Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prachtige gevarieerde reizen met perfecte begeleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten koffer/tas-adreslabels sturen voor de vakantie, zodat je op luchthaven je medereiziger herkent.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mt Kailashreis was een droomervaring.Nooit gedacht dat ik al die' prachtige,voor mij zelfs heilige plekken, met eigen ogen zou mogen ervaren.Bedankt Koning Aap.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Betreft de eenpersoonstoeslag. Ik had het betaald, maar moest i de guesthouse soms met nog vijf anderen delen. Er waren personen die de toeslag niet hadden betaald en op sommige plekken doodleuk een eigen kamer kregen toebedeeld. Dat is niet eerlijk. Mijn advies is daarom:Trek aub een lijn. Dit is het enige minpuntje.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede prijs kwaliteitverhouding, juiste informatie, beter accommodaties als verwacht en uitstekende reisbegeleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten verbeteren van alternatieve mogelijkeden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hebben prachtige vakantie gehad. Met name de opbouw van eerst drukke steden en daarna het rustigere `platte land` sprak ons aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten We hebben regelmatig problemen gehad met inloggen op de site.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mede door de zeer vakkundige en ervaren gids, Koen Olde Monnikhof, hebben wij een fantastische reis India-Nepal gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten vervoer (bus) in Nepal kan beter. Fietsriksjatoer (5 km) in Varanasi was te lang en daardoor een te grote belasting.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prijs/kwaliteit

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten - soms lange reisdagen gecombineerd met kort verblijf - soms verandering van het reisschema terwijl dit niet nodig lijkt - soms lijkt een betere reisopbouw mogelijk - soms gelijktijdige reisgroep waardoor het meer op KRAS lijkt
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hebben in september een reis naar Jordanie gemaakt. Zeer tevreden over de lokale gidsen. Hadden geen nederlandse reisleider. Lokale gids sprak prima engels

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Willen volgend jaar naar Nepal en Tibet., echter niet in kombinatie met China (Peking) en India. Staat niet in katalogus van Koning Aap. Helaas.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

veel keus aan reizen, veel vrijheid tijdens de reizen, goede reisleiders, prijs/kwaliteit goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten meer rechtstreekse vluchten, excursies ter plekke gaat soms wat rommelig en fooienpot uitgave nooit overzicht van gehad
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed opgesteld reisprogramma naar Thailand. Het begon intensief en werd geleidelijk aan rustiger. Veel gezien en beleefd. Zeer klantvriendelijke en bevlogen reisleidster die ook nog goed Thais sprak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Kritisch kijken hoeveel busjes er werkelijk nodig zijn. Naar ons idee was er vaak een teveel, want ze waren maar half vol. Alleen naar en van het vliegveld klopte het nl. drie stuks. Deze waren gezellig gevuld.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Beide reizen die ik met Koning aap maakte waren degelijk georganiseerd. Veel staat en valt met de reisbegeleider en die waren allebei uitstekend.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Laatste reisdag niet te zwaar maken zodat er geen problemen ontstaan met de thuisreis wegens oververmoeidheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

afwisselde reizen met diverse actiiviteiten

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Reizen naar bijzondere bestemmingen. Goede en betrokken reisleiding, zowel de Nederlandstalige als de plaatselijke reisgidsen. Gevarieerd programma op een goed tempo.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Interne communicatie is beter af te stemmen. Persoonlijke pagina na boeking van een reis kan gebruikersvriendelijker. Het is moeilijk zoeken om de juiste en gewenste gegevens boven water te krijgen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zie zoals hierboven aan gegeven. Reis opzicht goed geregeld. Een goede reis begeleider

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel N.v.t.
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Te veel excursies die de prijs van de reis behoorlijk opvoeren, ja ik weet dat je ze niet allemaal hoeft te doen maar anders zie je niets en kan je net zo goed thuis blijven, want door een land heen rijden kan iedereen. Kijk eens naar FOX heeft praktisch dezelfde reis en +/_ de zelfde prijs maar veel meer inclusief. m.vr.gr. Remy van der Loo
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gemaakte reis sprak ons aan op jullie website en kwam achteraf goed overeen met het gestelde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Reizigers zijn vaak jullie soreekbuis en ambassadeurs. Probeer juist hun positieve en kritische opomerkingen te vermelden of meldt wasr je ermee gedaan hebt.
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Prachtige reizen, meerstal leuke reisleiders.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Klachten worden gewoon NIET beantwoord, nog steeds geen reactie op onze brief , zeer slechte klachten afhandeling
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snelle reactie op vragen (email). Aandacht voor individuele reiziger.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Kwaliteit / Service luchtvaartmaatschappijen strikt volgen. Kwaliteit moet voorop staan en niet de prijs.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een prima (ietwat sobere) reisorganisatie. Goede begeleiding. Eenmaal wat minder; dat was de rondreis Marokko.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Alleen, als je net naar Jordanië bent geweest (met Koning Aap) is het een beetje vreemd dat je nu speciale aanbiedingen krijgt toegestuurd via de mail.

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.