vandaag gaf de accu van de camper er de brui aan, wegenwacht erbij en tja het werd tijd voor een nieuwe accu, na de starthulp meteen door naar garage Koene, onze verbazing was groot dat de accu er meteen kon worden ingezet! Na een paar nieuwe modelletjes bekeken te hebben onder het genot van een kopje koffie was het in een kwartiertje gepiept, bedankt voor de snelle service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik wordt altijd vriendelijk en hulpvaardig te woord gestaan en er word meegedacht voor oplossingen en ik word to the point geholpen. Vol lof dus :!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede ervaring. Mijn Fiat is nu 11 jaar oud, en ik wil kan niet zo heel veel geld missen. De receptionisten denken altijd met me mee hoe ik met minder geld toch kan blijven rijden. En tot nu toe komt er altijd een oplossing.

Je kan goed merken dat het een familiebedrijf is. Behulpzaam en klantvriendelijk! Al meer dan 50 jaar Fiat dealer geeft wel aan dat de service goed is en de mensen kundig zijn!

Afspraak gemaakt voor reguliere onderhoudsbeurt en vanwege een storing. Vriendelijke medewerkers. Goede informatievoorziening en advies met betrekking tot de reparaties. Alleen jammer dat er voor het vervangen van een kapot lampje van de kentekenplaatverlichting een kwartier arbeidsloon in rekening wordt gebracht.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een camper van 20 jaar oud in onderhoud bij Koene, waarom omdat ze al 30/40 jaar Fiatdealer zijn. Bij de firma Koene weten ze altijd de juiste onderdelen te vinden en het meeste hebben ze nog op voorraad of hebben ze al eens aan de hand gehad qua mankementen. Dus ruimschoots ervaring ook op het gebied van campers!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

prima service en altijd langs kunnen komen en wachten tijdens servicebeurt

mijn deurslot werkte niet goed, bij de receptie was gelijk duidelijk wat er was maar omdat ik niet direct geholpen kon worden is me uitgelegd hoe ik in de tussentijd er mee om kon gaan, daar was ik erg blij mee. later is het probleem goed verholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik kom al jaren bij Koene Auto, over het algemeen tot grote tevredenheid.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik rij pas kort in mn nieuwe fiat, maar de 2 keer dat ik ben geweest ben ik heel prettig geholpen. Ook de dames aan de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

zeer vriendelijk personeel! zeer deskundig!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Je kan merken dat het een familie bedrijf is ,de manier hoe men met je om gaat en er is wederzijdse respect en duidelijkheid en gewoon zeggen hoe het is en geen mooie praatjes en dat is waar ik van hou.dus zal zeker blijven komen bij dit bedrijf (top top)