Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede combinatie cultuur - natuur. Goed gevuld groepsprogramma's maar ook ruimte voor individuele momenten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Met name de reisleider op onze thailandreis Tan van Pham was van grote waarde en zorgde voor een heerlijke vakantie. Mede door zijn enorme inzet en betrokkenheid hebben wij genoten. Grote klasse!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Begeleiding op Schiphol voor vertrek. Daar was niets goor geregeld.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het leuke van de Koning Aap reizen is dat ze net iets anders zijn dan andere reizen die aangeboden worden door soortgelijke organisaties. Het zit soms in kleine zaken, maar duidelijk is dat VEILIGHEID voorop staat bij de Koning Aap reizen en dat heb je in den vreemde nodig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten ik zou het zo gauw niet weten
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Enthousiaste en bekwame gidsen met een goed inlevingsvermogen. Praktische tips van het land en regio en erg flexibel zodat ieder aan zijn/haar trekken komt. In het algemeen niets dan lof.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten De Cuba-reis van afgelopen mei (vakantie) was erg rommelig en vooral de vliegreis liet te wensen over, daar mijn vrouw en ik in de jumbojet Airbus 308 van de Emirates gescheiden van elkaar zaten, terwijl wij samen toch geboekt hebben als koppel!!! Daarnaast liet het aanbod van de excursies te wensen over voor wat betreft: prijs/kwaliteit. In de grote vakantie zijn we naar Laos en Cambodja gegaan onder zeer deskundige leiding.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goede ervaring en vooral dankzij Laura Catania👍👍

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Koning Aap heeft gedurende het jaar door altijd tijd gevonden om vragen te beantwoorden. Tevens werden wij goed geholpen toen bleek dat op onze dag van vertrek onze vlucht was vertraagd met enkele uren. Verder was de reis een fantastische ervaring. De reisleidster, team en de rondreis waren geweldig! Goed geregeld, goede sfeer en veel gezien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Geen tips. Vooral zo doorgaan. Alles staat duidelijk vermeld op de website. Misschien dat er in de omschrijving van de Afrikaanse natuurparken soms even wat dingen moeten worden aangepast. Dieren die juist wel of niet meer voorkomen. Sommige klanten bleken dat vervelend te vinden. Maar wij vonden het erg goed geregeld allemaal.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne reisleider, goede plaatselijke gids

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Dure excursies die op locatie goedkoper te boeken zijn Hotels waar de airco matig of niet werkt
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Zeer slechte ervaring met afhandeling geuite klacht. Telkens ander excuus/verklaring. Uiteindelijk niet tot overeenstemming gekomen. Van beginnafvaam niet serieus genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb in juni een rondreis INDIA; JAMMU, KASHMIR EN LADAKH gemaakt als reis begeleiding Tine schaap waar ik bijzonder gelukkig mee was heel veel extra's veel kennis van de reis en het land geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten wat de informatie over het afhandelen van het visa was ik minder enthousiast over. Maak een voorbeeld van het in te vullen formulier dat voorkomt veel problemen, ik weet dat andere organisaties dat ook doen. Voor deze reis het zakgeld aanpassen hoger.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vooral de laatste reizen waren goed. In verleden wel eens minder ervaring gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het reisprogramma is nogal intensief; meer een excursie dan een vakantie; maar biedt ook ruimte voor dagjes op je eigen manier. De mensen in je reisgroep worden bekenden, onafhankelijk van hoeveel je met ze deelt.. Er blijft achteraf een gevoel van symphatie hangen, een vorm van dankbaarheid dus..

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Het was fijn om -deze zomer- met mensen van ongeveer dezelfde leeftijd op reis te gaan Rust geeft ruimte om onbevooroordeeld een nieuwe wereld te ontdekken.. Misschien wel goed als mensen van tevoren iets meer over zichzelf gaan vertellen.. Had een Super reisleidster!; iemand die leerde vanuit de praktijk ;Don't let her go! India's Tineke!
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Detailinformatie betreffende de reis kan beter en beter moet up to date zijn. Klant informeren als de reis door een externe partij wordt uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie reis naar Cuba met Koning Aap gehad Onze eerste groepsreis is goed bevallen. Goede reisleiding en goede hotels.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Niet alle excursies waren even goed. Soms ook wel duur bijv stadswandeling 10 euro voor 3 straten???
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

begeleid reizen met veel vrijheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten sommige hotels zijn aan vervanging toe
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekende reisroutes Vrijheid en mogelijkheid te reis te personaliseren

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuk reisaanbod en prima prijs/kwaliteitsverhouding. Het aanbod van het terugstorten van de reissom, wegens onvoldoende deelname is ook zeer klantvriendelijk. Een volgende keer wordt u zeker weer in de keuze meegenomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Ik heb u zelf moeten mailen, vanwege te weinig deelname en wat te doen. Ik heb ook zelf moeten vragen om alternatieven. Doordat ik nu bij een collega heb geboekt, loop ik diverse voordelen mis en krijg zelfs te maken met toeslagen, vanwege de korte periode die nog rest.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijne reisleiders, goede informatie vooraf en meedenken bij probleempjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten ga zo door!!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hele goede reisleider, goede sfeer onderling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Ontbijt in de prijs opnemen en ook entree gelden in excursiepakket opnemen. Klanten zijn niet dom ze kunnen best prijzen vergelijken. Dit soort reizen gaat niet om de prijs maar de inhoud.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn 26 daagse reis Chiili, Patagonie in december 2014 was de moeite waard. Veel gezien en enthousiaste Nederlandse reisleidster. Prima openbare (ook nacht) bussen in het programma, al had een extra binnenlandse vlucht mijn voorkeur gehad. Hotels in Santiago, Pucon, Ushuaia en Buenos Aires waren zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Controle van de andere hotels, dit waren meer hostels en sommigen zelfs minder dan dat. Waren gehorig, leken buiten wel aardig en soms de kamer zelfs stoffig. Melden van mogelijkheid hotel te boeken in plaats van slapen in een Refuge. Hotel lag maar op 5 minuten lopen van de Refuge. Melden dat overgewicht van meer dan 15 kg bij binnenlandse vluchten relatief goedkoop is(ongeveer 6 euro per kilo). Melden van mogelijkheden tot rondvluchten boven Ushuaia.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bijzondere reizen, waarbij de hotels altijd op de goede plek waren en vaak heel sfeervol.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De hele gang van zaken eigenlijk, prettig en vriendelijk telefonisch contact toen ik dat nodig vond, correcte gang van zaken qua afspraken e.d., alles is gewoon goed verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Klein detailtje maar: Bij sommige vragen voor het aanvragen van het benodigde visum vond ik het ietwat onduidelijk wat er exact gevraagd werd.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed georganiseerd, goede deskundige reisleiders. mooie reizen. mooie afwisselingen natuur , cultuur

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.