Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie en vooral "verleidelijke" website , prettige contacten , geweldige prijs/kwaliteit verhouding . Wij reizen alleen nog met Shoestring en hebben intussen al wat nieuwe "zieltjes" gewonnen voor jullie prima organisatie !

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zorgen worden ontnomen terwijl men toch de vrijheid heeft een eigen plan te trekken op locatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Meer tips "buiten" de aangeboden excursies aanbeiden.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Reisbeschrijving is uitvoerig en er staat precies in wat er allemaal in de prijs is ingegrepen, wat de excursies kosten, etc. Dus in dat opzicht geen verrassingen. Prima hotels, goede reisleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De indeling van de reis zou beter kunnen, het was jammer dat er maar één nacht in Kazbegi gepland stond. Juist in zo'n omgeving zou een mooie bergwandeling bijzonder gewaardeerd zijn. En ook vanwege de lange reis daarheen.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mij valt op dat er geen beoordelingen zijn tussen 8 februari en 13 juni 2016 en dat is de periode waarin ik op reis was. Ik heb vandaag, 29 juni, er één geschreven. Dat is niet erg actueel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Leuke reis naar Japan gehad.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Gedeelte van de opgesplitste groep werd op luchthaven Osaka niet opgewacht door reisleider en kreeg kort voor vertrek en eerst na eigen verzoek een uiterst summiere en onvoldoende instructie hoe op eigen gelegenheid - en nu ook op eigen kosten! - naar het eerste hotel te komen, circa 1,5 uur onderweg. Mijn keuze voor een groepsreis i.p.v. zelf backpacken houdt in dat dit soort dingen is geregeld. Ik aarzel daarom opnieuw met Shoestring mee te gaan en zal het anderen niet aanraden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed georganiseerd. Fijne reisbegeleiding. Goede hotels. Gevarieerde dagindeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Meer vrije tijd inbouwen in het reisschema.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Website is vaak onstabiel en traag

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Betrokken reisleider

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Liever iets minder zien en langervdan veel ensnel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

China is een indrukwekkend land en de gids (Leon Qin) regelde excursies en vervoer goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Lijiang en Dali zijn veel meer toeristisch dan ik had verwacht. De tijd daar zou wat korter mogen zijn en in Hong Kong wat langer.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De reis naar Jordanie was perfect geregeld en de gids Fardi Sakarna was uitmuntend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Website is wat traag.
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Overall geen positieve ervaring gehad (groepsreis maleisie ), vooral matige accomodaties. Dit vergt betere aandacht, men betaald een fors bedrag en daar moet echt wat meer tegen over staan!! Reisleider Balan wel positief.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Zie ervaring
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Jullie kiezen voor een verantwoord toerisme waar de bevolking zelf wat aan heeft.Je krijgt het echte land te zien en de slaapplekken zijn aangenaam en goed gekozen.De reisleider was goed en het was een fijne groep.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Ik heb de Reis Nepal avontuur gemaakt.Ik zou de trekking als een all inclusief pakket aanbieden aangezien je toch weinig keuze hebt om elders te gaan eten.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede reis, makkelijk te boeken, en informatie was goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Site voelt wat verouderd aan, tevens is er weinig persoonlijke aandacht, maar in mijn geval was dat ook niet nodig.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb een reis door Java en Bali gedaan met Shoestring. Alles was tiptop verzorgd en ook de reisleider was super! De hotels waren allemaal goed en ook de prijs/kwaliteit verhouding was top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

alles was o.k behalve de bad kamers er waren nergens een losse doe,s cabine aanwezig je moest altijd in bad doesen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Trip naar Japan. Zeer goed georganiseerd. Goede gids (en toegewijd). Evenwicht tussen excursies en vrije tid met de mogelijkheid om te kiezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Do not change anything, it was almost perfect.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede organisatie, snel reactie op mails met een bijkomende vraag. Reis goed verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vluchten zijn meestal niet goed geregeld. 2x een nacht overgeslagen. S`avonds laat vertrokken op de heenreis, en s`morgens vroeg weer vertrokken voor de terugreis. Dit kost je dus 2 dagen en 2 nachten. (dit op een reis van 16 dagen is dit jammer).

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

leuke groep

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten betere hotels, meer recreëren in de natuur.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijne reis gehad in een leuk gezelschap met aangename gids.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De lokale culinaire specialiteiten die in onze reisbrochure vermeld stonden, waren voor de gids een mysterie/onbekend.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

veelal 2 nachten per plaats (14-daagse Maroko reis Marakeche oost-west) wat rust geeft. Groepsvorming door eerste dagen gezamenlijk diner. Richtprijzen in overeenstemming werkelijkheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten 'mijn' Website was meerdere keren niet bereikbaar.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

rondreis door marokko gemaakt en veel gezien. Heel divers programma. Tevreden over de gids.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Kwaliteit van de hotels was te laag: Gebrekkige hygiëne mn., maar ook harde bedden en geen verwarming.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.