Alles snel achter de rug

Ik had geen idee dat een scheiding ook zo snel geregeld kon zijn. Heel fijn om het zo snel achter de rug te hebben

• Betrokkenheid

goed verlopen dankzij goed advies

Tijdens de intake goed advies gekregen over welk pakket te kiezen en geen spijt van gehad. Alles is goed verlopen

• Betrokkenheid

Kan iedereen pakket 'begeleiden' aanraden. Hele uitgebreide service voor weinig geld

• Betrokkenheid

Duidelijke pakketten met vaste prijs.

Snel alles kunnen regelen

Blij dat de scheiding dankzij netjes scheiden zo snel achter de rug was

Prettig geholpen

De juristen hebben duidelijk kennis van zaken en dat gaf een prettig en vertrouwd gevoel bij het regelen van zoiets belangrijks

topservice!!

Kan iedereen deze service aanbevelen. De service stopt niet na de scheiding zelf, je krijgt ook nog hulp bij de belastingaangifte en een checklist voor na de scheiding. Echt topservice!!!

Snel/oplossingsgericht

Snelle afhandeling van onze scheiding. Netjesscheiden wist ons te vertellen dat we ook nog subsidie konden krijgen, goede service

• Betrokkenheid

De pakketten vereenvoudigen het werk

Je moet er even goed voor gaan zitten, maar dan is het met de pakketten van NetjesScheiden prima te doen om je scheiding zelf te regelen. Wel een aanrader om een jurist nog even naar de documenten te laten kijken

Persoonlijk + vriendelijk

Hoewel alles digitaal ging, voelde de benadering persoonlijk

• Betrokkenheid

Handige documentatie en vlot kunnen regelen

Al binnen een dag konden we terecht voor een intake en 6 weken later was alles rond. Fijn! We kregen nog een checklist mee met wat je na de scheiding nog moet regelen, ook erg handig

Transparant + goede kwaliteit

Prima service en de transparantie door een vaste prijs is erg fijn. Vaste prijs doet wat mij betreft niks af aan de kwaliteit

Super prijs kwaliteitverhouding

• Betrokkenheid N.v.t.

Als je nog met je ex kan praten, is alles zo geregeld

Ik kende verhalen van vriendinnen over maandenlange scheidingen, maar dat is dus echt niet meer nodig. Je moet wel samen met je ex afspraken kunnen maken, maar als dat lukt is alles via Netjesscheiden zo geregeld

Zeer betrokken mediators

Dankzij de goede adviezen van Erik hebben we het scheidingsproces zonder al teveel gedoe kunnen doorlopen

Werkt prima

Een vriend tipte me over Netjesscheiden. Ik was wat sceptisch over online scheiden, maar dit werkte prima en heeft ons veel geld bespaard

Snelle service

Geen poespas, maar gewoon goede en snelle service om je scheiding zo snel mogelijk te regelen.

• Communicatie N.v.t.

Goed geholpen

Goed geholpen en alles online, erg prettig

In 7 weken geregeld

Dankzij Netjesscheiden hadden we binnen 7 weken alles geregeld. Ik zag erg op tegen het financiële gedeelte, dus ik was blij verrast dat we ook hulp kregen bij belastingzaken en de aanvraag van toeslagen.

Deskundig

Deskundige medewerkers die altijd voor je klaar staan bij vragen

To the point

Handige service voor wie niet de behoefte heeft aan ellenlange gesprekken bij een mediator op kantoor. Netjesscheiden biedt alle hulp die je nodig hebt en is to the point, waardoor alles snel geregeld is.

• Betrokkenheid

Documenten laten controleren is zeer belangrijk, aanrader.

Het zelf invullen van alle papieren was intensief, maar was de besparing zeker waard. Wel erg fijn dat onze documenten gecontroleerd werden door een jurist, dit zou ik zeker aanraden.

• Betrokkenheid N.v.t.

Dankzij reviews bij netjesscheiden terecht gekomen

Via alle goede reviews hier terecht komen, dus wil ook graag mijn mening geven. Alles wat de anderen ook al hebben geschreven is absoluut waar. Bij Netjesscheiden word je snel, vriendelijk en vakkundig geholpen. Echt super!!!

• Betrokkenheid N.v.t.

Mediators denken goed mee.

Vriendelijke mediator heeft goed geholpen om alles op papier te krijgen. Ook fijn om hulp te krijgen bij de belasting en aanvragen van toeslagen.

• Betrokkenheid

Goede hulp voor weinig geld

Goede hulp en dat voor weinig geld. Heeft mijn verwachtingen overtroffen!

Over Netjes Scheiden

Welkom! Hier lees je de ervaringen van onze klanten, die we om een beoordeling vragen nadat wij de scheiding bij de rechtbank hebben ingediend. We hopen dat dit jou helpt om te bepalen of onze manier van werken goed bij jou past. NetjesScheiden maakt scheiden eenvoudig en betaalbaar. Wij zijn er speciaal voor partners die in goed overleg afspraken kunnen maken en alles netjes willen regelen. Een scheiding is niet leuk, en juist daarom is het belangrijk dat de begeleiding deskundig, snel en gemakkelijk verloopt. Met een betrokken team van gecertificeerde scheidingsspecialisten begeleiden wij jaarlijks meer dan 2.000 scheidingen.

Over NetjesScheiden

Specialist in online scheiden Wij helpen partners om in goed overleg te scheiden. Online, mét persoonlijke ondersteuning.