Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Japan is een prachtige reis, daarnaast een zeer prettige ervaring te reizen en begeleid te worden met een lokale gids.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De website is vaak traag, daarnaast is het online betalen met ideal niet mogelijk. Dit terwijl door de helpdesk werd aangeven spoedig een oplossing te komen vorig jaar, wat niet het geval was.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

heerlijk veel vrijheid op de rustdagen, geen verplichte tripjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten .
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fantastische reis naar India en Nepal. Uitstekende reisleider die zeer veel info gaf en meer bezienswaardigheden bezocht dan in de brochure stond aangegeven. Topper!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Bagage info (mee te nemen gewicht en handige afmeting)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Een mooie afwisselende en gebalanceerde reis: avontuurlijke wandeltochten, die aan onze wensen konden worden aangepast en relax dagen aan het strand. Vervoer erg goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten - Niet zeggen op de website en in reisbeschrijving dat al het ontbijt inclusief is terwijl we op de reis ineens worden gevraagd voor 3x ontbijt te betalen - Aangeven dat je in de woestijn bij Erg chebbi met 4x4's door de woestijn kan rijden en daarvoor dus genoeg geld moet meenemen - Reisleider: in tegenstelling tot andere reisleiders die ik heb gehad op een aantal punten veel minder professioneel: geen welkomstpraatje in de bus; loste conflicten die hij had met andere reisgenoten niet goed op (wel met een paar van ons bespreken en het eigenlijk bij ons neerleggen, maar niet met de persoon zelf of met de hele groep); zat onderweg heel veel te bellen maar een keer dat wij hem probeerde te bellen stond zijn telefoon uit; uitleg over de omgeving, cultuur, geschiedenis en ook info over praktische zaken minimaal; leverde ons ook bij het verkeerde vliegveld af (Marrakesh ipv Casablanca waar vandaan we vlogen).
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij zijn ontevreden over het niet toekennen van de VASTE KLANTEN KORTING in combinatie met de extra korting dat voor iedereen geldt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Toekennen van vaste klanten korting aan alle vaste klanten altijd, naast de extra korting dat voor iedereen geldt.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

betere informatie over visa en dergelijke, soms klopt de informatie op de website niet

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

GOED

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie reizen, leuke accommodaties, goede reisleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten De vervoermiddelen zijn vaak aan de krappe kant, bv de bus in Madagascar. En vliegen met Air France: niet meer doen, de service is lousy!
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goedkope en mooie reizen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten reisinformatie niet altijd geheel kloppend
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot nu steeds voortreffelijke reisbegeleiders getroffen (Sally in Peru - Bolivia/ de niet te overtreffen Myo in Myanmar en Wimal in Sri Lanka) die onze reizen mede tot een onvergetelijke ervaring hebben gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten info op de website kan af en toe beter, de visum info betreffende onze komende reis naar India-Sikkim is niet echt eenduidig maar daar hebben we gelukkig (nog) genoeg tijd voor.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Met klachten wordt slecht omgegaan. Laatste ervaring zeer slecht

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zie hierboven. Verder niets toe te voegen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Mijn Shoestring mag wel wat makkelijker. Makkelijker van het ene gedeelte naar het andere gedeelte navigeren. En een berichtje als iemand iets op het forum zet. Nieuw of een antwoord op een bestaand bericht.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede prijs/kwaliteit verhouding. Divers aanbod aan reizen. Compleet reispakket. Bekende formule: laag budget, voor redelijke tot goede hotels en alle transfers inbegrepen, geen excursies

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten soms onduidelijk in de reisbeschrijving wat wel en niet inbegrepen zit. Bijvoorbeeld bij Peru/Bolivia was het onbekend dat het entreegeld van Machu Pichu niet was inbegrepen, terwijl ik ervan uitging dat dit wel het geval was, omdat de transfers er naar toe wel in de prijs zaten inbegrepen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hele gave reizen gemaakt met Shoestring. Op de website zijn uitgebreide omschrijvingen en recensies te vinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Nadeel vind ik dat wanneer je in de web-zoekfunctie zit, je niet meerdere reizen in verschillende tabs kan openen ter vergelijking. Je moet altijd terug met 'vorige' en hier opnieuw je zoekcriteria invullen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

aanbod landenarrangement kleine groepen net iets anders dan mastodonten zoals Kras

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten directe mogelijkheid zoeken vertrekdata per datum (start schoolverlof bv) Negatieve ervaring met SS Vlaanderen: laat nooit klanten op reis vertrekken zonder enig bewijs in handen. Na uitdrukkelijk verzoek om bewijs kregen we dit toch niet en we stonden 's nachts in Delhi waar het hotel noch SS, noch Kuoni Destiation Management, noch onze namen kende. We moesten betalen voor onze eerste nacht! Geen gids te bespeuren en geen documenten in hotel...
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb een reis geboekt en al betaald maar het lukt mij niet om in te loggen. Ik heb gemaild met een terugbelverzoek maar niets gehoord.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Terugbellen als u aangeeft dat u dat zult doen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede prijs kwaliteit verhouding Lokale gidsen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Vaker hotels in centrum zou pluspunt zijn, prettig als je na soms lange reisdagen makkelijk een plaatsje in kan lopen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke uitgebreide en afwisselende reizen met goede prijs-kwaliteit verhouding!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.