Prettig en gemoedelijk geholpen.

• Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld? N.v.t.

Houden altijd woord

Bijzonder vriendelijk personeel en ik persoonlijk vind dat ze hun best doen om hun klanten altijd tevreden te houden!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.

Fijn, duidelijk, zakelijk, niet kil, persoonlijk

Ik werd goed en heel fijn door dezelfde persoon geholpen. Ik had geen afspraak gemaakt, maar ze namen alle tijd.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja

Prima maar het zou perfect zijn als men sneller op mail zou reageren

Prima maar het kan nog beter op gebied van communicatie, bij e-mail verkeer word er zeer traag terug gereageerd, verder tot nu toe prima geholpen.

• Reden bezoek: N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Aardige mensen, maar toch.......

Sinds 2015 worden de remmen van onze camper onderhanden genomen. Nog steeds vind ik het remmen twijfelachtig. De pedaaldruk blijft slap en onzeker makend. En tijdens het remmen is het piepen en kraken als je stevig moet remmen zo luid dat medeweggebruikers verschrikt kijken of alles wel goed komt. Ondertussen heb ik er echt vele honderden euro's voor betaald en weinig resultaat gezien. Misschien moet ik voor de oplossing maar een keer naar een collega garagebedrijf.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja

Prima prettig correct

Is met geen pen te beschrijven.

• Reden bezoek: Andere reden
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.

Goede en correcte service en benadering

Het enige dat ik als vervelend heb ervaren is het feit dat mijn probleem pas anderhalve week na mijn melding kon worden verholpen. Verder correct te woord gestaan en geadviseerd.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Vriendelijke mensen die binnen het bedrijf die mij een mooie auto verkochten.

Mooie auto gekocht voor een hele nette prijs, niet te duur.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Goede service , vriendelijk personeel , goede uitleg van gedane werkzaamheden .

Goede ervaring met UDO.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Keuring inclusief onderhoudsbeurt goed uitgevoerd

Goede service.

Goed overleg over service. We hadden een probleem met linker achterband (veel geluid bij bepaalde snelheid, remschijf werd erg warm). Was ook al jaar eerder gemeld, toen kon werkplaats niets vinden. Nu viel het buiten de garantie, maar is er toch iets aan gedaan in overleg met fabriek. Netjes opgelost door Udo!

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

De auto werd meteen onder handen genomen. Personeel is super vriendelijk. Wordt meteen koffie aangeboden. En tijd voor praatje tussendoor.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Zoals altijd netjes te woord gestaan en vlot geholpen.

Een prima garage! Servicegericht, geen moeite teveel, grote beurt was netjes gedaan en een heuse Jeep als vervangend vervoer.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Auto bij u enkele jaren geleden gekocht en onderhoud etc. waren altijd naar tevreden verlopen, informatie en service 100%.

Super sfeer! Fijne mensen! Prima service

Zoals boven geschreven! Ik ben al jaren vaste klant bij Udo! Dat komt omdat de service perfect is!

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.

Heel fijn dat ze onze band met spoed wilde vervangen toen we een lekke band hadden

Erg vriendelijk gereageerd op onze spoedvraag.

Reparatie snel en goed

Top gedaan. Auto helemaal nagekeken. Geen mankementen meer en snelle service. Rijdt weer als nieuw.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Goede service en eerlijke auto's

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

De noodzakelijke handelingen naar tevredenheid uitgevoerd.

Beurt en apk en de daarvoor benodigde reparatie goed uitgevoerd

goed deskundig, vlot

Goed,deskundig. Vlotte bediening

Goede snelle service

Deskundige en vriendelijke mensen

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Klantvriendelijk en naar tevredenheid geholpen!

Klantvriendelijke geholpen. De aflevering was prima geregeld. Een aantal dagen na aflevering een deukje in de achterklep gezien. Dit bij aflevering zowel door u als door mij niet ontdekt. Heb hierover gebeld en dit wordt naar tevredenheid opgelost. Ook hierbij klantvriendelijk en goed en naar tevredenheid geholpen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Totaal tevreden

Al bijna 30 jaar goede ervaring!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, snel en goed geholpen (remblokken gecontroleerd en vervangen. Binnen een uur kon ik weer rijden.