Filters

6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

* ik heb telefonish alle namen etc moeten doorgeven terwijl ik alles in het systeem netjes had ingevuld * Ik heb toch op korte termijn alles moeten beslissen over keuze hardsleeper etc. Graag beter uitleg op de website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten beter en duidelijke de prijsopgave van alle items. (specificatie) * let op de fouten in de rekening . *duidelijk aangeven van ontbijt etc *Hoge visa kosten (terwijl je een groepsreis onderneemt verwacht je goedkoper uit te komen. * eten in vliegtuig, weinig keus voor mensen die anders eten.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

de reis was goed georganiseerd. Vooral het hebben van lokale reisleiders sprak mij aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten x
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

- prijs kwaliteit is echt ontzettend goed. - de tourguides zijn local en super betrokken. - hotels/locatie/vervoer is goed. - mogelijkheden om op jezelf te zijn en in groep te zijn, maakt dat de reizen voor veel verschillende mensen passend zijn. - door dat ik late boeker was, had ik een latere vlucht dan de groep. Dit was echt prima geregeld en de meerkosten waren minimaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten - als een reis een thema reis is, zoals festival, dan moet dat ook echt een duidelijke toegevoegde waarde zijn ten opzichte van een niet thema reis. Als dat niet zo is, dan zou ik het niet zo verkopen. Hiermee stel je mensen onnodig teleur. Bijv zuid india reis met festival thema. Er waren mensen die hier enorm hoge verwachtingen van hadden en daarom hadden geboekt. Dat waren van de 20 mensen, zeker 6 mensen. Ze waren helemaal sip toen ze merkten dat het niet aan hun verwachtingen voldeed. Terwijl ik daar niet voor had geboekt en dus niet die hoge verwachting had. Ik vond het prima. - als een excursie optioneel is, dan moet hij ook optioneel zijn. En dat betekent niet dat je in de bus moet wachten omdat de excursie onderweg gepland is. In dat geval zou ik de excursie standaard in de reis opnemen. In India was dit meerdere malen de situatie; voor mij geen bezwaar maar mensen hadden het daar wel over en feitelijk hadden ze een punt.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Onze reis was geweldig. Een groep van 5. Erg overzichtelijk en leuk. Hele aardige, meewerkende reisbegeleider met Klant is koning mentaliteit. Wij zijn erg onder de indruk van de soepelheid waarmee alles geregeld kon worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De eerste hotel was niet echt fijn qua liging en hygiene.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Veel vrijheid voor peroonlijke invulling van de reis. Goede reisleiders. Heel leuk om met lokaal openbaar vervoer te reizen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik had een aanbiedingsreis, dus was wat goedkoper dan normaal. Ik had niet al te hoge verwachtingen, maar was positief verrast. De prijs kwaliteits verhouding was top. Ondanks dat ik het liefst individueel heb ik een hele leuke tijd gehad. Dusdanig dat ik dit in de toekomst nog wel een keer overweeg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Website en het gedeelte Mijn Shoestring zijn voor verbetering vatbaar. Tevens is de site niet zo geschikt om met mobieltje te zoeken.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke, jonge (gemiddelde leeftijd 31) reisgroep. Mooie en interessante bestemming. Goed vervoer tijdens de reis en goede slaapplekken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten In 3 weken Cuba rond is een uitdaging, erg veel in de bus gezeten. Zeker de laatste week een paar echte reisdagen gehad (8 à 9 uur in de bus). Als je alle excursies boekt, blijft er weinig vrije tijd over. Onderscheid tussen 'verplicht' programma (de hoogtepunten) en optionele excursies zou fijn zijn.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijne, Iets te toeristische reis naar rajasth16 dg gehad. Zeer tevreden over Kapil als reisleider en leuke groep

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Niet met jeep naar massale nep originele boerderijen kamelentoestand( wel woestijn en bikaner) wel varanasi sarnath en bod gaja was fijner geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke reis, betaalbaar, afwisselend,

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb een leuke vakantie gehad en we hadden deze keer een goede reisbegeleider. Prijs is goed, maar keuze in kwaliteit of comfort heb ik gemist.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Meerprijs keuze direct vliegen met KLM naar en van Lima. Nu waren er 18 ontevreden reizigers die met iberia vlogen terwijl 6 met KLM vlogen. Iberia is niet mijn airlines, dat zal ook bepalend zijn voor een keuze in de toekomst. De mijnshoestring omgeving is verouderd. Ik zou gaan voor een nieuwe omgeving, eventueel met een app.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Persoonlijk contact top. Prachtige opbouw in de reis. Was nog mooier en leuker dan ik had durven hopen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Op de site zou ik een heel single gedeelte maken. En ik mis de reis Sri Lanka icm de Maladieven.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Omschrijving van accommodaties zijn beter dan is omschreven op de website. Prettige reisbegelijder

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De persoonlijke webpagina functioneerdwel maar het is niet overzichtelijk
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb met shoestring een leuke reis gehad, voornamelijk door de groep en het land.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten 1. Vlucht heen was heel erg vervelend door een overstap van 4 uur in wenen, verder is het raar dat iedereen van de groep aankomt op een ander tijdstip. 2. Hotels in Delhi en Agra waren prima, hotel in Jaipur was echt vies en goor, 3. Voor een extra uitstapje naar de Monkey Temple, moest contant afgerekend worden bij de reisleider, er was echter geen entree en voor de bus hadden we al betaald. Waar dat geld naar toe is gegaan is niet duidelijk. 4. Verder werden we in Jaipur gedropt bij een winkel waarbij het de bedoeling was om tapijten of andere prullaria te kopen, hier zijn woorden over geweest met de reisleider omdat je niet voor iemand zijn commissie een paar uur van een, toch al korte reis, in een winkel wil doorbrengen. 5. De restaurants, waar werd gegeten, werden veelal uitgezocht door de reisleider. Dit waren niet leuke restaurants. Eten op eigen gelegenheid beviel beter en was vaak ook een stuk goedkoper. Algemeen: Ik vind de website wat langszaam
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Zeer slechte ervaring...met een gids die niets wist..geen echte Japans eethuisjes..de weg tig keren moest vragen Niet van musea en kunst houdt en dus ook niet info gaf wel ons naar malls bracht ..winkelen kan ik zelf Niet wist dat je bij 7 - eleven ..supermarkt dagkaarten kon kopen ,zodat we e niet iedere dag kaartjes moesten kopen met eigen geld i.p.v collectief en alter afrekenen ..ze is voorkomen incapabel en dat hadden jullie NOOIT mogen aanstellen ze heeft mijn hele vakantie verpest ..,irriteerde met haar niet weten en onzekerheid ...wist van geschiedenis ook heel weinig ..slecht slecht

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Bezuinig nooit op een gids,ontbijt en hotels..dat irriteert zo erg..iedere dag weer.en geen eigen vervoer ..maar zoeken naar metro.s ,bussen etc...slecht slecht Sjouwen met koffers trap op en af naar metro Zal jullie nooi aanbevele...kan overal boeken..concurrentie is groot..en vele reisorganisaties leven niet meer ...pas op Shoestring.....als jullie niet veranderen ..dan is het einde nabij....
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De reis verliep prima. Goed personeel. Vooral de chauffeurs, echt top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten geen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Veel aanbod voor leuke prijzen. De reis zelf was erg goed geregeld, vooral door de goede reisbegeleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De site is soms echt een zoekplaatje. Er zijn teveel submapjes. Om bijvoorbeeld de inpaklijst te vinden van je reis ben ik erg lang mee bezig geweest. Ook veranderde de reistijden van het vliegtuig erg vaak en in de 'vliegbrief' stond ook nog eens de verkeerde tijden genoemd. Dit wekt verwarring. Zorg dat je beter communiceert wat de tijden zijn.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Veel vrijheid in het programma, terwijl je alle hoogtepunten bezoekt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten -
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

juiste prijs / kwaliteit verhouding, en vrijheid tijdens reis zelf

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Veel en compleet aanbod, prijs ook prima. Leuke lokale touroperators. Vrijheid en ruimte!! Erg belangrijk voor mij

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne organisatie waardoor ik als single toch samen met andere mensen gezellig op reis kan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Iets meer buiten de gebaande paden binnen een reis. Het mag ook iets primitiever, actiever. De website maakt nogal veel gebruik van tracking cookies en reclame die ik vanzelfsprekend blokkeer. Dit hoeft niet omdat mensen die op de site komen al potentiele klanten zijn en het vertraagd de site. 4 reclame cookies, criteo adlantic ve interactive en google adwords. Dit hoeft niet kost onnodig geld en vertraagd.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Reisleiders die net een stapje verder gaan Zeer goede service na vergeten van ereader in bus in India die weer terug gestuurd is naar Nederland Dat vind ik echt TOP SERVICE

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Website liep soms vast

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.