Onvergetelijke mooie reis door Bali en Lombok

Wij hebben een heerlijk gevarieerde reis gehad, prachtige accommodaties, veel gezien en beleefd met de begeleiding van een fantastische fijne gids, Yance. Heeft onze verwachtingen overtroffen. Wij gaan weer !

Reis was veel beter dan de reisbeschrijving

Een reis van Zuid naar Noord door Japan groeten deeks met het OV en zonder veel bezoeken aan de grote steden...precies waar we naar op zoek waren

Geweldige INDONESIE reis langs hoogtepunten en onontdekte plekjes

Ook deze keer voldeed Koning Aap volledig aan mijn verwachtingen. Niet alleen de hoogtepunten van Indonesië werden bezocht, ook leuke plekjes buiten de gebaande paden. Super reis! Wat mijn persoonlijke verwachtingen betreft: Ik hou van reizen. Ik vind het zeker ook leuk om in gezelschappen te reizen, maar ik houd ook van persoonlijke vrijheid. Koning Aap voldoet met zijn reizen keer op keer aan deze wensen. Ook Indonesië kwam dit allemaal perfect samen. "Wil je mee met een optionele excursie? Prima. ""Wil je zelf wat plekjes ontdekken"? Geen probleem. Tel daar een geweldige Indonesische reisbegeleider, de schoonheid van het land en vriendelijkheid van de bevolking bij op en dan begrijp je waarom ik een 10 heb gegeven.

Alles goed en met zorg geregeld

Fijne gids en alles was goed geregeld. Enige opmerking nog: wat vaker kijken of het toch (we kjennen de beperkingen) mogelijk is als groep af en toe samen te eten.

Prima reis !!

Prima reis. Mooi programma. Heel veel kunnen zien en doen. En alles klopte gewoon.

mooie reizen en goed verzorgd

De reizen die ik de laatste jaren met Koning Aap heb gemaakt, waren geweldig. Goed reis programma. Fijne reisbegeleiders/leidsters.Bij boekingen prettig geholpen en correct geholpen.Eerlijk in de informatie. Prettig dat de leeftijden erbij staan, want daar kijk k wel na. Enigste wat ik jammer vind dat er steeds meer Engelstalige begeleiders uit het land zijn en niet Nederlandstalige reisbegeleiders.

Meestal alles goed geregeld

Diverse keren met Koningaap op reis geweest naar Indonesië! Één minpuntje recent meegemaakt, dat er bij onze aankomst bij Denpasar dat er niemand ons kwam ophalen..!

Hier kunnen andere klantenservices nog van leren

Zaken die eigenlijk heel normaal zijn maar je zeker niet overal meer treft: nemen snel de telefoon op, geen wachttijden. Een vriendelijke medewerkster die mijn vraag serieus nam en beloofde dat zij zouden uitzoeken/beslissen of een reis wel (aangepast) door kon gaan of niet ivm een onlangs afgegeven negatief reisadvies. Binnen 2 dagen werd ik al terug gebeld: Koning Aap heeft de reis geannuleerd om niets af te doen aan de kwaliteit en reiservaring van de klant. De klant staat dus centraal bij Koning Aap!!

Prachtige vakantie

Onze vakantie was een Familiereis Zuid-Thailand Cultuur & Strand, 2 volwassenen en dochter van 8 jaar. Van reserveren van de reis tot het einde van de vakantie was fantastisch. Er zijn altijd dingen die een sommigen anders hadden ingericht, maar in totaal de reis, hotels (met zwemgelegenheid, gids (gids Wan was top!) en prijs was prima in evenwicht. Mooi dat we een keuze kregen om rechtstreeks te vliegen en daarbij een mooie korting konden krijgen. Goed voor de portemonnee en voor het milieu. Wij gaan volgend jaar zeker weer met Koning Aap!

De vrijheid die Koningaap geeft is perfect.

Snelle en volledige reactie op mijn vraag.

Mijn vraag is op correcte wijze beantwoord met daarin de linkjes naar de sites die ik kan gebruiken voor de verdere acties.

Een fantastische reis, geweldig goed georganiseerd!

Onze reis naar Vietnam was zeer gevarieerd. De gids was goed geïnformeerd en behulpzaam. Accommodaties waren goed tot zeer goed.

Heerlijke reis gemaakt

Prachtige rondreis Noord-India. Goed georganiseerd, mooie plekken, goede reisleider.

Deskundig, betrouwbaar, zonder zorgen op reis gaan!!!

Prima ervaring met Koning Aap, vanaf het eerste contact tot aan de afsluiting van de reis! Alles conform de verwachtingen en afspraken.

Costa Rica reis zoals de Ticos het zelf zouden omschrijven: Pura Vida!!!

Een reis naar Costa Rica is veertien uur per dag National Geografic (maar dan live), drie uur Njam TV en de resterende tijd om verder weg te dromen. Schitterend land dat met steun van zijn bewoners inzet op natuurherstel en daar terecht fier op is.

Prima reis

Prettige groep Goede reisleiding Interessant land

Een prachtreis in Cuba beleefd, die alle verwachtingen overtrof

Een prachtreis in Cuba beleefd, die alle verwachtingen overtrof

klantvriendelijk

prijs/kwaliteit dik in orde goede begeleiding

Jullie bieden erg goede totaal pakketten!

Jullie denken na over de gehele beleving, goede balans tussen cultuur/ natuur daar waar kan. Goede plaatselijke gidsen met een bult aan ervaring en enthousiasme.

Uitstekende organisatie voor scherpe prijs

Ik heb al enkele groepsreizen gemaakt met Koning aap. Zonder enige uitzondering allemaal topervaringen

goede reis, goed bereikbaar en zeer attent

De reis naar Zuid-India was heel erg goed samengesteld en top geleid door lokale gids Sadish Balan. De organisatie is telefonisch goed bereikbaar, houdt zich aan terugbel afspraken en is zeer attent als er (buiten hun schuld) een ongelukje gebeurt met een reiziger. Let wel op dat er een Nederlandse (.nl) en een Vlaamse website (.be) is. Op sommige onderdelen verschillen die. Maximale score voor Koning Aap!

Zeer goede organisatie.

Ik ben al veel met Koning Aap op reis geweest en ben nog nooit teleurgesteld terug gekomen. Goede hotels, gidsen, vervoer enz.

Afwisselend programma, goed georganiseerd (bus,hotel,uitstappen), goeie communicatie met reisorganisatie, uitstekende gids die ons overal mee naartoe nam(ook 's avonds)zeer toffe groep.

Steeds een goed programma

De gidsen zijn echt wel bezorgd voor hun medereizigers Heb ik persoonlijk wel ondervonden Een andere gids ging zelfs op de vrije dagen mee met een programma dat hij had voor ogen voor geinteresseerden Een andere gids kon zeer enthouziast de liefde voor het bezochte lland heel goed overbrengen Doe zo verder

Geen reactie op klacht mbt rondreis

Bijna 3 weken geleden een klacht ingediend mbt een bedroevend slechte accommodatie tijdens onze rondreis Zuid India. Na ontvangstbevestiging niets meer gehoord van koning Aap.

Entrada 223

1114 AA Amsterdam-duivendrecht