Helemaal top!

Snel een afspraak kunnen maken voor een grote beurt en APK keuring. Service was uitstekend. Kreeg een leenauto mee in de ochtend en kon mijn eigen auto weer in de middag ophalen.

Perfecte service

Goede monteurs en vriendelijk receptie Al jaren min vaste garage

Hele goede service

Hele goede service,ook vorig jaar toen onze Jumpy kapot was en wij een leenauto(met aanhanger) kregen voor onze vakantie.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd weer een goed georganiseerde service

Als je deze service kan bieden voor twee auto’s tegelijkertijd kan je in onze ogen niet meer stuk

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede snelle service waarbij de klant zoals het hoort op 1 staat.

Sinds een aantal jaar kom ik met mijn auto voor onderhoud bij autobedrijf Aarsman. Vanaf moment één voelde dat eigenlijk al goed. Corné en zijn medewerkers staan altijd voor je klaar en denken met je mee.

Niet eerlijk of onkunde

Moest een heel goedkope auto voor mijn zoon en die hadden zij wel staan. Hoewel goedkoop moest hij wel technisch in orde zijn. Dat heb ik ook specifiek gevraagd en was geen probleem. Na 2 maanden en tig keer stil gestaan te hebben zou een andere motor de oplossing zijn. Op de vraag of dit wel zin zou hebben werd volmondig ja gezegd. Toen eindelijk de motor er in zat werd mijn zoon weggestuurd met een auto die niet goed schakelde, levensgevaarlijk dus. En bij de keuring 7 maanden later bleek er zoveel mis dat de auto naar de sloop kon. Omdat mijn zoon tussendoor naar het buitenland is geweest is er heel weinig in gereden Dus voor mij is dit de slechte garage die ik ooit heb meegemaakt.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Klantvriendelijk!

De klant staat atijd centraal op

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Altijd vriendelijk personeel, en proberen je zo snel mogelijkvan dienst te zijn!!!

• Reden bezoek: N.v.t.

Meer dan uitstekende service: lekke band voor de deur en binnen 10 min een uiterst vriendelijke monteur voor de deur die me \"zijn\" auto aanbood zodat ik weer kon rijden... klasse en complimenten! Patricia Witkamp

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Met stip 1 van de betere dealers van Nederland. Zeer nette service welke je zelden meer tegenkomt tegenwoordig

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ga al 5 jaar met mijn camper naar dit bedrijf, nog nooit teleurgesteld, denken mee met de klant. Goed servicebedrijf voor onderhoud van je camper. Zeer klant vriendelijk zonder poespas.

Onze camper had i.v.m. de verkoop ervan, snel een vocht inspectie en grote service beurt nodig. Mede dankzij de flexibele opstelling van Aarsman die daarvoor zijn planning moest aanpassen werden de werkzaamheden vakkundig uitgevoerd waardoor de verkoop op tijd kon plaatsvinden. Zo\'n garage zoek je toch? meedenkend en zoekend naar een oplossing. Super want dit is niet mijn eerste positieve ervaring met hen. Echt een aanrader.

• Reden bezoek Andere reden

Mijn gemaakte afspraak was op de dag van de afspraak niet te vinden.

Na bezoek div Garage,s en ook Grote beurt bij.. Fiat.. garage in omg.. storing van 15 maanden lang ! NIET kunnen oplossen ..Probleem met onregelmatig lopen en stoten van Fiat Stilo ,Na Contact Fiat importeur Amsterdam doorverwezen naar FIAT Aarsma in Zevenbergen laten uitlezen. Na 15 min uitslag ..bobine defect,, 20 min later probleem opgelost ! Perfecte ontvangst en uitleg door Corne. Ook verlichting storing na controle en doormeten... opgelost ! TOP Garage.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een professioneel autobedrijf met een dorps karakter. Een garage waar ze ook nog auto\'s kunnen repareren die al aardig op leeftijd zijn (bijna 50 jaar).

Een eerlijk autobedrijf welke aandacht heeft en de tijd neemt voor zijn klanten!

Vanaf de aankoop van onze beide Panda\'s, 2 jaar geleden, enorm tevreden bij deze Fiat dealer. Onlangs afspraak gemaakt voor de grote beurt. Het leenautootje stond al klaar, en enkele uurtjes later kon ik de auto alweer ophalen. De werkzaamheden aan de auto zijn goed uitgelegd, en stonden duidelijk vermeld op de factuur. Bij het instappen was meteen te zien dat de monteur is nog actief was geweest met de stofzuiger. Dat is service met een grote S en wordt enorm gewaardeerd. Toppie hoor !!!

Prima geholpen, denken mee en zeer prettig contact. Ik heb 2 auto\'s en een camper hier in onderhoud. Helaas bij het vervangen van de voorruit (van de camper) terug moeten gaan vanwege fluitend geluid. Anders was de score nog hoger geweest. Kosten en tijd is 1 maar voor mij is 1 van de belangrijkste aspecten dat het goed is uitgevoerd en na onderhoud en/of reparatie. Aangezien dit maar 1 keertje is voorgekomen nog steeds een dikke 8.

Goede ervaringen. Enkele weken voor de datum van mijn grote beurt heb ik twee lampen laten vervangen. Die hoefde ik pas bij de beurt te betalen. De huur van een vervangende auto was nu ook weer gratis. Klasse!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vanaf onze eerste aankoop van beide Panda\'s geen problemen met deze Fiatdealer. Goede service, vlotte bediening en keurige behandeling. In het verleden al vele andere autobedrijven gehad maar Autobedrijf Aarsman is werkelijk een verademing. Onlangs de Panda gebracht voor APK en kleine beurt. Leenautootje meegekregen en tussentijds netjes op de hoogte gebracht van de reparaties en de kosten.

• Reden bezoek Andere reden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb een zeer goede ervaring met dit bedrijf. Ik had een probleem met de koppeling van mijn fiat ducato camper. het voertuig was niet bij Aarsman gekocht maar komt oorspronkelijk uit Duitsland. De auto was tijdens het mankement net 2 weken uit de garantieperiode. Mede door de inzet van Aarsman , hebben zij het toch voor elkaar gekregen om mijn koppeling onder garantie te vervangen. De importeur deed in eerste instantie nogal moelijk. Voor mijn een warme douche voor dit bedrijf. Als consument sta je vaak met je rug tegen de muur en ben je afhankelijk de kleine lettertjes . ik kan alleen positief zijn over de inzet en afhandeling hiervan. Edwin Jooren

• Prijs/kwaliteit N.v.t.