Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Uitstekende reisleiders, flexibiliteit, kleine reisgezelschappen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Website, werkt niet snel, laat je veel omwegen maken, soms onbereikbaar en vol fouten. Vliegreizen. Je kunt wel reclame maken met CO2 compensatie, als je naar Zuid-Afrika vliegt via Dubai gebruik je veel teveel vanwege de omweg. Slecht bekendstaande vliegmaatschappijen waaronder Iberia. Te lange vliegreizen door lange overstaptijden. Ik denk dat veel reizigers wel wat hogere prijzen over hebben voor een fatsoenlijke vliegreis.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

wat jullie beloven in de brochure , wordt meestal nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten controle vd hotelkamers aub. het is vaak het sanitair wat net even onder de maat is!
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

kleine groepen met veel individuele vrijheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten lange reisdagen zo mogelijk beperken liever een dag extra op een mooie reisplek blijven dan veel zien.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De reizen zijn een perfecte mix van een goede begeleiding en een persoonlijke vrijheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

het was een super reis in Colombia, een prachtig land, erg afwisselend en hele vriendelijke mensen. Onze reisleider Johan was geweldig: kent het land en de bestemmingen erg goed en was heel erg gezellig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitgebreide keuze, overzichtelijke website, snel reactie op vragen. Tijdens de reis goede organisatie, fijne hotels, veel keuzemogelijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Mijnkoningaap is vaak erg traag en zou fijn zijn als je niet telkens opnieuw je gebruikersnaam in hoeft te typen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

LEUKE REIZEN MET VOLDOENDE VRIJHEID OM ZELF DINGEN TE ONDERNEMEN

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten REISSCHEMA KOMT NIET ALTIJD OVEREEN MET REALITEIT
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Al 5 of zes reizen met koning aap gemaakt, altijd perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vragen en e-mails worden altijd keurig en naar tevredenheid behandeld. Zelf tijdens de reis krijg je nog een ondersteunend berichtje (bij ons na een aanrijding) heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Veel vrijheid en reizen met "gelijkgezinden"

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Soms reizen met een héle langdurige overstap, terwijl het anders kan....
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Meerdere geweldige reizen met jullie gemaakt. Alles top geregeld, en waar er een klein probleem ontstond is dat altijd goed opgelost. Daarnaast hele plezierige contacten met jullie medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Er is eigenlijk maar 1 ding dat ik altijd heel jammer vind aan jullie site. Dat is dat de groepssamenstelling pas zichtbaar wordt zodra een vertrekdatum gegarandeerd is. Bij vrijwel geen enkele (grotere) reisorganisatie is dit het geval. En aangezien de samenstelling van de groep voor mij belangrijk is, maakt dit dat ik in sommige gevallen minder snel een reis zonder deze informatie zal boeken.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

vlucht omboeken

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

leuke reizen, goede reisbegeleiding, prima info

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten hotellijst up-to-date houden, laatste reis veel andere hotels als in verstrekte lijst, lastig voor thuisblijvers in noodgevallen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Laatste reis was naar Japan, goed geregeld en prima reisleiding. Overigens al onze 3de reis met Koning Aap naar Japan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Kan de reis "zuid Japan" niet weer in ere hersteld worden? Dan gaan we zeker mee 😊
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede reisorganisatie, afspraken worden nagekomen en de prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Meer reizen in het aanbod opnemen waarbij je avontuurlijk kunt kamperen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed georganiseerde groeps reizen. Kleine groepen. Goede reisbegeleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Koffiestops in Indonesië waren niet altijd even goed
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Thailand 2015 was een geweldige reis. Goede reisleider en de reis overtrof onze verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Cuba 2016 was een grote teleurstelling. Zéér slechte reisleidster, geen afstemming tussen cubaanse en nl reisleider. Hotels waren slecht. Geen andere gezinnen in de leeftijd basisschool 4+ reis. Klachten bij reisleiders welke zij (gedwongen) heeft voorgelegd naar Koning Aap NL zijn niet opgepakt. Nooit iets vanuit koning aap gehoord. Cuba is een mooi land maar zal nooit mensen aanraden om deze reis met Koning aap te ondernemen. We hebben veel en veel te veel betaald t.o.v. wat we er voor terug hebben gekregen!!!
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Alles is voor de reiziger geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Minder kilometers maken. Meer stoppen onderweg. Meer vrije tijd (vrije dagen) laten aan de reizigers.

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.