Filters

9

Net bedrijf

Nette auto's, vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
9

Fijne samenwerking

Goed aanbod, snelle reactie

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
9

Goed en correct geholpen door Diderick

Zeer tevreden met de aankoop .

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
10

Vriendelijk ontvangst

Bezoek aan de garage i.v.m. de aanschaf van een nieuwe auto. Hartelijk ontvangen. Na een proefrit gemaakt te hebben en ik al wist wat ik zou gaan aanschaffen de koopovereenkomst getekend. Scherpe verkoopprijs welke zelfs in mijn optiek onderhandelbaar was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
9

Prima, klantvriendelijk

Goed geholpen bij mijn nieuwe auto! Erg vriendelijk en een mooie inruilwaarde gehad voor mijn oude auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
10

Van eerste contact tot aflevering perfect geregeld

Vanaf het eerste telefonische contact tot aan de aflevering van onze brommobiel hebben wij een bijzonder positieve ervaring gehad. Tijdens ons bezoek werden we zeer professioneel ontvangen, maar wel op een persoonlijke en oprechte manier. Je merkt dat Diderick niet alleen verstand van zaken heeft, maar ook echt luistert naar de klant. Hij voelde goed aan wat wij nodig hadden: geen druk, geen verkooppraatjes, maar juist de tijd en ruimte om rustig keuzes te maken. Tegelijkertijd was hij altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden en duidelijk advies te geven wanneer dat nodig was. Ook de aflevering verliep perfect. Alles was zorgvuldig voorbereid en duidelijk uitgelegd. Wij kunnen deze brommobieldealer dan ook van harte aanbevelen. Een uitstekende service van begin tot eind, met speciale dank aan Diderick voor zijn betrokkenheid, professionaliteit en persoonlijke benadering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf brommobiel
9

Mooi en fijn bedrijf

Mijn ervaring met Auto Aaltink hebben wij als zeer prettig ervaren. Verkoper Diederik heeft ons keurig te woord gestaan en van goede informatie voorzien. Ook toen we de auto ophaalden voor aflevering, nemen ze ruim de tijd om alles door te nemen. Wij zijn blij met onze lynk & Co die is afgeleverd zoals besproken is, in een woord Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
10

Betrouwbaar, kennis van zaken en prima service!

Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
10

Top geholpen

auto gekocht , goed geholpen door verkoper we kwamen snel tot een deal , betrouwbaar adres.

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
9

Netjes en geen gladde praatjes. Verkopers in nette kleding maar geen dure pakken en dat spreekt mij

De gemaakte afspraken komt men na. Nette en duidelijke uitleg bij afhalen auto. Leuk verkoopteam zonder opsmuk. Leuk bedrijf om zaken mee te doen, komen betrouwbaar over.!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
10

Keurig en vriendelijk geholpen .

Onze eerst aanschaf bij Aaltink. Want als heel fijn en vertrouwelijk blijkt te zijn. Wij hopen dat we er veel plezier van de auto mogen krijgen

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
10

Prima monteurs blij mee

Had een probleem met de auto van dochter en werd vakkundig opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Reparatie
10

Mooie showroom.

Vriendlijk goede service . Nemen tijd voor je.

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
10

Tevreden

Goed geholpen en auto werd keurig opgeleverd met 4 nieuwe banden en nieuwe matten. Ben blij met m'n aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
10

Wij zijn heel goed geholpen

De verkoper legde alles goed uit,hielp ook met de Kia app op de telefoon te zetten. Hij was ook heel vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
10

Prima

Prima auto voor goede prijs. Contact met verkoper Diederick was uitstekend. Alles goed geregeld, auto stond bij proefrit en afhalen keurig klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
10

Al jaren een fijne dealer

Al vaker een auto bij Aaltink gekocht en meer dan tevreden. Goeie prijs en goeie service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
8

Hele goede ervaring bij mijn eerste aankoop!

Ik heb vorige week mijn auto gekocht bij Aaltink. Ik ben goed geholpen bij de aankoop van mijn eerste auto. Bij het ophalen van de auto werd ik goed ontvangen en hebben we alles nog even doorgenomen. Al met al zeer tevreden over hoe alles is verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
10

Geweldig geholpen

Voor de 2e keer auto gekocht bij Aaltink. Auto is goed onderhouden en gaven eerlijk geld voor de oude. Goed geholpen en begeleid. Prettig personeel en zeer behulpzaam. Aanrader!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
8

vriendelijke mensen, nette inruilprijs, duidelijke communicatie.

vriendelijke mensen, nette inruilprijs, duidelijke communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
9

buitengewoon professionele en prettige wijze van afstemming en onderhandeling

Ik ben onder de indruk van de wijze waarop dhr. Liezen , als junior verkoper, de waarden van het familiebedrijf vertegenwoordigt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
10

Zeer correct en hartelijk

We hebben voor tweede keer auto gekocht bij Aaltink, beide keren erg prettige benadering en men neemt de tijd. Ook bij afhalen nw auto ruim de tijd voor de klant genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
10

Doen wat ze beloven.

Lokaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek APK / Onderhoud
10

Professioneel, maar wel persoonlijk

Zeer prettig geholpen. Er wordt de tijd voor je genomen. Duidelijke communicatie. Mooi bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto
8

Erg goed geholpen door Gijs.

Gijs als aanspreek punt bij de aankoop hielp perfect. Heel snel een offerte op mail. Na proefrit knoop doorgehakt. Volgens opgave zou de levertijd 2 a 3weken zijn achteraf bleek het 1 week te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Reden bezoek Aanschaf auto

Bedrijfsgegevens

Marie Curiestraat 6

7442 DP Nijverdal

0548 620 320

[email protected]

Over Bosch Car Service

Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.