Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een uitstekende reis ( Peru/Bolivia) goed opgebouwd en een uitstekende reisleider Danny Koeman. Een fantastisch land. Heerlijk eten en een hoop moois gezien en meegemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Graag een keuze met welke vliegmaatschappij. Nu 6 uur wachten in Madrid te veel van het goede. Verder alles naar wens.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Met Koning Aap reizen is voor mij een zeer prettige manier van reizen. Goede reisbegeleiders. Goed verzorgde reizen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooie reiservaringen met deskundige reisbegeleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Elke reis vergelijk ik met verschillende organisaties. Jullie komen er steeds als beste uit om de volgende redenen: de prijs is scherp, de route is ideaal, omdat je de meest interessante dingen ziet, prima reisleiders, prettige klanten, vaak alles bereizen over land terwijl andere vliegen,kortom een prima firma.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Vorige website vond ik veel overzichtiger en makkelijker te bedienen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig contact, mooie folder, prima reisbegeleiding, goeie accommodaties, mooie afwisselende reizen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geweldig verrassende rondreis. Zeer veel dank voor het verzorgen van een gebalanceerde programma. De gids was fantastisch! Prima autobus met ruim voldoende ruimte.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben 3x op reis geweest met koning Aap en dat is alle drie de keren heel goed bevallen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

laatste reis werd ik ziek. Fantastische terugreis geregeld door reisbegeleider. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer goede reis! Alles was positief; de begeleiding tijdens de voorbereiding en het beheer van de reis door de Hollandse reisbegekleider. Koning Aap biedt een hoge kwaliteit voor een redelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Beter inlichten over het zakgeld en over wat in het land te kopen is. Ik heb wel niet de gelegenheid gehad om aan de voorbereidende vergaderingen deel te nemen.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Interessante rondreizen die soms ook buiten de geijkte paden gaan, afwisseling cultuur/ natuur, in prettig gezelschap; begeleiders doen hun werk goed; sommigen weten zelfs nog heel veel over de verschillende onderdelen van de reis te vertellen . Prijs kwaliteit verhouding ok.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Is altijd leuk als de begeleiders ook enthousiast zijn over de reis.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Contacten zijn prettig verlopen. Medewerkers komen na wat ze beloven. Aandacht voor de klant door clubdag en informatiedagen. Uitgebreide website met veel informatie. Gemaakte reis werd op een professionele manier uitgevoerd met prettige en deskundige begeleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten 'Mijn-omgeving' is qua navigatie niet erg gebruiksvriendelijk en daardoor voor verbetering vatbaar.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed verzorgde reis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Reis Oezbekistan. Lokale gidsen op een aantal bezochte plaatsen zou een absolute meerwaarde hebben.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

correcte , vriendelijke deskundige reisleiding. Naast vast programma nog veel vrije tijd voor eigen initiatieven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Voorheen altijd logies/ontbijt en de laatste reis zelden ontbijt. Voor u kostenbesparend voor ons verhogend !! Verder e.e.a. aangegeven op algemeen enquêteformulier.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

meestal goede bestemmingen. vaak goede gids (zoals reis Moldavie), maar niet altijd (bijv reis Ethiopie)

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten afspraken worden niet altijd nagekomen en worden ontkend. Heeft ons 1 keer euro 650 gekost. Dat betekent dat je alles moet vastleggen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij reisden voor de 1e keer met Koning Aap. Hadden ook bewust gezocht bij Koning Aap, Djoser en Sawadee. De formule spreekt ons aan. Wij reizen altijd samen en komen in dan in contact met de mensen die in het land wonen. Dat vinden wij erg belangrijk. Dat is in een gezamenlijke reis moeilijker. Toch hebben wij genoeg gelegenheid gehad om contacten te leggen. Ook hebben wij veel gehad aan de kennis die onze reisleider had. B.v. In het guesthouse eten, omdat een ander restaurant moeilijk te vinden is. Wij hebben dat allemaal heerlijk opgevolgd. Was prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Heb ik op dit moment niet.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geweldige reis gemaakt naar Iran. Informatiedag erg informatief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Het is erg warm in het zaaltje waar de informatiedag wordt gehouden.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed verzorgde reizen die voldeden aan mijn behoefte om ook echt wat van cultuur en gebruiken mee te krijgen, meer dan alleen de toeristische highlights

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten op zich wordt ik wel heel erg moe van al die enquêtes!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

over de reis zelf kan ik zeggen dat ik in 4 weken veel gezien heb en veel gereisd. Veel meegemaakt, veel gedaan. Veel en geweldig! De reisleidster werd helaas vaak overrould door een van de reisgenoten en dat was erg vervelend. De omleiding nav de overstroming is goed opgepakt in China maar dat was nadat wij KA hadden gemeld dat er iets aan de hand was. Communicatie binnen de groep was erg stroef. De reisleidster richtte zich de gehele tijd tot 1 persoon die wel alles aan zijn gezin vertelde maar niet aan de twee andere personen die ook bij de groep hoorde. dus niet positief helaas

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten De reisinfo op de website die je kan downloaden is niet up to date wat betreft reistijden. Wij zijn vaak veel vroeger vertrokken dan gesuggereerd werd in de beschrijving. Daarnaast zou ik het fijn hebben gevonden dat er meer keuze mogelijkheden zouden zijn per plaats. Wij hebben uiteindelijk in overleg met de reisleidster yoga gedaan en stof geverfd ipv weer een sightseeing. Ook de mogelijkheid om te fietsen op de muur in Xi'an. Wij regelde veel zelf want daar is dan ook wel ruimte voor. Het is handig omdat ook te vermelden voor mensen die geen ervaring hebben met groepsreizen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De reisbegeleiding is goed en ondanks dat ze anders gewend was kon onze reisleidster in Cuba (zij deed voor het eerst Koning Aap, daarvoor altijd Fox) zich wel vinden in de Koning Aap manier van reizen die wij haar vertelden. Dan loopt het weleens anders dan gepland, maar van die gebaande paden af gaan, dan beleef je het land echt en anders.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Cuba word een lastig land met zoveel druk van andere reisorganisaties. Wij hebben op plaatsen geslapen die niet volgens Koning Aap's opgave gepland waren. Op de laatste dag voor de reis kregen we een nieuwe lijst met reisveranderingen; heel veel. Reis was prima, maar geplande hotels waren al vergeven aan andere toeristen. (Amerikanen).

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.