een bezoek aan vrienden. Dankzij het deskundige advies van Danilo is onze reis volledig naar onze wens samengesteld.

• Welke bestemming heeft u geboekt? Colombia

unieke avontuurlijke ervaring met heel ons gezin

We zochten een warme bestemming met voor elk wat wils voor ons gezin van 8 jaar tot en met 76. De keuze viel op Marokko en in de Paasvakantie viel de temperatuur heel goed mee. Het programma - op maat samengesteld - was heel gevarieerd: een ongewone bergtocht in het Atlasgebergte, een rit per 4x4 door de woestijn, een tocht per dromedaris, een avondmaal onder de sterren en overnachting in Berbertenten of -hutten. Een bezoek aan de schilderachtige stad Ait Ben Haddou, Unesco werelderfgoed en tenslotte een bezoek aan het bruisende Marrakech met zijn paleizen en souks. De hotels waren heel verschillend en typeerden de diverse aspecten van Marokko. Enkel het restaurant in het hotel Riad Ksar Anika in Marrakech was een tegenvaller qua timing. 1.5 tot 2u wachten op een vooraf bestelde lunch is het laatste wat je verwacht.

• Welke bestemming heeft u geboekt? Marokko

zoals iedere keer was de reis onberispelijk voorbereid en verlopen.

Wij zijn een kleine maand naar India geweest. YourWay2GO heeft onze ganse reis voorbereid. In India hebben wij Varanasi bezocht. Vervolgens Ranchi en daarna Assam. Terug naar Varanasi en eindigen in Mumbai. Veel en meestal dubbele binnenlandse vluchten. Steeds vlekkeloos verlopen. Ook in de hotels geen problemen gehad. Goed gedaan dus van YourWay2GO.

• Welke bestemming heeft u geboekt? India

Van het moment van boeken tot thuiskomst een feestje!

YourWay2Go zorgt er echt voor dat je reis al bij het boeken begint. Het is fantastisch om je reis samen te stellen zoals jij dat wil met de zogenaamde bouwstenen. Er wordt goed naar je geluisterd en je hebt de gehele periode één aanspreekpunt is, wat fijn is. Ze reageren snel op vragen en handelen waar nodig is acuut!

• Welke bestemming heeft u geboekt? Indonesië

Top vakantie en zeer prettige voorbereiding

Onze reis naar Cuba was echt top geregeld. Veel eigen inbreng en alles liep op rolletjes. Complimenten.

• Welke bestemming heeft u geboekt? Cuba

Mooie rondreis, top geregeld!

We hebben een mooie, gevarieerde rondreis door Nepal gemaakt. Met bouwstenen, zelf samen gesteld. Alles top geregeld, ook de lokale agent ter plaatse.

• Welke bestemming heeft u geboekt? Nepal

Super goede reis en ongeëvenaarde service!

YourWay2GO heeft in een zeer kort tijdsbestek een top reis voor ons samengesteld, met al onze wensen. En in nog korte tijd ook wijzigingen kunnen doorvoeren! Enorm dankbaar!

• Welke bestemming heeft u geboekt? Jordanië

Correcte organisatie en planning van onze reis!

Het vervoer was steeds op tijd, alsook de gidsen, locaties van de hotels waren steeds dicht bij de bezoeken of bij de stadscentrums

• Welke bestemming heeft u geboekt? Vietnam

De reis zat prima in elkaar, alles was goed geregeld!

• Welke bestemming heeft u geboekt? Jordanië

Een fijne goed geregelde reis

• Welke bestemming heeft u geboekt? Vietnam

Zeer goede reisorganisatie

Persoonlijk contact en meedenkend in de reisbeleving. Er wordt goed geluisterd naar je wens hoe te reizen en er vindt veel overleg en maatwerk plaats. De communicatie is snel en helder. De reisdocumenten zeer verzorgd!

• Welke bestemming heeft u geboekt? Zuid-Afrika

Laagdrempelig persoonlijk contact

Contactpersoon denkt actief mee met plannen. Prettig om ook telefonisch contact te hebben om dingen af te stemmen. Bij problemen lokaal contactpersoon goed te bereiken en snelle actie. Meeste transport en hotels prima geregeld. Enkele keer liep het niet goed.

• Welke bestemming heeft u geboekt? Colombia

Duidelijke en vriendelijke communicatie vooraf

Met het bespreken van de reis werd echt geluisterd en alternatieven besproken. We kwamen tot een mooi voorstel dat paste bij onze wensen en tijd voor een redelijke prijs. In de reis nog voldoende mogelijkheden om uit te breiden.

• Welke bestemming heeft u geboekt? Egypte

Ons reisplan klopte en dan is de vakantie geslaagd

Soms was het hotel of lodge aangegeven op Google maar lag het in een heel ander land maar met dezelfde naam. Een adres is dan toch wel handig. De beschrijving van het hotel en de excursies en attracties is wel een meer een verhaaltje en niet inhoudelijk. Je wordt dan verrast en dat kan positief of negatief uitpakken. Elektronische informatie (dus via app) werkte soms niet (geen WiFi) en dan is de informatie op papier ook een beetje rommelig. Je komt er na enig zoeken wel uit.

• Welke bestemming heeft u geboekt? Costa Rica

Goed geregelde vakantie!

Deze zomer voor de tweede keer een reis via yourway2go gemaakt. Wederom was alles helemaal tot in de puntjes geregeld. Een aanrader als je zorgeloos wil genieten in een land dat je niet goed kent.

• Welke bestemming heeft u geboekt? MAROKKO2GO.nl

Zeer goed georganiseerde, afwisselende reis

We zijn vier weken in Vietnam geweest, waarvan zo'n 10 dagen op rondreis in het noordoosten, en twee weken in Cambodja. We hadden vaak zelf overnachtingen uitgezocht, en vaak gebruik gemaakt van de gidsen die rondleidingen gaven. De reis was bijzonder goed gepland en bijgehouden, door Duc die met zijn reisagentschap in Vietnam zat. De bus en trein waren goed gereserveerd en we hadden op tijd de kaarten. Ook de transfers waren prettig geregeld. De autobestuurders waren aardig en probeerden vaak ook wat Engels te spreken. De gidsen wisten veel te vertellen over de geschiedenis en over de stad, en tot onze verrassing (want communistische landen) ook over de politiek en de problemen in hun land. Kortom; we hebben erg genoten en zijn erg tevreden over zowel yourway2go als over Duc van Vietnam-Tropical Journey.

• Welke bestemming heeft u geboekt? VIETNAM

Goed geregeld, met zorg uitgekozen hotelletjes

Voor onze reis naar Guatemala en Mexico was er in de voorbereiding altijd ruimte voor onze vragen, wensen en wijzigingen in het plan. De reis verliep vervolgens voorspoedig. Met zorg uitgekozen hotelletjes, prachtige (van tevoren geregelde) excursies en prettig contact met partners van YourWay2Go ter plaatse. Een onvergetelijke reis!

• Welke bestemming heeft u geboekt? MEXICO

Prima geregeld

Mooi reisprogramma en vlotte service. Bij de verplichte vraag hieronder staat nuet de site Georgie/Armenie

• Welke bestemming heeft u geboekt? IRAN2GO.nl