Fantastisch

Een fijne goed geregelde reis

• Welke bestemming heeft u geboekt? Vietnam

Zeer goede reisorganisatie

Persoonlijk contact en meedenkend in de reisbeleving. Er wordt goed geluisterd naar je wens hoe te reizen en er vindt veel overleg en maatwerk plaats. De communicatie is snel en helder. De reisdocumenten zeer verzorgd!

• Welke bestemming heeft u geboekt? Zuid-Afrika

Laagdrempelig persoonlijk contact

Contactpersoon denkt actief mee met plannen. Prettig om ook telefonisch contact te hebben om dingen af te stemmen. Bij problemen lokaal contactpersoon goed te bereiken en snelle actie. Meeste transport en hotels prima geregeld. Enkele keer liep het niet goed.

• Welke bestemming heeft u geboekt? Colombia

Duidelijke en vriendelijke communicatie vooraf

Met het bespreken van de reis werd echt geluisterd en alternatieven besproken. We kwamen tot een mooi voorstel dat paste bij onze wensen en tijd voor een redelijke prijs. In de reis nog voldoende mogelijkheden om uit te breiden.

• Welke bestemming heeft u geboekt? Egypte

Ons reisplan klopte en dan is de vakantie geslaagd

Soms was het hotel of lodge aangegeven op Google maar lag het in een heel ander land maar met dezelfde naam. Een adres is dan toch wel handig. De beschrijving van het hotel en de excursies en attracties is wel een meer een verhaaltje en niet inhoudelijk. Je wordt dan verrast en dat kan positief of negatief uitpakken. Elektronische informatie (dus via app) werkte soms niet (geen WiFi) en dan is de informatie op papier ook een beetje rommelig. Je komt er na enig zoeken wel uit.

• Welke bestemming heeft u geboekt? Costa Rica

Goed geregelde vakantie!

Deze zomer voor de tweede keer een reis via yourway2go gemaakt. Wederom was alles helemaal tot in de puntjes geregeld. Een aanrader als je zorgeloos wil genieten in een land dat je niet goed kent.

• Welke bestemming heeft u geboekt? MAROKKO2GO.nl

Zeer goed georganiseerde, afwisselende reis

We zijn vier weken in Vietnam geweest, waarvan zo'n 10 dagen op rondreis in het noordoosten, en twee weken in Cambodja. We hadden vaak zelf overnachtingen uitgezocht, en vaak gebruik gemaakt van de gidsen die rondleidingen gaven. De reis was bijzonder goed gepland en bijgehouden, door Duc die met zijn reisagentschap in Vietnam zat. De bus en trein waren goed gereserveerd en we hadden op tijd de kaarten. Ook de transfers waren prettig geregeld. De autobestuurders waren aardig en probeerden vaak ook wat Engels te spreken. De gidsen wisten veel te vertellen over de geschiedenis en over de stad, en tot onze verrassing (want communistische landen) ook over de politiek en de problemen in hun land. Kortom; we hebben erg genoten en zijn erg tevreden over zowel yourway2go als over Duc van Vietnam-Tropical Journey.

• Welke bestemming heeft u geboekt? VIETNAM

Goed geregeld, met zorg uitgekozen hotelletjes

Voor onze reis naar Guatemala en Mexico was er in de voorbereiding altijd ruimte voor onze vragen, wensen en wijzigingen in het plan. De reis verliep vervolgens voorspoedig. Met zorg uitgekozen hotelletjes, prachtige (van tevoren geregelde) excursies en prettig contact met partners van YourWay2Go ter plaatse. Een onvergetelijke reis!

• Welke bestemming heeft u geboekt? MEXICO

Prima geregeld

Mooi reisprogramma en vlotte service. Bij de verplichte vraag hieronder staat nuet de site Georgie/Armenie

• Welke bestemming heeft u geboekt? IRAN2GO.nl

Snel, accuraat, vakkundig

Snel, accuraat, vakkundig.

• Welke bestemming heeft u geboekt? INDIA

Heel persoonlijk en alles goed geregeld

Jop heeft onze reis samengesteld. Er was alle ruimte voor eigen ideeën, alternatieven t.o.v. het standaard aanbod en er was goede communicatie rondom bevestigingen/wijzigingen. Onze reis verliep soepel. Het was een heerlijke vakantie en we zijn heel tevreden!

• Welke bestemming heeft u geboekt? THAILAND2GO.nl

Wij hebben een prachtige vakantie gehad

We hebben erg genoten van de Cubaanse sfeer en gastvrijheid

• Welke bestemming heeft u geboekt? CUBA

Goed georganiseerde reis naar Cuba.

Alles conform plan, mooie en vooral boeiende reis door west Cuba gemaakt.

• Welke bestemming heeft u geboekt? CUBA

Hele fijne meedenk voorbereiding.

We voelden ons gesteund en gehoord in onze zoektocht naar een mooie reis met ons gezin. Door corona en later door de oorlog in Oekraine hebben we 3 keer een andere reis moeten bedenken. Medewerkers van Your Way2go zijn voortdurend behulpzaam en meedenkend gebleven. Klasse. Uiteindelijk hebben we een mooie trip in het Griekse binnenland gedaan.

• Welke bestemming heeft u geboekt? MAROKKO2GO.nl

Professioneel en geduldig met het creëren van een topreis!

Met wat los-vast ideeën over de wens om met onze kinderen Cuba te bezoeken, heeft Rosanne van YW2G de perfecte reis van 2 weken voor ons samengesteld. Het is fijn als hetgeen je verwacht ook werkelijkheid wordt op vakantie. Geen probleem om tijdens het samenstellen van idee te wijzigen, want dit werd prima en snel aangepast. Ook werd goed meegedacht over wat voor ons het beste reistempo zou kunnen zijn (3 kinderen van 21, 18 en 14) 1 week rondreis met excursies en overnachten bij lokale bevolking en 1 week een all in resort De voorbereidingen en tips (zeker handig voor een land als Cuba) waren uitstekend, dus we gingen met een gerust gevoel op reis. Het resort viel echter wel enorm tegen, maar ik heb begrepen dat YW2G dit onmiddellijk uit het programma heeft gehaald.

• Welke bestemming heeft u geboekt? CUBA

vooraf goede communicatie - bij kritische noot geen gehoor

als je een dure excursie een paar dagen vooraf afmeld en dan geen geld terug krijgt dan vinden we dat niet juist en dat maakt dat ik geen gebruik meer zal maken van deze reisorganisatie. Ook bleef de taxi transfer naar vliegveld niet aanwezig te zijn..en dan wordt er moeilijk gedaan over de taxi betaling die we zelf hebben gedaan.

In 1 woord fantastisch!

Voor de 2e keer geboekt bij YourWay2Go. De benadering is klantvriendelijk en persoonlijk. Er wordt goed gekeken naar wat het beste past bij de klant en er wordt ook gezocht naar de meest scherpe prijzen voor bv vluchten. Ook de reis was geweldig, ondanks dat er een aantal tegenslagen waren doordat het toerisme weer net opgestart werd na Covid was de reis fantastisch. Ook bij de dingen die (nog) niet goed liepen heb ik veel steun ervaren tijdens mijn reis van het reisbureau. De aftercare is ook heel goed. Het is fijn om even samen door te nemen hoe de reis was, wat er goed ging en wat er minder goed ging en ook achteraf is dat fantastisch opgelost.

• Welke bestemming heeft u geboekt? CUBA

Excellent. Alles was top!

Reis was met veel zorg samengesteld! Alle accomodaties waren leuk en helemaal onze smaak. Verder een goddelijk land!!

• Welke bestemming heeft u geboekt? COSTARICA2GO.nl

Geweldige klantenservice

Mooie reis gemaakt naar Fins Lapland. Alles goed geregeld en geweldige klantenservice.

• Welke bestemming heeft u geboekt? JAPAN

Geweldige reis gehad

Prachtige plekken ,en iedere keer weer verbaast dat ze in de lodges steeds weer onze kamersleutels klaar hadden. En dat de gidsen steeds weer op de afgesproken tijd klaar stonden,zonder enige miscommunicatie.

• Welke bestemming heeft u geboekt? COSTARICA

begin heel leuk, maar uiteindelijk viel het tegen

Bij de eerste kennismaking troffen we een enthousiaste medewerkster waarmee we onze reis hebben samengesteld. Nadat ze was vervangen was het enthousiasme weg. Onze reis door IJsland was erg mooi, maar wat we ontzettend gemist hebben was informatie over bezienswaardigheden. Uiteindelijk hebben we een lijst met hotels gekregen, en tickets, zonder enige informatie. We moesten nu zelf uitzoeken wat de bezienswaardigheden waren in de omgeving van elk hotel. Of onderweg tussen de hotels. Dat is niet wat je verwacht, en ook niet waarom je boekt gelijk resibureau. Een sterk contrast met de enthousiaste begeleiding aan het begin van ons contact met Youway2Go.

• Welke bestemming heeft u geboekt? PERU

Bedankt voor de fantastische reis

Met privé chauffeur kriskras door Bali rondgereisd. Ik vond op de site van Yourway2go een mooie route die me aansprak, maar wilde iets langer aan het strand verblijven. Geen probleem! Ik kreeg via de mail een aangepast reisschema en de prijs viel me alles mee! Mooi land, vriendelijke mensen en genoeg te beleven op Bali zelf. Heb me er 2,5 week fantastisch vermaakt.

• Welke bestemming heeft u geboekt? INDONESIE2GO.nl

Heerlijke ren goed georganiseerde reis naar Griekenland gehad!

We hebben de rondreis Parels van Peloponnesos naar eigen wens samen gesteld met het advies van René. Bedankt René voor het samenstellen van deze fanstatische reis waarbij we de griekse cultuur hebben kunnen comineren met leuke dorpjes en heerlijke baaitjes!

• Welke bestemming heeft u geboekt? THAILAND2GO.nl

Super heldere communicatie

Ondanks alle onzekerheid rondom corona zijn we altijd keurig op de hoogte gehouden. Ook kregen wij nette voorstellen ter afwikkeling van de uiteindelijk geannuleerde reis. Ook bij het boeken zelf hebben we een goede ondersteuning ervaren en merkten we dat er een schat aan ervaring zit bij jullie Madagaskar specialist.

• Welke bestemming heeft u geboekt? MADAGASCAR

Fantastische reis naar China met Yourway2GO

Hebben onze reis naar China geregeld met Jop. Zeer betrokken, kwam met een leuk en passend programma. Alles was top geregeld met lokale agent wat betreft vervoer, kaartjes, gids, etc. Leuke, karakteristieke hotelletjes op goede locaties, bijvoorbeeld in oude stad of mooi natuurgebied. Jop was ook zeer betrokken en behulpzaam bij situatie rond Coronavirus, maar dat ging helemaal goed.

• Welke bestemming heeft u geboekt? CHINA2GO.nl