Zeer profesioneeel en geduldig.

Ik heb het als heel prettig ervaren. Aangezien wij in het buitenland wonen en alles niet zo snel gaat met dingen en dokumenten regelen. kwam er vanuit netjesscheiden geen druk op te staan. ook toen mijn vrouw er nog niet klaar voor was en ik het scheiden stop zette kreeg ik de volle medewerking en begrip en kreeg ik het gestorte bedrag terug. Ook het antwoorden op vragen is zeer snel. Echt mijn petje af voor jullie. Hoe alles rustig wordt uitgelegt en hoe men begrip heeft voor de situatie. Ik wil jullie hartelijk bedanken voor jullie hulp!

• Kies je mediator: Robert den Nijs

Is wel handig alles online.

De scheiding is nog niet helemaal rond. Het ligt nu bij de advocaat. Even afwachten hoe het verder gaat. Maar in principe vind ik dit wel wen goede manier

• Kies je mediator: Marieke van Plateringen

Het contact met NetjesScheiden was duidelijk en er werd goed antwoord gegeven op onze vragen.

Er werd vlot en professioneel gereageerd op onze vragen. Er werd duidelijk gecommuniceerd en goed naar onze wensen geluisterd.

Top! Fijne begeleiding!

Ondanks je er niet van uit gaat om te scheiden. Heeft netjes scheiden ons heel fijn geholpen in het proces. Alles is goed uitgelegd, zo ook de mediator heeft ons er goed door heen geholpen.

• Kies je mediator: Irma Super

Goede ervaring ,netjes geholpen.

Netjes geholpen, wederzijds goed contact

Wisselende ervaring

Ik zou deze wijze niet aanraden voor anderen. Zeker niet omdat wij te maken hebben met een complexere scheiding dan gewenst. Ik vond Kristel echter een zeer goede mediator die het belang van de kinderen voorop heeft staan. Het is jammer dat haar advies niet goed werd gehoord, maar ze heeft het in ieder geval intensief geprobeerd en dat waardeer ik ten zeerste.

• Kies je mediator: Kristel Huisman

Beste Jiska, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je onze werkwijze niet aanraadt aan anderen omdat de werkwijze niet bij jouw eigen situatie bleek te passen. Bij een complexe scheiding raden wij geen online scheidingen aan, maar scheidingen onder begeleiding van een mediator aan tafel. Ook als later pas blijkt dat het een complexe situatie betreft. Fijn dat je onze online mediator Kristel als een prettige mediator hebt ervaren. Een scheiding is nooit leuk, en voor een online scheiding is medewerking van beide partijen noodzakelijk. Met vriendelijke groet, team NetjesScheiden

Prima alleen jammer dat niet eerst boel goed gelezen word. En dat alles via video bellen moet kan ook via app tel lijkt mij. Niet iedereen heeft laptop en goede wifi.

• Kies je mediator: Floris Heuyerjans

Hoi Desiree, Dankjewel voor je review. Wij raden een online scheiding altijd aan op een laptop of vaste computer. Ons klantportaal is niet gebouwd voor mobiele apparaten. Dit komt bijvoorbeeld doordat er documenten geüpload moeten worden. Voor de videogesprekken hebben wij gekozen voor een professioneel platform zoals Google Meet of Zoom, omdat een scheiding een officiële gebeurtenis is. Het is daarom niet wenselijk alles met je mobiele telefoon te doen. Mocht je hier nog vragen over hebben horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team NetjesScheiden

Zeer vlot en correct geholpen

Na de eerste kennismaking verliep alles zeer vlot en uitermate vriendelijk. Alles is zeer overzichtelijk gebracht en voorgelicht.

• Kies je mediator: Anja van Ree

Erg netjes, duidelijk en vriendelijk!

Ik ben tot nu toe erg tevreden over netjesscheiden.nl. Ik heb al mijn vragen netjes en duidelijk beantwoord gekregen en zijn ook erg snel met het regelen van de scheiding. Ik raad jullie dan ook zeker aan!

• Kies je mediator: Karen Verhoef

Snelle en correcte service

Duidelijk, transparant en onpartijdige procedure gehad.

• Kies je mediator: Karen Verhoef

Duidelijk en vriendelijk geholpen

Het scheelt ook als je op goede voet uit elkaar gaat, maar onze mediator heeft ons goed begeleid. Geen 10 omdat er kleine foutjes in het convenant stonden die aangepast moesten worden.

Correct

Goede en duidelijke overleg en begeleidings overzichten . Wel jammer dat er even kort, geen duidelijkheid, betreft de ingevulde stukken was. Waardoor enige vertraging is ontstaan.

Klasse

Duidelijk en proffesioneel, goed luisterend naar de wens van beide kanten.

Fantastisch

We verder goed en vriendelijk geholpen en heel geduldig

Goed georganiseerd

Goed kontakt met de mediator. Vertraging zit hem in het juridische circuit.

• Kies je mediator: Floris Heuyerjans

Prettig geholpen maar mis fiscaal advies

Mijn ervaring was prettig, echter had ik verwacht dat degelijk fiscaal advies inclusief was.

• Kies je mediator: Robert den Nijs

Hoi Wouter, Bedankt voor je feedback. Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren. Zoals wij telefonisch en per mail met elkaar hebben besproken, regelen wij dat de scheiding juridisch volledig in orde wordt gebracht. Voor verdere financiële en fiscale afwikkeling staan kunnen wij niet garant staan. Fiscaal advies is wel mogelijk bij onze partner NBG, waarmee wij tijdens het adviesgesprek ook altijd een vrijblijvende kennismaking aanbieden. Mocht je hier nog vragen over hebben horen wij het graag. Wij zijn blij te horen dat je ervaring desalniettemin prettig geweest is. Met vriendelijke groet, Team NetjesScheiden 030-2242577

Snel, duidelijk en uiterst behulpzaam.

Wij zijn super snel geholpen. Er was een goede duidelijke communicatie, belangrijke punten werden uitgebreid besproken. Ook het mail contact ging super snel, binnen enkele minuten antwoord en werden er direct vervolg stappen gezet. Onze vragen werden uitstekend beantwoord, en onze zorgen werden weg genomen door goede adviesen die wij konden opvolgen. Ook werd er goed met ons meegedacht, wat nou in onze situatie het beste uitgangspunt zou zijn voor alle partijen. Wij zijn zeer tevreden!

• Kies je mediator: Floris Heuyerjans

Duidelijk, correct en prima hulpverlening

De gehele ervaring is prima te noemen. Bij vragen werd er snel en correct gehandeld. Het hele proces werd duidelijk uitgelegd en de voortgang was meer dan acceptabel.

• Kies je mediator: Lorena Leijgraaff

Vriendelijke en zeer duidelijke hulp bij beëindiging partnerschap

Lorena heeft ons uitermate prettig geholpen om het hele proces te doorlopen. Ze was altijd goed bereikbaar en heeft een geduldige manier van uitleggen We kunnen deze organisatie zeker aanbevelen.

Goed en snel

Goed en snel

• Kies je mediator: Anja van Ree

Maakt een moeilijke situatie makkelijker

Onze ervaring is erg positief, ondanks de negatieve lading. We werden goed, duidelijk maar vooral vriendelijk behandelt. Absoluut een aanrader als je wilt scheiden in goede harmonie

• Kies je mediator: Hans van Son

Goed geregeld

Snel geregeld , goed contact

goed en netjes

zeer goed, een goede uitleg.

Bedrijfsgegevens

Catharijnesingel 55

3511GD Utrecht

030-2242577

[email protected]

Over NetjesScheiden

Welkom! Hier lees je de ervaringen van onze klanten, die we om een beoordeling vragen nadat wij de scheiding bij de rechtbank hebben ingediend. We hopen dat dit jou helpt om te bepalen of onze manier van werken goed bij jou past. NetjesScheiden maakt scheiden eenvoudig en betaalbaar. Wij zijn er speciaal voor partners die in goed overleg afspraken kunnen maken en alles netjes willen regelen. Een scheiding is niet leuk, en juist daarom is het belangrijk dat de begeleiding deskundig, snel en gemakkelijk verloopt. Met een betrokken team van gecertificeerde scheidingsspecialisten begeleiden wij jaarlijks meer dan 2.000 scheidingen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.