
Als de vestiging in Heerlen waar je de auto 1,5 jaar geleden hebt aangeschaft, 2 km vanaf mijn huisadres en je moet dan omdat de vestiging gesloten wordt plotseling 17,1 km naar Berg en Terblijt voor de service dan valt dit tegen. Als ik dit vooraf had geweten dan had ik daar geen nieuwe auto gekocht.
fijne behandeling en goeie service
Vriendelijk, correct,
Na de camper van mijn ouders (in onderhoudt bij Auto Biermans) te hebben volgeladen en klaar voor vertrek te zijn, merkte ik bij het wegrijden dat de bus geen vermogen had... na een belletje mocht ik gelukkig meteen langskomen. Bij binnenkomst in de showroom na even kijken de servicebalie achterdoor gevonden. De medewerker deed in eerste instantie alsof hij van niets wist en zijn collega viel hem toen bij...van de camper va Paulissen....waarna hij iets zei in de trant van 'ja weet ik.. ik wilde hem even laten zweten'. Niet echt gepast als je vakantie op dat moment onzeker is en je staat met een volgeladen camper met vrouw en 3 kleine kinderen in de showroom. Bij het wachten in de showroom viel ons op dat er een oudere heer binnenkwam en tijdje (5 minuten heeft rondgelopen) foto's heeft gemaakt van een occasion rode alfa Mito en vervolgens van ellende weer is weggegaan. volgens mij een gemiste kans als ik zeker 5 man personeel zie rondlopen op de kantoren. Het was warm die dag...een medewerker liep met een ijsje rond...hoe onsterfelijk maak je je als bedrijf als je 2 van onze kinderen (de andere is nog een baby) ook een dubbellikker van €0,10ct aanbiedt!? Mijn vader gaat met tevredenheid naar jullie toe, maar omdat hij vroeg hoe het was gegaan, en ik hem mijn ervaringen vertelde zei hij dat ik dat kenbaar kon maken via deze weg en overigens wel super dat ik na ca 45 minuten mijn vakantie kon voortzetten! UPDATE 29-8-2020 Na vakantie van kinderen de camper gebracht voor groot onderhoud. Medewerker gaf aan verrast te zijn door review waarop hun kant van het verhaal werd toegelicht. Ook daar is uiteraard begrip voor; er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal. Al met al goed dat garage Biermans hier op terug is gekomen. We zijn nog altijd een tevreden klant!
Originele beoordeling
Na de camper van mijn ouders (in onderhoudt bij Auto Biermans) te hebben volgeladen en klaar voor vertrek te zijn, merkte ik bij het wegrijden dat de bus geen vermogen had... na een belletje mocht ik gelukkig meteen langskomen. Bij binnenkomst in de showroom na even kijken de servicebalie achterdoor gevonden. De medewerker deed in eerste instantie alsof hij van niets wist en zijn collega viel hem toen bij...van de camper va Paulissen....waarna hij iets zei in de trant van 'ja weet ik.. ik wilde hem even laten zweten'. Niet echt gepast als je vakantie op dat moment onzeker is en je staat met een volgeladen camper met vrouw en 3 kleine kinderen in de showroom. Bij het wachten in de showroom viel ons op dat er een oudere heer binnenkwam en tijdje (5 minuten heeft rondgelopen) foto's heeft gemaakt van een occasion rode alfa Mito en vervolgens van ellende weer is weggegaan. volgens mij een gemiste kans als ik zeker 5 man personeel zie rondlopen op de kantoren. Het was warm die dag...een medewerker liep met een ijsje rond...hoe onsterfelijk maak je je als bedrijf als je 2 van onze kinderen (de andere is nog een baby) ook een dubbellikker van €0,10ct aanbiedt!? Mijn vader gaat met tevredenheid naar jullie toe, maar omdat hij vroeg hoe het was gegaan, en ik hem mijn ervaringen vertelde zei hij dat ik dat kenbaar kon maken via deze weg en overigens wel super dat ik na ca 45 minuten mijn vakantie kon voortzetten!
Ondertussen bijna 4000 euro uitgegeven aan reparaties en het probleem is er nog. In de afgelopen periode daarbij ook nog geconfronteerd met het feit dat het altijd druk is waardoor we twee dagen later met de camper op een geboekte vakantie konden gaan. Graag duidelijkheid voor een oplossing of aangeven dat men het probleem niet kan oplossen
De mensen van Auto Biermans deden hun uiterste best het probleem met de camper op te lossen.
Goed
Goed
Prettige afhandeling
Ben met onze Fiat Ducato benimar campervan op keuring geweest, zeer tevreden :) Met vriendelijke groet Roger
Zeer klantvriendelijk en snel gewerkt
Naar aanleiding van een aantal vragen betreffende een banden wissel en de melding op de display is er duidelijke uitleg en instructie geweest mbt de manier van handelen als er zich weer een melding voordoet en hoe vervolgens te handelen mbt de bandendruk. Ook ben ik bijgeprate over het herkennen van een nieuwe band. Op factuur naar de lease maatschappij staat “band stuk gereden”... ik heb aangegeven dat dit niet t geval was! Toch wordt t vermeld...? AC koelde niet, monteur heeft uitgelegd hoe er getest is en de AC bleek te voldoen aan de minimum eisen. Bij testen van de AC blijkt het wel beter te koelen, waaraan dit ligt is onbekend maar wel prima dat de AC het goed doet! De indicatie op de display voor planning onderhoud na 1 jaar blijkt ingesteld te zijn op het Maximaal te rijden kilometers. Dus nu zelf monitoren wanneer het jaar Voorbij is, want het aantal kilometers haal ik nooit in een jaar.
Originele beoordeling
Bij eerste rit op autosnelweg blijkt hetzelfde euvel (Controleer druk banden en waarschuwings lampje brandt) als voor de reparatie (nl nieuwe band) terug te zijn!!! Heeft er wel een banden wissel plaatsgevonden? Monteur zegt van wel, ik zie niet dat t n nieuwe band is....Zie nl nog hetzelfde rode stickertje op de band zitten, dat hebben/hadden de andere banden niet..? Op factuur naar de lease maatschappij staat “band stuk gereden”... ik heb aangegeven dat dit niet t geval was! Toch wordt t vermeld...? AC koelde niet, monteur zegt dat de temperatuur voldeed aan de min eisen. Bij testen van de AC blijkt het wel beter te koelen??? Daarnaast zou een indicatie op de display verschijnen voor planning onderhoud na 1 jaar... het jaar is al drie weken voorbij en heb nog geen ‘Waarschuwing’ gezien op de display...niet ingesteld bij aflevering? Verder wel beleefd te woord gestaan...
Maand van te voren de onderhoudsbeurt moeten plannen zo druk hadden ze het. Gebruiken Q8 olie terwijl orgineel Petronas Selenia is, en ook aanbevolen wordt in deze Twin air motoren.
Vakantie niet door kunnen gaan vanwege technisch mankement op de dag van vertrek. Daarna gingen 2 weken voorbij om het euvel te vinden.hej diverse malen tussentijds geïnformeerd, zou worden teruggebeld, gebeurde steeds niet. Uiteindelijk forse rekening am uren moeten betalen terwijl het repareren zelf maar 2 uur in beslag nam
Verder alles correct
Kwaliteit is goed en informatie duidelijk. Hier heb ik een stuk betere indruk van dan het reeds gesloten filiaal in Heerlen. Tip is wel om te zorgen voor een betere ontvangst. Hier wordt weinig aandacht aan gegeven.
mijn dank aan de medewerkers van de garage Auto Biermans. zeer zorgvuldig , zeer bekwaam
op zich prima, alleen de verhuizing: 12 uur thuis vertrokken, APK'tje, 3 uur thuis
Ik ben niet op de zaak geweest , maar ben telefonisch goed geholpen
Op zich was de rekening correct en heb ik 'm zonder meer betaald. Ik kan echter merken dat ik de Fiat niet bij u gekocht heb want dan zou de rekening minder hoog zijn geweest? Door overmacht van uw kant had u geen Panda voor mij toen ik 'm nodig had en had ik deze noodgedwongen elders moeten kopen. Het viel me niet mee als jarenlange trouwe klant dit te moeten ervaren. Vriendelijk groetend, Alard J.M. van Leth.
Zie boven
De telefonische bereikbaarheid kan beter. Bij contact uiterst vriendelijk en meedenkend. Goede informatie over de prijs en overleg over beurt en reparatie.
Goed
Ondanks de noodzakelijke corona-maatregelen toch een prettig verblijf bij een vertrouwde dealer.
Biermans in Berg en Terblijt geeft bij onderhoudsbeurten vooraf advies en maakt een vaste prijsafspraak. Vervolgens wordt alles conform afspraak uitgevoerd en afgerekend, zonder verrassingen. Enige punt van kritiek is de standaardprijs die door Fiat voor een 60.000 km van een Fiat 500 in rekening wordt gebracht. Die is aan de hoge kant.
Rijksweg 24
6325 AE Berg en Terblijt
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.