Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heb 3 reizen met Shoestring gemaakt. Alle reizen waren prima en voldeden aan de verwachting. Leuke reisgroepen en goede gidsen, ruimte voor dingen buiten het programma om of in plaats van.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie rondreizen met veel vrijheid tijdens de reis. Prettig dat reisleiding uit het land zelf komt. Hierdoor kom je meer over culturen en gebruiken te weten en is contact met bevolking gemakkelijker. Goede overzichtelijke website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Telefonische bereikbaarheid is nu vrijwel enkel binnen kantooruren. Hierdoor voor werkendr mensen soms lastig om persoonlijk contact te hebben. Nieuwe gedeelte op dr website van individuele rondreizen vind ik niet duidelijk.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er is goed naar me geluisterd toen ik mijn (negative) mening over een onderdeel van een reis gaf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik kijk ieder jaar bij alle reisorganisaties, maar kom steeds weer bij Shoestring uit. Prijs-kwaliteit is goed. Lokale reisbegeleider is een groot pluspunt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Al meerdere malen met Shoestring op reis geweest en elke keer weer is het een feestje! De reizen zijn goed georganiseerd, hebben de juiste afwisseling tussen actief en rust en stad en platteland. De vrijheid die je hebt tijdens de reis ervaar ik als zeer positief. Pluspunten alom!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettige lokale reisbegeleiders, prijs/kwaliteit is goed, gebruik maken van lokaal vervoer (trein, bus, taxi, etc) zit in de reis, mijn shoestringsite is prettig en handig dat je met de knop kunt betalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Handig als jullie even een seintje geven als er iets nieuws (bv het vluchtschema!) op de mijn shoestringsite staat. Geen persoonlijke aandacht; ook ik die al vaker met jullie heb gereisd, voel me bij elk contact weer "gewoon een reiziger". Over de reisbegeleiders heb ik daar geen opmerkingen over, die verdelen hun aandacht goed tot nu toe. Het resiaanbod is "wat gewoontjes". Het zou uitgebreid kunnen worden met extra dingen als bv extra overnachtingen bij lokale bevolking, een extra fietstocht, bijzondere bestemmingen), maar dat maakt het waarschijnlijk duurder en dat past dan weer niet zo goed in jullie lowbudgetaanbod (wat overigens ook heel erg prima is!) De kaartjes op de website bij elke reis, waarop je kunt zien hoe de route loopt moeten echt weer anders, zoals eerst (en zoals bij jullie partner Koning Aap)!!! Dit vind ik echt waardeloos!!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel.....goede reis met de kinderen (toen 12 en 16) naar Sri Lanka Goede reis met een kind van toen 18 naar China en dit jaar met mijn man naar Costa Rica, maar eerlijk gezegd vonden we toen te veel jongeren in onze groep! Voor ons nu even geen groepsreis meer. Wij gaan het nu weer zelf doen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Zorg ook dat het ontbijt in de hotels erbij inzit! In Costa Rica was sdat vaak niet geregeld en begonnen we al met een duur ontbijt!!!!!
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ondertussen 2 mooie reizen met Shoestring mogen maken. Allebei voldoende hoogte punten en goede reisbegeleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten een week nadat er geboekt is volgt er elke keer een aanbieding van 100 euro korting per persoon. Dus totaal is ons al 400 euro afgenomen. Hier mag wel een keer naar gekeken worden, zeker omdat wij hopen nog meer mooie reizen met jullie te mogen maken.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

- Zeer gevarieerde en avontuurlijke reis - Ter plaatse nog voldoende vrijheid om accenten in het programma te leggen - Goede afhandeling van logistiek

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten - Overoptimistisch met zakgeld richtlijn, werkelijk bedrag ligt hoger - Overoptimistisch met invultijd van deze enquete (30 sec) ;)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie reis met Shoestring gemaakt naar Zuid India in april/mei. Uitstekende Indiase reisbegeleider, kleine groep en een prachtige route!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten 'Mijn Shoestring' werkt niet altijd optimaal: het duurde wat lang voordat veranderingen in de boeking zichtbaar werden en ik kon via de website geen annuleringsverzekering boeken, daar moest ik over bellen. Een foutje in het computerprogramma.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima organisatie met betaalbare prijzen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Dit jaar had ik een reis bij jullie geboekt, maar op slot te weining animo voor. Ik werd tijdig gebeld, en jullie gaven alternatieven, en alles werd netjes omgeboekt! super!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb inmiddels een aantal mooie reizen gemaakt met Shoestring. De informatie vooraf kwam overeen met de daadwerkelijke informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Ik heb afgelopen week nog gekeken of ik mee kon met een kortdurende reis (hooguit 9 dagen) in augustus. Dit aanbod was erg beperkt. Dat vond ik jammer en zodoende ben ik ook bij andere organisaties gaan kijken en dat doe ik normaal gesproken niet.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben zeer tevreden. Leuke reizen met leuke groepssamenstelling. Mijn ervaringen met de reisleiders zijn ook goed. Elke keer dat er problemen rezen (bijv. accomodatie) werden die snel en goed verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Blijven letten op de kwaliteit van de accommodatie. Nu is die soms wel erg basaal, terwijl iets meer luxe het reisplezier veel verder zou verhogen. Ook heb ik een keer van een reisleider vernomen dat wij een lange nachtreis moesten maken omdat die net iets goedkoper was dan vliegen. Dit terwijl een vlucht veel sneller zou zijn en maar ietsjes duurder. Wat mij betreft mag Shoestring hier alerter op zijn aangezien je tijdens de reizen soms lange afstanden af moet leggen en je tijdens je vakantie het liefst zo min mogelijk in de bus zit en zo veel mogelijk tijd kan besteden aan het daadwerkelijke vakantie houden (d.w.z. dingen bezoeken, uitrusten etc.).
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Aangename reis

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Gids moet duidelijk aanwezig zijn aan de luchthaven De prijs van de uitstappen was OK, maar de gids verplichtte ons om bij te betalen. Twee nachten Periyar is niet zinvol, beter 2 nachten in de volgende plaats!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede bestemmingen, reisbegeleiding en locaties voor overnachtingen. er zijn altijd activiteiten te regelen buiten het "vaste" programma. dat vind ik zeer positief. blijf deze mogelijkheid beschikbaar houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Meer in orde zijn! Duidelijker vermelden wat in prijs zit!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede reisleiding, ook buitenlandse

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten meer p.r. vaker aanbiedingen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie reizen, veel individuele vrijheid, het feit dat er met lokale gidsen gewerkt wordt geeft een extra dimensie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Reisbeschrijving niet altijd accuraat, accomodatie soms erg primitief
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De groep bestond uit 2 Duitsers en 2 nederlanders en 1 Noord Amerikaan nog nooit zo kleine groep gehad. Daardoor hebben we wel extra aandacht gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede organisatie, goede prijs-kwaliteit verhouding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettige ervaren reis begeleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten telefonisch soms iets nors. Niet allemaal. Sommige groepsreizen zijn vrij prijzig t.o.v. zelf met 2 pers. Boeken.

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.