• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meer dan uitstekende service: lekke band voor de deur en binnen 10 min een uiterst vriendelijke monteur voor de deur die me \"zijn\" auto aanbood zodat ik weer kon rijden... klasse en complimenten! Patricia Witkamp

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met stip 1 van de betere dealers van Nederland. Zeer nette service welke je zelden meer tegenkomt tegenwoordig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ga al 5 jaar met mijn camper naar dit bedrijf, nog nooit teleurgesteld, denken mee met de klant. Goed servicebedrijf voor onderhoud van je camper. Zeer klant vriendelijk zonder poespas.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze camper had i.v.m. de verkoop ervan, snel een vocht inspectie en grote service beurt nodig. Mede dankzij de flexibele opstelling van Aarsman die daarvoor zijn planning moest aanpassen werden de werkzaamheden vakkundig uitgevoerd waardoor de verkoop op tijd kon plaatsvinden. \r\nZo\'n garage zoek je toch? meedenkend en zoekend naar een oplossing. Super want dit is niet mijn eerste positieve ervaring met hen. Echt een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn gemaakte afspraak was op de dag van de afspraak niet te vinden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na bezoek div Garage,s en ook Grote beurt bij.. Fiat.. garage in omg.. storing van 15 maanden lang ! NIET kunnen oplossen ..Probleem met onregelmatig lopen en stoten van Fiat Stilo ,Na Contact Fiat importeur Amsterdam doorverwezen naar FIAT Aarsma in Zevenbergen laten uitlezen. Na 15 min uitslag ..bobine defect,, 20 min later probleem opgelost ! Perfecte ontvangst en uitleg door Corne. Ook verlichting storing na controle en doormeten... opgelost ! TOP Garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een professioneel autobedrijf met een dorps karakter.\r\nEen garage waar ze ook nog auto\'s kunnen repareren die al aardig op leeftijd zijn (bijna 50 jaar).

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een eerlijk autobedrijf welke aandacht heeft en de tijd neemt voor zijn klanten!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf de aankoop van onze beide Panda\'s, 2 jaar geleden, enorm tevreden bij deze Fiat dealer.\r\nOnlangs afspraak gemaakt voor de grote beurt.\r\nHet leenautootje stond al klaar, en enkele uurtjes later kon ik de auto alweer ophalen.\r\nDe werkzaamheden aan de auto zijn goed uitgelegd, en stonden duidelijk vermeld op de factuur.\r\nBij het instappen was meteen te zien dat de monteur is nog actief was geweest met de stofzuiger.\r\nDat is service met een grote S en wordt enorm gewaardeerd.\r\nToppie hoor !!!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen, denken mee en zeer prettig contact. Ik heb 2 auto\'s en een camper hier in onderhoud. Helaas bij het vervangen van de voorruit (van de camper) terug moeten gaan vanwege fluitend geluid. Anders was de score nog hoger geweest. \r\nKosten en tijd is 1 maar voor mij is 1 van de belangrijkste aspecten dat het goed is uitgevoerd en na onderhoud en/of reparatie. Aangezien dit maar 1 keertje is voorgekomen nog steeds een dikke 8.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaringen. Enkele weken voor de datum van mijn grote beurt heb ik twee lampen laten vervangen. Die hoefde ik pas bij de beurt te betalen.\r\nDe huur van een vervangende auto was nu ook weer gratis. Klasse!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf onze eerste aankoop van beide Panda\'s geen problemen met deze Fiatdealer.\r\nGoede service, vlotte bediening en keurige behandeling.\r\nIn het verleden al vele andere autobedrijven gehad maar Autobedrijf Aarsman is werkelijk een verademing.\r\nOnlangs de Panda gebracht voor APK en kleine beurt.\r\nLeenautootje meegekregen en tussentijds netjes op de hoogte gebracht van de reparaties en de kosten.\r\n \r\n

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een zeer goede ervaring met dit bedrijf. Ik had een probleem met de koppeling van mijn fiat ducato camper. het voertuig was niet bij Aarsman gekocht maar komt oorspronkelijk uit Duitsland.\r\nDe auto was tijdens het mankement net 2 weken uit de garantieperiode. Mede door de inzet van Aarsman , hebben zij het toch voor elkaar gekregen om mijn koppeling onder garantie te vervangen.\r\nDe importeur deed in eerste instantie nogal moelijk.\r\n\r\nVoor mijn een warme douche voor dit bedrijf. Als consument sta je vaak met je rug tegen de muur en ben je afhankelijk de kleine lettertjes . ik kan alleen positief zijn over de inzet en afhandeling hiervan.\r\n\r\nEdwin Jooren\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb altijd goede ervaringen met Autobedrijf Aarsman. Ze zijn erg klantvriendelijk en voeren de werkzaamheden altijd naar tevredenheid uit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Staan voor je klaar en denken met je mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben 100 % tevreden. Dat is ook de reden, dat ik na de verhuizing van Oudenbosch naar Zevenbergen ondanks de afstand toch klant ben gebleven.

Over Autobedrijf Aarsman B.V.

Filter op Taal