Erkend Fiat dealer!

Het is bekend dat bij fiat, de bedrading bij de zekering/ computer kast, de stekker snel door brand. Te hoge spanning. Waardoor de dimlicht voor het niet meer doet, Bekend euvel, nieuwe stekker oplossing nee, brand na loop van tijd weer door, in de kast verzekering/computer zitten twee dunnen grijze draden, die vervangen door dikkere, en dan andere stekker, vervangen, Dan is het verholpen kosten 60 euro, Had gevraagd om de verlichting door te zetten via groot licht, bij de lamp draadje van groot naar dimlicht, werd wel meteen gedaan, Immers ik de auto nodig had voor me werk, en inde avond rij,Kosten meer dan 70 euro, dan de vraag wat het zou kosten stekker, geen duidelijke antwoord, dan dat misschien wel de hele zekering computer kast vervangen zou moeten worden, Prijs geen idee, Fiat dealer moet dit wel weten

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goede & vriendelijke service

omdat ik mijn auto bij Koene heb gekocht tevens langs gebracht voor de jaarlijkse APK keuring. Goede service en tussentijdse telefonische updates mbt de werkzaamheden en kosten. Niet duurder dan een Kwitfit, wel betere service! Nadat de auto gereed was, ook nog een telefonische afstemming vanuit Koene.

uitstekende service en zeer vriendelijk personeel

uitstekende service en zeer vriendelijk personeel

• Reden bezoek: N.v.t.

Prima veel verstand goede service

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service en vriendelijk personeel

Wij hebben de service bij Koene Auto als heel goed ervaren. Bovendien zijn wij door heel vriendelijk personeel ontvangen terwijl wij onbekend voor hen waren en de auto daar ook niet hebben gekocht.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Tevreden met de service

De APK van de camper is goed uitgevoerd maar ik was niet zo blij hoe de achterste remrubberleiding werd gecontroleerd.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service, transparant en vriendelijk.

Ik waardeer de transparantie, vakkundigheid en servicegerichtheid.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

wordt netjes behandeld, komen afspraken na

ik heb mijn camper (fiat ducato) gebracht voor een kleine onderhoudsbeurt en apk en het vervangen van een antenneklem (deze is kapot). Prima prijs/kwaliteitverhouding. Echter, wat betreft de antenneklem; bij de Fiat Ducato loopt de antenne langs de voorste dakstijl auto tussen voorruit en portier. De antenne loopt halverwege door een klemmetje zodat de antenne op zijn plek blijft. Ik had verzocht om dit klemmetje te vervangen. Bij ophalen van de camper kreeg ik als reactie dat dit een 'camper' ding is en dit klemmetje ergens anders moet regelen. Naar mijn mening is dit gewoon onderdeel van de Fiat Ducato en zou de Fiat dealer dit moeten oplossen. Ik zit nu met een probleem waarvan ik niet weet hoe ik deze moet oplossen, vandaar de 6, zeker voldoende, maar kan beter.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Straat / Huisnummer: N.v.t.
  • Postcode: N.v.t.
  • Kenteken: nk-132-f

altijd een luisterend oor, als je met een vraag of probleem komt.

• Straat / Huisnummer: waalstraat 107 b
  • Postcode: 1972 WR
  • Kenteken: N.v.t.

Fijne dealer, waar je goed geholpen wordt en serieus wordt genomen.

Geweldige service, ook kleine probleempjes worden serieus genomen en goed en coulant opgelost. Voor ons de moeite waard om een eind om te rijden.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Straat / Huisnummer: N.v.t.
  • Postcode: N.v.t.
  • Kenteken: N.v.t.

Fijn geholpen

Fijne mensen en deskundig.

• Straat / Huisnummer: Duitslandlaan 37
  • Postcode: 1965bc
  • Kenteken: 1tft56

Het wiellager van mijn Punto weer keurig en snel vervangen bij mijn vrienden van Koene Auto. Vakmanschap voor een goede prijs. Een dik tevreden klant!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik ben verleden week met mijn FIAT camper onverwachts ( dus zonder afspraak ! ) bij Koene FIAT in de Velserbroek langsgekomen , omdat hij niet meer wilde starten . De monteurs zijn zeker 1,5 uur bezig geweest om het defect te verhelpen en onderdelen te vervangen ! Pluim voor dit bedrijf en haar personeel die mij direct geholpen hebben ! Koop hier maar je nieuwe FIAT , de service die je erbij krijgt is gegarandeerd !!! Grote Klasse!!!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Iemand had een deukje in mijn nummerbord gereden. Ik wist niet goed wat ik daar mee aan moest, dus belde ik Koene. Degene van de receptie zei dat ik gewoon even kon langskomen wanneer ik wilde om het te laten zien. Dezelfde dag nog gedaan. Nummerbord moest toch vervangen worden. Direct besteld, volgende ochtend kon ik weer langskomen om het te laten verwisselen. Dat was in 3 minuten gebeurd door de automonteur (heel leuk meisje). En ik hoefde alleen het nummerbord te betalen. Je begrijpt, ik ben zeeeer tevreden. Alles binnen 1 dag geregeld! En als je weet hoe aardig en deskundig het personeel is, ga je echt niet meer naar een andere garage.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik ervaar een grote klantvriendelijkheid, deskundigheid en goede service bij dit bedrijf

Deskundig en vooral klantgericht. Ook op het laatste moment van de dag nog bereidt om een plotseling probleem op te lossen.

Goede ervaring.

VRIENDELIJK EN ZEER ADEQUAAT

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bij Koene voelden wij ons meteen thuis. We werden te woord gestaan door Fred Koene die onze wensen meteen begreep en een passende oplossing had.Ook de andere medewerkers zijn deskundig en sympathiek.

Zeer vriendelijk familiebedrijf die klanten in een hoog vaandel zetten en een pluim verdienen.

Ik belde ivm. onderhoud, kon snel terecht, was direct aan de beurt en het onderhoud verliep ook sneller dan op voorhand beoogd, waardoor ik weer snel me reis kon vervolgen. Erg tevreden over mijn bezoek.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

apk plus onderhoud (nieuwe accu, nieuwe remmen voor)

Deze onderhoudsbeurt is deze door een zeer goede vrouwelijke monteur uitgevoerd en als ik haar iets vroeg gaaf ze ook goed uitleg op mijn vraag

Goeie service

• Reden bezoek Andere reden