geweldige auto !

• Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld? N.v.t.

Recht toe recht aan

Goed ontvangen, duidelijke communicatie. Geen probleem om meerdere auto’s te proberen. Eerlijke onderhandeling en de auto werd afgeleverd zoals afgesproken. Beter dan verwacht. Communicatie ook gewoon goed via telefoon en WhatsApp. Na service tot nu toe ( week na ophalen auto ) niet nodig gehad.

prettig, betrouwbaar autobedrijf

zoals altijd goed geholpen. Prettig personeel. Persoonlijke aandacht. Weten nog wat de menselijke maat inhoudt. Vakkundig en accuraat.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Nette garage. Goede voorlichting geholpen, door Emiel Boerkamp, aanrader voor iedereen die een auto daar koopt, vandaag ook een auto gekocht, echt top. Ga zo door. 👍👍👍👍

• Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja

fijne garage

je wordt er goed geholpen

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Letterlijk mensenwerk in autoland.

Een zeer betrokken verkoper en aandacht voor jou als persoon. Service en kwaliteit zijn hier vanzelfsprekend. Fijn geholpen door Ewalt.

• Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Wij zijn zeer tevreden over hoe we geholpen zijn bij de aanschaf van onze nieuwe auto.

Wij zijn zeer prettig geholpen. Door een verkoper met verstand van zake. En die rustig de tijd voor ons nam.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Professioneel goedwerkende bedrijf met klantvriendelijke mensen!

Professioneel bedrijf waardoor ik goed geholpen ben bij het uitzoeken van mijn 2e hands gevonden auto via AutoTrack! Zeer tevreden afgehandeld en zeer blij dat ik mijn oude auto daar ook kon inruilen.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Super service, erg blij met onze nieuwe Jeep!

Alle tijd voor uitleg en afspraak om naar verschillende auto’s te kijken. We wouden een keer wat anders en dat is zeker gelukt!

Prima garagebedrijf!

ook al kopen wij geen nieuwe auto, toch wordt je perfect geholpen door de medewerkers van Auto Aaltink.

Prima.

Prima ervaring, nette en relaxte medewerkers.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Vriendelijk personeel en vlotte communicatie

Had al een tijdje een oogje op een auto van Auto Aaltink B.V. Toen ik een navraag deed naar de prijs en de mogelijkheid tot inruilen is alles in een stroomversnelling gegaan. Vlotte communicatie via mail en telefoon, zeer nette prijs gekregen voor mijn oude auto en binnen een week kon ik mijn nieuwe auto oppikken in Nijverdal. Vriendelijk personeel en eerlijke prijzen.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Klantvriendelijk met een scherpe inruilprijs

Prima aflevering en duidelijke voorlichting

• Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland? N.v.t.

Goede service fijn personeel

Fijn personeel en goede service .

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Super snelle afhandeling en vriendelijk personeel. Top bedrijf.

Keurig en mooi bedrijf. Het personeel maakt tijd voor je.

• Service N.v.t.

goede service

klantvriendelijk, goede service.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Klantgericht, meedenkende, kortom prima.

Wij waren iets te vroeg bij de afspraak. Toen zagen we de kandidaat-auto al rijden. Verkoper stelde zich voor en gaf on direct de auto mee voor een proefrit. Na terugkomst eerst koffie. Toen terzake. Prima.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Mee denken rekening houden met persoonlijke situatie

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

goed en prima autobedrijf prima personeel

uitstekend daarom kom ik al ruim 20 jaar

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf sympathiek, snel, komt betrouwbaar over

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer klantvriendelijk
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima Klantcontact is goed Correcte afspraken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf al jaren uitstekend!