Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Avontuurlijke reizen op de juiste golflengte. Interessante bestemmingen, avontuurlijke benadering met doorgaand plezierige reisgenoten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Eigen identiteit bewaren; laat vooral KRAS of FOX het doen op hun eigen wijze met hun eigen publiek. Niet in de verleiding proberen te komen met dit soort partijen de concurrentie aan te gaan.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

zie boven, Veel en interessant programma voor een redelijke prijs. Goede organisatie en gemotiveerde gids

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Gids moet zich niet als vriend willen profileren, maar als gids. Meer duidelijkheid in het programma. Plaatselijk werd het nog al eens veranderd. Kwam overigens wel ten gunste van het programma en de beleving. Wellicht eens wat meer met de gidsen vooraf overleggen wat voor programma punten het beste zijn en dat in het programma opnemen. De totale kosten voor het eten/drinken en excursies zijn wederom hoger dan shoestring voorspiegelt. iets realistischer mag wel. Naar mijn gevoel probeert S- string te veel een budgetreis te verkopen. De kale prijs is echt te "kaal" al de excursies bij elkaar zijn best kostbaar als je mee wilt doen met de groep. Je kan natuurlijk ook niet mee doen, maar dan kan je beter thuis blijven.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

waar naar geld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten soms te lang op één plek: in een reis van 22 dagen zaten 5 dagen Marrakech!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooi reisaanbod, mooie routes, zeer gebruiksvriendelijke website. Soms interessante kortingsacties. Meestal degelijke hotels qua comfort en netheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Te weinig controle over de gebruikte lokale organisaties en/of gidsen. Oplossing: op voorhand betere afspraken maken met de lokale gidsen. I.h.b. wat betreft verloop van excursies en extra uitgaven/fooien. De ligging van de hotels is vaak ook wat minder (m.n. verweg van stad of bezienswaardigheid).
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een zeer mooie reis mogen maken met een groep enthousiaste medereizigers. In een relatieve korte tijd heel veel kunnen zien, met leuke en uitdagende excursies. Mijn eind oordeel is dan ook een dikke 9 en ben zeer tevreden over de totale reis. Onze reis begeleider (Odette Lindie Fourie) heeft na het auto ongeluk werkelijk alles gedaan om ons zo goed mogelijk te begeleiden. ik ben de afgelopen jaren, al 5 keer met Shoestring op pad geweest...maar heb nog nooit een reisbegeleider gehad, die met zoveel inspanning heeft gezorgd dat we ondanks het ongeluk echt een super vakantie hebben gehad. Haar inzet, gedrevenheid en enthousiasme is een voorbeeld voor de Shoestring organisatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten De afhandeling van de reisverzekering (afgesloten via Shoestring) met betrekking op het ziekenhuis bezoek in Johannesburg is met één woord teleurstellend! Heb juist een dure reisverzekering afgesloten via Shoestring om dit soort getouwtrek te voorkomen. Hoe is het mogelijk dat mijn polis niet bekend is bij Shoestring? De verzekering is immers afgesloten via jullie organisatie. Nu heb ik de ziekenhuis kosten zelf moeten betalen. De medewerkers van Shoestring hebben vanuit Nederland bepaald dat ik een röntgenfoto moest laten maken om mijn reis te kunnen vervolgen. Deze kosten krijg ik niet of gedeeltelijk terug. Ik ben samen met onze reisbegeleider aan het eind van de reis nog een dagdeel bezig geweest om geld over te maken naar het ziekenhuis in Johannesburg. Deze tijd had ik liever besteed aan een excursie. Het is mij totaal onduidelijk waarom dit niet van uit Nederland geregeld kon worden. Verder heb ik een zeer leuke tijd gehad en heeft het ongeluk geen nadelige gevolgen gehad voor het verdere verloop van de reis.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie reis met veel bezienswaardigheden. Goede gids.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Als je alles doet wat er te doen is wordt de reis toch nog duur. In het begin lijkt het mee te vallen maar als je op het einde kijkt is de reis duurder dan andere reizen.
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima verzorgde reis met leuke eerstejaars gids.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De gids wordt op de website 'Doris' Wang genoemd, maar luistrde liever naar haar echte naam: Li Pei Wang
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het slapen op de matjes, de honkbal wedstrijd die we bezocht hebben en ook Hiroshima was zeer indrukwekkend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten De gids in Japan was zeer onervaren en wist regelmatig niet waar hij moest zijn. Van voorbereiding hadden hij niet echt gehoord. Hij compenseerde dit wel met een goede instelling en vriendelijkheid. Verder hadden ik graag meer afwisseling gezien tussen de zeer drukke steden en de rustigere natuur. De steden hadden voor mij iets minder gemogen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijker vermelden waar entree voor dient betaalt te worden en waar nog een gids betaald dient te worden. Tijdens excursies is dit onduidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Shoestring is voor mij de vaste organisatie om groeps- of single reizen mee te beleven a)prijs-kwaliteit verhouding b)bijzondere reisaccommodaties zoals in India en ook in Brazilië c)jong reispubliek d)klantgerichte gidsen e)klik met de doelgroep f)reisaanbod

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten directe vluchten zou prettig zijn (scheelt wel in prijs maar dat is voor mij niet erg). Vliegmaatschappij Air Europa echt uit het aanbod voor verre reizen halen (slecht materieel, onvriendelijk personeel). Aandacht voor gezondheid en veiligheid zou iets scherper mogen (voorlichting over fysieke zwaarte excursies wordt soms te licht voorgesteld). Check op medische conditie van reizigers ontbreekt ter plaatse. Er wordt te veel vanuit gegaan dat de reiziger dit zelf meldt, wat niet altijd het geval is.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Onze reis met Shoestring was erg goed. Mooi aanbod van natuur, cultuur, goede accommodaties en vooral een zeer goede plaatselijke gids !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijke reisomschrijving en waar voor je geld. En het allerbelangrijkste een hele fijne reisleidster( Alline Hypolito)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Lastig om reis voorkeuren te selecteren op jullie site met een mobiele telefoon.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie reizen met veel vrijheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Soms mogen de overnachtingsplaatsen wel iets dichter bij andere eetgelegenheden (of centrum) zijn zodat je niet echt alleen aan het hotel gebonden bent, of 's avonds nog met een taxi op pad moet als je iets wilt.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede afwisseling van avontuur en luxe. Reisleider uit het land van bestemming is een pluspunt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Website werkt niet vlot op smartphone
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg gezellige reis met een mooi programma en goede reisleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Was mij onduidelijk op de site Hoe het precies met bagage zat. Zachte koffer/tas en max afmetingen wegens truck. Verder goede reis
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Communicatie, begeleiding en klantvriendelijkheid Zwaar onvoldoende.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Meer rustpunten in de reizen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Shoestring heeft een geweldig en gevarieerd aanbod met heel bijzondere afwisselende routes, goede verblijfsplaasten en super lokale begeleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Proberen kosten nog iets goedkoper (maar tegelijk wel met oog voor mens en milieu!) te maken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Over het algemeen ben ik een tevreden klant (anders zou ik natuurlijk niet zo vaak met jullie reizen). Het aanbod is gevarieerd, avontuurlijk en van het concept singel reizen ben ik een fan. Omwille dat jullie een scherpe prijs aanbieden, weet ik uit ervaring dat de logies meestal vrij basic zijn (wat niet vermeld staat op de website) maar dat vind ik niet zo erg. De reisomschrijvingen zijn meestal heel accuraat, soms iets mooier voorgesteld. Ook de landomschrijvingen en wat kan en niet zijn een heel goede leidraad. De website is heel gemakkelijk in gebruik en je vindt gemakkelijk wat je zoekt. Ik raad Shoestring dan ook zeker aan bij vrienden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Ik kies nooit voor de optionele excursies omdat ik ter plaatse vrij wil zijn om ze al dan niet te doen. Ik heb al een aantal keer gehad dat ik verplicht ben om ze toch te doen omdat de meerderheid van de groep ze doet. Dan zijn dit geen optionele excursies meer natuurlijk. Ofwel maak je ze verplicht ofwel laat je echt de keuze. Ook het zakgeld is nooit accuraat. Het eten en uitstappen komen altijd duurder uit. Ik kan ook al een aantal keer met Koning Aap op reis geweest omdat zij samenwerken met internationale organisaties zoals Drifters. Reizen in een internationale groep geeft nog een extra dimensie! Misschien een ideetje om dit ook aan te bieden.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.