Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke reizen. Niet zulke luxe hotels als bij andere aanbieders maar daar is de prijs ook naar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten In maart een optie genomen op een zuid india reis. Hierover gebeld door shoestring of ik deze om ging zetten naar definitief. 3 dagen later waren alle india reizen in de aanbieding. Had t netjes gevonden als dit bij het telefoongesprek aangegeven was. Zeker omdat ik al heel vaak met shoestring weg geweest ben
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heb vorige maand mijn eerste reis gedaan via Shoestring.nl. De reis was goed georganiseerd en de informatie voor als goed verstrekt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede, leuke reis voor niet te veel geld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima georganiseerde vakantie in indonesie gehad. reis voldoet aan alle verwachtingen perfecte reisleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten alvorens te vertrekken was website en persoonlijke pagina vaak onbereikbaar of door storingen niet bereikbaar. ook bij het invullen van de evaluatie werd ik er na het uitvoerig invullen van de enquete bij het verzenden er uit gegooid. had geen zin het opnieuw te doen. busje tijdens rondreis had wel iets beter gekund. ook miste ik de veiligheidsgordels in busje.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede communicatie. De reis zelf was erg divers en de lokale reisgids wist veel van het land.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De dagplanning van Shoestring en van de lokale reisgids waren net anders.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

reis voldeed aan de verwachtingen, deskundige reisleider

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten heen en terug vlucht via Madrid en een lange stop in Madrid, als ik de keuze had gehad rechtstreeks te vliegen ook tegen een meerprijs, had ik er zeker gebruik van gemaakt
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke acties Mooie reizen met Shoestring gemaakt waarin mogelijkheden waren om zelf dingen te ondernemen. Vrijheid binnen een groep

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Informatie op de website niet altijd up to date. Bijv. €1 per dag voor de gids terwijl de gids ter plaatse verteld dat dit te laag is en de prijs sinds 2009 niet is aangepast. Dit geldt ook voor het budget per week.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goede reis gehad en top dat je de dag zelf kan kiezen of je een uitstap mee doet of niet en die ook dan pas moet betalen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Voorgestelde zakgeld was veel te laag en meer info voor de reis zou een pluspunt zijn
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Reis naar Cuba was een belevenis

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Reactie geschreven op mijn reis naar Cuba , nooit terugkoppeling gehad. Bij het kiezen van reisbegeleider iemand selecteren die de belangen van de reiziger behartigd !
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijke website, snel reageren op mail, reizen met veel individuele vrijheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Persoonlijk bericht sturen wanneer er na het versturen van de vertrektijdenbrief nog wijzigingen zijn. Reisbeschrijving aanpassen wanneer reizigers in evaluatieformulier aangeven dat deze niet klopt.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Accommodatie was beneden alle verwachtingen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Na een lange stofferige reis met een bus moet je ergens toekomen waar het proper is en niet in een hotel in de bergen waar het vuil is en waar de WC van de kamer boven u in uw badkamer lekt. Alles was er vies!
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke reis, goeie reisleiders, leuke groep. Duidelijke informatieverstrekking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Het dashboard op de site vind ik niet altijd handig werken, omdat je niet weet wanneer daar iets op gebeurt/wijzigt. Je moet dan eigenlijk iedere dag kijken. De info die er staat vind ik wél goed. Het 'meeste stemmen gelden' principe dat tijdens de reis soms gehanteerd werd bij excursies ook niet fijn. Je krijgt een soort recht vd sterksten dan
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Japan is een prachtige reis, daarnaast een zeer prettige ervaring te reizen en begeleid te worden met een lokale gids.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De website is vaak traag, daarnaast is het online betalen met ideal niet mogelijk. Dit terwijl door de helpdesk werd aangeven spoedig een oplossing te komen vorig jaar, wat niet het geval was.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

heerlijk veel vrijheid op de rustdagen, geen verplichte tripjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten .
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fantastische reis naar India en Nepal. Uitstekende reisleider die zeer veel info gaf en meer bezienswaardigheden bezocht dan in de brochure stond aangegeven. Topper!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Bagage info (mee te nemen gewicht en handige afmeting)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Een mooie afwisselende en gebalanceerde reis: avontuurlijke wandeltochten, die aan onze wensen konden worden aangepast en relax dagen aan het strand. Vervoer erg goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten - Niet zeggen op de website en in reisbeschrijving dat al het ontbijt inclusief is terwijl we op de reis ineens worden gevraagd voor 3x ontbijt te betalen - Aangeven dat je in de woestijn bij Erg chebbi met 4x4's door de woestijn kan rijden en daarvoor dus genoeg geld moet meenemen - Reisleider: in tegenstelling tot andere reisleiders die ik heb gehad op een aantal punten veel minder professioneel: geen welkomstpraatje in de bus; loste conflicten die hij had met andere reisgenoten niet goed op (wel met een paar van ons bespreken en het eigenlijk bij ons neerleggen, maar niet met de persoon zelf of met de hele groep); zat onderweg heel veel te bellen maar een keer dat wij hem probeerde te bellen stond zijn telefoon uit; uitleg over de omgeving, cultuur, geschiedenis en ook info over praktische zaken minimaal; leverde ons ook bij het verkeerde vliegveld af (Marrakesh ipv Casablanca waar vandaan we vlogen).
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij zijn ontevreden over het niet toekennen van de VASTE KLANTEN KORTING in combinatie met de extra korting dat voor iedereen geldt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Toekennen van vaste klanten korting aan alle vaste klanten altijd, naast de extra korting dat voor iedereen geldt.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

betere informatie over visa en dergelijke, soms klopt de informatie op de website niet

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

GOED

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.