Mooi

Ik heb leuke ervaring.Ik heb bijna nieuwe auto gekocht.Ik vind mooi auto.En Ik vind auto Aaltink hel goed. Ik vind ook goede medewerker gesproken. Met vriendelijke groet

Aardig meedenkend personeel

Erg tevreden!

Prachtig bedrijf! Prachtige auto gekocht! Goed geholpen door Bram. Erg klantvriendelijk!

Vriendelijk en goede service

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Er werd alle tijd genomen om ons goed te informeren en we konden zonder afspraak een proefrit maken.

Wij komen uit het westen van het land en waren op vakantie in de buurt van Nijverdal. We waren al langer aan het kijken naar een Fiat Panda. De auto stond in de gewenste kleur bij Auto Aaltink in de showroom dus zijn gaan kijken. Wij werden goed geholpen en er werd ruim de tijd voor ons genomen om ons te informeren over de auto. We konden ook zonder afspraak een proefrit maken. We hebben de auto gekocht en zijn later teruggegaan om de auto op te halen. Toen we de auto op gingen halen werden we ook zeer prettig geholpen. Een paar dagen nadat we de auto opgehaald hebben werden we ook telefonisch benaderd om te vragen hoe de auto beviel en of er nog vragen waren! Wij zijn zéér goed te spreken over deze dealer.

Netjes en professioneel.

Auto gekocht met een bijna defecte sleutel. Mocht de sleutel niet meer doen kan ik terugkomen en gingen ze kijken wat er aan te doen was. Een nieuwe sleutel is besteld, maar betaal wel de kosten daarvan, hierbij gezegd dat ik er wel mee eens was om de kosten te betalen. Maar toch heeft het niet zo moeten gaan. Moet gezegd dat wij door de verkoper netjes zijn behandeld over de gehele koopoverdracht.

Perfecte service

Je wordt als klant persoonlijk gezien. Alle aandacht voor jou en goede service.

Hele slechte ervaring

ik ben 67 maar dit heb ik nog nooit meegemaakt, wij hebben een auto van 10 maand en start slecht na een autoritje van 40 km wou die helemaal niet starten . ik heb naar Aaltink gebeld werd afgesnouwd door chef werkplaat dat we te weinig reden . ik bij meerdere inl gevraagd. bij Aaltink hebben ze probleem maar jij niet , ze hebben helaas niks opgelost dus weg wezen daar.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Geachte heer Markerink, Gezien uw review is er blijkbaar iets niet helemaal goed gegaan in het contact tussen u en onze werkplaats receptionist. Dit is de eerste keer dat wij zo’n review krijgen waarvan ik enorm schrik. Morgen neem ik het op met hem, waarna ik u bel. Kom er dus op terug. Met vriendelijke groet, Ewald Aaltink

Top bedrijf!

Pas geleden een nieuwe auto gekocht en de vorige auto (ook bij Auto Aaltink gekocht) ingeruild. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Klantvriendelijk, betrouwaar en professioneel bedrijf.

• Service N.v.t.

Goed advies

Netjes geholpen, en goede keuze gemaakt

Geweldige service

Met de inruil van mijn oude auto en de koop van mijn nieuwe, ging alles vlekkeloos. Er was een goede communicatie en de service was perfect.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goed persoonlijk contact en eerlijk advies

Goede ervaring en eerlijk advies. Ook fijn dat er naar een paar dagen gebeld wordt of er nog vragen zijn over de auto. Prettige ervaring.

Gebruikte Mitsubishi Colt

Echt betrawbaar

Hele positieve ervaring

Hele mooie auto, goede service, afspraken worden goed nagekomen en ik vond het heel prettig dat er na een paar dagen nog even werd gebeld hoe de auto beviel

Vriendelijk

zeer goed geholpen en perfecte service

Tpp

Prima voor elkaar en persoonlijk

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Professionals! Zeer prettig en snel!

Wat een fijn klantgericht bedrijf! Professionele benadering, menselijk. correct en snel! Absolute aanrader.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Zoals altijd weer goed

Al meer dan 25 jaar klant van Aaltink en altijd goede ervaringen

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fijne garage om te komen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goed geholpen ik werd goed geïnformeerd

Er waren wat onduidelijkheden over de specificaties van de auto maar dit werd zeer snel, tot volle tevredenheid, opgelost.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijke mensen met aandacht en kennis.

Pas geleden een nieuwe auto gekocht en bij Auto Aaltink word je vriendelijk en deskundig geholpen en laten je ook rustig rondkijken. Ook een mooi inruil bod gekregen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Heel fijn bedrijf. Klantvriendelijk en betrouwbaar

Online een interessante occasion gezien bij Auto Aaltink. Nadat andere geïnteresseerden hadden afgezegd werden wij gebeld dat we welkom waren. Eerst een gesprek en de inruilwaarde van onze oude auto besproken en daarna een proefrit gemaakt. We waren enthousiast. Vervolgens de deal gesloten en de aflevering precies na de beloofde 2 weken. We zijn erg blij met onze auto.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vriendelijk en vakkundig personeel, nette inruilprijs.

Online een bijna nieuwe occasion gezien. Gemaild om inruilvoorstel, snel bericht en telefoontje. Zeer enthousiaste eigenaar. Kon meteen terecht voor proefrit. Goede inruil deal en redelijk snelle levering. Kreeg bij levering vd auto een doosje heerlijke bonbons 'Twente Decadente'. Dus goed doel in de regio wordt ook gesteund!! Top! Enige minpuntje: de auto zou proffesioneel gepoetst en gereinigd worden...( Leder delen vd stoelen) Maar ik kreeg nog wel een nieuwe mattenset. Heel blij met auto en dit bedrijf!!! ;)

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Snelle service, aardige mensen!

Ewald heeft ons precies de wagen kunnen leveren die wij nodig hadden. Snel en vriendelijk.