Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed reisaanbod. Regelmatig nieuwe bestemmingen. Positieve ervaringen met reisleiders uit het land zelf. Gevarieerde programma's, goede afwisseling tussen actief, natuur, cultuur, reisdagen en relaxdagen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijn dat locals gebruikt worden als gids ipv nld reisbegeleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten momenteel kan ik niets bedenken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na 9 reizen hoop ik ook nummer 10 te gaan maken met Shoestring. Mooie reizen, goede reisleiders, goed aanbod en dat voor een mooie prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Deze kerstvakantie is er weinig aanbod voor 8 daagse reizen. Verder is Laos/Cambodja een wens van mij maar ben ik al in Vietnam geweest. Die gecombineerde reisoptie valt dus af. Voor sommige reizen, zoals Nepal in de zomer, vind ik dat er beter beschreven moet worden dan de kans op uitzichten nihil is. Als dat oo de site had gestaan dan had ik die reis niet in de zomer gemaakt. Eerlijke informatie is wel een must.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ga al jaren met jullie mee en zal dat nog jaren blijven doen :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Ga vooral zo door!!!!
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

goed begeleid en terug betaling vlot vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima reizen conform een principe dat ons erg aanspreekt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten De prijzen vliegen de laatste jaren werkelijk de pan uit.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Reisinformatie op site wijkt af van werkelijkheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

site is altijd erg traag... zou fijn zijn wanneer je een reis geboekt hebt en iemand iets op het formum van die reis post dat je een mailtje krijgt..

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Leuke reis. Strand was echter niks. Vond het wel te duur voor 2 wk. Jullie vragen veel fooi gezien de levensstandaard. Dat geeft frictie in de groep.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Minstens 2 dg in 1 hotel Betere strandomstandigheden
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De prijs/kwaliteitesverhouding van de hotels was goed. De reisleider was ook erg goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten * Onze reisleider werd pas na drie dagen ingezet. Op zich geen probleem, maar wij hadden geen enkele informatie over vertrektijden e.d. * De reisgids geeft een ander beeld van het land dan de werkelijkheid. In de jungle wemelt het niet van vliegende honden, vogels of vlinders. Sterker nog wij hebben er geen enkel dier gezien. Erg teleurstellend. Om dieren te zien hebben we dierentuinen moeten bezoeken. Deze verkeerde voorstelling van zaken is voor mee reden om niet meer met Shoestring te reizen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie en vooral "verleidelijke" website , prettige contacten , geweldige prijs/kwaliteit verhouding . Wij reizen alleen nog met Shoestring en hebben intussen al wat nieuwe "zieltjes" gewonnen voor jullie prima organisatie !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zorgen worden ontnomen terwijl men toch de vrijheid heeft een eigen plan te trekken op locatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Meer tips "buiten" de aangeboden excursies aanbeiden.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Reisbeschrijving is uitvoerig en er staat precies in wat er allemaal in de prijs is ingegrepen, wat de excursies kosten, etc. Dus in dat opzicht geen verrassingen. Prima hotels, goede reisleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De indeling van de reis zou beter kunnen, het was jammer dat er maar één nacht in Kazbegi gepland stond. Juist in zo'n omgeving zou een mooie bergwandeling bijzonder gewaardeerd zijn. En ook vanwege de lange reis daarheen.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mij valt op dat er geen beoordelingen zijn tussen 8 februari en 13 juni 2016 en dat is de periode waarin ik op reis was. Ik heb vandaag, 29 juni, er één geschreven. Dat is niet erg actueel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Leuke reis naar Japan gehad.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Gedeelte van de opgesplitste groep werd op luchthaven Osaka niet opgewacht door reisleider en kreeg kort voor vertrek en eerst na eigen verzoek een uiterst summiere en onvoldoende instructie hoe op eigen gelegenheid - en nu ook op eigen kosten! - naar het eerste hotel te komen, circa 1,5 uur onderweg. Mijn keuze voor een groepsreis i.p.v. zelf backpacken houdt in dat dit soort dingen is geregeld. Ik aarzel daarom opnieuw met Shoestring mee te gaan en zal het anderen niet aanraden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed georganiseerd. Fijne reisbegeleiding. Goede hotels. Gevarieerde dagindeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Meer vrije tijd inbouwen in het reisschema.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Website is vaak onstabiel en traag

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Betrokken reisleider

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Liever iets minder zien en langervdan veel ensnel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

China is een indrukwekkend land en de gids (Leon Qin) regelde excursies en vervoer goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Lijiang en Dali zijn veel meer toeristisch dan ik had verwacht. De tijd daar zou wat korter mogen zijn en in Hong Kong wat langer.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De reis naar Jordanie was perfect geregeld en de gids Fardi Sakarna was uitmuntend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Website is wat traag.

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.