Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede reisbegeleiding en veel aandacht voor het land

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hebben veel reizigers ontmoet, die geboekt hadden bij andere bureaus, en hadden zeer vele klachten. Wij hebben geen enkele klacht, alles was prima. De gids, de hotels. Toppie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De buschauffeurs van de kleine busjes rijden erg roekeloos. De jungletocht was toch wel prijzig t.o.v. de plaatselijke prijzen. Alle water onderweg moesten we zelf betalen en was natuurlijker duurder daar je geen keuze hebt onderweg in de jungle. En je drinkt heel wat af op zo'n tocht. De rest was prima. Hele Mooie reis.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooi aanbod aan reizen en een goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

mooie reizen met eigen ruimte en vrijheid en meestal prettig reisgezelschap en de afwisseling van cultuur, natuur en steden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten gebruik website kan beter het zoeken en wisselen van schermen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles goed geen commentaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten weet ik effu niet
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hele gave vakantie gehad, Vluchtgegevens etc goed en netjes doorgegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De dag tot dag informatie klopte niet helemaal. We hebben gereisd met drifters in zimbabwe. De dag tot dag informatie op de site was oude informatie die niet correspondeerde met de folder van drifters. hierdoor waren kleine verschillen in het programma wat soms voor teleurstelling zorgde.
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De reis was an sich geweldig. Mooie dingen gezien en beleefd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Zoals ik ook al in mijn klantenoordeel besproken heb, biedt de prijs /kwaliteit verhouding te weinig. Tips met betrekking tot de reis zoals bagage en andere tips worden/werden niet meegenomen. Tevens was een NL sprekende reisleidster beloofd maar kregen we een slecht Engels sprekende Thaise vrouw. Ze was heel zorgzaam maar niet wat in de reis beloofd was. Kortom een volgende keer Thailand doe ik zonder Koning Aap.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Als je een "klacht"indient, dan wordt er wat aan gedaan. Goede programma's met ruimte. Goede Nederlandse begeleiders en begeleiders uit het land. Wel 2 keer meegemaakt, dat het ver onder de maat was, maar daar is wat mee gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Als er iets afwijkends is en beloofd wordt, dat dat doorgegeven wordt, dan is het belangrijk, dat dat ook echt gebeurd. Geeft veel gedoe, als dat niet doorgegeven is.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prachtige reizen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijke website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede service, op vragen wordt snel gereageerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Extra kosten tijdig melden Website kan qua zoekopdracht wat efficiënter
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Je ziet best veel, maar geen tijd voor musea!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Soms rammelen de hotels behoorlijk. Laat ergens aankomen en niet in het hotel kunnen eten. Bussen met smerige airconditioning. Iedereen werd ziek in de Baltische landen. Te veel dingen in veertien dagen proppen! Je moet je lunch soms bij een supermarkt bij elkaar schakelen! Leuk lunchen met elkaar is ook vakantie! Een persoonskamer was steeds niet goed geregeld!
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Dankzij de goede reisleidster en chauffeur, de goede overnachtingsmogelijkheden in enkele prachtige landen en een plezierig reisgezelschap hebben wij een fijne vakantie gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten De heen- en terugreis: onnodige lange stops, waardoor de reis even lang duurt als die naar Nieuw-Zeeland. Svp volgende keer duidelijker aangeven dat de reis zelf ook zelf geboekt kan worden. Stuur je klant niet op pad de woestijn in met zo'n oude truck. 's Ochtends niet starten en ander oponthoud betekent hele stukken in het donker rijden, daar waar het niet verantwoord is of na sluitingstijd op een grenspost aankomen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De reisbegeleidster was totaal onervaren, kon ook niet op een rustige manier met mensen omgaan. Ijsland werd uitgekozen om Koning Aap te testen om eventueel in de toekomst reizen naar niet Westerse landen te boeken. Na deze onervarenheid heb ik besloten om nooit meer te reizen met Koning Aap.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Behulpzaam en klantvriendelijk personeel. Super interessante reisformule. Prima reisbegeleider

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb afgelopen Juli een rondreis gedaan in Zuid-Korea. Het was een prachtige reis. De kostprijs in vergelijking met de kwaliteit van de reis, mocht wel wat lager liggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

twijfel geval Klaas Casiman is een erg goede gids. wat de reis erg prettig maakte. Festival was geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Vliegreis was minder. Koffer niet aangekomen en 5 dagen op moeten wachten. werden steeds beloften gedaan die niet werden nagekomen. dat kost veel tijd en geeft onrust in d e groep en extra kosten door aanpassing in de reis. trekking route 69 was waardeloos. Extra voor betaald terwijl de andere reisgenoten met de gids dezelfde tocht gelopen hebben. Evaluatie na 3 maanden is te laat
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede reisbegeleiders, goede bestemmingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten dag tot dag programma mag wat concreter voor sommige reizen kleinere groepen beter (Tadzjikistan) met een China reis waren we ooit met 25 man, boven het maximum.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

kleine groepen, goede reisbegeleiding goede excursies

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede reisbegeleiding!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Koning Aap is een prachtige organisatie maar weinig bekend onder de mensen. Ik baat reeds 50 jaar een horecazaak uit in Kortrijk bij de hogeschool en industriepark, dus een druk bezochte zaak en weinig mensen kennen jullie organisatie. Ik wil gerust medewerken om Koning Aap meer in de kijker te brengen. Ik wens jullie nog veel succes, en kijk al uit naar mijn volgende reis met jullie. Groetjes Hans.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Meer bekendheid in Belgie met iemand die jullie kan aanbieden.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een aantal keren met Koning Aap gereisd; vooral onder de indruk van de kwaliteit en het enthousiasme van de reisleiders.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Geen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Alles volgens plan verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Terugreis/te vaak overstap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hele mooie Noord Korea reis

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Zo doorgaan

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.