Dit is een erg klantvriendelijk bedrijf die nog wat voor z\'n klanten wil doen !
Goed N.B. aub contact opnemen met Monique Hesselink.06-30716783. Na reparatieherstel doet Blue en Me /telefoon het niet meer en de km stand knippert constant.
Goede ontvangst met koffie en werkzaamheden naar wens uitgevoerd
Zoals we gewend zijn 100% dus niets te melden behalve dat we zeer tevreden zijn zolang het niet om het updaten van de tomtom gaat.!!!
Een fijne garage waar je van op aan kunt. Altijd vriendelijk en deskundig geholpen.
Prima. Vriendelijk personeel, goede service. Top!
prima!
Alles oke, behalve te lange wachttijd. Men moet niet ook nog eens moeten wachten op pauze breaks. Iets betere planning dus. Termijn /tijdstip zou natuurlijk mooi zijn als dat ook op zaterdag zou kunnen. Aangezien men er anders altijd vrij voor moet nemen.En dan is wachttijd ook verloren tijd.
uiterst correct van af de afspraak, de inschatting van de komende kosten tot aan de reparatie. Werd opgehaald en naar huis gebracht. Als er plotselinge tegenvallers zijn wordt je meteen gebeld. Ik kan deze garage aan elke fiatrijder aanbevelen.
Ik kwam voor het vervangen van een lampje van de nummerplaatverlichting.
Zeer tevreden, persoonlijke service en zeer klantvriendelijk.
Goede service en klantvriendelijk.
alleen maar goed
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.