Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

3 weekse reis thailand totaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Wat betreft die reis. 1x nachttrein verminderen en dus minder terug naar Bangkok. verblijf in Chang Mai wat verlengen. Hotel paylin verwijderen, is erg verouderd.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goed reisprogramma, prima verhouding tussen actief/rust. Prima hotels.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Het eerste verblijf bij aankomst, een hotel aanbieden met een zwembad als faciliteit. 1 keer minder reizen met een nachttrein in Thailand (Totaal) programma zou aangenamer zijn geweest.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Altijd vriendelijk personeel aan de telefoon, iets wat heel fijn is als je voor het eerst een verre reis maakt en met een organisatie op reis gaat. Heel erg bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten NVT
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke jonge organisatie. 2x mee op reis geweest en beide keren zeer goed bevallen! Als je belt met vragen wordt je goed geholpen. Dat geldt ook voor vragen per email.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Ik vind de persoonlijke site niet prettig werken. Als je van forum over wilt schakelen naar een ander puntje bijv. reisinformatie moet je eerst weer terug naar hoofd persoonlijke pagina en dan reisinformatie aanklikken. Ook iedere keer dat er bovenin van alles staat dat je sowieso eerst weer een stuk naar beneden moet scrollen vind ik niet handig. Als je ingelogt bent, zou ik het prettig vinden om gewoon aan de zijkant van de pagina een menuutje te hebben met alle opties om aan te klikken. Als je dan naar forum gaat, dat het menu ook daar gewoon aan de zeikant ernaast blijft staan, zodat je niet steeds tussen meerdere pagina's moet schakelen om bij een ander dingetje op je persoonlijke pagina te komen.
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Met een leuke groep mensen Thailand doorgereisd onder begeleiding van een super gids.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Ondanks dat we veel gezien hebben, hebben we Thailand niet beleefd zoals Thailand is. Thailand heeft schitterende natuur, maar de keus voor een veel te toeristisch olifantenpark (waar we letterlijk van olifant naar olifant liepen voor een foto met desbetreffende olifant, in gezelschap van 250 andere mensen) en een nature walk in een park waar de locals op apen jagen voor voedsel is ronduit belachelijk te noemen. De keus om niet langs Ayutthaya is tevens onbegrijpelijk. Daarnaast was het onmogelijk om het programma aan te passen via Shoestring, maar werd er lokaal geen enkel probleem van gemaakt (minpunt voor Shoestring, waarom moeilijk doen als het geen probleem blijkt te zijn?) en de keus voor transport is ook slecht (van Koh Samui met de boot, bus en nachttrein naar Bangkok terwijl er een vliegveld letterlijk naast de accommodatie ligt...?). Tot slot is er veel te panisch gedaan over de veiligheid wat er voor zorgde dat we keer op keer in "Westerse" restaurants in Thailand terecht kwamen (waar niet alleen de prijs 4 tot 8 keer zo hoog was, maar waar ook het eten beduidend minder lekker en goed was). Dit laatste heeft wellicht meer betrekking op de lokale gids in Thailand, maar ik ga er vanuit dat Shoestring hier ook invloed op heeft. Al met al een leuke reis, maar enorm zonde van de genoemde missers. Ik heb iedereen in de groep ook aangeraden om nogmaals naar Thailand te gaan, maar dan dus niet via Shoestring.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Met name het telefoongesprek waarbij niet alleen mijn vragen beantwoord werden maar waarnaast ook uit eigen initiatief tips en advies werd gegeven, dit gaf een erg prettig gevoel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Een live chat of telefonische helpdesk buiten kantooruren om. Bijvoorbeeld een aantal dagen in de week tot 20:00 uur.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Als men iets aangeeft uit een reis wordt dat serieus opgepakt en ook beloond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten het zou fijn zijn in de mijn shoestring pagina als men niet eerst terug hoeft naar het begin maar meteen door zou kunnen naar de volgende keuzemogelijkheid.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een geweldige reis gemaakt naar Peru en Bolivia. Veel variatie tussen cultuur en natuur. Heel veel gezien en gedaan, een prachtige ervaring. Dit is inderdaad de droomreis geworden waar ik al jaren naar uitkeek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Onze reisleider Andy was een heel aardige man, maar de meest vage gids ooit. Na 3 jaar geleden bij shoestring de beste gids ooit (Essam) meegemaakt te hebben was dit een afknapper. Geen of verkeerde informatie, wijzigingen in tijden niet doorgeven, zelf te laat komen, niet te bereiken enz. Een leuke gast als reisgenoot maar niet als begeleider.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer goede reisleider geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Meer info over de betaling
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Flexibele instelling als reizen niet doorgaan of vluchten vol zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed georganiseerd. Gidsen oke.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

mooie hotels, prima reisleiding, alles goed van tevoren omschreven

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Ik wil graag opnieuw naar Thailand maar mis een gevarieerd aanbod. De Thailand reizen gaan vaak terug naar de vaste plaatsen en ik zou graag het volgend jaar andere mooie plaatsen van Thailand willen bezoeken. Nu ben ik genoodzaakt om over te stappen naar een andere reisaanbieder en dat vind ik heel erg jammer!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima eerste ervaring met Shoestring gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Zorgen dat reisbeschrijvingen up to date zijn. Dat was bij onze reis niet het geval waardoor we op locatie wel tegen zaken aanliepen. Dit heb ik reeds aangegeven bij review reis.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De gids in cuba vond ik niet goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Andere gids in cuba.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb een fantastische reis gehad. Belangrijk daarbij zijn natuurlijk de groep en de reisleiding en die waren beide top. Plaatselijke reisleidster is echt heel fijn, want zo thuis in het land, en ze ontnam de groep werkelijk alle zorgen (ze ging ook mee naar de dokter bijvoorbeeld, heeel fijn!), het was daardoor, ook al hadden we een druk programma, heel ontspannen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Het forum op de site kunnen jullie nog wel meer mee doen. We hadden voor de reis wel allemaal even een voorstelberichtje achter gelaten, maar je krijgt geen melding als iemand iets geplaatst heeft dus er komt niet echt een gesprek op gang. Ook naderhand zou het leuk zijn daar bijvoorbeeld je foto's te kunnen delen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

mogelijkheid om trek te doen als soort 'slow tourism' ipv van ene hoogtepunt in de bus naar de andere. Maar het aanbod van de trek was niet prominent aanwezig op de site

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten 1. info over luchtvaartbelasting in Lima klopte totaal niet. 2. bied de mogelijkheid van rechtstreeks reizen aan (klm vliegt rechtstreeks op lima dus geen iberia of air france met 7 à 8 uur extra reistijd per keer) 3. bied mogelijkjheid van een trek prominenter aan op de site
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Tekst reisbeschrijving op website updaten. Veel tekst niet meer klopt met de werkelijkheid. Reizen worden per vertrekdatum met steeds andere airline's uitgevoerd. Waarom niet dezelfde maatschappij?

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke veelzijdige reizen, goed verzorgt en een groot pluspunt voor het gebruik van vaste lokale (engels/nederlandstalige) reisbegeleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Probeer wat meer de grenzen op te zoeken van de gebaande "toeristische" paden. Sommige reisleiders doen op eigen inzicht wat meer lokale ervaringen delen, heel leuk en het resulteert in een meer unieke ervaring. Dat is een leuke afwisseling met de vele toeristische trekpleisters die bezocht worden

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.