Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

-heel goede gids met aandacht voor jong en oud -voldoende vrije tijd -goede mix natuur/cultuur

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten ontbijt inbegrepen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

In nepal hebben we een erg goede reisbegeleider gehad, de prijs kwaliteit verhouding is goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Het zakgeld is niet altijd goed ingeschat. Sommige excursies zijn aan de prijzige kant.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Overzichtelijke site met veel informatie. Contact wat ik heb gehad was persoonlijk en vriendelijk. Vergelijkbaar met andere reisorganisaties goedkoper. Fijn dat je kan zien hoe oud en van welk geslacht de andere reizigers zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten -
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed georganiseerd, prima luchtvaartmaatschappij en hotels. Uitstekende reisleiding, goede en complete indruk van het land gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Reis was als festivalreis geboekt echter geen festival gezien. Vanwege G7 maar ook alternatief niet gezien. Shinkansen treinreis vast in het programma zetten, nu werd de complete groep voor 2 personen in tweeen gespltst.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vele mooie reizen gemaakt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Laatste reis slechte reisbegeleiding, waardoor deels geen goede herinneringen aan deze reis. Betere controle hierop door Shoestring. Vooraf beter screenen wie de lokale agent inzet als begeleiding. Gevoel dat meerdere klachten hierover niet serieus zijn genomen. Blijvende slechte nasmaak hierover. Volgende reis gaat voorkeur daardoor uit naar andere aanbieder.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vind de reizen van Shoestring heel goed en een prima prijs/kwaliteitverhouding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Bij sommige reizen vond ik de prijs van de excursies van Shoestring een stuk duurder in verhouding met de prijs ter plaatse
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Topvakantie! Afwisselend programma, veel gezien aan cultuur en landschap, heerlijk eten, leuke groep mensen, fijne reisleiders...alles was positief Inmiddels heb ik een rondreis Georgie en Armenie bij meerdere personen in mijn omgeving aangeraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Het enige minpunt vond ik de vlucht met LOT. Het viel mij tegen dat er voor een nationale luchtvaartmaatschappij het eten en drinken aan boord niet gratis was. Ik vind dat Shoestring dit beter had kunnen communiceren naar ons toe, zodat we ons beter hierop hadden kunnen voorbereiden. Drie mensen uit de groep hadden een andere vlucht met een andere luchtvaartmaatschappij met gunstige vertrek- en aankomsttijden, en zij hadden wel eten aan boord.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik spreek nu enkel over de reis naar Sri Lanka. Organisatie, hotels, vervoer, allemaal goed geregeld. Interessant aanbod en ook mogelijkheden genoeg om ter plaatse eigen keuzes te maken

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De gids ter plaatse (Wimal) kon beter op vlak van communicatie. Soms te verwarrend in afspraken. Legt de groep al aan het begin vd reis op hoeveel fooi er voor hem en de buschauffeur moet gegeven worden. Wat mij betreft kies ik dat zelf wel, op basis van mn tevredenheid over hun prestaties.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mijn laatste boeking en informatie is via Koning Aap gegaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke reizen. Niet zulke luxe hotels als bij andere aanbieders maar daar is de prijs ook naar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten In maart een optie genomen op een zuid india reis. Hierover gebeld door shoestring of ik deze om ging zetten naar definitief. 3 dagen later waren alle india reizen in de aanbieding. Had t netjes gevonden als dit bij het telefoongesprek aangegeven was. Zeker omdat ik al heel vaak met shoestring weg geweest ben
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heb vorige maand mijn eerste reis gedaan via Shoestring.nl. De reis was goed georganiseerd en de informatie voor als goed verstrekt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede, leuke reis voor niet te veel geld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima georganiseerde vakantie in indonesie gehad. reis voldoet aan alle verwachtingen perfecte reisleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten alvorens te vertrekken was website en persoonlijke pagina vaak onbereikbaar of door storingen niet bereikbaar. ook bij het invullen van de evaluatie werd ik er na het uitvoerig invullen van de enquete bij het verzenden er uit gegooid. had geen zin het opnieuw te doen. busje tijdens rondreis had wel iets beter gekund. ook miste ik de veiligheidsgordels in busje.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede communicatie. De reis zelf was erg divers en de lokale reisgids wist veel van het land.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De dagplanning van Shoestring en van de lokale reisgids waren net anders.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

reis voldeed aan de verwachtingen, deskundige reisleider

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten heen en terug vlucht via Madrid en een lange stop in Madrid, als ik de keuze had gehad rechtstreeks te vliegen ook tegen een meerprijs, had ik er zeker gebruik van gemaakt
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke acties Mooie reizen met Shoestring gemaakt waarin mogelijkheden waren om zelf dingen te ondernemen. Vrijheid binnen een groep

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Informatie op de website niet altijd up to date. Bijv. €1 per dag voor de gids terwijl de gids ter plaatse verteld dat dit te laag is en de prijs sinds 2009 niet is aangepast. Dit geldt ook voor het budget per week.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goede reis gehad en top dat je de dag zelf kan kiezen of je een uitstap mee doet of niet en die ook dan pas moet betalen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Voorgestelde zakgeld was veel te laag en meer info voor de reis zou een pluspunt zijn
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Reis naar Cuba was een belevenis

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Reactie geschreven op mijn reis naar Cuba , nooit terugkoppeling gehad. Bij het kiezen van reisbegeleider iemand selecteren die de belangen van de reiziger behartigd !
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijke website, snel reageren op mail, reizen met veel individuele vrijheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Persoonlijk bericht sturen wanneer er na het versturen van de vertrektijdenbrief nog wijzigingen zijn. Reisbeschrijving aanpassen wanneer reizigers in evaluatieformulier aangeven dat deze niet klopt.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Accommodatie was beneden alle verwachtingen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Na een lange stofferige reis met een bus moet je ergens toekomen waar het proper is en niet in een hotel in de bergen waar het vuil is en waar de WC van de kamer boven u in uw badkamer lekt. Alles was er vies!
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke reis, goeie reisleiders, leuke groep. Duidelijke informatieverstrekking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Het dashboard op de site vind ik niet altijd handig werken, omdat je niet weet wanneer daar iets op gebeurt/wijzigt. Je moet dan eigenlijk iedere dag kijken. De info die er staat vind ik wél goed. Het 'meeste stemmen gelden' principe dat tijdens de reis soms gehanteerd werd bij excursies ook niet fijn. Je krijgt een soort recht vd sterksten dan
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.