Zeer goed geholpen door vakkundig personeel

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima service en goede voorlichting

Contactpersoon vriendelijk en informatief

Gastvrij

Snelle afspraak, gastvrije ontvangst, snelle afhandeling

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Voldeed niet aan de verwachting

Beurt en apk zijn netjes uitgevoerd maar bij vervolg reparatie werd er niet echt mee gedacht. Wij komen van ver om onze auto daar te laten onderhouden dus het zou fijn zijn als dat gewaardeerd wordt door bijvoorbeeld vervangend vervoer aan te bieden. Voor ons is dit reden om niet meer bij jullie terug te komen. Bij verkoop/ aankoop auto leek dit geen probleem te zijn.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Gewoon alles prima in orde

Alles goed geregeld zoals gebruikelijk.

Goede ervaring

Het geeft mij een betrouwbaar gevoel, dat de auto goed gemaakt wordt. Mooi dat de monteur denk ik naar mijn radio luistert, alleen ben ik daarna mijn vaste zenders kwijt, bv radio4 Help, dat vraag ik wel weer aan iemand😉

Direct geholpen met aandacht

Fijn contact met de balie. Altijd aandacht voor de klant. Geen onnodige reparaties.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Ik ben goed geholpen

Je wordt goed geholpen Vriendelijk personeel Wat ik alleen jammer vind is dat de auto niet gewassen wordt na een onderhoudsbeurt

mmmmmmm

Beetje mixed feelings, aardige verkoper en baliemedewerkers. Auto bij aankoop al dik 500km op de teller, gemeld.. Maar door overlijden van, en hektische tijden verder niet achteraan gegaan. enkele keer langs geweest ivm trilling op rechter voorwiel bij doortrekken vanaf 95 kmh,(nog niet verholpen, als ik wil wordt er een andere aandrijfstang geplaatst bij volgende service)... radio die aanspringt als bij start stop motor uitgaat.. Onderhoudsbeurt die op 30.000 gemeld wordt dmv onderhoud lampje. navigatie die niet alle toch al oude straten herkent, regelmatig tom tom erbij.. ook gemeld.. 07-02-2020 onderhoud beurt gehad, nu 11-02 in Duitsland Lichtenfels motor storing, gebeld met nummer wat geadviseerd wordt, rommelig en zeer onduidelijk... zelf Fiat dealer lokaal opgezocht en daarheen, op basis van garantie storing in no time verholpen..slang los... Geen kosten.. armsteun bestuurder stoel blijft niet meer staan (kapot) al ff.. komt schijnbaar nooooit voor ? maar goed valt voor mij binnen garantie van de auto. Geen uitsluitsel, wel/niet of uberhaupt besteld ?

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Zeer goede service.

Zeer goede service.

geweldig bedrijf eerlijk

Al jaren klant altijd eerlijk en oprecht behandeld .

• Reden bezoek: N.v.t.

Goed overleg

Alles wordt in goed overleg , dus geen onverwachte rekeningen

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Netjes geholpen bij zowel het maken van de afspraak als het brengen en ophalen van mijn auto.

• Reden bezoek: Andere reden

eerlijk, goed en klantgericht.

Al vanaf 1978 klant en al die jaren goede ervaring.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima service en uitleg over de werkzaamheden. Alles wordt van te voren besproken en bellen als er meer dingen bij komen. Top!

• Reden bezoek: Andere reden

Het feit dat ik al zesentwintig (26)jaar klant ben,zegt voldoende denk ik.

Zie hierboven.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Andere reden

Goede service, en zeer tevreden

Voor het eerst met mijn Fiat500 bij van den Dungen in Veghel geweest, en ik ben erg tevreden. Wat mij aanspreekt is de goede communicatie, zowel persoonlijk als per mail. Het telefonisch contact van te voren was uitgebreid, al mijn vragen zijn beantwoord. Vriendelijke benadering. Afspraken zijn goed nagekomen. Goed advies gekregen. Goede leenauto(gratis). Kortom, erg tevreden, zal de toekomstige onderhoudsbeurten ook zeker weer bij Van den Dungen laten uitvoeren.

Duidelijk, goed en vriendelijk

zie boven

Prima geregeld

Makkelijk afspraak gemaakt. Vtv kosten besproken. Alles volgens deze afspraak uitgevoerd.

Alles kost geld

Kom nu voor de eerste beurt van mijn nieuwe panda. Gaf aan dat hij soms lijkt in te houden Receptioniste gaf aan dat de monteur wel een proefrit kon maken. Ik vroeg of daar kosten aan verbonden waren . Ze zei ja. Ik dacht laat maar zitten dan . Jammer van mijn nieuwe auto 😩. Is dit geen garantie ?

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Geweldige service, top bedrijf en personeel.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima service, goede communicatie.

Prima service, goede communicatie.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zoals al jaren, hele goede service, en open houding naar ons als klant toe!

Snelle en vlotte afhandeling

Vlug en vlot met afhandelen van onderhoud. Alle punten zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd.