Goed tot zover

• Kies je mediator: Anja van Ree

Je krijgt wat je verwacht

Je weet dat je alles online moet doen, dus je krijgt wat je verwacht. Alleen duurt het aanleveren van stukken en het invullen van de vragenlijst een stuk langer dan ze aangeven. Daarnaast vind ik wel dat je de mogelijkheid moet hebben om de mediator te kunnen bellen en dit niet alleen via de mail moet gaan. Tevens zou er een check moeten zijn van de aangeleverde documenten of deze aan de eisen van de rechtbank voldoen. En dit meteen wordt aangegeven als dat niet zo is.

• Kies je mediator: Simone Maten

Hoi Selina, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Bij online scheiden ben je voor een groot deel zelf verantwoordelijk voor de duur van het proces. Het invullen van de vragenlijst kan dan ook op jullie eigen tempo. Online scheiden is een tweezijdige procedure. Dit betekent dat beiden partners op de hoogte moeten zijn van de vragen die gesteld worden en de antwoorden die hierop worden gegeven. Onze mediators mogen daarom geen eenzijdig antwoord geven op telefonisch gestelde vragen. Per mail kun je elkaar meenemen op de CC, dus daarom gaat de voorkeur daarnaar uit. Uiteraard worden de aangeleverde documenten van te voren gecheckt op de eisen van de rechtbank. Natuurlijk kan het gebeuren dat achteraf blijkt dat er iets helemaal juist is. Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren, en willen jou daarom danken voor je feedback. Mocht je nog vragen hebben kun je ons bereiken via [email protected] of 030-2242577. Met vriendelijke groet, NetjesScheiden

Word netjes geholpen, op je eigen manier. En geen dure kosten.

• Kies je mediator: Kristel Huisman

Prettige mensen die een goed advies geven en een luisterend oor. Heel respectvol en een snelle afhan

Prettig, correct, respectvol, en duidelijk.

• Kies je mediator: Lorena Leijgraaff

Duidelijk, efficient en zonder onverwachte situaties

In het begin enige wantrouw, maar al snel vertrouwelijk efficient.

• Kies je mediator: Marieke van Plateringen

Duidelijke procedure met goede uitleg en contact is ook goed, krijg snel antwoord en de afhandeling is vlot. Zeer klantvriendelijk.

• Kies je mediator: Floris Heuyerjans

Snel geregeld!

Ze hebben alles snel opgepakt en afgehandeld.

Hele prettige samenwerking!

Alles is zeer goed en snel verlopen. Erg tevreden ook over de vriendelijkheid van de medewerkers die ik heb gesproken. Zou het een ander zeker aanraden.

• Kies je mediator: Ron Teiwes

Makkelijk, duidelijk en snel

Makkelijke afhandeling van het traject. Duidelijke uitleg zonder teveel juridische jargon.

• Kies je mediator: Marieke van Plateringen

Vlot en prettige begeleiding in het echtscheidingstraject.

Prettig contact met duidelijke informatie over wat er allemaal gaat gebeuren. Snelle reactie bij vragen en vlotte begeleiding om deze vervelende situatie door te komen.

zo als de naam netjes

heel fijn dat je online kan scheiden en niet naar allemaal afspraken hoeft te gaan scheiden is immers al zwaar genoeg

• Kies je mediator: Karen Verhoef

geweldig geholpen!

Wij zijn in ons scheidingsproces heel goed geholpen, alles liep in ons eigen tempo en ook zo als wij het graag wilden. Netjes scheiden doe je samen!!! En dat kan met hulp van jullie!

Accuraat

We werden snel en duidelijk geholpen. Goede service en aandacht.

• Kies je mediator: Karen Verhoef

Prettige onafhankelijke adviesen

In een lastige tijd, heb ik de begeleiding als prettig, verhelderend en helpend ervaring. En zonder oordeel. Zo konden we snel en efficiënt scheiden.

• Betrokkenheid
  • Kies je mediator: N.v.t.

Kundig en begripvol

Contact was snel gelegd, komen gemaakte afspraken na. Denken mee in mogelijkheden en we kregen ook nog goede tips voor de omgang met de kinderen.

Duidelijk en snel.

Het contact was prettig, de afhandeling ging snel, de reacties in het mailverkeer werden snel behandeld. Kortom, tot nog toe heel tevreden.

• Kies je mediator: Robert den Nijs

Geweldige begeleiding duidelijk en snel.

Wij zijn fantastisch begeleid ,ook bij extra vragen is er altijd iemand die je wilt helpen. Alles is duidelijk te doorlopen en ze regelen werkelijk alles. Ik zou het iedereen aan kunnen raden. Enorm bedankt voor alle goede zorgen !

• Kies je mediator: Irma Super

Klant gericht en duidelijk.

Zeer prettige contact met onze Mediator,duidelijk en luisterd goed na onze wensen.

snel en deskundig

vriendelijke en vlotte mensen

• Kies je mediator: Irma Super

Snel geregeld, duidelijke taal, goede uitleg

Prima geregeld allemaal. Als je samen snel en zonder veel "gedoe" wilt scheiden dan is netjesscheiden.nl een prima oplossing.

• Kies je mediator: Lorena Leijgraaff

Prima geholpen door een snel en deskundig team.

Een scheiding is nooit leuk en zo ook niet voor ons. Gelukkig zijn maar partner en ik nog steeds in goed overleg, dus konden we goede afspraken maken. In de begeleiding door netjesscheiden liep nagenoeg alles verder heel soepel. Goed contact met een mediator en op verzoek ook in contact gebracht met een financieel adviseur. Beiden heel kundig en zeker de financieel adviseur was geen overbodige luxe. Die heeft heel veel vragen en zorgen weg kunnen nemen. Al met al een prima dienstverlening in een vervelende situatie. Ik denk wel, dat als de situatie tussen beide scheidende personen niet zo stabiel is, als bij mij en mijn partner het geval is, het gehele proces wel wat hobbeliger en/of stroever zou kunnen verlopen. In een uiterst geval denk ik dat online scheiden dan geen goede keus is.

• Kies je mediator: Anja van Ree

Klantvriendelijk, duidelijk en efficiënt

Duidelijke uitleg, er wordt de tijd genomen om desbetreffende documenten door te lopen en vragen te beantwoorden en eventuele wijzigingen aan te brengen. We werden zeer vriendelijk en begripvol te woord gestaan. Snelle afhandeling.

• Kies je mediator: Lorena Leijgraaff

Alles is heel goed geregeld

Alles is goed en vlot verlopen

Alles duidelijk en overzichtelijk

Het invullen van de eerste gegevens was een puzzel daarna ging alles vanzelf

Snelle behandeling

We zijn correct en goed voorgelicht

Over NetjesScheiden

Welkom! Hier lees je de ervaringen van onze klanten, die we om een beoordeling vragen nadat wij de scheiding bij de rechtbank hebben ingediend. We hopen dat dit jou helpt om te bepalen of onze manier van werken goed bij jou past. NetjesScheiden maakt scheiden eenvoudig en betaalbaar. Wij zijn er speciaal voor partners die in goed overleg afspraken kunnen maken en alles netjes willen regelen. Een scheiding is niet leuk, en juist daarom is het belangrijk dat de begeleiding deskundig, snel en gemakkelijk verloopt. Met een betrokken team van gecertificeerde scheidingsspecialisten begeleiden wij jaarlijks meer dan 2.000 scheidingen.