Van de 1e stap naar naar binnen lopen t/m met de gekochte auto naar buiten rijden een top gevoel

Ik had een fiat 500 gezien bij Weijers auto en ben uit Leiden naar Ridderkerk gereden. Ik werd daar keurig te woord gestaan en er was een korte onderhandeling nodig voor de inruil en met een vertrouwd gevoel direct de auto gekocht Ik zei dat ik dacht dat gezien de distributie vervangen moest worden en de heer Weijers zei ik zal er naar kijken en zonodig wordt hij vervangen en wat ook keurig is gebeurd Bij het ophalen van de auto is de heer Weijers nog met mij samen gaan tanken omdat hij er te weinig benzine vond inzitten om naar Leiden te rijden. Dit is een top familiebedrijf wat zeer vertrouwd voelt en zeer zeker aan te raden is Ik ga ook zeer zeker voor onderhoud uit Leiden terug naar Weijers auto Ridderkerk Ben zeer tevreden

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer tevreden over de service

Onderweg naar huis gingen er ineens een aantal lampjes branden. In plaats van naar huis te rijden, reed ik direct door naar autogarage Weijers Ridderkerk. Daar werd ik direct geholpen en kon ik gelukkig weer veilig de weg op! Tot mijn verrassing vielen de werkzaamheden onder goede service!!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Uitstekend en heel plezierige Fiat dealer

Vandaag een mooie nieuwe Fiat 500 gekocht. Een fijn familiebedrijf! Geen nummer maar een naam. Henk is een man die hart voor de zaak heeft maar bovenal ook een hart toedraagt naar de klant toe. Uiterst plezierig zaken gedaan! Wilt u een Fiat kopen? Advies: ga naar deze autodealer. Top! en dank!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Service, vriendelijkheid en professionaliteit, helemaal top!

We hebben een occasion Fiat Panda bij Weijers Auto B.V. gekocht. We zijn zeer tevreden met de afhandeling van de aankoop: vriendelijk en correct.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Een modern bedrijf waar de klant nog koning is.

Een garage is een kwestie van vertrouwen. Ik ben al 40 jaar klant en nooit teleurgesteld. Een modern bedrijf met ouderwetse service. Top.

Niet lullen maar poetsen

Ooit weleens eerder een auto gekocht bij Henk zeker wel 20 jaar gelee. En in okt mocht ik van me man een fiat 500 c uitkiezen. Na ff van tevoren in Limburg een verkenning te hebben gedaan. En hier in me eigen omgeving Heerjansdam ook nog bij de zeeuw binnen gestapt. ( wat een verschrikkelijke onpersoonlijke autobedrijf was .) kreeg me man een brainwave. Kom we gaan naar de Fiat Dealer weijers in Ridderkerk. Wij daarheen om 16.30 en dit ging zo top. Dat we ons gewoon op ons gemak voelde door Henk. Geen aanstormende verkoper met verkopers praatjes maar een top mentaliteit met heel veel jaren ervaring wat je ook duidelijk aanvoelt. Ik raad deze Fiat Dealer zeker aan als je van persoonlijke aandacht en een goed gevoel geef en niet als die andere massa grote 1 opgeslokte dealers met robotjes die voor 1 ding gaan en dat is scoren voor provisie. Ook de prijs en kwaliteitverhouding is ook heel goed met deze Fiat Dealer Henk Weijers in Ridderkerk. Al met al een Topdealer x

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

super vriendelijke mensen en bijzonder snel en goed geholpen voor een hele mooieprijs,

Na schade door Storm zeer snel en fijn geholpen.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Supervriendelijk, hoge service tegen een scherpe prijs

Vandaag mijn 2017 fiat spider voor apk en een kleine beurt. Super bedankt voor de goede zorgen en voor het gezellige praatje tijdens het onderhoud. Het was mij een genoegen om het onderhoud van dichtbij te mogen volgen. Met vriendelijke groet. Gerco

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer tevreden met service.

Nieuwe Fiat Panda Cross gekocht, kreeg veel informatie bij het maken van keuzes, sfeer in het bedrijf is echt heel prettig, zowel in de showroom als bij de werkplaats, doen altijd hun best je zo goed en snel mogelijk te helpen.

Geweldige inzet en service

Ik had op korte termijn deze auto nodig. Ik kwam 's morgens, ik kon 's middags proefrijden, en dankzij deze geweldige mensen kan ik hem de volgende dag halen met nieuwe APK en service-beurt. Deze mensen hebben echt gelijk actie ondernomen om dit alles te bewerkstelligen.

Geweldig bedrijf vriendelijk behulpzaam

Zeer tevreden over de garage, onze Fiat 500 gestolen direct hulp met leenauto goede service heel vriendelijk personeel en eigenaars.Opnieuw onze derde Fiat 500 hier gekocht.Uiterst tevreden. Niks is teveel ten alle tijden aandacht! Ik zou deze garage ten alle tijden aanraden!

• Reden bezoek: Andere reden

Top service!

Stond met mijn Fiat 500 met een kapotte accu bij het winkelcentrum. Na een telefoontje naar de garage was de heer Weijers binnen 10 minuten met startkabels bij de auto. Auto gestart, naar de garage gereden, direct een nieuwe accu geplaatst. Geweldige service!

• Reden bezoek: N.v.t.

Je voelt je welkom!

Vriendelijke en gezellige medewerkers. Goede koffie. Doorwerken terwijl je wacht. Proma WiFi. Zijn snel. Leggen uit wat ze gedaan hebben.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Correcte en respectvolle bejegening bij Weijers Auto B.V.

De komst van kleinkinderen kan veel veranderen: zo besloten wij na 10 jaar onze oldtimer in te ruilen voor een moderne auto, waarmee ook in de winter veilig en comfortabel kan worden gereden. Onze keus viel op een mooie Fiat 500 bij Weijers Auto in Ridderkerk. Via de site ViaBovag.nl werd contact gelegd en er volgde snel een reactie door Henk Weijers. Graag wilde hij onze Ford Taunus 12M uit 1963 bekijken en een inruilvoorstel doen. Aangekomen bij Weijers, kreeg de auto kuren: een lekke carburateur. Spontaan bood Henk ons een leenauto aan, zodat we naar huis konden. Onze auto werd gerepareerd en na enig wikken en wegen van beide kanten konden we tot een overeenkomst komen. Wat we vooral hebben gewaardeerd is de respectvolle manier waarop Henk met ons en onze oldtimer omging: hij begreep dat we trots op onze Taunus waren en dat het ons toch wel aan het hart ging hem in te ruilen. Henk, nogmaals hartelijk bedankt voor de manier waarop je ons geholpen hebt. We zijn op de Veluwe al reclame voor je aan het maken ...

Top service!!

Hele goede service en een hele aardige man! Bedankt voor alles! Zeker aan te raden!

• Reden bezoek: N.v.t.

Gewoon zoals het hoort, afspraak is afspraak

Telefonisch contact gehad na dat we een auto naar onze wens op de site hadden gezien. Prettig gesprek. Deal afgesloten en gisteren de auto omgeruild. Bij aflevering een geduldige en heldere uitleg van de auto. Aan te bevelen om een deal te sluiten.

Perfect!

Wat een verassing! Toen ik mijn auto kwam halen na een grote beurt, glom hij van alle kanten. De eigenaar heeft mijn auto gewassen, het chroom gepoetst, mijn velgen extra schoongemaakt en de voorkant in de was gezet. Zo ontzettend aardig. Nogmaals bedankt.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Panda gebracht met veel problemen. Na diverse onderzoeken is de Panda een week weg geweest. In die week heeft het bedrijf ons telkens op de hoogte gebracht waar zij mee bezig zijn. De rekening die ik heb moeten betalen viel in dat opzicht enorm mee. De Panda rijdt weer voortreffelijk. Sjappo

• Reden bezoek: Andere reden

Auto gekocht voor mijn echtgenote Fiat 500C occasion. Alles met betrekking tot inruil was heel snel geregeld. Je wordt er heel fijn geholpen en kan deze dealer aanraden. Ga hier zeker terugkomen.

Uitmuntend

Afgelopen maandag voor het eerst kennis gemaakt met dit bedrijf. Ik had al diverse Fiat dealers bezocht ivm het probleem van mijn cabriodak. Hier werd door de meneer van de receptie gelijk oplossingsgericht mee gedacht ipv wat buitensporig hoge bedragen te noemen en het daarbij te laten. Ook de chef werkplaats dacht mee en heeft mij uiteindelijk op een zeer klantvriendelijke en betaalbare wijze geholpen. Een dikke 10 voor Wijers Auto!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Mijn ouders , zoon en ik werden heel leuk ontvangen door Elaine. Ze gaf ons veel info en een leuke rondleiding. Ze heeft veel kennis, is klantvriendelijk en hielp echt super leuk! Verder heeft Henk ons super geholpen! Ook hij was heel vriendelijk en heeft ons super geholpen ! Mijn ouders en ik zijn echt heel blij!

FANTASTIC CUSTOMER SERVICE

Enthusiastic about Fiat, then there is no better place to visit than Weijers. The personnel are friendly, knowledgeable and professional, and really look after you - highly recommended!

Uiterst tevreden

Geen spijt om vanuit Limburg naar Weijers Ridderkerk te rijden voor de aanschaf van een Fiat 500. De dienstverlening is bijzonder vriendelijk en verloopt in een gemoedelijke sfeer waarin een broodje niet ontbreekt. Uit alles spreekt de warmte van een familiebedrijf. Een verademing in de vaak jachtige handel door autobedrijven en - handelaren.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super vriendelijk en eerlijk geholpen

Uitvoerig gesproken over eventuele aankoop nieuwe Fiat 500C. Prachtig aanbod voor inruil van mijn Fiat 500C gekregen. Ik had een aantal extra wensen (kleine aanpassingen). Daarin zijn ze mij tegemoet gekomen. Ik was het eigenlijk niet van plan maar heb toch een mooie nieuwe auto gekocht.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prima service bij dit aangename bedrijf.

Dit weekend mijn nieuwe Fiat 500 opgehaald. We werden wederom vriendelijk ontvangen en prima geholpen. Omdat de auto uitleggen, met 2 mensen in mijn auto, niet bij de corona-regels past heeft Weijers een filmpje gemaakt waarin de auto wordt uitgelegd. Das handig! Ik heb het filmpje al een paar keer teruggekeken. Ik heb de auto via Weijers Auto ook nog eens veel voordeliger kunnen verzekeren. Ik ben er blij mee! Bedankt mensen!!