Snelle en volledige reactie op mijn vraag.

Mijn vraag is op correcte wijze beantwoord met daarin de linkjes naar de sites die ik kan gebruiken voor de verdere acties.

Een fantastische reis, geweldig goed georganiseerd!

Onze reis naar Vietnam was zeer gevarieerd. De gids was goed geïnformeerd en behulpzaam. Accommodaties waren goed tot zeer goed.

Heerlijke reis gemaakt

Prachtige rondreis Noord-India. Goed georganiseerd, mooie plekken, goede reisleider.

Deskundig, betrouwbaar, zonder zorgen op reis gaan!!!

Prima ervaring met Koning Aap, vanaf het eerste contact tot aan de afsluiting van de reis! Alles conform de verwachtingen en afspraken.

Costa Rica reis zoals de Ticos het zelf zouden omschrijven: Pura Vida!!!

Een reis naar Costa Rica is veertien uur per dag National Geografic (maar dan live), drie uur Njam TV en de resterende tijd om verder weg te dromen. Schitterend land dat met steun van zijn bewoners inzet op natuurherstel en daar terecht fier op is.

Prima reis

Prettige groep Goede reisleiding Interessant land

Een prachtreis in Cuba beleefd, die alle verwachtingen overtrof

Een prachtreis in Cuba beleefd, die alle verwachtingen overtrof

klantvriendelijk

prijs/kwaliteit dik in orde goede begeleiding

Jullie bieden erg goede totaal pakketten!

Jullie denken na over de gehele beleving, goede balans tussen cultuur/ natuur daar waar kan. Goede plaatselijke gidsen met een bult aan ervaring en enthousiasme.

Uitstekende organisatie voor scherpe prijs

Ik heb al enkele groepsreizen gemaakt met Koning aap. Zonder enige uitzondering allemaal topervaringen

goede reis, goed bereikbaar en zeer attent

De reis naar Zuid-India was heel erg goed samengesteld en top geleid door lokale gids Sadish Balan. De organisatie is telefonisch goed bereikbaar, houdt zich aan terugbel afspraken en is zeer attent als er (buiten hun schuld) een ongelukje gebeurt met een reiziger. Let wel op dat er een Nederlandse (.nl) en een Vlaamse website (.be) is. Op sommige onderdelen verschillen die. Maximale score voor Koning Aap!

Zeer goede organisatie.

Ik ben al veel met Koning Aap op reis geweest en ben nog nooit teleurgesteld terug gekomen. Goede hotels, gidsen, vervoer enz.

Afwisselend programma, goed georganiseerd (bus,hotel,uitstappen), goeie communicatie met reisorganisatie, uitstekende gids die ons overal mee naartoe nam(ook 's avonds)zeer toffe groep.

Steeds een goed programma

De gidsen zijn echt wel bezorgd voor hun medereizigers Heb ik persoonlijk wel ondervonden Een andere gids ging zelfs op de vrije dagen mee met een programma dat hij had voor ogen voor geinteresseerden Een andere gids kon zeer enthouziast de liefde voor het bezochte lland heel goed overbrengen Doe zo verder

Geen reactie op klacht mbt rondreis

Bijna 3 weken geleden een klacht ingediend mbt een bedroevend slechte accommodatie tijdens onze rondreis Zuid India. Na ontvangstbevestiging niets meer gehoord van koning Aap.

Via Koning Aap heb ik interessante landen en mooie culturen leren ‘kennen’.

Mijn man en ik hebben al een keer of 7 mooie en interessante vakantiereizen gemaakt naar landen in Azië en Afrika. Het reizen met een groep bevalt goed en je hoort nog eens wat, niet in de laatste plaats van de reisleiders. Door de vele indrukken en soms lange reisdagen moeten we na de reis wel even bijkomen van de vakantie, maar dat is het wel waard. De Corona gooide tijdelijk roet in het eten, maar we hebben de draad weer opgepakt.

Een goed aanbod voor een correcte prijs

Koning Aap biedt een breed gamma aan reizen naar alle hoeken van de wereld (we gingen zelf al meer dan 10 keer met hun op reis). Op het programma van de reizen zelf staat een bezoek aan de meest toeristische trekpleisters gepland maar je maakt ook kennis met niet-alledaagse locaties en er is bovendien genoeg vrije tijd om zelf individueel op excursie te gaan. Kortom een goede mix tussen en strak schema en vrijheid.

Uitstekend, accuraat

Of het nou een reis naar Madagascar of Centraal Azië is, altijd goede en fijne reisbegeleiders met kennis van zaken en net dat stapje meer, reisprogramma zit goed in elkaar en prima en bijzondere overnachtingsplekken.

Over algemeen zijn de rondreizen goed

Behalve rondreis japan onvoldoening

Jean-Marc Zoals vastgesteld in ons aangenaam telefonisch gesprek, zijn er op de Japan reis meer vrije momenten en reisde je bovendien alleen. Dit ondervond je als minder aangenaam dan de reis naar Brazilië die je samen met een vriend hebt gemaakt. Verder verliep de reis goed en heb je alsnog genoten. Met vriendelijke groeten, het team van Koning Aap

Ongeschikt transportmiddel

De grote touringcar was luxueus, maar te groot voor de wegen in Zuid-India. Hierdoor zaten we te lang in de bus en hebben we een aantal toeristische hoogtepunten gemist (Dharasuran-tempel en omgeving Kodaikanal) of was er te weinig tijd voor een bezichtiging bij daglicht (Sri Meenakshi-tempel).

Prima familiereis naar Jordanië

De organisatie en informatie verstrekking door Koning Aap vooraf was prima. Ter plaatse kon de logistiek van de reis beter. Er werden soms programma onderdelen gewijzigd of in aangepaste vorm aangeboden, met soms vage redenen. Hotels waren ok maar de beloofde zwembaden bleken vaak niet open of überhaupt niet aanwezig. Overal was de prijs-kwaliteit verhouding prima.

Zeer tevreden accuraat woedecommunicatie

Een heel boeiende en toffe reis!

Ik maakte met KA een hele boeiende rondreis in Japan. Vele aspecten: natuur, cultuur, mensen, sportieve en ontspannende momenten kwamen veelvuldig aanbod. Een heel boeiend en veilig reisland! Ook een heel aangename groep om mee rond te reizen en gids Nancy die alles voorzag, duidelijke en gerichte uitleg gaf om alles comfortabel te laten verlopen. Ook heel veel info omtrent bezoeken, restaurants, contacten en ging echt met ons mee als een vriendin, betrokken en verzorgend voor de hele groep. Spijtig was dat onze bagage niet toekwam in Fukuoka en dat ook de terugvlucht van Frankfurt naar Schiphol met meer dan een uur vertraging vertrok. De afhandeling van terugbetaling van gedane kosten blijkt niet zo simpel te zijn bij Lufthansa.

Schuiven alle problemen door naar allang, de plaatselijke reisorganisator, die amper reageert

Restauranr met bevroren eten, hotelkamer zonder verwarming en warm water, verblijven 80 km verder, omdat laatste kamer werd geannuleerd, nadien geboekt voor deelname 19/20, zodat 18 personen telkens 4x extra kleuren verplaatsing hadden. Geannuleerde excursie na 5 weken nog niet terugbetaald

Beste Paul Bedankt om je beoordeling over de reis richting Zuid-Afrika te delen. De excursie naar Robbeneiland kon niet doorgaan, die terugbetaling hebben we bij jullie thuiskomst direct uitgevoerd, we hebben hierover reeds contact gehad. Wat de reis zelf betreft hebben we enkele keren gevraagd om meer toelichting naar aanleiding van je feedback, maar die mochten we niet ontvangen. Verdere toelichting is voor ons zeer nuttig om de situatie goed te kunnen inschatten. Bezorg ons gerust meer info zodat we er mee aan de slag kunnen. Mocht je alles nog even willen overlopen tijdens een gesprek, contacteer ons dan gerust. Vriendelijke groet Het team van Koning Aap

Geen antwoord op mijn mail.

Lange mail gestuurd over mijn vakantie in Zuid Afrika. In Kaapstad heeft de reisleider ons in de steek gelaten. (mijn echtgenote en ik) Datum mail verzonden 08-11-2023 t.a.v. Marios.