
Voor aflevering zijn enkele punten besproken omtrent afleverbeurt: Nu blijkt: _ ruitenwissers zijn verouderd en schrapen, _ sleutel werkt niet op achterklep ( nu alleen van binnen te openen) _ Gebruikers handboek ontbreekt. Dus ALLES zelf controleren NOODZAKELIJK. ????
Geachte heer / mevrouw Blekkenhorst, Vervelend om te lezen dat blijkbaar de aflevering van uw auto niet compleet vlekkenloos is verlopen. Gelukkig komt dit bijna nooit voor. Ik zal mijn collega's vragen contact met u op te nemen om er zorg voor te dragen dat dit binnen de mogelijkheden naar wens wordt opgelost. De verkoper welke u geholpen heeft, heeft vandaag zijn vrije dag. Morgen is hij weer aanwezig 31/1 en dan pakken wij het intern op. Met vriendelijke groet, Ewald Aaltink Update 31/1/2025 Geachte heer / mevrouw Blekkenhorst, Zojuist gesproken met uw verkoper welke u de brommobiel heerft verkocht. Voor wat betreft het boekje heeft u gelijk. Hij heeft een hoesje in het dashboardkastje zien liggen, maar hier niet ingekeken of hier daadwerkelijk ook een boekje in zat. Hier gaat hij zorg voor dragen zoals u ook al dinsdag door hem telefonisch meegedeeld. De ruitenwissers zijn vervangen door nieuwe. Dus dat is daadwerkelijk gebeurd. Wellicht niet met het gewenste resultaat in uw optiek, maar wel gedaan. Mocht u hierover nog niet tevreden zijn, kun u hierover contact opnemen. De afstandsbediening werkt ook, echter dan moet u wel weten hoe. Bij aankoop is u uitgelegd dat hiervoor de brommobiel van het slot moet zijn en u de knop langer in moet houden. Wellicht is u dat ontgaan? Het meest bevreemd ons dan ook deze publiekelijke schoofering omdat dinsdag jl. onze verkoper Bram Joost nog contact met u heeft gehad of alles beviel en u dat bevestigde. Wanneer u dan later iets niet bevalt of u weet niet meer hoe het moet, waarom belt u dan niet gewoon even naar ons bedrijf zodat we het kunnen oplossen of nogmaals uitleggen? Kortom, jammer uw reactie hier op internet. Desondanks zal ik Bram Joost nogmaals vragen u te contacteren omdat wij het wel belangrijk vinden dat u tevreden bent met het door u aangekochte produkt. Met vriendelijke groet, Ewald Aaltink.
Voor de 1e keer hier geweest en direct een auto gekocht. Ik was zonder aankondiging gekomen en werd goed geholpen. Proefrit, inruilprijs van mijn oude auto waren binnen een half uur geregeld Bij aflevering vd auto bleek nog dat ze twee banden hadden vervangen zonder bijbetalen, terwijl die banden nog 4.9 mm profiel hadden. Bedankt Diederick
Goede service én erg vriendelijk
Had wel graag van tevoren te horen willen krijgen dat we een laadpas moesten aanschaffen..
Waren erg vriendelijk op een fijne manier geholpen
Uitstekende service, vriendelijk en behulpzaam personeel. De slogan waardig: Mensenwerk in Autoland.
Super fijn geholpen, vriendelijke service
Occasion en inruil tegen schappelijke bedragen, e.e.a. vlot, vriendelijk en vakkundig geregeld.
Bij de orientate op deze Mitshibitshu maakten we eerst een proefrit. We werden goed ontvangen en kregen een prima offerte voor een occasion. De inruilprijs van 2 auto's was goed. Enkele weken later volgde de oplevering van de auto. Ook daar werden we goed ontvangen en verliep de overdracht van de 2 ingeruilde auto's soepel. Het zou handig zijn om de digitale afmeldingen bij de RDW ook per mail te ontvangen omdat je die nodig hebt bij het afmelden van de verzekering.
Er is duidelijk overleg over de de reparatie’s en wat het allemaal kost
We zijn netjes en goed geholpen.
Ik heb mijn auto hier ingeruild en een meer dan prima auto teruggekregen voor een redelijke prijs. Prima service en reageerden snel op mails.
Fijne en goede persoonlijke service!
Zeer tevreden klant.
Goede uitleg en spontane informatie over het kopen van een degelijke auto. ( Top )
Bij mijn vorige auto (Opel) was het standaard dat de auto na een onderhoudsbeurt gestofzuigd was. Dat dit nu niet het geval was viel dus tegen.
Super aardige mensen die echt de tijd nog nemen, je alles over je nieuwe aankoop vertellen. Onder het genot van een kop koffie alles met je regelen. Proefrit maken is nooit geen probleem, gewoon een heel net bedrijf en mensen die het hart op de juiste plek hebben zitten.
Keurige zaak, vriendelijke benadering. Klant staat op 1. Auto prima afgeleverd, zoals afgesproken. Zeer tevreden.
Doe maar normaal is de sfeer. Familiebedrijf. Communicatie goed. Duidelijk zonder poespas. Bedrijf zoals we graag zien. Contact met cliënten goed. Gemoedelijk. Geen kapsones.
Guido is een geweldig klantvriendelijk aanspreekpunt en denkt mee hoe een oplossing te vinden.
Uitstekende garage waar de klant nog echt op één staat. Vriendelijke benadering en afspraken worden nagekomen, wat tegenwoordig helaas niet meer vanzelfsprekend is.
Goed advies en fijne contacten met medewerkers. Mensen maken het verschil. Onlangs de nieuwe Mitsubishi mogen ophalen en kennismaking met het bedrijf en de werkplaats. Zeer tevreden
Goed geholpen duidelijke uitleg
prima
zeer goede ervaring, er werd voldoende tijd genomen om een en ander toe te lichten, fijne ervaring!
Marie Curiestraat 6
7442 DP Nijverdal
Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.