Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke reis, betaalbaar, afwisselend,

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb een leuke vakantie gehad en we hadden deze keer een goede reisbegeleider. Prijs is goed, maar keuze in kwaliteit of comfort heb ik gemist.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Meerprijs keuze direct vliegen met KLM naar en van Lima. Nu waren er 18 ontevreden reizigers die met iberia vlogen terwijl 6 met KLM vlogen. Iberia is niet mijn airlines, dat zal ook bepalend zijn voor een keuze in de toekomst. De mijnshoestring omgeving is verouderd. Ik zou gaan voor een nieuwe omgeving, eventueel met een app.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Persoonlijk contact top. Prachtige opbouw in de reis. Was nog mooier en leuker dan ik had durven hopen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Op de site zou ik een heel single gedeelte maken. En ik mis de reis Sri Lanka icm de Maladieven.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Omschrijving van accommodaties zijn beter dan is omschreven op de website. Prettige reisbegelijder

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De persoonlijke webpagina functioneerdwel maar het is niet overzichtelijk
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb met shoestring een leuke reis gehad, voornamelijk door de groep en het land.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten 1. Vlucht heen was heel erg vervelend door een overstap van 4 uur in wenen, verder is het raar dat iedereen van de groep aankomt op een ander tijdstip. 2. Hotels in Delhi en Agra waren prima, hotel in Jaipur was echt vies en goor, 3. Voor een extra uitstapje naar de Monkey Temple, moest contant afgerekend worden bij de reisleider, er was echter geen entree en voor de bus hadden we al betaald. Waar dat geld naar toe is gegaan is niet duidelijk. 4. Verder werden we in Jaipur gedropt bij een winkel waarbij het de bedoeling was om tapijten of andere prullaria te kopen, hier zijn woorden over geweest met de reisleider omdat je niet voor iemand zijn commissie een paar uur van een, toch al korte reis, in een winkel wil doorbrengen. 5. De restaurants, waar werd gegeten, werden veelal uitgezocht door de reisleider. Dit waren niet leuke restaurants. Eten op eigen gelegenheid beviel beter en was vaak ook een stuk goedkoper. Algemeen: Ik vind de website wat langszaam
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Zeer slechte ervaring...met een gids die niets wist..geen echte Japans eethuisjes..de weg tig keren moest vragen Niet van musea en kunst houdt en dus ook niet info gaf wel ons naar malls bracht ..winkelen kan ik zelf Niet wist dat je bij 7 - eleven ..supermarkt dagkaarten kon kopen ,zodat we e niet iedere dag kaartjes moesten kopen met eigen geld i.p.v collectief en alter afrekenen ..ze is voorkomen incapabel en dat hadden jullie NOOIT mogen aanstellen ze heeft mijn hele vakantie verpest ..,irriteerde met haar niet weten en onzekerheid ...wist van geschiedenis ook heel weinig ..slecht slecht

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Bezuinig nooit op een gids,ontbijt en hotels..dat irriteert zo erg..iedere dag weer.en geen eigen vervoer ..maar zoeken naar metro.s ,bussen etc...slecht slecht Sjouwen met koffers trap op en af naar metro Zal jullie nooi aanbevele...kan overal boeken..concurrentie is groot..en vele reisorganisaties leven niet meer ...pas op Shoestring.....als jullie niet veranderen ..dan is het einde nabij....
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De reis verliep prima. Goed personeel. Vooral de chauffeurs, echt top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten geen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Veel aanbod voor leuke prijzen. De reis zelf was erg goed geregeld, vooral door de goede reisbegeleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De site is soms echt een zoekplaatje. Er zijn teveel submapjes. Om bijvoorbeeld de inpaklijst te vinden van je reis ben ik erg lang mee bezig geweest. Ook veranderde de reistijden van het vliegtuig erg vaak en in de 'vliegbrief' stond ook nog eens de verkeerde tijden genoemd. Dit wekt verwarring. Zorg dat je beter communiceert wat de tijden zijn.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Veel vrijheid in het programma, terwijl je alle hoogtepunten bezoekt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten -
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

juiste prijs / kwaliteit verhouding, en vrijheid tijdens reis zelf

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Veel en compleet aanbod, prijs ook prima. Leuke lokale touroperators. Vrijheid en ruimte!! Erg belangrijk voor mij

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne organisatie waardoor ik als single toch samen met andere mensen gezellig op reis kan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Iets meer buiten de gebaande paden binnen een reis. Het mag ook iets primitiever, actiever. De website maakt nogal veel gebruik van tracking cookies en reclame die ik vanzelfsprekend blokkeer. Dit hoeft niet omdat mensen die op de site komen al potentiele klanten zijn en het vertraagd de site. 4 reclame cookies, criteo adlantic ve interactive en google adwords. Dit hoeft niet kost onnodig geld en vertraagd.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Reisleiders die net een stapje verder gaan Zeer goede service na vergeten van ereader in bus in India die weer terug gestuurd is naar Nederland Dat vind ik echt TOP SERVICE

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Website liep soms vast
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

-heel goede gids met aandacht voor jong en oud -voldoende vrije tijd -goede mix natuur/cultuur

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten ontbijt inbegrepen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

In nepal hebben we een erg goede reisbegeleider gehad, de prijs kwaliteit verhouding is goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Het zakgeld is niet altijd goed ingeschat. Sommige excursies zijn aan de prijzige kant.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Overzichtelijke site met veel informatie. Contact wat ik heb gehad was persoonlijk en vriendelijk. Vergelijkbaar met andere reisorganisaties goedkoper. Fijn dat je kan zien hoe oud en van welk geslacht de andere reizigers zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten -
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed georganiseerd, prima luchtvaartmaatschappij en hotels. Uitstekende reisleiding, goede en complete indruk van het land gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Reis was als festivalreis geboekt echter geen festival gezien. Vanwege G7 maar ook alternatief niet gezien. Shinkansen treinreis vast in het programma zetten, nu werd de complete groep voor 2 personen in tweeen gespltst.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vele mooie reizen gemaakt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Laatste reis slechte reisbegeleiding, waardoor deels geen goede herinneringen aan deze reis. Betere controle hierop door Shoestring. Vooraf beter screenen wie de lokale agent inzet als begeleiding. Gevoel dat meerdere klachten hierover niet serieus zijn genomen. Blijvende slechte nasmaak hierover. Volgende reis gaat voorkeur daardoor uit naar andere aanbieder.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vind de reizen van Shoestring heel goed en een prima prijs/kwaliteitverhouding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Bij sommige reizen vond ik de prijs van de excursies van Shoestring een stuk duurder in verhouding met de prijs ter plaatse
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Topvakantie! Afwisselend programma, veel gezien aan cultuur en landschap, heerlijk eten, leuke groep mensen, fijne reisleiders...alles was positief Inmiddels heb ik een rondreis Georgie en Armenie bij meerdere personen in mijn omgeving aangeraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Het enige minpunt vond ik de vlucht met LOT. Het viel mij tegen dat er voor een nationale luchtvaartmaatschappij het eten en drinken aan boord niet gratis was. Ik vind dat Shoestring dit beter had kunnen communiceren naar ons toe, zodat we ons beter hierop hadden kunnen voorbereiden. Drie mensen uit de groep hadden een andere vlucht met een andere luchtvaartmaatschappij met gunstige vertrek- en aankomsttijden, en zij hadden wel eten aan boord.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik spreek nu enkel over de reis naar Sri Lanka. Organisatie, hotels, vervoer, allemaal goed geregeld. Interessant aanbod en ook mogelijkheden genoeg om ter plaatse eigen keuzes te maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De gids ter plaatse (Wimal) kon beter op vlak van communicatie. Soms te verwarrend in afspraken. Legt de groep al aan het begin vd reis op hoeveel fooi er voor hem en de buschauffeur moet gegeven worden. Wat mij betreft kies ik dat zelf wel, op basis van mn tevredenheid over hun prestaties.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn laatste boeking en informatie is via Koning Aap gegaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.