Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hele goede reisleider, goede sfeer onderling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Ontbijt in de prijs opnemen en ook entree gelden in excursiepakket opnemen. Klanten zijn niet dom ze kunnen best prijzen vergelijken. Dit soort reizen gaat niet om de prijs maar de inhoud.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn 26 daagse reis Chiili, Patagonie in december 2014 was de moeite waard. Veel gezien en enthousiaste Nederlandse reisleidster. Prima openbare (ook nacht) bussen in het programma, al had een extra binnenlandse vlucht mijn voorkeur gehad. Hotels in Santiago, Pucon, Ushuaia en Buenos Aires waren zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Controle van de andere hotels, dit waren meer hostels en sommigen zelfs minder dan dat. Waren gehorig, leken buiten wel aardig en soms de kamer zelfs stoffig. Melden van mogelijkheid hotel te boeken in plaats van slapen in een Refuge. Hotel lag maar op 5 minuten lopen van de Refuge. Melden dat overgewicht van meer dan 15 kg bij binnenlandse vluchten relatief goedkoop is(ongeveer 6 euro per kilo). Melden van mogelijkheden tot rondvluchten boven Ushuaia.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bijzondere reizen, waarbij de hotels altijd op de goede plek waren en vaak heel sfeervol.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De hele gang van zaken eigenlijk, prettig en vriendelijk telefonisch contact toen ik dat nodig vond, correcte gang van zaken qua afspraken e.d., alles is gewoon goed verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Klein detailtje maar: Bij sommige vragen voor het aanvragen van het benodigde visum vond ik het ietwat onduidelijk wat er exact gevraagd werd.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed georganiseerd, goede deskundige reisleiders. mooie reizen. mooie afwisselingen natuur , cultuur

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb in juli voor het eerst een reis met Koning Aap gemaakt en wel naar de Baltische Staten. Het is een geweldige reis geweest en ik vond het goed verzorgd met een fantastiche reisbegeleidster en leuk aanbod van bezienswaardigheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Het was mijn eerste reis en daar heb ik geen opmerkingen over wbt verbeterpunten.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

hele leuke, gezellige goed (niet altijd)georganiseerde reis gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Sterkste punt aan Koning Aap is ten eerste de formule te werken met een in het betreffende land of buurland woonachtige Nederlander. Zodoende wordt men begeleid door iemand die kennis heeft van beide culturen en beter kan anticiperen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten de website technisch verbeteren en het aanbod verruimen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ruim aanbod. goede verhouding cultuur/natuur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Op onze reis naar Peru hadden we een klacht ingediend bij onze reisleider. De reisleider dient de klachtenformulieren in bij Koning Aap. Reizigers moeten bij thuiskomst nogmaals de klacht indienen/bevestigen. Dit is vreemd en moet niet nodig zijn. De klachtenprocedure is niet klantvriendelijk. Het lijkt dat Koning Aap klachten niet serieus neemt. Verbeterpunt is: de klachtenprocedure herzien en klantvriendelijker maken.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooi reisaanbod. Genoeg ruimte voor eigen invulling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten De reisbegeleider was al meerdere keren in India geweest, maar las nog veel informatie voor van papier. Ze was niet altijd even soepel als wij met andere ideeën of voorstellen kwamen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De groep(en) waar ik mee heb gereisd (3x tot nu toe) waren geweldig hebben nog regelmatig contact...!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Ik weet 't niet zo gauw.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het slagen van de reis was mede te danken aan onze prima reisbegeleider Henk Witteveen. Enthousiast en relaxt. Het geadviseerde zakgeld was correct!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Uit de gemeenschappelijke pot werden, in overleg met de groep, ook alle excursies betaald. Dit voorkwam veel discussie over wel of niet meegaan en gezeur met geld. Als iemand toch niet meeging dan kreeg die persoon het geld terug! Dit hebben wij wel eens anders meegemaakt.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

heel veel gezien en mooie lokaties

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten in de bus graag radio aan en vertellen wat er zoal onderweg te zien is Dus graag achtergrond info
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer goede reisbegeleiders, professionele mensen aan de telefoon . Ik hèb de indruk dat niet iedereen dezelfde klantgerichtheid heeft en kan meedenken met de klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Bij wijzigingen in het programma de klant de gegevens doorgeven nadat de wijzigingen zijn aangepast. Bijv reserveringsnummer van vliegtickets
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bij vragen per email of per telefoon was er meteen antwoord. Aanvraag visum werd goed afgehandeld. Reisleider was geïnteresseerd in de mensen die meegingen. Reisleider regelde alles goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Wat ik jammer vond, was dat er geen lokale gidsen werden ingehuurd. Wat meer verhalen ter plekke zou ik op prijs gesteld hebben.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

prijs/kwaliteit zijn meestal ok; wij geven de voorkeur aan lokale gidsen, je ziet veel en de reizen verlopen van een leien dakje!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Over het algemeen zijn we tevreden maar in augustus niet. Deze zomer zijn we met jullie naar Cuba gereisd en wij en onze medereizigers waren niet tevreden over de vliegtuigmaatschappij air europa, het eten was ronduit slecht en de service was minimaal, geen individueel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
5

2 sterren: slechter dan verwacht

de reis was prima, goede gidsen, enkel Zanzibar was minder.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten We hadden geboekt voor september, omdat er geen inschrijvingen waren hebben ze ons aanbevolen om met de groep van juli te gaan(die zou niet doorgegaan zijn zonder ons) en deze reis was aanzienlijk duurder dan in september. Wij kregen korting omdat we niet vanuit Zaventem maar vanuit Amsterdam vertrokken en in juli ging dat niet, dus wel in september. Dat geeft ons geen goed gevoel voor de toekomst
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooi uitgestippelde reisroute

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Visumprocedure tijdiger afronden (nu 1 dag voor vertrek) Kleinere groepen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede organisatie van de reis, veel gezien en gehoord in de drie weken, goede sfeer in de groep, deskundige reisleider die ook de sfeer in de groep positief beïnvloedt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Hier en daar iets rustiger tempo in de (veeleisende) reis. Meer informatie over culturele, historische, politieke achtergronden van wat je ziet zou fijn zijn.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Afgelopen zomer aan de reis hoogtepunten China deel genomen. Beviel uitstekend. goede reisleiding (Thijs)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.