Filters

5

2 sterren: slechter dan verwacht

Heldere communicatie bij afwijking reisprogramma: Als gevolg van onjuiste info vanaf luchthaven Ho Chi Minh een Saigon Air Taxi geboekt (200.000 Dong = 9 Euro) naar hotel Ho Chi Minh terwijl de chauffeur van de lokale reisagent ruim twee uur op ons stond te wachten op de luchthaven. Daar zit niemand op te wachten! Hotelinfo vooraf tijdig bij reisaanbod zodat de keus het totaalaanbod betreft en je niet na boeking van het reisprogramma voor verrassingen komt te staan met zielige hotels. Betere hotels in het reisaanbod opnemen vergelijkbaar met Fox en Sawadee: hygiëne: geen ongedierte, schone kamers en schone & aanwezige bed- en badgoed, lift/drager voor de koffers bij 50+ reisgezelschap. Op de vloer slapen en door de kou dan maar niet douchen is leuk/avontuurlijk als je een jonge backpacker bent maar voor een groep met een gemiddelde leeftijd van 50+ is een comfortabele hotelkamer om je terug te trekken na een druk en vol dagprogramma een must. In plaats van nachttreinslaapcoupes met kakkerlakken (geen toegevoegde waarde) een binnenlandse vlucht of een comfortabele bus.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Alle persoonlijke contacten waren plezierig en positief. Zowel telefonisch, als via email, als de inzet van de reisleider.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel N.v.t.
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten (i) Er is geen adequate vervanging aangeboden toen onze reis naar Japan door aardbevingen aangepast moest worden. Je verwacht dan iets aangeboden te krijgen in de trant van het te vervangen deel van de vakantie. En dat gebeurde niet. (ii) Feedback na de reis is alleen in de vorm van elektronische enquetes, zoals deze. Een wat armoedige vorm van communicatie.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooi programma. Leuke samenstelling kleine groep (9 personen). Goede keuze van nagenoeg alle hotels. Fijne informatieve website met eigen pagina voor de reisinfo.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Engels sprekende chauffeur is zeer welkom
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

onze reis ging door ondanks te weinig boekingen doordat de tickets ed. in vroeg stadium al vastgelegd waren. We hadden geluk een afwijkende en betere vlucht te hebben en een persoonlijke reis genoten te hebben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten ik vind sommige hotels op het randje. ik vind de reguliere vluchtschema's niet geschikt voor kinderen noch kan een klant kiezen voor een beter tijdslot. de gidsen zijn professioneel en goed maar kiezen soms eetlocaties ed. die hen wat toespelen. Dat is voelbaar.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Afwisselend en uitdagend

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Beter voorlichten i.v.b met moeilijkheidsgraad. Reis naar Zuid Marokko is best pittig en een aantal onderdelen volstrekt niët geschikt voor een 86 jarige. Verkeerde voorstelling van de wandelpaden langs de Todrakloof. Vooral na regen glibberig en smal. En zeker geen aangelegde paden. Goede voorlichting is het behoud van klanten.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Elke keer denk ik dat het niet beter kan, maar toch is het elke keer weer super

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Goed luisteren naar de klant en bij de enquete na de reis meer open vragen en ruimte voor ideeen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tip: Hoi, ik vloog van Schiphol naar Parijs en daarna verder naar Johannesburg. misschien een idee om de eerste korte vlucht te vervangen door een rit met de Thalys, bijna net zo snel en wel wat vriendelijker voor het milieu.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eerder vulde ik al een enquête in maar die kreeg ik niet geupload naar Koning Aap. Toen ik daarover contact had kreeg ik te horen: 'Oh dan heeft u waarschijnlijk via iPhone of Pad id gereageerd. Dat werkt niet goed." Suf om die enquete te versturen zonder ervan zeker te zijn dat de reactie, via welk platform dan ook, verwerkt kan worden. Nu was bij KA bekend dat het niet goed werkte, heb ik voor Jan Doedel die 10 minuten aan de enquête besteed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wat de reis er minder leuk door maakt zijn de meerdere overstappen tijdens de vliegreis, een aandachts punt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke reizen met veel vrijheid. Vaak locaties met minimaal aantal overige toeristen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Zou best meer langere reizen willen van ongeveer 1 maand
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Inhoudelijk vrij af.Niet al te grote groep,met toch wat over qua individuele vrijheid,geen overdreven druk,de mogelijkheid om wat fysieke inspanningen te leveren met vrijheid van keuze.Bewaart een zekere avontuurlijke geest binnen het kader van een groepsreis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Binnen het aanbod van KA is er voor elk wat wils,men weet waaraan men begint,houden zo!
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Koning Aap is een no nonsense organisatie die goed op prijs en kwaliteit let.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Dit is intussen de derde keer dat u me enquêteert over mijn bevindingen. één keer zou moeten volstaan. Verbeterpunt: Als je een overboeking doet bij Koning Aap, zie je het resultaat pas de volgende dag, daar zou ik iets aan doen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

tevreden gereisd met goed geïnformeerde reisleider

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede accomodaties mooie reizen toch net iets anders als andere organisaties

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Vluchten met tussenstop terwijl dit niet altijd nodig is Accomodatie de ene keer met dan weer zonder ontbijt, liever altijd met ontbijt Bij reizen met lange reisdagen liever 1 dag langer verblijven geeft meer rust en veel duurder zal het niet worden, konden niet genieten van de toch wel mooie accomodatie komen dan laat aanen s'ochtends weer vroeg vertrekken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed georganiseerde reis . Reisbegeleiding zeer goed. Hotels af en toe iets minder maar altijd wel netjes. Vervoer altijd goed georganiseerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten De reisbeschrijvingen zijn soms verouderd en niet up-to-date. Ze lijken er soms al jaren te staan zonder dat ze geupdated werden. Mag zeker wat meer aandacht aan besteed worden. Dit vermijdt ook irritaties met de reisbegeleiding (heb er persoonlijk geen moeiite mee maar soms is het verschil tussen het geschrevene en de werkelijkheid toch wel heel erg groot). Misschien regelmatig updates vragen aan de reisbegeleiding, zij zijn ter plaatse
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wij reizen al 12 jaar(soms 2 maal pj.) met Koning Aap en zijn zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten We houden van de afwisseling. Misschien ook nog citytrips aanbieden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

geweldige reis, reisbegeleidster was geweldig, alles goed geregeld, geen negatief geluid mogelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik krijg alleen maar enquetes, dit is de 3e na mijn terugkeer. Op mijn zeer negatieve ervaringen van de reisdbegeleidster hoor ik niets. Toch erg vreemd en zeker geen aanbeveling om nog eens met Koning Aap te gaan. Als jullie er toch niets mee doen. Val dan mij ook niet verder lastig

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Veel vrijheid, Hotels redelijk in het centrum

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten sommige hotels zijn vies en bedden met veren door de matrs heen
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Heb weinig positieve ervaring gehad tijdens de reis Indon. Kleine Sunda eilanden. Zaten dikwijls op locaties ver van alles weg. Maar de grootste neg zender was de plaatselijke gids. Heb dit reeds eerder aangeklaagd. Onmogelijke mens met geen interesse voor zijn groep.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Zorg dat je gidsen houden van hun missie en niet louter voor geld werken. ik heb reeds heel veel jaren in groep gereisd, maar de eerste en laatste maal met koning aap en dat had alles met de gids Komang te maken.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Onze ervaring is, dat K.A.reizen goed georganiseerd zijn. Er wordt rekeninig gehouden met de wensen van de toeristen tijdens de reis! De chauffeurs tijdens de reis rijden zorgvuldig hetgeen vertrouwen geeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Wij zouden graag willien weten waaraan het z.g. zakgeld wat geind wordt van de toeristen, besteed wordt! Specifieker.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Dat U een reis naar Noord Korea organiseert vind ik heel goed. Met name omdat een dergelijke reis de alom aanwezige negatieve vooroordelen wegneemt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Graag zie ik dat Uw organisatie samen met KITC een beter inhoudelijke reis in het land samenstelt. Ik hoef echt niet 2 -3 keer kinderfestivals / tehuizen te zien, ook geen strand. Laat KITC weten dat er reizigers zijn die echte belangstelling hebben voor het platteland, de voedselproductie en de mensen die daar wonen en werken. Ik heb ca 15 jaar in landen gewerkt die totalitair bestuurd werden. Ik voel me solidair en zou best voor een morgen zij aan zij met hun rijst willen planten.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

een geweldige reisleider!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Betreft: reis Georgië en Armenië 15 mei tot 5 juni 2016 met reisleider Peter van der Wal. Betrokken reisleider, met flexibele instelling en humor. Stond altijd klaar met raad en daad. Stond altijd open voor suggesties. Goede hotels. Goed reisprogramma. Prima bus met veel ruimte en goede chauffeurs. In de bus regelmatig extra mondelinge en papieren informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.