Zeer deskundig, betrouwbaar en betaalbaar

Het is bijna gezellig om naar de garage te gaan. Altijd een praatje en een kopje koffie. De auto wordt er altijd keurig onderhouden. Indien nodig én op tijd doorgegeven staat er een leenauto klaar. Van de rekening hoef je niet meer te schrikken, dus een prima prijs / kwaliteit verhouding. Een echte aanrader!!

Helemaal top!

Wat een verademing, vakmanschap tegen keurige prijzen.

top garage en eigenaar

een zeer goede garage waarbij ik mijn auto graag breng als er wat is. altijd overleg en er wordt meegedacht over het probleem en eventuele oplossingen. er wordt snel en netjes gewerkt.

• Bereikbaarheid

kom hier nu 1,5 jaar, goede uitleg, duidelijk, prettige omgang en snelle reparatie.

• Bereikbaarheid

Ik kom hier al jaren met verschillende auto\'s, Jeroen denkt altijd met je mee en vindt de juiste oplossingen. Een absolute aanrader in Flevoland!!

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.