Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Marcel Mioch is de beste reis leider die ik ooit heb meegemaakt (>10 groepsreizen allerlei organisaties), dit met een goede reisroute zijn voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Werk 'Mijn koning Aap' laatste nieuws bij en stuur dat niet enkel op mail. Dit was bij mij het geval met een route wijziging die wel in mail maar niet in Nieuws was opgenomen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede reisleider uit het land zelf. Transfers prima geregeld. Hotels eenvoudig, maar schoon. Via hotspot reisleider wifi mogelijk. Originele excursies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ben gek op de pioniersreizen die andere organisaties nog niet hebben. Zo heb ik enorm genoten van de Tadzjikistan reis. Voelde me echt een avonturier en geen toerist.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Meer en vaker pioniersreizen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooie reis door Bhutan

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Na mail met klacht geen afdoende oplossing. Daarna geen enkele reactie. Dus geen geheel tevreden gevoel.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Klachten en problemen op reis inaddequaat opgelost, zelfs tot de geschillencommissie moeten komen. Ik zou iedereen koning aap afraden...

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Positive exsperience for our first traveling with KA,positive in every respect.! Thanks to our leader tour Marieke she has helped to make special this holiday.!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hebben een geweldige vakantie gehad in Zuid-Afrika, prima geregeld door Koning Aap.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten N.v.t.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede informatie bij het maken van de keuze voor onze reis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Website voor de vakantiegangers iets eerder vullen met gegevens over de reis.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Altijd goede reisbegeleiding gehad en mooie reizen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Al diverse keren met Koning Aap op reis geweest, o.a. naar Georgië, Vietnam, India (4x), Bolivia, Armenië, Tadjikistan, Iran, Myanmar, China, Ethiopië, Soedan, Sri Lanka, Zuid-Korea, etc. Altijd goed geregeld tot op heden en ook steeds prima geholpen door het personeel op kantoor. :-) Heel ruim reisaanbod, ook aan 'bijzondere' bestemmingen. Sulawesi dit jaar was TOP! Ik zie in de nieuwe brochure weer prachtige reizen staan. Wordt moeilijk kiezen voor volgend jaar (maar waarschijnlijk Kazachstan).

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Kunnen julie de Filippijnen in je reisaanbod opnemen? Staat al een poos op mijn verlanglijstje. :-)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

behandel uw reisleid(st)ers beter

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De vrijheid en toch de nabijheid van een reisbegeleid(st)er , mocht er iets fout gaan , betekenen een meerwaarde en een geruststelling voor de deelnemers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Jammer dat er in het aanbod geen reizen naar bvb. het Spaanse binnenland, Ierland, Schotland, Slowakije, Malta.......opgenomen worden. Voor een minder jong publiek zou dit zeker aanslaan, vooral ook nu , gezien de niet zo veilige moslimlanden.
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Gelukkig was het gezelschap leuk, aardige mensen. De landen op zich ook fantastisch.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De gids was niet flexibel. De toeristische zaken waren wel heeeel toeristisch, we hadden veel meer avontuur verwacht. Zeker omdat de reis als avontuurlijk werd verkocht. Dit was alleen maar gebaande paden bewandelen. De laatste twee hotels waren goor, gewoonweg vies! Dekens die in geen jaren gewassen waren, kinderen kregen uitslag van het zwembad, echt allemaal. Het ontbijt was koud, maar dan ook echt koude scrambled eggs. Het zeewater van de laatste rustplaats was zo vies dat je er niet in wil zwemmen (de plastic zooi werd elke dag tweemaal bij het strand weggehaald, bij de meeste hotels, niet bij het onze). Testen jullie dit niet? Verwacht voor deze prijs wel betere kwaliteit. Het water in Ha Long Bay was vies, ik vroeg vooraf aan de gids naar de kwaliteit, hij zei dat het goed was, maar ging er zelf niet in zwemmen omdat het te vies was, we kwamen er bruin uit (niet van de zon). Waarom zeggen dat iets goed is als je er zelf niet ingaat vanwege de vervuiling. Dit is maar een klein voorbeeld van kleine zaken die misgaan, maar vervolgens wel de reisbeleving verpesten. Meer openheid en flexibiliteit wordt van een gids verwacht, zeker als hij de hele tijd erbij is en zou moeten begrijpen/aanvoelen wat de groep wil. We vragen om echt goed Vietnamees restaurant, komt ie aanzetten met een fusion (dus half Europees) restaurant etc. etc. etc. Kan hier uitgebreid doorgaan met voorbeelden, maar ik denk dat jullie de zaken gewoon voor te weinig geld inkopen en vervolgens met een leuke marge uitbesteden. Daar valt weinig aan te verbeteren als je business plan niet wijzigt.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geweldige reizen (4x) bij Koning Aap gehad. Bij problemen fantastisch geholpen door reisleider, chauffeur en kantoor in Amsterdam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Zorg ervoor dat we plaatsen in het vliegtuig kunnen kiezen. Op de een of andere manier lukt dat bij andere reisorganisaties vaak wel en bij Koning Aap nooit.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

22 daagse hoogtepunten reis Japan gedaan. super verzorgd en een geweldige reisleider (Marcel Mioch).

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten -
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne reisleider die zich goed over ons ontfermde

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

altijd zeer vriendelijk ontvangen in mijn contacten met KA

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten meer en betere feedback op evaluaties
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Samen met 2 andere gezinnen hebben we een heerlijke reis beleefd naar de Verenigde Staten, met een afwisselend programma en een prima gids. Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Meer helderheid over de omvang van de beoogde tips/fees voor de gids. Nu verwachtte hij meer dan wij op basis van info vooraf wilden geven. Verder betere campgrounds en hotels in de USA. Die waren vaak erg basic.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

rondreis inda kids was zeer goed georganiseerd en echt veel value for money

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

varied holidays, no two days the same, making the effort to do things was worth it

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten a better guide it is very imporatnt to tell pepole what is going on and what the options are. Sometimes guides play the power game and this is very irritating as a guide you should see your role as empowering travellers and enabling them to get more from there visit. Transparency works if we go to this restaurant I get a commision and I really like it anyway so for me it is a win /win situation works better than I think the only good restuarant is. Tommorrow we are leaving at 6 otherwise we will not be able to do...which are excurssions offered to all works much better than offering choices . Of course some people wnat to lie in/ aren't up for certain things then they should not travel with Koning App. In short a better guide and a clearer idea given to fellow travellers as to what to expect so they can't complain . One other thing if a guide is said to speak Dutch then the Dutch expect him/her to be fluent our guide was not. Nor was able to manage the group too often the load mouths get there own way.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede reizen, goede reisleider en kleine groepen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb nu 2 reizen met jullie gemaakt (Van Buenos Aires naar Rio en van Kaapstad naar de Victoriawatervallen)en het waren allebei superreizen. Mede dankzij de reisbegeleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke vakantie met Koning aap in Thailand gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Meer natuur in de vakanties, en minder stad.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

superleuke familiereis met onze pubers. Fijn dat je gericht kan kiezen voor hun leeftijd vanaf 12-19.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten blijf als Koning Aap kritisch op kwaliteit bij keuze van de aangeboden resorts.

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.