Geweldige service!

Van begin tot eind geweldig begeleid en in voor ons begrijpelijke taal. Geen vraag was teveel en de medewerkers zijn allemaal even vriendelijk!

• Resultaat

Vriendelijk en persoonlijke benadering. Snel geholpen en binnen een week was alles afgerond.

Vriendelijk en snel. Voelde snel vertrouwd en fijne persoonlijke benadering.

• Resultaat

Prettige en professionele samenwerking op een persoonlijke manier

Als je in een situatie terecht komt waarin juridische hulp nodig is, dan is het prettig als dit soepel en vlot verloopt. Bij ontslaghulp.com is dit het geval. Er werken deskundige mensen, die vlot reageren en je op een persoonlijke manier begeleiden bij het doorlopen van het traject. Er wordt goed en duidelijk advies gegeven en iedere stap wordt netjes teruggekoppeld. Het is fijn dat je de zakelijke kant van het traject kan overlaten aan deskundigen die de tijd voor je nemen en goed en duidelijk advies geven.

• Resultaat

Zeer deskundig advies en uitstekende en vriendelijke service

Topkwaliteit van het 1e tot het laatste contactmoment. Vastlegging, onderlinge communicatie intern, advies, terugbelmomenten, snelheid van handelen, effectiviteit en definitieve afhandeling, alles was top. Daar kan geen stroperig advocatenkantoor tegen op. Alien ten Bos was mijn adviseur en ik heb niets dan lof voor haar totale behandeling van mijn dossier. Als dit model staat voor heel ontslaghulp.com (wat ik denk) dan een hele diepe buiging en ga vooral zo door. Zal jullie zeker aanbevelen.

Uitstekend een aanrader!

Alleen maar lof, professioneel, snel gehandeld, eerlijk, realistisch, zeer punctueel. Zeer prettig om mee sanen te werken, voelde me erg op mijn gemak!

• Resultaat

Snelle service, betrokken en persoonlijk.

Vanaf het begin goed, zonder tijdsdruk te woord gestaan. Ik heb steeds het gevoel gehad dat mijn contactpersoon erg deskundig was, bij twijfel vroeg ze iets na. Contactpersoon was via mail en telefonisch bereikbaar. Als ik een keer belde en ze was er niet dan dacht ik ach bel ik volgende dag weer, dan was haar altijd door gegeven dat ik gebeld had. Erg tevreden over contact dus. Contact met mijn werkgever werd ook altijd vlot, persoonlijk en snel opgepakt. Over zakelijk deel werd altijd alles overlegd, er was altijd ruimte voor vragen en reacties. Kortom tevreden.

Vriendelijk en oprecht personeel

Ze geven je goed advies, denken met je mee. Wat ik heel erg op prijs stelde is dat ze na elk gesprek even een belletje doen om te vragen hoe het gegaan is. Kort om zeker aan te raden!

Vriendelijk en behulpzaam

Een totaal onverwacht ontslag komt altijd overweldigend aan. Ontslaghulp hielp prima door alle rechten en plichten door te nemen, de feiten op een lijn te zetten en alle onderhandelingen succesvol af te ronden.

• Resultaat

Super snel geholpen, heel vriendelijk. Goed bereikbaar, realistisch, goed meedenken aan een gepaste oplossing. Goed bereikbaar. Snelle reacties

• Resultaat

Wat een deskundigheid en geduld!

Na het ontstaan van een arbeidsconflict heb ik ontslaghulp.com ingeschakeld om mij te helpen in deze moeilijke tijd. Niemand had verwacht dat het zo'n langslepend proces zou zijn, maar Aline stond altijd voor mij klaar. Al was het om mijn ongenoegen te uiten of mee te denken met een antwoord richting mijn werkgever. Ik heb het als zeer prettig ervaren dat het één en dezelfde persoon was die mijn telefoon opnam of mijn e-mail beantwoordde. Alle tijd en moeite die ze erin heeft gestoken is de moeite waard geweest en ik ben ontslaghulp.com daar erg dankbaar voor.

• Resultaat

Professionele begeleiding bij mijn ontslag

Ik ben enorm geholpen door de medewerkers van ontslaghulp. Zij zijn allen erg professioneel en zijn ten alle tijden bereid je goed advies en begeleiding te geven.

• Resultaat

Snel en professioneel geholpen.

Heb in korte tijd een aantal keren contact gehad, ben tevreden over de snelheid, kunde en het resultaat.

• Resultaat

Perfecte service en zeer vriendelijk personeel

Gelukkig heb ik nog niet eerder een dergelijk ontslag meegemaakt en om dan precies te weten wat je rechten zijn, terwijl het ook nog eens een emotioneel proces is waar door je heen wordt geslingerd,...Dan is het een enorme geruststelling dat er vakmensen zijn die naar je luisteren, al je vragen beantwoorden en ook nog eens deskundig advies geven. Het maakte dat ik een stuk comfortabeler aan de onderhandel tafel zat. Bedankt Sara en Noor en uiteraard het hele team!

Perfect bijgestaan door Aline

Onlangs tegen een bijzonder lastige situatie met mijn werkgever aangelopen. Na er even over te hebben nagedacht Aline ingeschakeld en geen moment spijt van gehad. Ze heeft mij ontzettend goed geholpen, bij elke stap op de hoogte gehouden en de zaak naar tevredenheid kunnen afronden.

Persoonlijk en goed

Zeer deskundig maatwerk

• Resultaat

Zeer professioneel, kundig en een enorme steun.

Mijn ontslag kwam onverwachts en moest door mijn verdriet op zoek naar rechtshulp. Ontslaghulp (Noor) heeft mij extreem goed geholpen en was ook zeer fijn dat ik mn emoties bij haar kon neerleggen. Ze is zeer deskundig en is er echt voor jou. Ze heeft mijn zaak overgenomen zodat ik niet in communicatie stond met mn werkgever, dat geeft rust. Door haar kennis heb ik nu een veel beter contract ondertekend die in elk opzicht beter voor mij is, dat was zonder haar nooit gelukt. Bedankt Noor!

Ontslag is keurig afgesloten

Heel prettig dat Ontslaghulp het contact met mijn werkgever overnam, zodat ik daar zelf tussenuit kon en ik een beetje afstand kon nemen van de situatie. De juristen hebben alles keurig netjes voor me geregeld.

Ontslag is netjes afgehandeld

Goed geholpen door de juristen van Ontslaghulp, zij wisten precies waar ik wel en niet recht op had en hebben mijn ontslag goed afgehandeld.

Supergoed geholpen

Een ontslag hoop je nooit mee te maken, dus je weet ook niet zo goed wat te doen. Via internet al snel bij Ontslaghulp terecht gekomen en zo supergoed geholpen.

Goede afspraken kunnen maken

Het was voor mij ook tijd om naar een andere baan te gaan kijken, dus ontslag via een vaststellingsovereenkomst was een prima oplossing. Toch blij dat ik Ontslaghulp nog even naar de overeenkomst heb laten kijken, zo heb ik betere afspraken kunnen maken

Vriendelijk, behulpzaam, kwaliteit,professioneel

Heb eerst goede voorlichting gehad, daarna werd er snel actie ondernomen. Erg vriendelijk en professioneel was mijn begeleider. Leeft ook mee en begrijpt de situatie. was heel goed bereikbaar.

Snel verwerkt

Mijn ontslagvoorstel werd snel gechecked en meteen terugkoppeling ontvangen.

• Resultaat

Blij met wat Ontslaghulp voor mij heeft gedaan. Vanaf het begin prettig contact en ook eerlijk over wat ze wel en niet voor mij konden betekenen

Fijne hulp

Emoties nemen toch al snel de overhand als je plots op straat wordt gezet. Fijn dat Ontslaghulp het contact met mijn (oud)werkgever overnam, zodat ik me daar zelf geen zorgen meer over hoefde te maken.

• Resultaat

Zeer goed begeleid door ontslaghulp!

Ik was een beetje overdonderd door de overeenkomst die mijn werkgever me plotseling onder mijn neus schoof en had mijn handtekening al gezet. Ik wist eigenlijk niet dat ik andere opties had, maar gelukkig werd ik gewezen op mijn bedenktijd en heeft Ontslaghulp me vervolgens ontzettend goed geholpen om er veel meer uit te halen...

Over Ontslaghulp

Hangt jou een ontslag boven het hoofd? Het team van Ontslaghulp zet zich dagelijks volledig in om voor jou de beste voorwaarden uit je ontslagsituatie te halen. We luisteren écht naar wat jij wilt en belangrijk vindt en geven meteen online advies in heldere en begrijpelijke taal. Onderhandelen is onze core business en we weten er altijd meer uit te halen. Door onze jarenlange ervaring is geen enkele situatie voor ons onbekend en missen wij nooit een belangrijk detail in jouw zaak.

Over Ontslaghulp

Sinds April dit jaar kun je hier terecht om je ervaringen met ons te delen of te bekijken wat andere van ons vinden. Hiervoor werden wij beoordeeld via https://kiyoh.nl/ontslaghulp/