Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een geweldige reis gemaakt naar Peru en Bolivia. Veel variatie tussen cultuur en natuur. Heel veel gezien en gedaan, een prachtige ervaring. Dit is inderdaad de droomreis geworden waar ik al jaren naar uitkeek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Onze reisleider Andy was een heel aardige man, maar de meest vage gids ooit. Na 3 jaar geleden bij shoestring de beste gids ooit (Essam) meegemaakt te hebben was dit een afknapper. Geen of verkeerde informatie, wijzigingen in tijden niet doorgeven, zelf te laat komen, niet te bereiken enz. Een leuke gast als reisgenoot maar niet als begeleider.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer goede reisleider geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Meer info over de betaling
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Flexibele instelling als reizen niet doorgaan of vluchten vol zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed georganiseerd. Gidsen oke.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

mooie hotels, prima reisleiding, alles goed van tevoren omschreven

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Ik wil graag opnieuw naar Thailand maar mis een gevarieerd aanbod. De Thailand reizen gaan vaak terug naar de vaste plaatsen en ik zou graag het volgend jaar andere mooie plaatsen van Thailand willen bezoeken. Nu ben ik genoodzaakt om over te stappen naar een andere reisaanbieder en dat vind ik heel erg jammer!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima eerste ervaring met Shoestring gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Zorgen dat reisbeschrijvingen up to date zijn. Dat was bij onze reis niet het geval waardoor we op locatie wel tegen zaken aanliepen. Dit heb ik reeds aangegeven bij review reis.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De gids in cuba vond ik niet goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Andere gids in cuba.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb een fantastische reis gehad. Belangrijk daarbij zijn natuurlijk de groep en de reisleiding en die waren beide top. Plaatselijke reisleidster is echt heel fijn, want zo thuis in het land, en ze ontnam de groep werkelijk alle zorgen (ze ging ook mee naar de dokter bijvoorbeeld, heeel fijn!), het was daardoor, ook al hadden we een druk programma, heel ontspannen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Het forum op de site kunnen jullie nog wel meer mee doen. We hadden voor de reis wel allemaal even een voorstelberichtje achter gelaten, maar je krijgt geen melding als iemand iets geplaatst heeft dus er komt niet echt een gesprek op gang. Ook naderhand zou het leuk zijn daar bijvoorbeeld je foto's te kunnen delen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

mogelijkheid om trek te doen als soort 'slow tourism' ipv van ene hoogtepunt in de bus naar de andere. Maar het aanbod van de trek was niet prominent aanwezig op de site

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten 1. info over luchtvaartbelasting in Lima klopte totaal niet. 2. bied de mogelijkheid van rechtstreeks reizen aan (klm vliegt rechtstreeks op lima dus geen iberia of air france met 7 à 8 uur extra reistijd per keer) 3. bied mogelijkjheid van een trek prominenter aan op de site
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Tekst reisbeschrijving op website updaten. Veel tekst niet meer klopt met de werkelijkheid. Reizen worden per vertrekdatum met steeds andere airline's uitgevoerd. Waarom niet dezelfde maatschappij?

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke veelzijdige reizen, goed verzorgt en een groot pluspunt voor het gebruik van vaste lokale (engels/nederlandstalige) reisbegeleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Probeer wat meer de grenzen op te zoeken van de gebaande "toeristische" paden. Sommige reisleiders doen op eigen inzicht wat meer lokale ervaringen delen, heel leuk en het resulteert in een meer unieke ervaring. Dat is een leuke afwisseling met de vele toeristische trekpleisters die bezocht worden
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De reis door China en de reisleider waren heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Onze reis ging niet door bij gebrek aan deelnemers en wij konden met een groep een week later mee met eenzelfde reis. Hiervoor moesten we wel € 450,-- bij betalen. Deden we dit niet dan zou er verder niets voor ons geregeld worden en kon voor ons de reis niet doorgaan. Dit hoorden we kort voor de eerste datum, terwijl "onze" reis nog gegarandeerd was op de ochtend dat ik de paspoorten op kantoor kwam brengen voor het visum, bevestigd door degene die de paspoorten aannam. Op dat moment was de reis ook nog op de de website gegarandeerd. s'Middags volgde het telefoontje met bovenstaande mededeling. na afloop van de reis heb ik hierover nogmaals gebeld en werd mij verteld dat ik de tekst van de info verkeerd begrepen had. De reis was ruim op tijd betaald en tot het laatste moment gegarandeerd. De benadering vanuit Shoestring zo kort voor vertrek, betalen of anders maar niet mee, was buitengewoon onaangenaam. Tip! Personeel goed informeren en ook op de website op tijd de juiste informatie aangeven. € 450,- is een groot bedrag om zomaar direct klaar te hebben liggen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede organisatie, goede lokale gidsen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zoals boven aangegeven ben ik vooral te spreken over de kwaliteit/prijsverhouding. Organisatie van de reis was beter geregeld dan mijn eerste reis met Shoestring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

informatie gevraagd en gekregen, reis geboekt, ook weer goede info gekregen en het allerbelangrijkste een fantastische reis gemaakt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Qua inhoud van de reis heb ik al wat punten aangegeven, wat de organisatie door Shoestring betreft ben ik tevreden.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

mijn hoestring aanpassen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fantastische vakantie gemaakt in Indonesië van noord-sumatra tot aan Bali. Gezellige groep en een veelwetende enthousiaste reisleider.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten 'Mijn shoestring' account wat beter inrichten om van onderwerp naar onderwerp te klikken.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vond het erg prettig om met een lokale gids te reizen, zonder extra Nederlandse reisleider als middle man, die weinig toevoegd en eigenlijk alleen maar geld kost. Onze lokale gids heeft alles prima verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De reisbeschrijving op de website klopte niet helemaal. Onze reisgids vertelde dat hij dit al meerdere keren had doorgegeven, maar dat shoestring de website nog niet had aangepast. Op dit punt adviseer ik om naar de lokale gidsen te luisteren om valse verwachtingen te voorkomen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.