Goede koffie doen altijd hun best voor je. Ga zo door.

• Ervaring met: Motoren

Beste Johny, bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat ons bedrijf je zo goed bevalt!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima geholpen en geadviseerd. Communicatie over levertijden kan beter.

• Ervaring met: Motoren

Beste Patrick, bedankt voor je reactie. Wij wensen je heel veel plezier met je prachtige R1200GSA. We nemen je advies over communicatie mee voor de toekomst!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Afspraak trachten te maken voor mijn Goldwing en ik werd naar mijn gevoel afgebekt met "Kom in het najaar maar terug" Kledingadvies (ik dacht via Cindy) waren uitstekend, maar bij andere werd je genegeerd door lange telefoongesprekken of snel afgevoerd. Zeker geen fijne beleving en men ziet mij er niet gaiw terug.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Beste heer van Ijsseldijk, wat vervelend om te horen dat u dit gevoel heeft. Dit mag natuurlijk niet gebeuren, een van onze medewerkers neemt contact met je op om dit op te lossen!

• Ervaring met: Motoren

Beste Ronald, bedankt voor je beoordeling!

Motor gekocht met wat extra's. Goed geholpen, fijne afspraken mee gemaakt.

• Ervaring met: Motoren

Beste Henk, bedankt voor je reactie. Heel veel plezier en veilige kilometers met de CB!

Netjes en adequaat te woord gestaan door Maarten en conform afspraak geholpen. Klein issue met tank fatsoenlijk opgelost. Klein minpuntje was dat ik de haakse ventielen 37,90€ op een inruil van 8200€ nog moest betalen. Overal ben ik tevreden over inruilprijs en nieuwe motor, raad deze motoport dan ook zeker aan.

• Ervaring met: Motoren

Beste Jozef, bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent, ik zal het doorgeven aan Maarten. Veel plezier met de fantastische CBR1000RR SP, dat lukt ongetwijfeld..

goed adres

• Ervaring met: Motoren

Beste Tonnie, bedankt voor uw reactie. Heel veel plezier met uw BMW R1200RS!

Goed meedenken, fijn personeel, maar dat is al zo lang ik er kom inmiddels al weer 30 jaar

• Ervaring met: Motoren

Beste Gert-jan, bedankt voor je reactie! Wij hebben het ook altijd als prettig ervaren, tot snel.

• Ervaring met: Motoren

Beste Geo, bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat alles bevallen is.

Klant vriendelijke medewerkers Goede kennis van zaken

• Ervaring met: Motoren

Beste Rudie, bedankt voor je reactie. Wij wensen je veel succes met je fantastisch mooie R1200GS!

Word hier altijd erg goed geholpen. Personeel denkt goed met je mee en geeft deskundig advies. Word altijd vrolijk begroet door iedereen, top zaak!

• Ervaring met: Overige

Beste Olivier, bedankt voor je reactie. Fijn dat je zo'n goede ervaring hebt met onze zaak!

Al vele jaren trouwe klant bij Motoport Zelhem. Personeel is erg hulpvaardig en deskundig, afspraken worden nagekomen. Kom er regelmatig voor een kop koffie en men heeft altijd tijd voor een praatje. Deze zaak kent nog de cultuur van vroeger, een echte motorzaak.

• Ervaring met: Motoren

Beste Ben, bedankt voor je reactie. Fijn om te horen, je bent natuurlijk altijd welkom!

Motor stond netjes klaar op afgesproken datum, vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg en goed materiaal.

• Ervaring met: Verhuur

Beste Menno, bedankt voor je reactie. We wensen je veel succes met je nieuwe hobby nu de motorhobby stilgezet is en zien je graag weer eens terug!

Zeer fijne zaak met deskundige mensen. Ben al 19 jaar klant en daar komen nog vele jaren bij.

• Ervaring met: Motoren

Beste Matthijs, bedankt voor je reactie en fijn om te horen dat onze zaak zo goed bevalt!

met kleding wat aan de duren kant. er zijn toch wel wat goedkopere merken voor ieder wat wils toch. verder zeer tevreeden

• Ervaring met: Motoren

Beste Robert, bedankt voor je reactie. Zo is het maar net, wij wensen jou dan ook veel plezier met je prachtige DL650!

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.