Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Als een Vlaamse reis niet kan doorgaan, wordt voorgesteld om aan te sluiten bij de Nederlandse groep, met vertrek vanuit België. Plezant voor de kinderen om met leeftijdsgenoten te reizen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Website loopt voortdurend vast en verspringt heel de tijd. Veel activiteiten zijn optioneel en dan loopt het reisbedrag flink op. Sommige zaken/uitstappen worden vermeld op de site, maar uiteindelijk gaan ze dan niet door waardoor er een grote teleurstelling is bij de kinderen. Bv. Nepalreis: we konden geen olifanten wassen door de moesson. We gingen er vanuit dat dit toch echt wel zou doorgaan.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Snelheid en hulpvaardigheid bij boeken en aanpassen reis

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Prijs/ kwaliteit
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

avontuurlijk reizen, plaatselijke contacten, geld naar kleine plaatselijke organisaties

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten betere communicatie bij aanpassingen tov reisprogramma bijv. andere vluchten, vertrek België/Nederland; plaatselijke reisbegeleiders controleren op kennis/kunde
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De maximale groepsgrootte van 18 reizigers maakt het nooit te massaal. Routes en overnachtingen zijn altijd bijzonder en de reisgidsen/begeleiders hebben ons nooit teleurgesteld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Ontwikkel een mogelijkheid om, ook met een groepsreis, vooraf via internet te kunnen inchecken voor de vliegreis. Dat is nu steeds niet mogelijk gebleken.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooi reisaanbod en vaak mooie logies

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Ik heb geen tevredenheidsenquête kunnen invullen na mijn Oeganda reis, terwijl ik dit echt nodig vond
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel klantvriendelijk, mooie reizen, fijne reisbegeleiders (uitgezonderd in Cuba). We hebben één keer moeten annuleren wegens een overlijden, en dat ging zonder problemen, alles was snel in orde!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten We hadden één keer pech in Cuba dat de reisbegeleider er niet was door ziekte, en we kregen toen na een paar dagen een andere reisleider die echt niet voldeed... Dat was jammer.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooie reis, heel goede begeleidster die er voor zorgde dat we zo vel mogelojk kondne beleven . Heel leuke groep.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Wel een beetje spijtig dat de reis die ik geboekt had, naar Nederland overgeboekt werd (wegens weinig Belgische klanten) en ik nadien merkte dat deze in Nederland 100 € goedkoper was per person .. plus voor het transport naar Amsterdam moesten we dan zelf in Antwerpen geraken.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer klantvriendelijk en heel vakkundig. Super leuke gevarieerde vakanties. Door Koningaap mooie herinneringen gemaakt met ons gezin.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Iets minder luxe accomodaties, dan kan de prijs ook wat lager. Meer authentieke accommodatie ipv ongezellige grote luxe hotels.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

het was een prachtige reis met een schitterende reisbegeleider en een groep toffe mensen. ik heb heel erg genoten

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten ik had graag gehoord dat er in Belgie ook een afdeling was en dat we vanuit Brussel konden vertrekken. Indien mogelijk ook graag een rechtstreekse vlucht om de reistijd serieus in te korten
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deze reis via Koning Aap met drifters gemaakt. Geweldige kampeercombi Safaritruck en four wheeldrive met Greg Bates als reisleider, kok en chauffeur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Doordat de groepen klein zijn ( nooit meer dan 18 personen) gaat vervoer, stops, maaltijden steeds vrij vlot. Iedereen is steeds op tijd bij vroege vertrektijden, een kleine groep respecteert de medereizigers en er is steeds een vlotte verstandhouding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Alles gaat steeds erg vlotjes, ik kan geen verbeterpunten vinden.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijke omschrijving reis. Goede route Goede reisleidster Prima vervoer prima hotels attente medewerkers aan telefoon; denken mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Ik heb in januari/februari de 4 weekse reis door Myanmar gemaakt. het bleek de laatste reis door dit land te zijn, met een duur van 4 weken. Ik reis veel en zoek juist reizen uit, die een langere periode in één land doen. Maar ik zie ook bij andere organisaties dat de trend is, kortere reizen of langere reizen met heel veel landen in reis
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zit goed in elkaar. De hele reis .Van begin tot het einde

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Als met iemand boekt. Dan vind ik dat ook naast elkaar in het vliegtuig moet zitten
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben een fantastische rondreis Sundu eilanden gedaan.Veel gezien, veel gedaan, veel gereisd , echt vakantie beleven was het met goede gids en chauffeurs. De verdeling van druk en relaxt was goed over nagedacht. Een dikke 8.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Wat wij jammer vonden is dat je een lange reis naar Bali maakt en je medereizigers niet herkent. Heenreis reisden we met ons 2en terugreis met 17 bekenden. Het feit dat we in 1e instantie niet bij elkaar konden zitten heenreis was ook een minder leuke verrassing. Het was mijn eerste vlucht en dan wil je toch wel graag naast je eigen man zitten. Na wat speuren werden er toch op het 1e stuk naar Hong Kong nog 2 stoelen naast elkaar gevonden. Op de volgende 5 uur naar Bali heb ik mijn man niet meer gezien. Vreemd vind ik dat. We hebben toch samen een reis geboekt. Alles verliep prima maar als het spannend wordt wil je toch het liefst in je eigen man knijpen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prachtige nieuwe reizen zoals Kazachstan, Tadzigistan enz.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten l. Beschrijving van de reis klopt vaak niet, verouderd 2. Reis uitgave klopt vaak niet 3. Japan ... op de info dag is de S. trein aanbevolen, waarom is het niet verrekend met de bus ticket .. 18 mensen hebben de trein genomen .. wat is met het bus geld gebeurd of waarom wilt K.A. met de bus gaan, overal raadt die aan met de trein te gaan
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

veel vrije ruimte tijdens bijzondere reizen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten geen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede reis gehad met veel aandacht voor verschillende aspecten als cultuur en natuur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten 1. Ga nooit meer naar Hotel ALpine. Dit is een vies en slecht hotel. 2. Houd rekening met de terugreis dat een vertrektijd van 4:30 betekend geen nachtrust. Voor volwassenen is dit uit te leggen maar kinderen tot 16 jaar trekken dit nog niet.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed georganiseerd, uitstekende reisleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Geen directe vluchten, altijd een tussenstop. Bij onze laatste vakantie (8 dagen Marokko) slurpen die tussenstops dan wel een hoop tijd op. Geef ook bij de reizen die nog geen gegarandeerd vertrek kennen de groepssamenstelling aan. Omdat deze niet bekend is, boeken we deze reizen niet en ik kan me voorstellen dat anderen dat ook niet doen, waardoor er dus nooit voldoende belangstelling zal zijn.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest

Bedrijfsgegevens

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.