
Ervaringen waren redelijk goed, jammer dat er af en toe niet goed genoeg gelet wordt op de afwerking. Voorbeeld: koelvloeistof reservoir vervangen (goed gedaan), alleen zat er bij aflevering koelvloeistof in het hele motor compartiment. Verder was mijn achterruitverwarming kapot en is dit vastgesteld, jammer dat hierna ook mijn ruitenwisser van de achterruit het hierna ook niet meer deed. Als het repareren niet zo duur was (€272,-) dan had ik er wat minder moeite mee. Opbouwende kritiek voor de monteurs is om voorzichtiger met materiaal om te gaan en na de gedane werkzaamheden het werk nogmaals te inspecteren. Hiervoor ook een paar mindere ervaringen gehad met afwerking, ik geef het nog een kans maar als deze niet goed is ga ik over naar een ander onderhoudsbedrijf.
99
Super service!
Tevreden
Het voortraject was echt top! Vond het een beetje jammer dat er geen doek over de auto lag bij het ophalen en dat de first aid kit diversse witte vlekken bevatte.
Afspraak winterbanden verwisselen om 8.15 uur. Uiteindelijk geholpen om 8.50. 3 mensen voor mij. Hoe kan dat .8.15 is 1ste afspraak die dag. Ik was er 8.10. hoe kunnen dan 3 mensen eerder zijn. Was dus te laat op mijn afspraak erna. Erg vervelend.
Zoals altijd zeer tevreden
super goeie service
verlengen van verzekering
Prettig!
Alles prima geregeld
Correcte bejegening telefoon/desk. Deskundige, vriendelijke monteur, die de fiat nagenoeg steeds \"onder handen\" neemt. Dat laatste met name geeft een vertrouwd gevoel en Nico (zo heet de monteur, als ik het goed heb!?) is echt betrokken aangaande de Fiat. Chapeau!
Zeer klantvriendelijk vanuit een professionele attitude, er is alle tijd en aandacht voor de klant.Heldere communicatie,betrokkenheid,alertheid, in een prettige en relaxe ambiance. Duidelijke en goede informatie over alle onderdelen die gelinkt zijn aan de aanschaf van een auto.
Auto gebracht voor winterwielen, motorolie vervangen en wintercheck. Ik zou gebeld worden als hij klaar was. Dat is niet gebeurd. Een dag later heb ik zelf getracht te bellen. In middagpauze krijg je alleen verkoop aan de lijn. Na de middagpauze 10 minuten in de wacht gezet. Toen werd de verbinding verbroken. Ben toen naar de garage gegaan om te horen hoe het zat. Zag 3(!) mannen aan de bailie. Geen excuus of niks. Kreeg alleen van de receptionist te horen dat hij 3 dagen ziek was geweest. Ik gaf aan dat ik best wel boos was maar daar werd niemand koud of warm van. Ik moest maar een klacht indienen bij de directie. Nou, bij deze.
Bejegening en service is prima. Tot nu toe alleen maar goeie ervaringen gehad.
Matig
Gewoon eerlijk en goed
Rijksweg 24
6325 AE Berg en Terblijt
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.