Goed snel geregeld

Positieve ervaring tot nu toe

Snel en duidelijk

Ik had niet verwacht dat jetvalkemaal zo snel kan. Jullie zijn hoed bereikbaar en hulpvaardig. Jullie reageren zeer snel. Top service.

• Betrokkenheid
  • Kies je mediator: N.v.t.

Heldere informatie, snel proces

De informatie op de site is goed. Na het telefonisch gesprek om iets meer informatie te krijgen, zijn we ingestapt. Het portaal was niet altijd eenduidig, bevatte soms termen die we niet kenden. Op veel punten is er heldere uitleg, maar we misten bij een aantal items. Gesprek met de mediator was goed. Ze kwam professioneel, heel ervaren en ook persoonlijk over. Ze nam alle tijd, ook toen we uitliepen, heel fijn. we hadden het idee dat we alles konden vragen

• Kies je mediator: Kristel Huisman

Duidelijke, accurate dienstverlening.

Netjes Scheiden loodst je zorgvuldig en snel door de procedure heen. Neemt de tijd om je goed in te lichten en zorgt stap voor stap voor een mooi verlopen proces. Daarbij is er sprake van een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Uitstekend en duidelijke begeleiding

Ik ben erg blij met de duidelijke en klantvriendelijke begeleiding. Snel antwoord op vragen alles duidelijk terug gekoppeld via de mail. Flexibel ingesteld bedrijf.

• Kies je mediator: Petra Lap

Fijn en duidelijk geholpen

Fijn en duidelijk geholpen.

• Kies je mediator: Irma Super

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen

Ik zou NetjesScheiden aan iedereen aanraden. Wel een belangrijke voorwaarden is dat jij en je toekomste Ex-partner er samen goed over kunnen praten en samen goede beslissingen klaar hebben. Dan kun je binnen een paar weken gescheiden zijn. We zijn heel vriendelijk en zeer professioneel geholpen en geadviseerd. Onze Mediator was Anja van Ree.

• Betrokkenheid
  • Kies je mediator: N.v.t.

We zijn goed begeleid door het proces

Vanaf het eerste contact zijn we goed begeleid door dit ingewikkelde proces.

Kort en bondig !

Correcte informatie overdracht, betreft opstellen van het convenant. Men heeft zeer gedegen kennis van zaken. En is mij daar heel goed in toegekomen.

• Kies je mediator: Anke Coopmans

Ervaren en kundige hulp

Zeer fijn te woord gestaan bij de kennismaking waar alles stap voor stap en duidelijk wordt uitgelegd. Je zit niet direct vast aan iets. Je ten alle tijden wijzigingen en aanpassingen kan doorgeven zolang er niets getekend is. Er wordt goed meegedacht en uitleg gegeven over het convenant en ouderschapsplan.

Prima verzorgd

Beetje raar om te zeggen: zou het zo weer doen maar in ieder geval tevreden

Zeer deskundig geholpen

Zeer prettig.

• Kies je mediator: Hans van Son

Goede communicatie al was t hoofdzakelijk via mail.. wel Lastig voor werkende mensen om een video call buiten werktijden te regelen daardoor 4 weken langer bezig geweest.. maar uiteindelijk gesprek met mediator prima verlopen en snel gehandeld..

Netjes en correct

Super fijn geholpen van intake tot mediation. Duidelijke werkwijze waarbij alles nog in een gezamelijke videocall wordt doorgenomen. Snelle en soepele afhandeling.

• Kies je mediator: Anke Coopmans

Snel, netjes en respectvol geregeld

Duidelijke informatie en goede gesprekken. Goede afwikkeling van een scheiding.

Goede en snelle afhandeling

Zeer vriendelijke jongedame. Zeer accuraat en hulpvaardig. Absoluut een aanrader om met dit bureau zaken te doen.

Netjes & vakkundig geholpen

Contact ging snel en heel transparant. Vragen werden meteen begrepen en uitstekend beantwoord. Specialisten waren sympathiek en tegelijk heel helder in hun antwoorden. Van mij krijgen ze 5 sterren waardering ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

• Kies je mediator: Lorena Leijgraaff

Heldere communicatie met de mediator. Hij heeft ons op een prettige manier door het proces geleid.

Hij heeft ons op een prettige manier door het proces geleid.

• Kies je mediator: Robert den Nijs

Netjes en duidelijk te woord gestaan

Alles is netjes en duidelijk gecommuniceerd

• Kies je mediator: Kristel Huisman

Prettige communicatie en samenwerking

Onze situatie is helder en duidelijk al vooraf afgestemd onder elkaar. Daarmee konden wij duidelijk en helder aangeven hoe en wat er geregeld zou moeten worden. Dat is de aller belangrijkste stap. Aansluitend goed, snel en duidelijk gecommuniceerd. Concepten duidelijk en besproken. Nu nog de laatste punten en afhandelen.

• Kies je mediator: Karen Verhoef

Ik ben blij van de service.

Accord mijn ervaring,als mensen nood om te helpen met andre taal ook julie better maak maaklijker.Andre ding als julie promise drie maanden of ses,better op tijd klaar maaken.

• Kies je mediator: Simone Maten

Goed portaal en goede zorg!

Heel goed geholpen om een keuze te maken welk pakket er nodig is. Daarna toegang gekregen tot het portaal waar alle vragen goed beantwoord kunnen worden zodat er niks vergeten word. Na alles ingevuld te hebben krijg je de stukken netjes per mail en kunnen er nog zaken aangepast worden. Gesprek met mediator is ook goed en vlot verlopen. Nu liggen de stukken bij de advocaat dat gaat ook heel netjes! Top geregeld!

• Kies je mediator: Hans van Son

Helder

Duidelijke omschrijving, goede uitleg. Vlot geregeld.

• Kies je mediator: Robert den Nijs

Keurig geholpen , duidelijke uitleg en altijd bereikbaar voor vragen .

Prima geholpen, duidelijke uitleg en duidelijk antwoord op vragen . Altijd bereikbaar en snel bericht terug per mail.

• Kies je mediator: Lorena Leijgraaff

Dit was een prettig, rustig en duidelijk traject in een drukke emotionele tijd.

Toen wij dit traject instapten hadden we geen idee wat er op ons af zou komen. Scheiden doe je - in ons geval - voor het eerst en je weet gewoon niet wat er allemaal bij komt kijken. Online hadden we de website 'NetjesScheiden' gevonden en ons aangemeld. Daar mijn partner en ik alles goed konden afspreken zonder problemen, en het makkelijk was om alles online te doen, een juiste keus. Onze verwachtingen zijn zeker uitgekomen. Alles werd duidelijk en stap voor stap behandeld, dat voelde echt fijn. Het ging allemaal vlot, en dat iemand je aan de hand neemt in deze onzekere tijd, om het proces door te lopen, vragen te beantwoorden en hulp te bieden waar nodig, is belangrijk. Hartelijk dank daarvoor.

Over NetjesScheiden

Welkom! Hier lees je de ervaringen van onze klanten, die we om een beoordeling vragen nadat wij de scheiding bij de rechtbank hebben ingediend. We hopen dat dit jou helpt om te bepalen of onze manier van werken goed bij jou past. NetjesScheiden maakt scheiden eenvoudig en betaalbaar. Wij zijn er speciaal voor partners die in goed overleg afspraken kunnen maken en alles netjes willen regelen. Een scheiding is niet leuk, en juist daarom is het belangrijk dat de begeleiding deskundig, snel en gemakkelijk verloopt. Met een betrokken team van gecertificeerde scheidingsspecialisten begeleiden wij jaarlijks meer dan 2.000 scheidingen.