Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prachtige reizen, prima reisaanbod, overzichtelijke site, persoonlijk account waarop alles duidelijk en overzichtelijk is aangegeven, vooraf contact met reisgenoten mogelijk enz. enz.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten geen mails met kortings mogelijkheden versturen als je al geboekt hebt voor het volle pond!Is wel erg zuur als je bijvoorbeeld €100 teveel betaald hebt. Is mij diverse keren overkomen bij Shoestring.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

ER wordt mee gedacht en positief gereageerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Meer singlereizen..
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Shoestring heeft een goed aanbod van reizen en de prijs is ook heel aantrekkelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Er kunnen altijd meer reisbestemmingen bij.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede hotels, goede reisleiders en zie verder mijn rapportcijfer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Thailand was supervakantie

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten ontbijt moet in elke reis inbegrepen zijn.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Avontuurlijke reizen, veel aanbod, locale gidsen, singlereizen, betaalbare reizen, veel excursies, actieve reizen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Website vind ik niet praktisch in gebruik. M.n. het per ongeluk aanraken van knoppen waardoor info zichtbaar wordt. En op de persoonlijke website moet je veel teveel klikken. Het aanbod van excursies wordt ter plekke niet altijd aangeboden zoals vermeld, dat is jammer!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heerlijke reis gehad in juli naar India/Nepal. (29 d) Het blijft in je bloed zitten! Was super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Nog duidelijkere voorlichting over trekking in Nepal. Bijvoorbeeld; goede ingelopen wandelschoenen zijn een must. Wat je kunt verwachten van klimmen en dalen en tijd (4 uur voor zeer geoefende is al gauw 61/2 voor een goede nederlandse wandelaar met kilometers in de benen.) Was prachtig maar ook afzien, zou het zo weer doen!
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De reis was mooi en heel volledig. Lokale gids (Phoung) was top, maar daar moet je mazzel mee hebben!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De excursies waren te duur en slecht. Het boeken van de Sapa trip vooraf was absoluut niet nodig.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle reactie op vragen. Leuke reizen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Indien reizigers aangeven vegetariër te zijn dit dan ook graag regelen voor de vluchten.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

ik ben nu al 4 keer op reis geweest met shoestring en iedere keer weer was het een top reis. en dat is volgens mij het belangrijkste

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten ik zou graag wat meer reizen naar noord amerika zien tot voor kort kon je met shoestring naar canada en alaska maar deze reizen zijn er helaas niet meer. de enige reis die mogelijk is is die naar west amerika dit is natuurlijk een geweldige reis maar die heb ik al een keer gedaan en ik zou zo graag ook een keer naar Canada gaan.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De reizen zijn uitdagend en afwisselend Goede reisbegeleiders

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Website werkt niet altijd Informatie en prijzen zijn soms verouderd
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne reizen die goed bij mijn wensen passen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Na evaluaties krijg ik geen reactie. Van reisgenoten hoor ik dat zij wel reactie krijgen. Daarbij ook nog eens vergoedingen/cadeautjes als compensatie voor dezelfde klachten. Het gaat me niet per se om dat laatste, al vind ik het niet bepaald netjes om hierin verschil te maken, maar een reactie is toch het minste!
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heb 3 reizen met Shoestring gemaakt. Alle reizen waren prima en voldeden aan de verwachting. Leuke reisgroepen en goede gidsen, ruimte voor dingen buiten het programma om of in plaats van.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie rondreizen met veel vrijheid tijdens de reis. Prettig dat reisleiding uit het land zelf komt. Hierdoor kom je meer over culturen en gebruiken te weten en is contact met bevolking gemakkelijker. Goede overzichtelijke website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Telefonische bereikbaarheid is nu vrijwel enkel binnen kantooruren. Hierdoor voor werkendr mensen soms lastig om persoonlijk contact te hebben. Nieuwe gedeelte op dr website van individuele rondreizen vind ik niet duidelijk.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er is goed naar me geluisterd toen ik mijn (negative) mening over een onderdeel van een reis gaf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik kijk ieder jaar bij alle reisorganisaties, maar kom steeds weer bij Shoestring uit. Prijs-kwaliteit is goed. Lokale reisbegeleider is een groot pluspunt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Al meerdere malen met Shoestring op reis geweest en elke keer weer is het een feestje! De reizen zijn goed georganiseerd, hebben de juiste afwisseling tussen actief en rust en stad en platteland. De vrijheid die je hebt tijdens de reis ervaar ik als zeer positief. Pluspunten alom!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettige lokale reisbegeleiders, prijs/kwaliteit is goed, gebruik maken van lokaal vervoer (trein, bus, taxi, etc) zit in de reis, mijn shoestringsite is prettig en handig dat je met de knop kunt betalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Handig als jullie even een seintje geven als er iets nieuws (bv het vluchtschema!) op de mijn shoestringsite staat. Geen persoonlijke aandacht; ook ik die al vaker met jullie heb gereisd, voel me bij elk contact weer "gewoon een reiziger". Over de reisbegeleiders heb ik daar geen opmerkingen over, die verdelen hun aandacht goed tot nu toe. Het resiaanbod is "wat gewoontjes". Het zou uitgebreid kunnen worden met extra dingen als bv extra overnachtingen bij lokale bevolking, een extra fietstocht, bijzondere bestemmingen), maar dat maakt het waarschijnlijk duurder en dat past dan weer niet zo goed in jullie lowbudgetaanbod (wat overigens ook heel erg prima is!) De kaartjes op de website bij elke reis, waarop je kunt zien hoe de route loopt moeten echt weer anders, zoals eerst (en zoals bij jullie partner Koning Aap)!!! Dit vind ik echt waardeloos!!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel.....goede reis met de kinderen (toen 12 en 16) naar Sri Lanka Goede reis met een kind van toen 18 naar China en dit jaar met mijn man naar Costa Rica, maar eerlijk gezegd vonden we toen te veel jongeren in onze groep! Voor ons nu even geen groepsreis meer. Wij gaan het nu weer zelf doen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Zorg ook dat het ontbijt in de hotels erbij inzit! In Costa Rica was sdat vaak niet geregeld en begonnen we al met een duur ontbijt!!!!!
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ondertussen 2 mooie reizen met Shoestring mogen maken. Allebei voldoende hoogte punten en goede reisbegeleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten een week nadat er geboekt is volgt er elke keer een aanbieding van 100 euro korting per persoon. Dus totaal is ons al 400 euro afgenomen. Hier mag wel een keer naar gekeken worden, zeker omdat wij hopen nog meer mooie reizen met jullie te mogen maken.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.