Prettig, goed verzorgd, informatief

Aardige reisleidster die alles goed in de gaten hield, mooie reis, veel gereden, veel gezien, prettige groep.

Mooie reis in Zuid-Afrika gemaakt

Ik zou het programma minder vol maken, in ieder geval kortere afstanden ipv soms ruim 600 km op 1 dag. Ook meer aandacht om interessante plaatsen te kunnen bezoeken en niet enkel om te lunchen.

Mooie reis, Goede deskundige reisleider

Mooie reis, Goede deskundige reisleider. Gezellige gemengde groep, naar leeftijd, geslacht en nationaliteit

Goed georganiseerde reis, met enkele opmerkingen.

Voorbereiding : graag een betere communicatie, een mailtje als er iets toegevoegd wordt op de website. Bijvoorbeeld als de vertrektijdenbrief online komt, graag de reizigers daarvan verwittigen. Vluchten : 2 tussenstops is van het goede teveel. Bijvoorbeeld in de heenreis een tussenstop in Wenen en overstap In Addis Abeba. Terugreis idem. Hotels : - Betere keuze van hotels, zeker bij verblijf voor 2 nachten. Bijvoorbeeld ons hotel in Swakopmund was wel zeer basic. - Airco in de kamers is wel essentieel. Wij hadden 1 hotelkamer zonder airco en met een defecte ventilator. Slapen was niet mogelijk...

• Zou u ons aanbevelen? Yes

zeer goed

zeer goede ervaring

Prachtige reizen, ervaar het land echt

Prachtige reis gemaakt naar Nepal, waar we met een lokale gids, echt ontzettend veel plezier hebben gehad, maar juist ook doordat we een lokale gids hadden, ook konden genieten van alle culturele verschillen Zij deed echt een stap meer voor ons als groep en wist ons echt een fantastische ervaring rijker te laten zijn. Nu opnieuw geboekt voor het najaar, laten we hopen dat het weer zo'n fantastische reis gaat worden!

Fijne reisorganisatie

Keuze uit vele soorten reizen naar mooie bestemmingen. Op de bestemmingen is alles nagenoeg altijd goed geregeld. Hotels op mooie locaties of centraal in de stad. Vervoer is goed. De communicatie vooraf loopt ook altijd erg prettig.

De reis voldeed aan alles zoals hij door Koning Aap aangeboden is.

Wij (echtpaar van 75 en 76 jaar oud) hebben een fantastische reis gehad. Botswana is ongelooflijk mooi. De mensen daar zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Wanneer wij voorafgaande aan de reis nog vragen hadden, hebben we alle medewerking ondervonden van Koning Aap. Wij kregen altijd snel een reactie en ook bellen ging probleemloos het omzetten van ons ticket, eerst via Londen, toch rechtstreeks werd direct geregeld. Wij kunnen Koning Aap dan ook zeker aanbevelen. Nogmaals alles bij elkaar voor ons onvergetelijk!

Mijn eerste reis was top. Voor de 2de reis was de gids ondermaats

Met koning aap in 2018 een geweldige reis naar Costa Rica gedaan. Organisatie, hotels en gids waren top. Onze recente Cuba reis (okt-nov 2023) was eveneens een geweldige ervaring. Maar deze keer was de gids ondermaats. De gids sprak zeer gebrekkig Nederlands waardoor haar uitleg volledig verloren ging. Mensen haakten af. Maar wat mij vooral stoorde is het feit dat we ze niet konden vertrouwen. Verschillende keren heeft ze voor excursies meer aangerekend dan de kostprijs. I.p.v de groep voorop te stellen, kwam eigenbelang op de eerste plaats. Jammer want Cuba is een mooie bestemming.

Beste Joris Bedankt om je ervaring over de reis naar Cuba met ons te delen. We zijn in gesprek met onze lokale agent in verband met jullie reisbegeleidster. We zullen je eerstdaags contacteren en komen er nog op terug. Met vriendelijke groet Het team van Koning Aap

Uitstekend georganiseerde reis naar Jordanië

Wij hebben in september met een gemengd gezelschap de rondreis van 10 dagen in Jordanië gemaakt. Strak georganiseerd met een uitstekende gids en chauffeur. Goede hotels en leuke eetgelegenheden. Ook het bezoek bij mensen thuis was zeer geslaagd. Dit was onze derde reis met Koning Aap en we hebben wederom genoten!

Super geregeld

Ik was 15 september naar Indonesië Sumatra Java Bali, het was een mooie reis, maar de meeste complimenten gaan naar Roel een super reisleider geweldig , groetjes Tiny

Onvergetelijk!

De reis door Centraal-India in november was een prachtige ervaring dankzij de gedreven Indiase gidsen en de prima organisatie! Ook de medereizigers zorgden voor onvergetelijke reismomenten...

Superleuke reis mogen beleven met Koning Aap!

Alles goed geregeld, en waar het vooral om gaat: de reisleiding was exceptioneel goed! Jamuna in Nepal was echt een geweldig deskundige reisleidster!

Vrijheid is blijheid

Een goede gids en top Hotels.

Mooie reis naar Ijsland gemaakt

Goed en zorgvuldig georganiseerd. Prima deskundige lokale begeleiding. Gids met liefde voor haar Ijsland. Prachtige reis gemaakt.

Koning Aap: "Reizen die beklijven".

"24" tevreden reizen met Koning Aap zeggen genoeg. Niet??? Keuze te over met telkens nieuwe bestemmingen; nieuwe uitdagingen om een avontuurlijk tijd door te brengen ergens op deze wereldbol. Steeds boeiend; fantastisch georganiseerd vol afwisseling met nog de mogelijkheid om persoonlijke activiteiten in te voegen. Elke keer leef je er naartoe en..... blijf je nagenieten! Ik kijk uit naar mijn "25ste"!!!

geen verrassingen, gewoon goed

alles zoals beschreven in de informatie, bovendien heb je de nodige vrijheid om zelf zaken te doen

reeds 4 prachtige reizen gemaakt met Koning Aap

Alle 4 de reizen die ik maakte waren onvergetelijke ervaringen. Mooie rondreizen maar niet overladen, heel goede begeleidingen, vervoer prima in orde, verblijf in fijne hotels en de verblijven bij particulieren zijn prachtige ervaringen. Goede service van Koning Aap en prijzen die meevallen. Goede inschatting van het mee te nemen zakgeld. Ik zal nog met Koning Aap meereizen!

Koning Aap, er is geen andere.

Koning Aap, de meest duurzame en de beste prijs/ kwaliteit verhouding. Mooie reisroutes en geen te grote groepen.

De reizen zijn mooi maar...

De reizen zijn mooi en interessant maar... bij een aantal reizen die ik gedaan heb is de eenpersoonskamertoeslag exorbitant hoog voor de kwaliteit EN de prijs van de hotelkamers. Het argument is dan dat dit de prijs is die de lokale agent doorberekent. Dat zou een goed argument zijn, als Koning Aap de Nederlandse verkooporganisatie zou zijn van een Indiaas bedrijf. Dat zijn ze niet, ze zijn de inkooporganisatie voor de Nederlandse en Belgische reizigers. Helaas is het bij andere organisaties niet veel beter.

Weinig hulp

De antwoord op mijn e-mail was dat ze hoopten dat het probleem zichzelf had opgelost. Degene van de groep die hun connectie gemist hadden door een vertraagde eerste vlucht hebben ook zero hulp gekregen bij het omboeken en zijn tenslotte 2 dagen te laat toegekomen.

Dag Katrien Bedankt om je beoordeling over de reis richting Jordanië te delen. Spijtig dat je ervaart dat je weinig hulp gekregen hebt. We hebben een mailtje van jou ontvangen in het weekend over hoe je de reisbegeleider kon contacteren, in het weekend worden onze mails niet gelezen en hebben we maandagmorgen gevraagd of je inmiddels contact had gehad met de reisbegeleider. We gingen er van uit dat je je al aangesloten had bij de groep gezien de reis al van start was gegaan. Reizigers krijgen 10 dagen voor vertrek de vertrektijdenbrief met praktische info. Ook ons noodnummer staat hierop vermeld wat kan gecontacteerd worden buiten kantooruren. Wat de vluchten van de medereizigers betreft zijn er inderdaad enkele deelnemers van de groep die op de heenreis vluchtvertraging hadden, hun aansluiting misten en daardoor 5u later dan voorzien in Amman aankwamen. Bij het omboeken van vluchten is de luchtvaartmaatschappij het aanspreekpunt en kunnen wij hier weinig bij assisteren, op dat moment ben je in handen van de luchtvaartmaatschappij en zij moeten reizigers naar hun eindbestemming brengen. Nadien hebben de getroffen groepsleden die vertraging gehad hebben, uitleg van ons ontvangen over hoe ze de claim konden indienen. In geval van vluchtvertraging is het zo dat wij als aanbieder van de reis hiervoor geen claim voor u kunnen indienen bij de luchtvaartmaatschappij ook al willen deze soms beweren dat dit wel zo is. Passagiers dienen dit zelf te doen omdat het ticket immers ook op hun naam staat. Dit is ter bescherming van de reizigers gedaan om te zorgen dat zij als gedupeerden eventuele compensatie ontvangen en niet de reisorganisaties. Mocht je alles nog even willen overlopen tijdens een gesprek, contacteer ons dan gerust. Vriendelijke groet Het team van Koning Aap

Goed uitgebalanceerde groepsreizen.

Betrokken en goed geïnformeerde gidsen. Zeer gevarieerd aanbod excursies. Laatste groepsreis naar Madagascar was exclusief ontbijt, dit was erg vervelend vooral qua regelen.

Zeer goed voor zowel groep- als gepersonaliseerde reizen samen al vééél,beleefd.

De communicatie over een gepersonaliseerde reis is uitstekend jullie helpen maar dringen niets op.

Keurig georganiseerd. Interessant programma. Prima groepsgrootte.

Ben al verschillende keren met Koning Aap gereisd. Altijd goed programma. Sympathieke en competente reisbegeleiders. Goede hotels en goede keuze restaurants. Ondertussen zou ik wel trager willen reizen: Minder lang in bus zitten, twee of meer nachten in zelfde hotel. Liefst zo weinig mogelijk tijd verliezen met lunch. Dit laatste viel bij laatste Zuid-Afrika reis goed mee. We hadden bovendien Zuid-Afrikaanse gids en chauffeur. Mijn geluk kon niet op.

Echt een onvergetelijke reis, goed samengesteld, professioneel en goede ondersteuning.

top