Zeer prettige manier bij een verdrietige kwestie.

Deze manier van scheiden is erg prettig en werkte prima voor ons. Er wordt snel en accuraat gewerkt en mocht je toch vragen hebben is dat ook geen enkel probleem.

• Snelheid N.v.t.
  • Kies je mediator: Floris Heuyerjans

Aanvankelijk verkeerd voorgelicht, daarna goed geholpen.

Wij kozen eerst voor het basis pakket, maar na het zelf opstellen van het convenant bleek dat niet te kunnen indien er huwelijkse voorwaarden gelden. Moesten we dus daarna alsnog naar het duurdere pakket, en weer opnieuw beginnen. Paar weken en wat moeite verspeeld dus, heel jammer. Had ook duidelijker op de website kunnen staan. Terwijl het uiteindelijke convenant niet of nauwelijks verschilt van hetgeen wij zelf opgesteld hadden.... Mediator zelf die we erna toegewezen kregen was prima.

• Kies je mediator: Robert den Nijs

Goedemorgen, bedankt voor de feedback. Het basis pakket wordt uitsluitend verkocht als er al een echtscheidingsconvenant opgesteld is door een specialist op het rechtsgebied familie- en echtscheiding. Als er sprake is van huwelijkse voorwaarden is dit pakket inderdaad niet wenselijk. Er bestaat in dat geval een kans dat het pakket omgezet moet worden van basis naar controle. Dit is voor de start van het proces met jullie besproken, en is helaas ook het geval gebleken. Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren, dus zullen de feedback uiteraard meenemen. Wij zijn te bereiken via [email protected] en 030-2242577.

Helder en transparant

• Kies je mediator: Kristel Huisman

Vlot, duidelijk en soepel

Aangezien we zelf al veel hadden afgesproken en voorbereid verliep het traject prima. In het videogesprek is ons door Anke nog het een en ander duidelijk uitgelegd en hebben we nog wat tips gekregen. Contact verliep ook verder vlot.

• Kies je mediator: Anke Coopmans

Vakkundig en snel met goede begeleiding

Goed geadviseerd tijdens intakegesprek, gebruiksvriendelijk portaal, duidelijke communicatie en uitleg over proces. Makkelijk om online contact te hebben.

• Kies je mediator: Anke Coopmans

Zeer netjes gehandeld en zeer snel.

Zeer netjes en deskundige afhandeling!

Erg goed

• Kies je mediator: Kristel Huisman

compleet, in je eigen tempo, duidelijk, concreet en simpel

op je eigen gemak wanneer je er klaar voor bent en in alle rust de gegevens aanleveren

• Kies je mediator: Karen Verhoef

Netjes en snel

We zijn netjes te woord gestaan door Irma en ze heeft ons prima geholpen en alles duidelijk verwoord

• Kies je mediator: Irma Super

Snel

Snel, effectief, duidelijk.

Als je samen er uit bent om te scheiden en je hebt alles samen opgesteld zoals partneralimentatie en kinderalimentatie dan is netjes scheiden een makkelijke manier om de scheiding definitief te maken. We zijn fijn geholpen. Soms was de communicatie lastig omdat je de bemiddelaar niet direct kunt bellen. Verder zijn we tevreden met de dienstverlening.

• Kies je mediator: Simone Maten

Hele fijne medewerkers, maar klantportaal niet gebruikersvriendelijk

Een aantal keer met een van uw medewerkers gesproken. Deze gesprekken verliepen heel fijn, snel en duidelijk. Daarentegen vond ik het klantportaal niet duidelijk. Je kunt pas verder zodra je de pagina geheel hebt gevuld, dit is niet altijd direct mogelijk. Ook kun je hierdoor niet door het portaal bladeren om te zien wat de vragen zijn, dat was elke keer een verrassing. Ook in de handleiding was dit niet te zien. Wellicht dat jullie dit kunnen aanpassen voor toekomstige klanten.

• Kies je mediator: Anja van Ree

Acceptabel

Scheiden is niet leuk, maar de hulp maakte het makkelijker. Er was ook begrip voor de situatie.

• Kies je mediator: Hans van Son

Netjes en redelijk snel geregeld.

De scheiding had voor mij helaas niet gehoeven, maar netjesscheiden heeft alles netjes geregeld. Dank jullie wel daarvoor.

duidelijk en heel behulpzaam

de begeleiding was super alles heel duidelijk en alle vragen die ik had werden gelijk en duidelijk beantwoord

• Kies je mediator: Lorena Leijgraaff

Efficient, goed bereikbaar, vragen goed beantwoord, vlotte afhandeling

Efficient, goed bereikbaar, vragen goed beantwoord, vlotte afhandeling

• Kies je mediator: Lorena Leijgraaff

Zonder twijfels zet je stappen

• Betrokkenheid
  • Kies je mediator: N.v.t.

Wij zijn super netjes, snel en vakkundig geholpen

• Kies je mediator: Anja van Ree

Alles was duidelijk

Alles werd duidelijk en zorgvuldig uitgelegd en om het duidelijker te maken kreeg ik via de mail exact t zelfde wat mn mediator mij vertelde

• Kies je mediator: Hans van Son

Tot nu toe goed.

Tot op heden vlot en correct.

Professioneel en snel

Het voelde voor mij alsof ik Aan het beeld bellen was met iemand die ik 30 jaar niet gezien had

• Kies je mediator: Ron Teiwes

Het procedure van scheiding neemt beetje tijd Vooral voor mensen van buitenlandse afkomst die minder kennis hebben van digitale wereld. Anders het kantoor Netjesscheiden doen hun werk zeer goed.ik ben tevreden. Mvg.y.nazary

Goed ervaring

Alles ging goed

• Kies je mediator: Karen Verhoef

Gewoon geweldig

Vriendelijke en professionele communicatie, Goede begeleiding. De scheiding verliep vlotjes, binnen een paar weken zonder problemen gescheiden. Ondanks scheiden niet het allerleukste is, is dankzij netjesscheiden.nl zonder al te veel stress goed verlopen.

• Kies je mediator: Ron Teiwes

Heeeeeel blij

Heel fijn geholpen door floris Een man met geduld .

Over NetjesScheiden

Welkom! Hier lees je de ervaringen van onze klanten, die we om een beoordeling vragen nadat wij de scheiding bij de rechtbank hebben ingediend. We hopen dat dit jou helpt om te bepalen of onze manier van werken goed bij jou past. NetjesScheiden maakt scheiden eenvoudig en betaalbaar. Wij zijn er speciaal voor partners die in goed overleg afspraken kunnen maken en alles netjes willen regelen. Een scheiding is niet leuk, en juist daarom is het belangrijk dat de begeleiding deskundig, snel en gemakkelijk verloopt. Met een betrokken team van gecertificeerde scheidingsspecialisten begeleiden wij jaarlijks meer dan 2.000 scheidingen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.