Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer makkelijk bereikbaar, oplossingsgericht, betrokken

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten let op details: b.v. kosten Machu Picchu wat duidelijker op de website zetten. Naast de 260 euro komt er nog 40 euro entree bij. Dus 300 euro (en splits het dan op)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fantastische reiskeiding Optimale prijs super kwaliteit Orgineel

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Zou het niet weten
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima reis gehad naar nepal en Tibet. Vooral te danken aan onze Nepalese gids Madhu Kadel. Zonder hem en zijn goede zorgen, maar ook zijn kennis, weet ik echt niet hoe deze bijzondere reis zou zijn verlopen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Iets meer actuele informatie vwb kleding en bagage. Toch wel veel zelf uitzoeken. Niet erg als ik alleen op reis ga, maar met een organisatie ertussen verwachtte ik daar wel iets meer van. Ook de reisinfo actueler aanpassen, bv het zomerpaleis van de Dalai Lama, de Norbulenka is niet meer te bezoeken, zo vervallen als het is. Ik denk trouwens dat Madhu het reisschema goed zou kunnen aanpassen!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Netjes verzorgde reizen met goede reisbegeleiders.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Een wensenlijstje op de persoonlijke mijnshoestring pagina waar je zelf reizen naar keuze op kan plaatsen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima reizen gehad in Egypte, India en ethiopie

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed en gevarieerd reisaanbod, prima prijs/kwaliteit verhouding. Snelle reactie op vragen gesteld via email.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Website kan mogelijk nog wat gebruiksvriendelijker, met name ook voor mobiele versie (groepsreizen selecteren op vertrekdatum is dan bijvoorbeeld niet mogelijk). Misschien kan er op de website en overige reisinformatie nog wat meer aandacht zijn voor de 'shoestringformule'. Voor mij inmiddels helemaal duidelijk, maar het verbaast mij dat medereizigers hier regelmatig minder goed van op de hoogte zijn (en bijvoorbeeld een luxere accommodatie en vervoer of een meer ingevuld dagprogramma verwacht hadden).
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

alles tot in de puntjes geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten doe zo verder
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede reizen voor een redelijke prijs met voldoende vrijheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten De website navigeert traag, betere zoek keuzes bv maand en regio of reizen Erg veel reizen gaan niet door
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel fijn, behulpzaam en leuk reisaanbod. Het zijn prachtige reizen. lokale gidsen vind ik altijd erg leuk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Tijdens mijn laatste reis kwam het financiele plaatje niet overeen met wat de beschrijving was. Jammer dat er toen gekozen was voor dure 'lokale' reisorganisatie. Past naar mijn idee niet bij het beeld van Shoestring.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben altijd heel goede gidsen gehad wat heel belangrijk voor ons is!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooie reizen, bijzindere overnachtingsplekken, leuke groepen, altijd goede begeleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Avontuurlijk, niet te luxe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Meer actieve singlereizen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prijs-kwaliteit verhouding OK

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Meer de info op de websites aktualiseren
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Denk dat bovenstaande genoeg zegt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kleine groepen, leuke mensen die boeken, meestal wel reizigers en flexibel no nonsense.prijs kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Soms teveel busdagen, lange ritten en te weinig doen. Dus soms iets meer rust om dingen echt goed te beleven op plekken waar ook wat te beleven valt. Nu Soms in een stad wat te lang.of op een plek waar niet vele te doen is te lang blijven. Balans.maar dat zal ook met ind, wensen te maken hebben.
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De gids daar was fantastisch! Heel vriendelijk en behulpzaam, met zeer veel kennis van het land en spreekt ook nog de Nederlandse taal. Echt de beste gids die ik ooit heb gehad.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten De informatie op de website klopt niet met de feiten. Bijvoorbeeld: Je krijgt helemaal geen korting bij de entree van Petra. Amman hebben we, door de rotvluchten, helemaal niet kunnen bezoeken, er was onduidelijkheid over de laatste nacht, etc. Iedereen baalde van die gebrekkige informatie en de zeer geringe klantvriendelijkheid.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot nu toe aan de verwachtingen voldaan. Altijd reisleider uit land waar de reis ons brengt, prettig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Bij een fout in de transfer, bv overstap Istanbul extra visum moeten kopen voor een overnachting, dat bedrag moet natuurlijk retour gestort door Shoestring, Shoestring kan op zijn beurt de kosten verhalen op Turkisch Airline :-)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bij de laatste reis was 1 van de unieke punten weggevallen (traditioneel slapen in japan). de vervanging was een "normaal" hotel. Uiteindelijk is er excuses gemaakt door de lokale reisorganisatie maar toch blijft het een beetje vreemd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik reis graag met jullie. Punt.!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten De kaartjes op de website bij de reizen zijn vreselijk! Ga a.u.b. kijken bij bv Djoser hoe dat moet. Dit is echt een major ding voor me, ik wil gewoon een fatsoenlijk kaartje met de route, niet vervuild door knoppen waar ik op kan klikken om meer over die plaats te lezen!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fantastische gids en prima lokaties voor overnachtingen en flexibiliteit in het programma

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Waardeer de gids, hij is goud waard!!
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.