Filters

3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

slechte informatievoorzieningen op reis

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede lokale gidsen, excellente prijs/kwaliteit, originele bestemmingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Letten op regels rondom zakgeld en "de pot". Letten op goede opvang en instructies bij tussenlandingen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede hulp, niet opdringerig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De reis is goed georganiseerd.Men heeft mooie en goede hotels.Het reisaanbod is groot en zeer gevarieerd.Alles is goed geregeld en verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Jammer dat men niet kan zien met wie men op reis gaat.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vriendelijke, goed ingelichte en professionele locale reisleiders

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Geen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben goed te woord gestaan en geholpen met mijn vragen (en verwacht een goede afhandeling van mijn klavht na afloop van de reis ref. S10094)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Duidelijker weergeven wat inclusief is en wat niet. Bijvoorbeeld per hotel of ontbijt wel of niet in de prijs is inbegrepen. Aangeven dat alleen Basis entree voor machcu picchu bij de lares trek is inbegrepenven dus niet macchu picchu mountain en huayna picchu mountain, dan hebben reiszigers de keuze of ze dat zelfstandig willen bijboeken / of die als optie in het programma via shoestring aanbieden. Er pas terplekke achter komen dat dit niet is inbegrepen is niet fijn en dan kun je niet meer bijboeken omdat dit standaard uitverkocht is. Leveren wat er verkocht is. De lares trek is niet geleverd zoals verkocht is door shoestring. Hoerover loopt nog een verzoek tot compensatie met shoestring, ref. S10094. De prijs van de verlenging vind ik vaak niet in verhouding tot de prijs van de rest van de reis. Verlenging is in verhouding erg duur. Specificeren van de kosten van de verlenging zou fijn zijn / waarom zo duur.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goedkope reizen, goede lokale gidsen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Soms mag een reis iets duurder zijn zodat de beleving beter is, reizen mogen vaak logischer, ik heb hier een aantal voorbeelden van
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie reizen gemaakt, prijs/ kwaliteit is prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Avontuurlijke reizen op de juiste golflengte. Interessante bestemmingen, avontuurlijke benadering met doorgaand plezierige reisgenoten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Eigen identiteit bewaren; laat vooral KRAS of FOX het doen op hun eigen wijze met hun eigen publiek. Niet in de verleiding proberen te komen met dit soort partijen de concurrentie aan te gaan.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

zie boven, Veel en interessant programma voor een redelijke prijs. Goede organisatie en gemotiveerde gids

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Gids moet zich niet als vriend willen profileren, maar als gids. Meer duidelijkheid in het programma. Plaatselijk werd het nog al eens veranderd. Kwam overigens wel ten gunste van het programma en de beleving. Wellicht eens wat meer met de gidsen vooraf overleggen wat voor programma punten het beste zijn en dat in het programma opnemen. De totale kosten voor het eten/drinken en excursies zijn wederom hoger dan shoestring voorspiegelt. iets realistischer mag wel. Naar mijn gevoel probeert S- string te veel een budgetreis te verkopen. De kale prijs is echt te "kaal" al de excursies bij elkaar zijn best kostbaar als je mee wilt doen met de groep. Je kan natuurlijk ook niet mee doen, maar dan kan je beter thuis blijven.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

waar naar geld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten soms te lang op één plek: in een reis van 22 dagen zaten 5 dagen Marrakech!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooi reisaanbod, mooie routes, zeer gebruiksvriendelijke website. Soms interessante kortingsacties. Meestal degelijke hotels qua comfort en netheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Te weinig controle over de gebruikte lokale organisaties en/of gidsen. Oplossing: op voorhand betere afspraken maken met de lokale gidsen. I.h.b. wat betreft verloop van excursies en extra uitgaven/fooien. De ligging van de hotels is vaak ook wat minder (m.n. verweg van stad of bezienswaardigheid).
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een zeer mooie reis mogen maken met een groep enthousiaste medereizigers. In een relatieve korte tijd heel veel kunnen zien, met leuke en uitdagende excursies. Mijn eind oordeel is dan ook een dikke 9 en ben zeer tevreden over de totale reis. Onze reis begeleider (Odette Lindie Fourie) heeft na het auto ongeluk werkelijk alles gedaan om ons zo goed mogelijk te begeleiden. ik ben de afgelopen jaren, al 5 keer met Shoestring op pad geweest...maar heb nog nooit een reisbegeleider gehad, die met zoveel inspanning heeft gezorgd dat we ondanks het ongeluk echt een super vakantie hebben gehad. Haar inzet, gedrevenheid en enthousiasme is een voorbeeld voor de Shoestring organisatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten De afhandeling van de reisverzekering (afgesloten via Shoestring) met betrekking op het ziekenhuis bezoek in Johannesburg is met één woord teleurstellend! Heb juist een dure reisverzekering afgesloten via Shoestring om dit soort getouwtrek te voorkomen. Hoe is het mogelijk dat mijn polis niet bekend is bij Shoestring? De verzekering is immers afgesloten via jullie organisatie. Nu heb ik de ziekenhuis kosten zelf moeten betalen. De medewerkers van Shoestring hebben vanuit Nederland bepaald dat ik een röntgenfoto moest laten maken om mijn reis te kunnen vervolgen. Deze kosten krijg ik niet of gedeeltelijk terug. Ik ben samen met onze reisbegeleider aan het eind van de reis nog een dagdeel bezig geweest om geld over te maken naar het ziekenhuis in Johannesburg. Deze tijd had ik liever besteed aan een excursie. Het is mij totaal onduidelijk waarom dit niet van uit Nederland geregeld kon worden. Verder heb ik een zeer leuke tijd gehad en heeft het ongeluk geen nadelige gevolgen gehad voor het verdere verloop van de reis.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie reis met veel bezienswaardigheden. Goede gids.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Als je alles doet wat er te doen is wordt de reis toch nog duur. In het begin lijkt het mee te vallen maar als je op het einde kijkt is de reis duurder dan andere reizen.
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima verzorgde reis met leuke eerstejaars gids.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De gids wordt op de website 'Doris' Wang genoemd, maar luistrde liever naar haar echte naam: Li Pei Wang
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het slapen op de matjes, de honkbal wedstrijd die we bezocht hebben en ook Hiroshima was zeer indrukwekkend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten De gids in Japan was zeer onervaren en wist regelmatig niet waar hij moest zijn. Van voorbereiding hadden hij niet echt gehoord. Hij compenseerde dit wel met een goede instelling en vriendelijkheid. Verder hadden ik graag meer afwisseling gezien tussen de zeer drukke steden en de rustigere natuur. De steden hadden voor mij iets minder gemogen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijker vermelden waar entree voor dient betaalt te worden en waar nog een gids betaald dient te worden. Tijdens excursies is dit onduidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Shoestring is voor mij de vaste organisatie om groeps- of single reizen mee te beleven a)prijs-kwaliteit verhouding b)bijzondere reisaccommodaties zoals in India en ook in Brazilië c)jong reispubliek d)klantgerichte gidsen e)klik met de doelgroep f)reisaanbod

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten directe vluchten zou prettig zijn (scheelt wel in prijs maar dat is voor mij niet erg). Vliegmaatschappij Air Europa echt uit het aanbod voor verre reizen halen (slecht materieel, onvriendelijk personeel). Aandacht voor gezondheid en veiligheid zou iets scherper mogen (voorlichting over fysieke zwaarte excursies wordt soms te licht voorgesteld). Check op medische conditie van reizigers ontbreekt ter plaatse. Er wordt te veel vanuit gegaan dat de reiziger dit zelf meldt, wat niet altijd het geval is.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Onze reis met Shoestring was erg goed. Mooi aanbod van natuur, cultuur, goede accommodaties en vooral een zeer goede plaatselijke gids !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.