Doordat het niet een heel groot bedrijf is voel ik me altijd erg welkom. Het personeel weet wie je bent en waar je voor komt. Altijd erg prettige ontvangst en zeer deskundige mensen. Ik krijg altijd een uitgebreide uitleg over de werkzaamheden en/of advies.
Erg goede service met vriendelijk mensen die je altijd willen helpen en meedenken aan een oplossing
Ervaringen zijn prima. Zeer klantvriendelijk en altijd goede informatie en op tijd.
werkzaamheden naar behoren uitgevoerd en service adequaat, 2 minpunten voor mij zijn de kosten (650 euro terwijl ik de auto nog geen jaar in mijn bezit heb en APK niet nodig was) en het feit dat het blijkbaar niet mogelijk is het achterportier bij warm weer naar behoren te laten functioneren vanwege de materiaalkeuze van Fiat (is 2x naar gekeken maar niet opgelost)
Wons gezin rijdt FIAT vanaf 1978 en zijn klant bij van den Dungen. Ik rijdt een Bravo, mijn echtgenote en zoon beide panda. Wanneer de service niet 100% zou zijn geweest had dit contact tot nu toe in 2014 niet blijven bestaan. Geweldig bedrijf met service hoog in het vaandel.
Geen klachten, goede service.
Tot nu toe ben ik elke keer prima geholpen en voel ik mij als klant daar goed bij.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.