Een duidelijk convenant dat we online in konden vullen en als we tussendoor vragen hadden, werden we telefonisch benaderd. Het gesprek om het convenant definitief te maken, heb ik als bijzonder prettig ervaren. Simone nam de tijd voor ons, legde alles rustig en duidelijk uit en dacht met ons mee om alles goed af te kunnen sluiten

• Kies je mediator: Simone Maten

Prettige samenwerking

Ik vind het vooral prettig dat mijn mediator super snel antwoord op mailtjes en de juiste informatie geeft

Vriendelijk en snel geregeld

Heel makkelijk alle documenten in kunnen scannen en opsturen. mediator was vriendelijk en behulpzaam Kortom een hele snelle en goedkope manier van scheiden.

• Kies je mediator: Ron Teiwes

Geweldig snelle hulp

In no-time was alles geregeld. Fijne vakkundige en snelle procedures. Telefoon en videobelgesprekken waren netjes en erg duidelijk.

Plezierig en duidelijk

To the point correct en persoonlijk

• Kies je mediator: Robert den Nijs

Professioneel, duidelijk en ervaren.

Tijdens een scheiding komt er zoveel op je af. Wij zijn uitstekend online begeleid door dit hele proces. Van A tot Z was het proces duidelijk en helder, het online traject was goed te volgen en in te vullen en het contact was makkelijk gemaakt en ook erg prettig. Ervaren mensen die ook ruimte laten voor emotie en gevoel. Vrahen werden nog dezelfde dag beantwoord en er word met je meegedacht. Heel fijn om in zo'n moeilijke periode zo begeleid te worden.

• Kies je mediator: Kristel Huisman

Bedankt voor deze mooie review Tjeerdina, wij zijn blij dit te lezen!

Wel verwacht, niet gekregen.

Onlangs gescheiden en het proces doorlopen. Er was een stuk van de huwelijkse voorwaarden aanwezig dus eenvoudig in te vullen. 1 keer een introductie gehad waarin alles direct staccato besproken werd aan de hand van standaarden. Vervolgens heb ik samen met mijn ex vrouw in de kantlijn aanvulling gegeven op de standaarden. Het is mij tegengevallen hoe weinig empathie er was gedurende deze intense periode uit mijn leven. Ik ben zelf ook manager en zet altijd in op empathisch handelen en begeleiding geven aan mensen. Dit vond ik in mindere mate terug in dit proces en dat is jammer. Dus een krappe voldoende gegeven. Ik heb dit proces erg ervaren als een zakelijke afhandeling.

• Kies je mediator: Hans van Son

Beste Dennis, Hartelijk bedankt voor je review. Uiteraard is het niet de bedoeling dit gevoel bij je achter te laten. Wij zullen je feedback meenemen in de toekomst en delen met de betreffende mediator. Mocht je nog vragen hebben horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, team NetjesScheiden

Geweldige mensen die zijn uiterste best doen om het te vergemakkelijken.

Uit eerdere ervaring met een advocaat die mijn dossier na 8 maanden pas in behandeling nam, alles laat inleverde waardoor de rechtbank alles heeft afgesloten en ik haar schuld moest afbetalen kwam ik op internet NetjesScheiden tegen. Tot mijn verbazing ben ik zo snel mogelijk geholpen. De belangrijkste vond ik dat het naar mijn wensen geluisterd werd, ik werd serieus genomen. Het gesprek met mediator had ik vergeten door mijn drukke agenda en er werd bijna een uur later toch een plek vrijgemaakt. Ondanks mijn fouten ging het heel snel. Ik ben ze heel erg dankbaar voor al hun hulp en adviseer het aan iedereen die met frustraties zitten en geen uitweg meer zien. Al je frustraties gaan weg en het loopt veel sopeler dan je denkt waardoor je tijd krijgt voor je zelf in de moeilijke tijden.

• Kies je mediator: Anke Coopmans

Beste Amine, wij zijn heel blij om dit soort positieve verhalen te lezen! Hartelijk dank voor je mooie review. Met vriendelijke groet, team NetjesScheiden

Alles is super snel, netjes en makkelijk verlopen. Er was altijd vlot en persoonlijk contact. Erg fijn in zo’n moeilijke tijd. Bedankt!

• Kies je mediator: Karen Verhoef

Ze doen hun naam eer aan.

We zijn netjes en snel geholpen. De communicatie is goed. Er wordt snel op vragen gereageerd. De procedure wordt duidelijk uitgelegd.

Fijne samenwerking

Hele fijne samenwerking gehad, netjes alles afgehandeld en duidelijk.

• Kies je mediator: Ron Teiwes

Zeer profesioneeel en geduldig.

Ik heb het als heel prettig ervaren. Aangezien wij in het buitenland wonen en alles niet zo snel gaat met dingen en dokumenten regelen. kwam er vanuit netjesscheiden geen druk op te staan. ook toen mijn vrouw er nog niet klaar voor was en ik het scheiden stop zette kreeg ik de volle medewerking en begrip en kreeg ik het gestorte bedrag terug. Ook het antwoorden op vragen is zeer snel. Echt mijn petje af voor jullie. Hoe alles rustig wordt uitgelegt en hoe men begrip heeft voor de situatie. Ik wil jullie hartelijk bedanken voor jullie hulp!

• Kies je mediator: Robert den Nijs

Bedankt voor deze mooie woorden Dave, heel goed om te horen!

Is wel handig alles online.

De scheiding is nog niet helemaal rond. Het ligt nu bij de advocaat. Even afwachten hoe het verder gaat. Maar in principe vind ik dit wel wen goede manier

• Kies je mediator: Marieke van Plateringen

Het contact met NetjesScheiden was duidelijk en er werd goed antwoord gegeven op onze vragen.

Er werd vlot en professioneel gereageerd op onze vragen. Er werd duidelijk gecommuniceerd en goed naar onze wensen geluisterd.

• Kies je mediator: Lorena Leijgraaff

Top! Fijne begeleiding!

Ondanks je er niet van uit gaat om te scheiden. Heeft netjes scheiden ons heel fijn geholpen in het proces. Alles is goed uitgelegd, zo ook de mediator heeft ons er goed door heen geholpen.

• Kies je mediator: Irma Super

Goede ervaring ,netjes geholpen.

Netjes geholpen, wederzijds goed contact

Wisselende ervaring

Ik zou deze wijze niet aanraden voor anderen. Zeker niet omdat wij te maken hebben met een complexere scheiding dan gewenst. Ik vond Kristel echter een zeer goede mediator die het belang van de kinderen voorop heeft staan. Het is jammer dat haar advies niet goed werd gehoord, maar ze heeft het in ieder geval intensief geprobeerd en dat waardeer ik ten zeerste.

• Kies je mediator: Kristel Huisman

Beste Jiska, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je onze werkwijze niet aanraadt aan anderen omdat de werkwijze niet bij jouw eigen situatie bleek te passen. Bij een complexe scheiding raden wij geen online scheidingen aan, maar scheidingen onder begeleiding van een mediator aan tafel. Ook als later pas blijkt dat het een complexe situatie betreft. Fijn dat je onze online mediator Kristel als een prettige mediator hebt ervaren. Een scheiding is nooit leuk, en voor een online scheiding is medewerking van beide partijen noodzakelijk. Met vriendelijke groet, team NetjesScheiden

Prima alleen jammer dat niet eerst boel goed gelezen word. En dat alles via video bellen moet kan ook via app tel lijkt mij. Niet iedereen heeft laptop en goede wifi.

• Kies je mediator: Floris Heuyerjans

Hoi Desiree, Dankjewel voor je review. Wij raden een online scheiding altijd aan op een laptop of vaste computer. Ons klantportaal is niet gebouwd voor mobiele apparaten. Dit komt bijvoorbeeld doordat er documenten geüpload moeten worden. Voor de videogesprekken hebben wij gekozen voor een professioneel platform zoals Google Meet of Zoom, omdat een scheiding een officiële gebeurtenis is. Het is daarom niet wenselijk alles met je mobiele telefoon te doen. Mocht je hier nog vragen over hebben horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team NetjesScheiden

Zeer vlot en correct geholpen

Na de eerste kennismaking verliep alles zeer vlot en uitermate vriendelijk. Alles is zeer overzichtelijk gebracht en voorgelicht.

• Kies je mediator: Anja van Ree

Erg netjes, duidelijk en vriendelijk!

Ik ben tot nu toe erg tevreden over netjesscheiden.nl. Ik heb al mijn vragen netjes en duidelijk beantwoord gekregen en zijn ook erg snel met het regelen van de scheiding. Ik raad jullie dan ook zeker aan!

Snelle en correcte service

Duidelijk, transparant en onpartijdige procedure gehad.

Duidelijk en vriendelijk geholpen

Het scheelt ook als je op goede voet uit elkaar gaat, maar onze mediator heeft ons goed begeleid. Geen 10 omdat er kleine foutjes in het convenant stonden die aangepast moesten worden.

Correct

Goede en duidelijke overleg en begeleidings overzichten . Wel jammer dat er even kort, geen duidelijkheid, betreft de ingevulde stukken was. Waardoor enige vertraging is ontstaan.

Klasse

Duidelijk en proffesioneel, goed luisterend naar de wens van beide kanten.

• Kies je mediator: Irma Super

We verder goed en vriendelijk geholpen en heel geduldig

• Kies je mediator: Floris Heuyerjans

Catharijnesingel 55

3511GD Utrecht

Over NetjesScheiden

Welkom! Hier lees je de ervaringen van onze klanten, die we om een beoordeling vragen nadat wij de scheiding bij de rechtbank hebben ingediend. We hopen dat dit jou helpt om te bepalen of onze manier van werken goed bij jou past. NetjesScheiden maakt scheiden eenvoudig en betaalbaar. Wij zijn er speciaal voor partners die in goed overleg afspraken kunnen maken en alles netjes willen regelen. Een scheiding is niet leuk, en juist daarom is het belangrijk dat de begeleiding deskundig, snel en gemakkelijk verloopt. Met een betrokken team van gecertificeerde scheidingsspecialisten begeleiden wij jaarlijks meer dan 2.000 scheidingen.