Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

een door hoogteziekte afgebroken reis in Tibet, goed geregeld terug naar Nederland

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten aangeven dat een creditkaart en/of voldoende cash noodzakelijk kunnen zijn ivm ziekte (zie boven)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijn dat er met lokale gidsen en organisaties wordt gewerkt. Ook prettig dat je vrijheid hebt om eigen vlucht te regelen en eerder te kunnen gaan dan de groep. Ik heb 13-05 een review geschreven over mijn laatste reis en per mail gestuurd naar jullie. Deze mag op de website worden geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Wanneer je de website opent op je telefoon werkt het niet zo goed, de site laadt niet alles uit het menu.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vele reisgebieden, grote keuzemogelijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettige reisorganisatie met prachtige bestemmingen! Kan niet wachten om weer op Reis te gaan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten N/a
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed geregeld, goede reisleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Zou graag sneller de prijzen van het nieuwe jaar zien
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

planning en uitvoering van de reis prima verlopen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

leuke contacten

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Er gaat veel tijd verloren met de tussenstops op de vliegvelden, terwijl er ook directe vluchten naar de meeste bestemmingen zijn. Ook eerste klasse treinen zijn niet eerste klasse, soms gaan er nette snelbussen in de helft van de tijd.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Veel kunnen zien in 2 weken Japan

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Nog wat meer vrijheid zou mooi zijn. Misschien typisch Japans: de gids wilde alles tot in de puntjes organiseren. Op zich positief, maar soms miste het vrijheidsgevoel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goede reisleiders, redelijke prijzen en goede aanbiedingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten de klantenservice kan wel beter, meestal goed, maar vandaag had ik pech
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goede organisatie, goede prijs/kwaliteitsverhouding, zeer goede reisleider in Nepal, duidelijke website met mooi aanbod, leuke om te kunnen chatten met medewerkers,... Om zeker nog met weg te gaan :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Voorlopig geen :)
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Geen positieve ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Heel veel slechte ervaringen; oa dat u niet luistert naar de klachten van onze reisgroep. En ook niet uw verantwoordelijkheid neemt in dit geval.Dat hierdoor onze reis geen inhoud heeft gekregen en verpest is! Ik snap niet dat u denkt hier mee weg te komen! Ik overweeg officiële stappen omdat ik steeds niets van u hoor!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Shoestring biedt vaak reizen aan die op de eerste dag van een schoolvakantie zijn. Ben je werkzaam in het onderwijs, dan is dit perfect. En ik vind het Shoestringpubliek wat jonger, fitter en meer bij mij passen dan Djoser-, Sawadee-, FOX-, of ander publiek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten De optionele excursies kunnen vaak pas doorgaan bij een minimum aantal deelnemers. Als je met 4 of 5 mensen reist, is dat vaak niet genoeg om juist die leuke excursie te doen. Zonde/ gemiste kans, want je bent er, je wilt het zien, maar het kan niet! Combineer dit desnoods met internationale groepen/ individuen, maar zorg dat die excursies wel kunnen doorgaan!
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

de laatste 2 reizen waren uitstekend, goede route, prima hotels en begeleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten De website en met name de kaartjes moeten beter! Ik wil een overzichtskaartje met plaatsen en niet wat jullie nu doen, de mogelijkheid om op een plaats te klikken voor meer informatie. Dit gaat volstrekt ten koste van de overzichtelijkheid en daar zou het kaartje voor bedoeld moeten zijn!
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Kijk wekelijks uit naar de 'weekknaller' Totaal aanbod leuk maar zou nog wat uitgebreider mogen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Op de website mis ik heel erg de routekaartjes. Zoals het nu is met de pijltjes op de kaart vind ik waardeloos. Die staan ook nog vaak over elkaar heen en vaak staat er geen info bij, Zie b.v. reis naar de Filipijnen, heeft geen méérwaarde. Wil graag weer de 'oude' kaart met de route zien, zoals ook Koning Aap dat heeft.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Leuke reizen gemaakt met goede lokale organisaties

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Nieuwe stijl website vind ik zeer slecht. Onoverzichtelijk... zorgt ervoor dat ik niet bij jullie wil boeken Er mogen nog wel een aantal reizen bijkomen van zuid amerika en midden amerika
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fraaie reizen voor een nette prijs. Alles is goed geregeld en de hotels zijn, op een uitzondering na, uitstekend. De reisleiding goed tot super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Bij vertrek op Schiphol zou het fijn zijn om een ontmoetingspunt af te spreken. Alleenreizigers kunnen dan wat steun aan elkaar hebben als zij landen cq over moeten stappen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooie en fijne reizen gemaakt. Wel kloppen de omschrijvingen en de prijzen van de optionele excursies vaak niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Informatie vooraf over optionele excursies en het reisaanbod mag groter.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg goede gids, en ondanks het feit dat de groep klein was (4 personen), was het vervoer toch prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten We reisden met twee stelletjes, en niet in de single reis. Toch boekte Shiestring in ieder hotel kamers met losse bedden. De gids heeft dit af en toe recht kunnen zetten, maar het is als stel niet leuk om in aparte bedden te moeten slapen .
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Overzichtelijke website. Mooie reizen voor nette prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Mijn reis naar Madagaskar ging in tegen gestelde richting. Hierdoor kwam 1 van de (zoals jullie het op de website vermelden) hoogtepunten van deze reis te vervallen. Dit was de treinreis. U had dit op de website moeten vermelden en niet een paar weken voor vertrek per email. Gewoon eerlijk en open zijn op de website. Veel email contact gehad welke ik niet altijd even vriendelijke vond. In in andere reis naar Mozambique is de reis aangepast wegens verkiezingen in het land. In dit geval had de reis afgeblazen moeten worden. Hierdoor is de route dusdanig aangepast dat we totaal 9500km in 3 weken hebben gereden. we hebben bijna alleen maar in de bus gezeten met als record 18 uur!!! op 1 dag. Dit kan echt niet! Bijna elke weg hebben wij toen twee keer gereden, een keer heen en een keer terug!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

de uitvoering van de gekozen reizen verloopt goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten de samenstelling van de verrassingsreis naar Thailand was een flop. te weinig tijd in Bangkok, te veel van hot naar haar in te korte tijd. Treinreis naar Chang mai paste niet in deze reis. Jammer! Tip : let op de samenstelling van deze korte rerrassingsreizen

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.