5

2 sterren: slechter dan verwacht

Hoezo, uw positieve ervaring? Wij hebben een zeer negatieve ervaring. We hebben een geldbedrag van jullie gehad maar dat kan helaas de negatieve ervaring die wij op de laatste reis die we samen met mijn twee dochters gemaakt hebben niet goedmaken..

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Als reizigers op dag 1 al hun vraagtekens zetten bij de reisleiding en dit een paar dagen later bevestigen, dan ga je de groep daar geen 3 weken mee aan laten modderen. Dan zorg je voor een alternatief!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooi reizen met prettige dagindelingen. Vooral de vrijheid spreekt me aan. Zelf kunnen bepalen of je wel of niet mee gaat.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Reisafstanden opnemen in de dag tot dag programma's. Bij sommige reizen is dit al opgenomen.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

kleine groepen, dus overal meer tijd en aandacht. meer contact met e lokale mensen.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vlot verloop; Voldoende individuele vrijheid. Meestal goede begeleiding.Evenwichtig uitgebouwde reizen.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Voor mij soms onbegrijpelijke -te luxe - hotelkeuze.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prachtige reizen in een mooi tempo, meestal goede gidsen.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Verkopen zaken die niet worden na gekomen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was een geweldige ervaring

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten Zou ik niet weten
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed geregeld allemaal

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

mooie programma's en aandacht voor het contact met de plaatselijke inwoners.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten de aangeboden excursies zijn veel te duur. vb. in landen waar alles goedkoop is worden voor de excursies de voor ons geldende Europese prijzen aangerekend. We ondervinden dat veel reizigers afhaken om zo een excursie te doen!
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Reis Japan, Nancy is zeer goede reis begeleidster beste die ik op heden al gehad heb.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooie reizen op voor mij geschikte data.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Beter controleren van lokale gidsen; niet vertrouwen op lokaal agentschap. Meer aandacht voor individuele reiziger; groep gaat nu altijd voor. Sneller reageren op problemen: niet wachten tot het laatste moment.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

prijs kwaliteit is in orde. afwisselende reizen aangeboden

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We komen niet voor niets vaak bij Koning Aap uit. Vaak reizen naar nieuwe bestemmingen, waar anderen (nog) niet naar toe gaan. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Deskundige reisbegeleiding.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten De website zit niet altijd logisch in elkaar: vaak vind je bepaalde informatie waar je die in eerste instantie niet zou zoeken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Als een Vlaamse reis niet kan doorgaan, wordt voorgesteld om aan te sluiten bij de Nederlandse groep, met vertrek vanuit België. Plezant voor de kinderen om met leeftijdsgenoten te reizen.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Website loopt voortdurend vast en verspringt heel de tijd. Veel activiteiten zijn optioneel en dan loopt het reisbedrag flink op. Sommige zaken/uitstappen worden vermeld op de site, maar uiteindelijk gaan ze dan niet door waardoor er een grote teleurstelling is bij de kinderen. Bv. Nepalreis: we konden geen olifanten wassen door de moesson. We gingen er vanuit dat dit toch echt wel zou doorgaan.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Snelheid en hulpvaardigheid bij boeken en aanpassen reis

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Prijs/ kwaliteit
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

avontuurlijk reizen, plaatselijke contacten, geld naar kleine plaatselijke organisaties

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten betere communicatie bij aanpassingen tov reisprogramma bijv. andere vluchten, vertrek België/Nederland; plaatselijke reisbegeleiders controleren op kennis/kunde
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De maximale groepsgrootte van 18 reizigers maakt het nooit te massaal. Routes en overnachtingen zijn altijd bijzonder en de reisgidsen/begeleiders hebben ons nooit teleurgesteld.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.) N.v.t.
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Ontwikkel een mogelijkheid om, ook met een groepsreis, vooraf via internet te kunnen inchecken voor de vliegreis. Dat is nu steeds niet mogelijk gebleken.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooi reisaanbod en vaak mooie logies

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Ik heb geen tevredenheidsenquête kunnen invullen na mijn Oeganda reis, terwijl ik dit echt nodig vond
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heel klantvriendelijk, mooie reizen, fijne reisbegeleiders (uitgezonderd in Cuba). We hebben één keer moeten annuleren wegens een overlijden, en dat ging zonder problemen, alles was snel in orde!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten We hadden één keer pech in Cuba dat de reisbegeleider er niet was door ziekte, en we kregen toen na een paar dagen een andere reisleider die echt niet voldeed... Dat was jammer.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooie reis, heel goede begeleidster die er voor zorgde dat we zo vel mogelojk kondne beleven . Heel leuke groep.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
  • Tips & Verbeterpunten Wel een beetje spijtig dat de reis die ik geboekt had, naar Nederland overgeboekt werd (wegens weinig Belgische klanten) en ik nadien merkte dat deze in Nederland 100 € goedkoper was per person .. plus voor het transport naar Amsterdam moesten we dan zelf in Antwerpen geraken.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer klantvriendelijk en heel vakkundig. Super leuke gevarieerde vakanties. Door Koningaap mooie herinneringen gemaakt met ons gezin.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaker klant geweest
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zie boven

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant
  • Tips & Verbeterpunten Iets minder luxe accomodaties, dan kan de prijs ook wat lager. Meer authentieke accommodatie ipv ongezellige grote luxe hotels.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

het was een prachtige reis met een schitterende reisbegeleider en een groep toffe mensen. ik heb heel erg genoten

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Eerste keer klant
  • Tips & Verbeterpunten ik had graag gehoord dat er in Belgie ook een afdeling was en dat we vanuit Brussel konden vertrekken. Indien mogelijk ook graag een rechtstreekse vlucht om de reistijd serieus in te korten
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deze reis via Koning Aap met drifters gemaakt. Geweldige kampeercombi Safaritruck en four wheeldrive met Greg Bates als reisleider, kok en chauffeur.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (e-mail/ tel.)
  • Website
  • Persoonlijke aandacht
  • Reisaanbod
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Nakomen afspraken
  • Totaal oordeel
  • U bent: Vaste klant

Over Koning Aap

Filter op Taal