
Auto heeft jaarlijkse beurt gehad en apk. Alles volgens afspraak gegaan.
Helaas krijg je geen digitale rekening in de mail. Groot onderhoud in 2020, en dan in feb 2022 ,dan na 8000 km in 2 jaar corona tijd, opnieuw groot onderhoud geeft te denken. Uitgevoerde werkzaamheden naar tevredenheid? Dat kan ik niet controleren, dat is een vertrouwenszaak, dus deze vraag is wat ongepast. Ik moet 25 euro betalen voor een leenauto met versnellingspook. Als je automaten gewent bent is dit verschrikkelijk om mee te rijden, de motor slaat steeds af, start weer zelf op. Je moet terugschakelen niet vergeten, enz. Met versnelling bak rijden doe ik niet meer. PS: bij een nota van ruim 800 euro behoor je zo^n leenauto gratis te krijgen, dat lijkt mij dan goede service.
Uiterst tevreden!
Ik zou gebeld worden als de auto gereed was, echter dit is niet gebeurd waardoor ik om 17.15 voor een gesloten deur stond. Uiteindelijk heb ik een vrouw van de administratie kunnen bereiken die gelukkig nog op kantoor was. Echter volgens haar lagen alle sleutels in de kluis en kon ze mij niet helpen. Achteraf bleek de sleutel en de factuur op de balie van de werkplaats te liggen, ondanks dat iedereen tegen haar had gezegd dat er geen auto meer opgehaald hoefde te worden. Stel dat ik mevrouw niet had kunnen bereiken dan had mijn autosleutel de hele nacht onbewaakt op een balie gelegen, (met de auto voor de deur) met alle gevaren van dien…… Uiteindelijk is het wel goed gekomen, maar dit geeft toch een rare nasmaak……
APK keuring en hulp bij de scootmobiel van onschatbare waarde,kan deze service node missen. hartelijke groeten marcel
Vriendelijke ontvangst / adequate uitleg over werkzaamheden
kleine buurt auto, afhandeling en alles er om heen prima in orde, alleen breng ik de auto met eenflinke piep, vorig jaar zijn hiervoor al de riemen en lagers vervangen, dus daar kan het niet aan liggen, dus zouw ik denken dat het makkelijk te verhelpen moet zijn. jammer dat daar bij een onderhoudsbeurd niks aan gedaan is. vind het namekijk vervelend om 6 uur smorgens met een harde piep de straat uit te moeten rijden. voor de rest ben ik echt tevreden
Ben tevreden gesteld
Er zat van de een op de andere dag een barst in mijn voorruit. Deze kon ik doormiddel van mijn verzekering bij de garage laten vervangen. Het duurde echter twee weken voordat de vervangende ruit geplaatst kon worden. Ik rij nogal wat kilometers in een week en was door het koude weer bang dat de scheur groter zou worden. Verder was ik de auto een hele werkdag kwijt wat erg lang is. Verder zeer vriendelijk geholpen en aan het einde van de dag kon ik weer veilig de weg op!
alles was goed verzorgd
Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden over de aankoop van de Fiat 500C, goed geïnformeerd, top communicatie en een nette oplevering. Kortom zeer tevreden over de dienstverlening!!
Als senior autogebruiker ben ik sinds 2007 vast klant bij garage Biermans, en het voelt nog steeds goed aan...Zeer klantvriendelijke medewerkers zowel aan de balie als op de werkvloer...
alles ging zoals ik het graag zie, vlotte afhandeling van alles, aardige verkoper en uittekende service. De wagen is netjes en volgens verwachting geleverd.
Ik was in de garage voor de bandenwissel naar winterbanden. In eerste instantie vergeten de bijbehorende wieldeksels te monteren. Maar wel meteen opgelost toen ik daarop wees. Verder vriendelijk en goed geholpen.
Accuraat, flexibel en zeer kundig
De beurt en APK zijn op de aangegeven dag uitgevoerd. Er werd een euvel geconstateerd bij de koeling; dat op eigen initiatief onder garantie werd verholpen. Prima dus! Echter liet de levering van het nieuwe onderdeel op zich wachten en moesten we onze auto 5 dagen in de werkplaats laten staan. Gelukkig niet langer, wat eerst de prognose was. En ook konden we deze auto makkelijk missen op dat moment. Helaas was er alleen een leenauto voor de eerste dag beschikbaar. Gelukkig hebben we onze 2e auto daarvoor kunnen gebruiken.
Snel een afspraak kunnen maken en uitleg gekregen wat ze gingen doen.
Geweldig behulpzaam, enorme klantgerichtheid en meedenkende.
Vanaf het binnenkomen een goede ontvangst. Plaats aangewezen en koffie gehad. Heeft niet lang geduurd, omdat het een wintercheck was. Baliemedewerker was vriendelijk en heel attent.
Ik werd snel en deskundig geholpen.
In al die jaren dat ik naar uw garage kom ben ik altijd zeer goed ontvangen, zijn de werkzaamheden altijd zeer technisch en correct uitgevoerd, prijs/kwaliteit verhouding altijd correct. Het contact met uw medewerkers is altijd zeer prettig geweest. Wens u prettige feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar
goede uitleg en leuke mensen
was duidelijk en netjes
Goede communicatie over de slijtage en te vervangen onderdelen!
Geen woorden maar daden.
Rijksweg 24
6325 AE Berg en Terblijt
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.