Goed geholpen en zeer klantvriendelijk
Goede service
Prettige garage persoonlijk en vriendelijk. Wordt van te voren gebeld als er grotere reparatie is.
Prettige en kundige medewerkers op alle fronten
Onderhoudsbeurt naar tevredenheid uitgevoerd. Ook antwoord gekregen op de door ons gestelde vragen.
Vlot en volgens afspraak
Goede ontvangst ben wel geschrokken van wat ik moest betalen zelf heb ik een Renault megane daar is prijs voor 1e beurt veel goedkoper en auto wordt zo wel van binnen als buiten schoongemaakt en gewassen.
Auto gebracht voor APK, kleine beurt en wat andere reparaties. Alles volgens afspraak gedaan, gecontroleerd en gerepareerd. Geen onnodige vervangingen gedaan. Een enorm meevallende rekening. Altijd vriendelijk en attent te woord gestaan. En een gratis leenauto maakt de service helemaal compleet.
Perfect bedrijf. Fijne mensen
Al jaren hebben wij goede ervaringen met dit bedrijf. Afspraak is afspraak. Goede communicatie. Geen onverwachte kosten.
.
vooral zo doorgaan
Camper Fiat Ducato voor onderhoud en APK.
Dit autobedrijf denkt met je mee! Met hun brede aanbod is er altijd wel iets dat uitstekend bij je past. Heel vriendelijk en uiterst bekwaam personeel. Heel fijn zaken gedaan.
prettig contact,
Maak on Line een afspraak voor een service beurt, vervolgens hoor ik helemaal niks. Verdienen genoeg zeker en hebben de luxe om nieuwe klanten te negeren!
Goede communicatie naar de klanten toe.service is altijd prima
Fijne dealer
Goede service
Prettige, snelle service.
We werden te woord gestaan door een vriendelijke verkoper. Afspraken zijn bij aflevering van de auto correct nagekomen.
fijne en persoonlijke service
Topservice, topleenauto (Alfa Gulia met alles erop en eraan!), topcommunicatie. Dit keer APK en vervanging Xenon lamp(en), Olaf houdt je prima op de hoogte en biedt meerdere opties met toelichting. Kleine punten worden met het grootste gemak "even meegenomen". Tuurlijk, er gaat soms wel eens iets mis (Xenonlamp teveel vervangen, communicatiefoutje) maar Udo is echt niet te groot om zonodig excuses aan te bieden of het uit te leggen. Ook bij halen en brengen: sympathieke mensen, leuk contact! AANDACHTSPUNT: Jammer dat ze meerdere keren PER ONGELUK met 1 of 2 sterren zijn beoordeeld, terwijl ze in de details de hemel worden ingeprezen: "fantastisch", aanbevelen='ja', service etc. 4 of 5 sterren, etc. Dan moet de 'totaal score' 1 of 2 sterren wel een (invoer)foutje zijn. >>> Misschien kan klantenvertellen.nl daar wat aan doen want het gemiddelde wordt nu onterecht naar beneden getrokken.
Ik wil graag een minder goede ervaring met Udo Hengelo delen van de aankoop van de Fiat500C. De auto die ik enkele weken terug kocht ging op de weg van de garage naar mijn woonplaats kapot. Na inschakelen van de ANWB lukte het niet om de auto te maken. Vervolgens moest ik een overnachting boeken in een hotel langs de weg. Het kostte veel moeite en het ging gepaard met extra kosten om de auto terug te brengen naar de garage. Na deze ervaring heb ik de kosten van de aankoop en de extra kosten voor ANWB en hotel teruggevorderd. Ik vroeg om hun bijdrage voor eventuele extra kosten voor de kwestie, maar ik kreeg geen fatsoenlijk antwoord na weken van tijd. Ik ben erg teleurgesteld over de auto die ze verkopen en de service. Ik zou adviseren om weg te blijven van dit bedrijf, want als je een aankoop doet bij Udo Hengelo, dan loop je het risico van een slechte kwaliteit voertuig en krijg je niet de service wat je wel mag verwachten van een net bedrijf.
Zijn heel klantvriendelijk en altijd bereid mee te denken met je wensen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.