behulpzaam en vriendelijk

x

Vakkundig, vriendelijk en voordelig

Vakkundig, vriendelijk en voordelig

Perfecte oplossing

Voor mij was het ideaal dat alles online geregeld kon worden. Ik ben veel onderweg voor mijn werk en het maken van afspraken met een advocaat of jurist binnen kantoortijden, was voor mij gewoon niet te doen. Dit was dus de perfecte oplossing, fijn dat dit kan tegenwoordig

• Betrokkenheid

Fijn geholpen en veel regelwerk bespaard

Toen we een geregisteerd partnerschap aan gingen, hadden we er nooit bij stil gestaan dat je heel wat moet regelen als je uit elkaar gaat. Net als wanneer je getrouwd bent, is het eigenlijk een scheiding. We waren niet voorbereid op zo'n proces, maar dankzij Netjesscheiden viel het allemaal enorm mee en was alles binnen een paar weken geregeld

• Betrokkenheid

Scheiding moest met spoed geregeld worden...

Omdat ik al een bod had gedaan op een nieuw huis, moest de scheidig van mij en mijn ex met spoed geregeld worden. Anders zou dat huis ook weer van ons samen worden en dat was natuurlijk niet de bedoeling. Dankzij spoed scheiden van Netjesscheiden bleek het mogelijk om de scheiding in 4 weken te regelen. Fijn, alles snel achter de rug en meteen een nieuwe start kunnen maken met de koop van mijn eigen nieuwe woning.

Alles gratis kunnen doen

Alles gratis kunnen doen met subsidie. Echt super fijn en dat deed niet af aan de service die we hebben ontvangen.

Helder

Snelle communcatie en gemakkelijk portaal om te gebruiken. Goed geholpen.

Alleen maar lof

Alleen maar lof voor de ondersteuning die we hebben ontvangen. Bedankt!

Laagdrempelig en duidelijk

Goed geholpen met zowel de scheiding als de zaken de we moesten regelen voor onze hypotheek. De juristen zijn echt van alles op de hoogte. Goed en laagdrempelig contact

Heel tevreden

Wij konden heel veel zelf maar vond de juridische check heel prettig. Hier kwamen toch nog wel wat dingen uit die we aan moesten passen. Kortom heel tevreden

Goede communicatie

Open communicatie naar ons beiden. Jurisiten zijn onpartijdig en begeleiden goed naar oplossingen

Super geholpen

Super geholpen door onze dossier manager. Wij hadden volledige begeleiding ontvangen omdat we het beide te druk hadden om alles op papier te zetten. Hele fijne videocalls gehad met Tom.

Deskundig geholpen

Geen idee dat er zoveel bij een scheiding kwam kijken. Geen moment het gevoel gehad dat we in de steek werden gelaten. Goede en betrokken juristen

Adequaat afgehandeld

Vriendelijke en behulpzame juristen. Alles adequaat afgehandeld.

• Betrokkenheid

Wij hebben flink wat rond gebeld voor we een keuze hebben gemaakt met welke dienstverlener verder wilde. Wij kwamen allebei in aanmerking voor subsidie en volgens mij was netjescheiden echt de enige die het helemaal gratis doet. Heel goed geholpen

Super goed geholpen

WOW! Wij zijn verrast hoe snel we konden scheiden. Top service.

• Betrokkenheid

Goede ervaring. Hier moet je zijn als je snel wilt scheiden. Fijn proces, alles duidelijk en vooral Aepril Lokhorst dacht fijn mee.
  • Betrokkenheid

Snel, vriendelijk en duidelijk geholpen bij onze scheiding
  • Betrokkenheid

Vanaf het eerste advies tot aan het videogesprek met de advocaat zaten maar 4 dagen. Wat fijn dat het zo snel kon. Precies zo als beloofd.
  • Betrokkenheid

Netjes binnen 8 dagen bij de rechtbank zoals beloofd. Niet duur voor zo'n intensieve service. Blij met onze keuze voor NetjesScheiden.
  • Betrokkenheid

Had vooraf bedenkingen bij online mediation, maar uiteindelijk als heel prettig ervaren. In je eigen omgeving via videogesprekken contact hebben en praten over je problemen en wensen. Voelde me goed gehoord door de mediator en erg tevreden over de uitkomst.
  • Betrokkenheid

Snel geregeld. Fijne communicatie. Aanrader!
  • Betrokkenheid

Onze ervaring is heel goed geweest. Alles was duidelijk, er werd snel gereageerd en gedaan wat er beloofd werd. Netjes binnen twee weken lag ons dossier bij de rechtbank, precies zoals beloofd. In een woord: TOP!
  • Betrokkenheid

Online scheiden was voor mij echt een uitkomst. Alles snel geregeld onder prima begeleiding en vooral ook betaalbaar
  • Betrokkenheid

Onze spoed scheiding was binnen 6 dagen ingediend bij de rechtbank. Goede ondersteuning en altijd snel schakelen met Robert den Nijs. Echt een aanrader!

Over NetjesScheiden

Sinds april dit jaar zijn wij overgestapt naar Klantenvertellen. Hiervoor werden wij beoordeeld via https://kiyoh.nl/netjes_scheiden/

Over Netjes Scheiden

Welkom! Hier lees je de ervaringen van onze klanten, die we om een beoordeling vragen nadat wij de scheiding bij de rechtbank hebben ingediend. We hopen dat dit jou helpt om te bepalen of onze manier van werken goed bij jou past. NetjesScheiden maakt scheiden eenvoudig en betaalbaar. Wij zijn er speciaal voor partners die in goed overleg afspraken kunnen maken en alles netjes willen regelen. Een scheiding is niet leuk, en juist daarom is het belangrijk dat de begeleiding deskundig, snel en gemakkelijk verloopt. Met een betrokken team van gecertificeerde scheidingsspecialisten begeleiden wij jaarlijks meer dan 2.000 scheidingen.