Naar tevredenheid geholpen

Zoals verwacht, fijn geholpen geworden door Aline!

Super geholpen!

Ontslaghulp bedankt!!! Zonder de hulp van de juristen was ik nooit zo goed uit mijn ontslag gekomen en had ik het er waarschijnlijk bij laten zitten.

Handig

Snel en handig contact via de mail met de jurist, altijd snel antwoord op al je vragen

Goed geholpen door Ontslaghulp

Ontslagen worden gun je niemand en hoop je nooit mee te maken. Ik wist dan nog niet goed wat ik moest doen toen een ontslag boven mn hoofd hing. Door een kennis getipt over Ontslaghulp en goed geholpen door de juristen.

• Resultaat

Prima begeleiding, goed bereikbaar en zeer deskundig

Ik ben zeer te spreken over de dienstverlening. Ik heb vele malen contact gehad in een voor mij moeilijke periode. Het is fijn als er dan iemand voor jou denkt en je helpt bij het nemen van lastige besluiten.

Goede regeling getroffen

Mijn ontslag kwam vrij onverwacht, na mijn hele carrière al bij deze werkgever. Ik had absoluut geen zin om herrie te schoppen of wat dan ook, maar wel blij dat ik Ontslaghulp heb ingeschakeld om het meeste uit mijn ontslag te halen en uiteindelijk met een mooie regeling te kunnen vertrekken.

• Resultaat

Snel, vriendelijk en sterkte jursiten bij ontslaghulp. ze hebben er veel meer uit weten te halen voor mij echt top!

Snel en goed

Snel antwoord op mijn vragen en goed gecommuniceerd met mijn oud werkgever. Had het alleen niet zo goed kunnen regelen!

• Resultaat

Goede ondersteuning, top service, goed contact!

Goede ondersteuning ontvangen door de arbeidsjuristen. Ze konden zich goed in mijn situatie verplaatsen en hebben zich echt sterk gemaakt voor mijn wensen

Over Ontslaghulp

Hangt jou een ontslag boven het hoofd? Het team van Ontslaghulp zet zich dagelijks volledig in om voor jou de beste voorwaarden uit je ontslagsituatie te halen. We luisteren écht naar wat jij wilt en belangrijk vindt en geven meteen online advies in heldere en begrijpelijke taal. Onderhandelen is onze core business en we weten er altijd meer uit te halen. Door onze jarenlange ervaring is geen enkele situatie voor ons onbekend en missen wij nooit een belangrijk detail in jouw zaak.

Over Ontslaghulp

Sinds April dit jaar kun je hier terecht om je ervaringen met ons te delen of te bekijken wat andere van ons vinden. Hiervoor werden wij beoordeeld via https://kiyoh.nl/ontslaghulp/