
auto grote beurt gehad, ik ben hoefsmid en dus afhankelijk van mijn bus, ik verwacht niet veel maar wel een snelle service zodat ik veilig en goed de weg op kan. alles goed gegaan daar was eerst niks op aan te merken. maar bij het weg rijden voelde de auto erg traag aan, dit werd later op de dag nog maals bevestigd van een melding motor controleren en ik kwam daardoor niet voorruit. garage nog dezelfde dag gebeld om 16:45 ze zeiden bel de anwb maar en kijk dat je zonder stukken morgen maar terug komt. dat was de fout die ze niet moeten maken vind ik, stuur zelf meteen iemand zodat het al opgelost zou kunnen worden ter plekke en ik was te vreden. anwb heeft een los draadje vast gemaakt die ze in de garage vergeten waren. wel super service van de anwb zodat ik gewoon de volgende ochtend naar mijn klanten kon. de garage maakte het een klein beetje ok om zelf de volgende ochtend nog terug te bellen. als ze dit meteen zelf hadden opgelost omdat ze weten dat ik naar klanten moet als zelfstrandige was dit 5 sterren geweest
Heel goed.
Nooit eerder met dit bedrijf van doen gehad. Gezien het mankement aan het technisch/motorisch gedeelte van mijn Camper : FIAT Ducato ben ik niet naar mijn Camperdealer gegaan maar heb contact gezocht met de FIAT (bedrijfswagen)-dealer in mijn regio: Biermans BV. Werd uitstekend te woord gestaan. Ook open en eerlijk m.b.t de te verwachten reparatie mogelijkheid en e.v. bijkomstigheden. De ingeschatte kosten waren begrijpelijk omdat bij moeilijke reparaties de kosten altijd uit de hand kunnen lopen. Ik ben inmiddels zeer tevreden met het resultaat ! (één klein "min" -puntje: de late reparatie planningsdag)
Prima
Heel vriendelijk behulpzaam. Goede ervaring.
Eerste keer bij deze garage. Vooraf prijsafspraak gemaakt voor onderhoud en reparatie. Alles (voor zover voor mij te zien op dit moment) netjes gerepareerd en onderhouden. Kosten zaten nog een paar tientjes onder de geschatte prijs. Tot nu toe dus zeer tevreden.
Op een een ochtend bleef het dynamo-lampje van mijn Fiat Panda branden. In het display de mededeling "laat motor nakijken". Op naar garage Biermans. Pas aan het eind van de middag was er tijd, dus leenauto meegekregen. Om 16:00 uur kwam de diagnose: koppeling-sensor was stuk. Onderdeel niet voorradig, dus nog 2 dagen extra wachten. Geschatte kosten, incl. 3 dagen leenauto ad 35 euro per dag, 250 euro. Aan het eind van die wachtdagen kreeg ik te horen dat er nog wat stuk was, en dat de monteur aan het zoeken was naar de oorzaak. Aan het eind van de 3e extra wachtdag kreeg ik te horen dat ook de koppelingsschakelaar vervangen was. Uiteindelijk hoefde ik, uit coulance, "nog maar" 650 euro te betalen.
zoals afgesproken snelle service tegen de afgesproken prijs tevreden
ben zeer content!!
goede service en informatie
Werkzaamheden en kosten conform. Planning en communicatie zeer goed.
uitstekende service
Indruk prima alleen apk gedaan Is eerste contact. Afwachten hoe toekomstige ervaringen zijn. Dan beoordeling echt maken. Jammer dat voor fiatonderhoud ca20km lees 40km totaal gereden moet worden.
Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Leenauto stond klaar en kon mijn weg vervolgen. Na het telefoontje dat de auto weer klaar stond kon ik deze weer meenemen. Alles aan de 500X gedaan volgens afspraak en offerte. Tevens als service een update van de nieuwste kaarten voor het navigatiesysteem uitgevoerd. Scheelt mij weer veel werk.
Ondanks de vele veranderingen in de afgelopen 48 jaren,is een bezoek aan garage Biermans,aan "Berg" voor ons nog steeds een soort weer op bezoek gaan bij goede kennissen.
Vandaag onze nieuwe Fiat Panda opgehaald bij Auto Biermans. Wij zijn zeer tevreden over alle service en het in orde maken van deze auto. Wij komen in de toekomst zeker terug naar deze autodealer en raden anderen ook aan hen vertrouwen te stellen in dit bedrijf. Onze dank gaat dan ook uit naar verkoper Wesley en zijn collega's. Van ons krijgen ze een 10. John en Colinda Peeters.
Met pech langs de kant van de weg bij Valkenburg. Kom uit de buurt van Utrecht dus de auto werd naar Biermans in Berg en Terblijt gebracht. Volgende dag word ik gebeld. Maar als ze de auto gingen repareren zouden er waarschijnlijk nog meer kosten bijkomen, want er kon nog meer stuk zijn. Ten eerste schandalig dat je diagnosekosten alsnog moet betalen als je een reparatie laat doen en als je dan na een diagnose nog niet weet wat er exact defect is waarom dan die diagnose? Ik voelde me echt belazerd en had het gevoel geen keus te hebben. Ik ben voor advies naar mijn garage hier gegaan. Ik heb mijn auto op laten halen en lekker door mijn eigen garage laten maken en inderdaad bleek er meer defect te zijn.
Wij waarderen de service om onze nieuwe occasion zo snel mogelijk rijklaar te krijgen als heel positief. De auto is snel en tiptop in orde gemaakt zodat wij maar een week zonder auto hebben hoeven zitten. Onze dank is groot daarvoor.
De mensen hebben mij top geholpen. Vriendelijk, vakkundig
Ik werd goed ontvangen. Bij de inname van de sleutel vroeg men of er bijzonderheden waren. Zoals afgesproken belde ze me zodra de auto klaar was. Een top service!
Originele beoordeling
Ik werd goed ontvangen. Bij de inname van de sleutel vroeg men of er bijzonderheden waren. Zoals afgesproken belde ze me zodra de auto klaar was. Jammer genoeg heb ik geen handdoek gekregen na de beurt, ondanks dat men er wel reclame voor maakt.
Voor ons is de locatie Berg en Terblijt best wel ver weg. Daardoor zal degene die de auto brengt extra verlof moeten opnemen. Jammer dat jullie weg zijn in Heerlen. Over de werkplaats zijn we tevreden.
is ok
Nogmaals alles volgens afspraak uitgevoerd.
De garage werkt altijd netjes af waarvoor je gekomen bent. Is er een extra aandachtspunt, dan nemen ze altijd correct contact met je op!
Zeer goed behandeld
Rijksweg 24
6325 AE Berg en Terblijt
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.