Filters

4

2 sterren: slechter dan verwacht

Geen positieve ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Heel veel slechte ervaringen; oa dat u niet luistert naar de klachten van onze reisgroep. En ook niet uw verantwoordelijkheid neemt in dit geval.Dat hierdoor onze reis geen inhoud heeft gekregen en verpest is! Ik snap niet dat u denkt hier mee weg te komen! Ik overweeg officiële stappen omdat ik steeds niets van u hoor!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Shoestring biedt vaak reizen aan die op de eerste dag van een schoolvakantie zijn. Ben je werkzaam in het onderwijs, dan is dit perfect. En ik vind het Shoestringpubliek wat jonger, fitter en meer bij mij passen dan Djoser-, Sawadee-, FOX-, of ander publiek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten De optionele excursies kunnen vaak pas doorgaan bij een minimum aantal deelnemers. Als je met 4 of 5 mensen reist, is dat vaak niet genoeg om juist die leuke excursie te doen. Zonde/ gemiste kans, want je bent er, je wilt het zien, maar het kan niet! Combineer dit desnoods met internationale groepen/ individuen, maar zorg dat die excursies wel kunnen doorgaan!
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

de laatste 2 reizen waren uitstekend, goede route, prima hotels en begeleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten De website en met name de kaartjes moeten beter! Ik wil een overzichtskaartje met plaatsen en niet wat jullie nu doen, de mogelijkheid om op een plaats te klikken voor meer informatie. Dit gaat volstrekt ten koste van de overzichtelijkheid en daar zou het kaartje voor bedoeld moeten zijn!
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Kijk wekelijks uit naar de 'weekknaller' Totaal aanbod leuk maar zou nog wat uitgebreider mogen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Op de website mis ik heel erg de routekaartjes. Zoals het nu is met de pijltjes op de kaart vind ik waardeloos. Die staan ook nog vaak over elkaar heen en vaak staat er geen info bij, Zie b.v. reis naar de Filipijnen, heeft geen méérwaarde. Wil graag weer de 'oude' kaart met de route zien, zoals ook Koning Aap dat heeft.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Leuke reizen gemaakt met goede lokale organisaties

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Nieuwe stijl website vind ik zeer slecht. Onoverzichtelijk... zorgt ervoor dat ik niet bij jullie wil boeken Er mogen nog wel een aantal reizen bijkomen van zuid amerika en midden amerika
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fraaie reizen voor een nette prijs. Alles is goed geregeld en de hotels zijn, op een uitzondering na, uitstekend. De reisleiding goed tot super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Bij vertrek op Schiphol zou het fijn zijn om een ontmoetingspunt af te spreken. Alleenreizigers kunnen dan wat steun aan elkaar hebben als zij landen cq over moeten stappen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooie en fijne reizen gemaakt. Wel kloppen de omschrijvingen en de prijzen van de optionele excursies vaak niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Informatie vooraf over optionele excursies en het reisaanbod mag groter.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg goede gids, en ondanks het feit dat de groep klein was (4 personen), was het vervoer toch prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten We reisden met twee stelletjes, en niet in de single reis. Toch boekte Shiestring in ieder hotel kamers met losse bedden. De gids heeft dit af en toe recht kunnen zetten, maar het is als stel niet leuk om in aparte bedden te moeten slapen .
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Overzichtelijke website. Mooie reizen voor nette prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Mijn reis naar Madagaskar ging in tegen gestelde richting. Hierdoor kwam 1 van de (zoals jullie het op de website vermelden) hoogtepunten van deze reis te vervallen. Dit was de treinreis. U had dit op de website moeten vermelden en niet een paar weken voor vertrek per email. Gewoon eerlijk en open zijn op de website. Veel email contact gehad welke ik niet altijd even vriendelijke vond. In in andere reis naar Mozambique is de reis aangepast wegens verkiezingen in het land. In dit geval had de reis afgeblazen moeten worden. Hierdoor is de route dusdanig aangepast dat we totaal 9500km in 3 weken hebben gereden. we hebben bijna alleen maar in de bus gezeten met als record 18 uur!!! op 1 dag. Dit kan echt niet! Bijna elke weg hebben wij toen twee keer gereden, een keer heen en een keer terug!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

de uitvoering van de gekozen reizen verloopt goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten de samenstelling van de verrassingsreis naar Thailand was een flop. te weinig tijd in Bangkok, te veel van hot naar haar in te korte tijd. Treinreis naar Chang mai paste niet in deze reis. Jammer! Tip : let op de samenstelling van deze korte rerrassingsreizen
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

slechte informatievoorzieningen op reis

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede lokale gidsen, excellente prijs/kwaliteit, originele bestemmingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Letten op regels rondom zakgeld en "de pot". Letten op goede opvang en instructies bij tussenlandingen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede hulp, niet opdringerig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De reis is goed georganiseerd.Men heeft mooie en goede hotels.Het reisaanbod is groot en zeer gevarieerd.Alles is goed geregeld en verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Jammer dat men niet kan zien met wie men op reis gaat.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vriendelijke, goed ingelichte en professionele locale reisleiders

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Geen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben goed te woord gestaan en geholpen met mijn vragen (en verwacht een goede afhandeling van mijn klavht na afloop van de reis ref. S10094)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Duidelijker weergeven wat inclusief is en wat niet. Bijvoorbeeld per hotel of ontbijt wel of niet in de prijs is inbegrepen. Aangeven dat alleen Basis entree voor machcu picchu bij de lares trek is inbegrepenven dus niet macchu picchu mountain en huayna picchu mountain, dan hebben reiszigers de keuze of ze dat zelfstandig willen bijboeken / of die als optie in het programma via shoestring aanbieden. Er pas terplekke achter komen dat dit niet is inbegrepen is niet fijn en dan kun je niet meer bijboeken omdat dit standaard uitverkocht is. Leveren wat er verkocht is. De lares trek is niet geleverd zoals verkocht is door shoestring. Hoerover loopt nog een verzoek tot compensatie met shoestring, ref. S10094. De prijs van de verlenging vind ik vaak niet in verhouding tot de prijs van de rest van de reis. Verlenging is in verhouding erg duur. Specificeren van de kosten van de verlenging zou fijn zijn / waarom zo duur.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goedkope reizen, goede lokale gidsen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Soms mag een reis iets duurder zijn zodat de beleving beter is, reizen mogen vaak logischer, ik heb hier een aantal voorbeelden van
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie reizen gemaakt, prijs/ kwaliteit is prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.