Filters

5

2 sterren: slechter dan verwacht

Overall geen positieve ervaring gehad (groepsreis maleisie ), vooral matige accomodaties. Dit vergt betere aandacht, men betaald een fors bedrag en daar moet echt wat meer tegen over staan!! Reisleider Balan wel positief.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Zie ervaring
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Jullie kiezen voor een verantwoord toerisme waar de bevolking zelf wat aan heeft.Je krijgt het echte land te zien en de slaapplekken zijn aangenaam en goed gekozen.De reisleider was goed en het was een fijne groep.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Ik heb de Reis Nepal avontuur gemaakt.Ik zou de trekking als een all inclusief pakket aanbieden aangezien je toch weinig keuze hebt om elders te gaan eten.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede reis, makkelijk te boeken, en informatie was goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Site voelt wat verouderd aan, tevens is er weinig persoonlijke aandacht, maar in mijn geval was dat ook niet nodig.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb een reis door Java en Bali gedaan met Shoestring. Alles was tiptop verzorgd en ook de reisleider was super! De hotels waren allemaal goed en ook de prijs/kwaliteit verhouding was top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

alles was o.k behalve de bad kamers er waren nergens een losse doe,s cabine aanwezig je moest altijd in bad doesen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Trip naar Japan. Zeer goed georganiseerd. Goede gids (en toegewijd). Evenwicht tussen excursies en vrije tid met de mogelijkheid om te kiezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Do not change anything, it was almost perfect.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede organisatie, snel reactie op mails met een bijkomende vraag. Reis goed verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vluchten zijn meestal niet goed geregeld. 2x een nacht overgeslagen. S`avonds laat vertrokken op de heenreis, en s`morgens vroeg weer vertrokken voor de terugreis. Dit kost je dus 2 dagen en 2 nachten. (dit op een reis van 16 dagen is dit jammer).

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

leuke groep

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten betere hotels, meer recreëren in de natuur.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijne reis gehad in een leuk gezelschap met aangename gids.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De lokale culinaire specialiteiten die in onze reisbrochure vermeld stonden, waren voor de gids een mysterie/onbekend.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

veelal 2 nachten per plaats (14-daagse Maroko reis Marakeche oost-west) wat rust geeft. Groepsvorming door eerste dagen gezamenlijk diner. Richtprijzen in overeenstemming werkelijkheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten 'mijn' Website was meerdere keren niet bereikbaar.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

rondreis door marokko gemaakt en veel gezien. Heel divers programma. Tevreden over de gids.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Kwaliteit van de hotels was te laag: Gebrekkige hygiëne mn., maar ook harde bedden en geen verwarming.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

* ik heb telefonish alle namen etc moeten doorgeven terwijl ik alles in het systeem netjes had ingevuld * Ik heb toch op korte termijn alles moeten beslissen over keuze hardsleeper etc. Graag beter uitleg op de website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten beter en duidelijke de prijsopgave van alle items. (specificatie) * let op de fouten in de rekening . *duidelijk aangeven van ontbijt etc *Hoge visa kosten (terwijl je een groepsreis onderneemt verwacht je goedkoper uit te komen. * eten in vliegtuig, weinig keus voor mensen die anders eten.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

de reis was goed georganiseerd. Vooral het hebben van lokale reisleiders sprak mij aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten x
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

- prijs kwaliteit is echt ontzettend goed. - de tourguides zijn local en super betrokken. - hotels/locatie/vervoer is goed. - mogelijkheden om op jezelf te zijn en in groep te zijn, maakt dat de reizen voor veel verschillende mensen passend zijn. - door dat ik late boeker was, had ik een latere vlucht dan de groep. Dit was echt prima geregeld en de meerkosten waren minimaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten - als een reis een thema reis is, zoals festival, dan moet dat ook echt een duidelijke toegevoegde waarde zijn ten opzichte van een niet thema reis. Als dat niet zo is, dan zou ik het niet zo verkopen. Hiermee stel je mensen onnodig teleur. Bijv zuid india reis met festival thema. Er waren mensen die hier enorm hoge verwachtingen van hadden en daarom hadden geboekt. Dat waren van de 20 mensen, zeker 6 mensen. Ze waren helemaal sip toen ze merkten dat het niet aan hun verwachtingen voldeed. Terwijl ik daar niet voor had geboekt en dus niet die hoge verwachting had. Ik vond het prima. - als een excursie optioneel is, dan moet hij ook optioneel zijn. En dat betekent niet dat je in de bus moet wachten omdat de excursie onderweg gepland is. In dat geval zou ik de excursie standaard in de reis opnemen. In India was dit meerdere malen de situatie; voor mij geen bezwaar maar mensen hadden het daar wel over en feitelijk hadden ze een punt.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Onze reis was geweldig. Een groep van 5. Erg overzichtelijk en leuk. Hele aardige, meewerkende reisbegeleider met Klant is koning mentaliteit. Wij zijn erg onder de indruk van de soepelheid waarmee alles geregeld kon worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De eerste hotel was niet echt fijn qua liging en hygiene.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Veel vrijheid voor peroonlijke invulling van de reis. Goede reisleiders. Heel leuk om met lokaal openbaar vervoer te reizen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik had een aanbiedingsreis, dus was wat goedkoper dan normaal. Ik had niet al te hoge verwachtingen, maar was positief verrast. De prijs kwaliteits verhouding was top. Ondanks dat ik het liefst individueel heb ik een hele leuke tijd gehad. Dusdanig dat ik dit in de toekomst nog wel een keer overweeg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Website en het gedeelte Mijn Shoestring zijn voor verbetering vatbaar. Tevens is de site niet zo geschikt om met mobieltje te zoeken.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke, jonge (gemiddelde leeftijd 31) reisgroep. Mooie en interessante bestemming. Goed vervoer tijdens de reis en goede slaapplekken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten In 3 weken Cuba rond is een uitdaging, erg veel in de bus gezeten. Zeker de laatste week een paar echte reisdagen gehad (8 à 9 uur in de bus). Als je alle excursies boekt, blijft er weinig vrije tijd over. Onderscheid tussen 'verplicht' programma (de hoogtepunten) en optionele excursies zou fijn zijn.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijne, Iets te toeristische reis naar rajasth16 dg gehad. Zeer tevreden over Kapil als reisleider en leuke groep

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Niet met jeep naar massale nep originele boerderijen kamelentoestand( wel woestijn en bikaner) wel varanasi sarnath en bod gaja was fijner geweest

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.