Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie reizen, leuke accommodaties, goede reisleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten De vervoermiddelen zijn vaak aan de krappe kant, bv de bus in Madagascar. En vliegen met Air France: niet meer doen, de service is lousy!
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goedkope en mooie reizen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten reisinformatie niet altijd geheel kloppend
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot nu steeds voortreffelijke reisbegeleiders getroffen (Sally in Peru - Bolivia/ de niet te overtreffen Myo in Myanmar en Wimal in Sri Lanka) die onze reizen mede tot een onvergetelijke ervaring hebben gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten info op de website kan af en toe beter, de visum info betreffende onze komende reis naar India-Sikkim is niet echt eenduidig maar daar hebben we gelukkig (nog) genoeg tijd voor.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Met klachten wordt slecht omgegaan. Laatste ervaring zeer slecht

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zie hierboven. Verder niets toe te voegen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Mijn Shoestring mag wel wat makkelijker. Makkelijker van het ene gedeelte naar het andere gedeelte navigeren. En een berichtje als iemand iets op het forum zet. Nieuw of een antwoord op een bestaand bericht.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede prijs/kwaliteit verhouding. Divers aanbod aan reizen. Compleet reispakket. Bekende formule: laag budget, voor redelijke tot goede hotels en alle transfers inbegrepen, geen excursies

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten soms onduidelijk in de reisbeschrijving wat wel en niet inbegrepen zit. Bijvoorbeeld bij Peru/Bolivia was het onbekend dat het entreegeld van Machu Pichu niet was inbegrepen, terwijl ik ervan uitging dat dit wel het geval was, omdat de transfers er naar toe wel in de prijs zaten inbegrepen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hele gave reizen gemaakt met Shoestring. Op de website zijn uitgebreide omschrijvingen en recensies te vinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Nadeel vind ik dat wanneer je in de web-zoekfunctie zit, je niet meerdere reizen in verschillende tabs kan openen ter vergelijking. Je moet altijd terug met 'vorige' en hier opnieuw je zoekcriteria invullen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

aanbod landenarrangement kleine groepen net iets anders dan mastodonten zoals Kras

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten directe mogelijkheid zoeken vertrekdata per datum (start schoolverlof bv) Negatieve ervaring met SS Vlaanderen: laat nooit klanten op reis vertrekken zonder enig bewijs in handen. Na uitdrukkelijk verzoek om bewijs kregen we dit toch niet en we stonden 's nachts in Delhi waar het hotel noch SS, noch Kuoni Destiation Management, noch onze namen kende. We moesten betalen voor onze eerste nacht! Geen gids te bespeuren en geen documenten in hotel...
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb een reis geboekt en al betaald maar het lukt mij niet om in te loggen. Ik heb gemaild met een terugbelverzoek maar niets gehoord.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Terugbellen als u aangeeft dat u dat zult doen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede prijs kwaliteit verhouding Lokale gidsen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Vaker hotels in centrum zou pluspunt zijn, prettig als je na soms lange reisdagen makkelijk een plaatsje in kan lopen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke uitgebreide en afwisselende reizen met goede prijs-kwaliteit verhouding!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

laatste reis india 23 dagen on a budget met open baar vervoer in oktober was een geweldige reis en leuke groep,ik reis al jaren sinds 1997 bijna ieder jaar met shoestring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten kan ik niet zo zeggen verbeter punten groet jack moonen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Perfect concept betreffende singelreizen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Veel vrijheid tijdens de reizen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke website om in rond te neuzen en een keuze te mogen maken. Voor Belgie staat duidelijk vermeld waar je met je vragen terecht kunt, na de boeking Mijn vorige en eerste reis, India on a shoestring, budget, is reuze meegevallen en smaakt naar nog

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Rond het visum was het niet helemaal duidelijk : kun je nu al dan niet door de organisatie het visum laten regelen, kunnen jullie het even doen ? Misschien wel hoor, maar ik had het alvast niet zo makkelijk door.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

meer vrijheid, tijdens de reis, dan de meeste reisorganisaties in België

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten 't is in orde
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijk en zeer ervaren personeel. Goed reisaanbod. Goede locale reisleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vind de lokale gids een goede beslissing. Afwisselende reis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Ik mis nog wat van Bali; afstande best groot / veel transit stops...
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prijs kwaliteit = top. Info voor de reis kan persoonlijker en beter. Te veel over platgetreden toeristische paden. Service ter plaatse = zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Persoonlijke info vooraf.

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.